-
Συγκεκριμένα, τo Shell V-Power Diesel διαθέτει νέα και πιο ισχυρή καθαριστική τεχνολογία, η οποία του χαρίζει 30% περισσότερη καθαριστική δύναμη*. Με την πάροδο του χρόνου, συνήθως δημιουργούνται επικαθίσεις στο σύστημα ψεκασμού του κινητήρα. Αυτή η συσσώρευση ιζημάτων μπορεί να οδηγήσει σε μείωση ισχύος και απόδοσης. Το Shell V-PowerDiesel είναι η απάντηση στο πρόβλημα αυτό, καθώς έχει σχεδιαστεί ειδικά για να δρα άμεσα στον κινητήρα αποκαθιστώντας και διατηρώντας τη δύναμή του με αποτέλεσμα να προσφέρει στον κινητήρα σας τη μέγιστη ισχύ και απόδοση.
Επιπλέον, διαθέτει την ειδική τεχνολογία GTL. To συνθετικό GTL (Gas to Liquids) είναι ένα ειδικό συστατικό που αναπτύχθηκε αποκλειστικά από τα εργαστήρια της Shell. Συντίθεται από φυσικό αέριο και χαρακτηρίζεται από εξαιρετική καθαρότητα προσφέροντας καθαρότερη και αποδοτικότερη καύση, ενώ διαθέτει και σημαντικά αυξημένο αριθμό κετανίων σε σχέση με το απλό πετρέλαιο κίνησης. Επιπλέον, το Shell V-Power Diesel έχει ειδικές αντιδιαβρωτικές ιδιότητες που αποτρέπουν τη διάβρωση στα μεταλλικά μέρη του κινητήρα, αντιαφριστικά χαρακτηριστικά για γρηγορότερο και αποδοτικότερο ανεφοδιασμό και εξαιρετικές κρυοσκοπικές ιδιότητες που διασφαλίζουν την υψηλή απόδοση του καυσίμου και στις πιο ψυχρές θερμοκρασίες.
-
Γιάννη μην τα μπερδεύεις.Άλλο το πρόσθετο που καθαρίζει το το σύστημα τροφοδοσίας και άλλο πράγμα οι μύκητες.
Αντιμυκιτιακό δεν έχει το vpower αυτό μου είχαν πει από το χημείο της shell σε ερώτηση μου για το θέμα αυτό.Το σκεπτικό τους είναι ότι ο μύκητας λειτουργεί ας πούμε όπως το μικρόβιο με την αντιβίωση.Αν συνέχεια του βάζεις πρόσθετο κάποια στιγμή δεν κάνει τίποτα θέλει ποιο ισχυρό περισσότερο κλπ.Γι αυτό προτείνουν αντιμυκιτιακό μόνο αν έχεις πιάσει μύκητες.
Αν οι δεξαμενές είναι καθαρές και δεν αφήνεις το καύσιμο μεγάλο διάστημα μέσα δεν θα χεις πρόβλημα. -
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Γιάννη μην τα μπερδεύεις.Άλλο το πρόσθετο που καθαρίζει το το σύστημα τροφοδοσίας και άλλο πράγμα οι μύκητες.
Αντιμυκιτιακό δεν έχει το vpower αυτό μου είχαν πει από το χημείο της shell σε ερώτηση μου για το θέμα αυτό.Το σκεπτικό τους είναι ότι ο μύκητας λειτουργεί ας πούμε όπως το μικρόβιο με την αντιβίωση.Αν συνέχεια του βάζεις πρόσθετο κάποια στιγμή δεν κάνει τίποτα θέλει ποιο ισχυρό περισσότερο κλπ.Γι αυτό προτείνουν αντιμυκιτιακό μόνο αν έχεις πιάσει μύκητες.
Αν οι δεξαμενές είναι καθαρές και δεν αφήνεις το καύσιμο μεγάλο διάστημα μέσα δεν θα χεις πρόβλημα.Οκ κατάλαβα. Πώς ελέγχεις αν έχει πιάσει μύκητες; Στο συνεργείο το βλέπουν;
-
Μου το είπαν και αυτό όταν είχα πάρει να ρωτήσω. Λυνεις το ντεπόζιτο και βλέπεις.Αυτός είναι ο πλέον ασφαλής τρόπος αλλά ποιος το κάνει.Ο άλλος ο 'επώδυνος' είναι ότι θα το καταλαβεις όταν αρχίσουν τα προβλήματα.Κοψψίματα μειωμένη απόδοση αυξηση κατανάλωσης κλπ.
Πάντως μην σε ανησυχεί ιδιαίτερα.Μύκητες πιάνει καύσιμο που μένει πάνω απο τρεις μήνες στο ντεπόζιτο σε συνθήκες υγρασίας αλλά και πολλής ζέστης.Προσπάθησε να μην έχεις άδειο ντεπόζιτο ο αέρας ευνοεί την ανάπτυξη μυκήτων.Επίσης μεγάλο ρόλο παίζει η καθαριότητα της δεξαμενής.η shell διατυμπανίζει ότι κάνει συχνά καθαρισμό δεξαμενων στα πρατήρια της και αυτός είναι ένας λόγος κατα τα λεγόμενα τους που δεν βάζουν πρόσθετο στο προϊόν τους.
Από κει και πέρα θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και το avin best action.;Είναι ομόσταβλο με τη sheell και εμπεριέχει προσθετα για τα πάντα.Επίσης τελευταία έχει και μια προσφορά αναλογη της shell.Τωρα αν τα πρόσθετα που έχει επαρκουν η απλά ρίχνουν κανα δύο μπουκαλάκια στην δεξαμενή είναι κάτι συζητήσιμο.
Εγώ βάζω 4 μήνες avin για τα πρόσθετα η αν θες για ψυχολογικούς λόγους και 8 μήνες vpower με το σκεπτικό ότι στους 4 μήνες αν έχω πιασει μύκητες καθαρίζω με το avin και από κει και πέρα γυρίζω σε vpower αποδεχόμενος την άποψη ότι η συνεχής χρήση πρόσθετου για μύκητες δεν κάνει καλό. -
Δηλαδή η avin best action έχει πρόσθετα για την καταπολέμηση μυκήτων; Η BP ultimate ή η aegean D force έχει; ποιες είναι οι εταιρείες που έχουν πρόσθετα;
-
Ναι Γιάννη έχει κατα τα λεγόμενα τους.
http://www.avinoil.gr/gr/proionta/kausi ... est-action
και η προσφορά της avin
http://www.avinoil.gr/gr/drastiriotites ... in-kerdizo
Για bp.aegean δεν ξέρω αν έχουν μια και δεν έχω βάλει ποτέ καυσιμό τους αν και έχω ακούσει ότι το bp είναι πολύ καλό καύσιμο.Το crystal της elin έχει πρόσθετο για μύκητες και καλές κριτικές αλλά ούτε και αυτό το έχω δοκιμάσει.
-
Η κάρτα της avin έχει συνδρομή; Είναι κάρτα τράπεζας;
-
Δωρεάν
Σαν την κάρτα της Shell
Υπάρχει και app ή σε βενζινάδικο τους σου δίνουν μια κάρτα -
Φίλοι μου Καλημέρα, νομίζω οτι ήρθε καιρός να κάνω ενα δώρο στον εαυτό μου και ζαχαρωνω πολύ το pulsar στην N-connecta και ήθελα κάποιες πληροφορίες πριν το σκεφτώ ακόμα πιο σοβαρά.
Κοιτάω το 1.2 DiG-T
Ίσως κάποιες ερωτήσεις φανούν χαζές ή πάρα πολλές... Συγγνώμη προκαταβολικά!- Καταρχάς το θέμα turbo πως πάει;
- Εχει θέματα; δλδ κάποια προβλήματα που έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς;
- καίει λάδια;
- Το n-connecta έρχεται με το μαύρο σαλόνι;
- Υπάρχει κάποια φωτογραφία στο μπλε του;
- Σε σχέση με τα Toyota (auris 09) έχουν καλύτερη άνεση και οδηγική συμπεριφορά;
- Το 1.2 DiG έχει led φωτισμό;
- Αν το αγοράσω σήμερα θα είναι του 2017; έχει δεχτεί αλλαγές ή είναι ίδιο με το 2014;
- Απο τρίξιμο σε πλαστικά έχει θέμα;
- Θέλει στρώσιμο και αν ναι με ποιά διαδικασία;
- Με το ντεπόζιτο του (46; ) Αθήνα Θεσσαλονίκη βγάζω;
- Αξίζει η διάφορα απο con με connecta;
- Απο μουσική πως τα πάει;
- Το start stop πως πάει; δλδ ακούγεται στο ξεκίνημα ή μπορώ να το θεωρήσω 'αθόρυβο';
Το ξέρω οτι μπορεί να σας κούρασα, αλλά η γνώμη σας θα με βοηθήσει πολύ.
Ευχαριστώ! -
Οι περισοτεροι εδω μεσα το diesel εχουμε αλλα πρεπει να ειναι και καποιος με το 1.200
Μονο το λευκο εχει μαυρο χρωμα σαλονι ολα τα υπολοιπα το κρεμ σαλονι
Ο ηχος μια χαρα ειναι απο το υχοσυστημα.
Τριξιμματα δεν εχει παντως με τοσους κακοφτιαγμενους δρομους
Ενα μικροπροβληματακι που μπορει να αντιμετωπισεις ειναι με την μπαταρια καποια στιγμη οποτε θα γινει αλλαγη στην εγγυηση. 3 χρονια.
N-Connecta εχει καποιος απο εδω μεσα αλλα σε ντιζελ. -
Το απλό ηχοσύστημα απλώς μέτριο. Ικανοποιητικό μόνο για κάποιον χωρίς απαιτήσεις σε ποιότητα ήχου
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Για το σαλόνι καλύτερα ρωτά σε αντιπροσωπεία μήπως άλλαξε κατι.
Εγώ έχω το con αλλά αν επέλεγα πάλι θα επερνα το accenta και με 400 η 500 ευρώ μου είχαν προτείνει να βάλω gps της clarion στην αντιπροσωπεία.
Οι περισσότεροι όντως εδώ έχουν τον dci αλλά ρωτά και σε forum της renault για τον κινητήρα γιατί μοιράζονται ίδιο κινητήρα με nissan. -
Ο dci της Renault είναι αλεξίσφαιρος. Έχοντας γράψει αρκετές χιλιάδες χλμ με τον συγκεκριμένο κινητήρα, σου το λέω με απόλυτη σιγουριά!Δεν 'πίνει'λάδια, είναι super αξιόπιστος, οικονομικός και ροπάτος. Επίσης το συγκεκριμένο μοτέρ το έχει δανειστεί και η mercedes σε ορισμένα δικά της μοντέλα.
-
Για τον 1.2lt βενζίνης, είχα πέσει παλιότερα στο παρακάτω άρθρο
https://www.theguardian.com/money/2017/jan/28/nissan-qashqai-engine-failure-mechanical-oil-problems
Some buyers of the 1.2 litre turbo models allege that the vehicles are being forced off the road by mechanical and oil problems
Επίσης, σε όσα συγκριτικά έχω δει, καίει παραπάνω σε σχέση με ανταγωνιστικούς κινητήρες (Ford, VW, κλπ) ίδιας φιλοσοφίας και απόδοσης.
-
Τώρα φαντάζομαι θα είναι ευκαιρία να αγοράσεις Ford focus λόγο του ότι βγαίνει το καινούριο και θα πέσει η τιμή στο τωρινό. Το θέμα είναι πως σε χώρους σε σχέση με το pulsar είναι πολυ κατώτερο. Τι ψάχνεις είναι το θέμα
-
Αν θα έβαζα μοναδικό κριτήριο θα ήταν ο χώρος και η άνεση και απ οσο έψαξα μόνο το Nissan και Honda είναι ευρύχωρα.
Μ αρέσει στο Nissan που αν μπορούσε να βάλει κάμερα και στην κεραία θα το κάνε. Οδηγούσα το Nissan Note και το παρκάρισμα με το around view ήταν απλά μαγικό, οπότε δεν ξέρω πως θα μπορούσε να συνδυαστεί αυτό με κάτι aftermarket...
Αλλά ναι, θέλω το χώρο σε όλες τις επιλογές του. Σε Toyota πχ δεν χωράω σε κανένα στα πίσω καθίσματα (είμαι 1.94 130 κιλά) οπότε αν χρειαστεί να μπω κάποια στιγμή πίσω να μη χρειαστεί να θυμηθώ τα 'Γαλλικά' μου...Έφυγα απο γερμανό για τα λάδια, δε θα ήθελα να ξανά ζήσω πάλι το άγχος.
Συνοψίζοντας, θέλω χώρο - άνεση - αξιοπιστία.
Ακούω και προτάσεις με ταβάνι τα 20κ
Ευχαριστώ! -
Σε χώρους στην κατηγορία αυτή το pulsar δεν συγκρίνεται. Soda rapid είναι μια επιλογή για χώρους αλλά πας σε vw group και σε ποιότητα υλικών low. Δεν συγκρίνεται με το Octavia που φεύγει σε τιμή.
Πάς αν θες σε Suzuki scross άλλη κατηγορία όμως. Η το νέο dacia duster value for money Με κινητήρες ίδιους με Renault Nissan. -
Αατ ξέχασα και Fiat tipo σε τιμή πολύ καλό, αλλά κινητήρας Fiat δεν τους πολύ ξέρω. Τον ίδιο φοράει και Suzuki scross σε diezel νομίζω. Για βενζίνη δεν ξέρω
-
Αν θα έβαζα μοναδικό κριτήριο θα ήταν ο χώρος και η άνεση και απ οσο έψαξα μόνο το Nissan και Honda είναι ευρύχωρα.
Μ αρέσει στο Nissan που αν μπορούσε να βάλει κάμερα και στην κεραία θα το κάνε. Οδηγούσα το Nissan Note και το παρκάρισμα με το around view ήταν απλά μαγικό, οπότε δεν ξέρω πως θα μπορούσε να συνδυαστεί αυτό με κάτι aftermarket...
Αλλά ναι, θέλω το χώρο σε όλες τις επιλογές του. Σε Toyota πχ δεν χωράω σε κανένα στα πίσω καθίσματα (είμαι 1.94 130 κιλά) οπότε αν χρειαστεί να μπω κάποια στιγμή πίσω να μη χρειαστεί να θυμηθώ τα 'Γαλλικά' μου...Έφυγα απο γερμανό για τα λάδια, δε θα ήθελα να ξανά ζήσω πάλι το άγχος.
Συνοψίζοντας, θέλω χώρο - άνεση - αξιοπιστία.
Ακούω και προτάσεις με ταβάνι τα 20κ
Ευχαριστώ!μια χαρά σε καλύπτει το pulsar σε αυτά που ζητάς (χώροι, αξιοπιστία), εναλλακτικά κοίταξε για το citroen c4 diesel ή βενζίνη (ανάλογα τι σε βολεύει) για τελευταία αμάξια σε στοκ. Άνετο σαν citroen, μεγάλο πορτ μπαγκάζ, μια χαρά αξιόπιστο είναι και σε πολύ καλές τιμές.Νομίζω στο car αν ψάξεις υπάρχουν τελευταία κομμάτια σε καινούργια που έχουν μείνει στοκ στις αντιπροσωπείες ...ψάξε το καλά πριν αποφασίσεις
-
Οκ, Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας φίλοι μου.
Τελικά τα αυτοκίνητα θέλουν στρώσιμο;Και ξανά 2 ερωτήσεις που με καίνε για το Nissan.
Led φωτισμό έχει;
Λάδια τσιμπάει;Ευχαριστώ και πάλι.
Nissan Pulsar