Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan X-Trail 2013
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan X-Trail 2013
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 76
    • 77
    • 27 / 77
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1526
    10388
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      accentwizard last edited by

      To περιπου ποιο ειναι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikapin last edited by

        Να είναι 177+ και να λες περίπου 163

        Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          accentwizard last edited by

          Ο χρήστης nikapin έγραψε:
          Να είναι 177+ και να λες περίπου 163

          Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

          Γιατι,πρωτη φορα το βλεπεις;
          Ειδικα σε detuned μοτερ ξαναλεω,ειναι πολυ συχνο φαινομενο...
          Και το Clio tce που ειχα,115 ειχε βγαλει,με ονομαστικη 100,και το Eos tsi 174,με ονομαστικη 160....
          Ολες οι μαρκες βιομηχανιες ειναι,αλλα ειναι γεγονος,οτι ολα τα τουρμπατα αποδιδουν απο λιγο εως πολυ περισσοτερα αλογα απο τα δηλωθεντα....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikapin last edited by

            Να ομολογήσω πως δεν φανταζόμουν τέτοια διαφορά, αλλά αναρωτιέμαι γιατί δεν δηλώνουν περισσότερα αντί λιγότερα? Όσο περισσότερα τόσο καλύτερα, έτσι δεν είναι?

            Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              accentwizard last edited by

              Οχι παντα,σε αλλες αγορες,η φορολογηση γινεται βασει ιπποδυναμης,και σιγουρα τα μοτερ οταν στρωσουν 'ανοιγουν' που λεμε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gatoz
                gatoz last edited by

                Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
                Οχι παντα,σε αλλες αγορες,η φορολογηση γινεται βασει ιπποδυναμης,και σιγουρα τα μοτερ οταν στρωσουν 'ανοιγουν' που λεμε...

                https://www.dynomitedynamometer.com/dyno-tech-talk/corrected-horsepower.htm
                δεν λεει κανενας οτι ειναι ετσι ουτε οτι ειναι αλλιως.
                οταν ειμασταν σκολειο, μας μιλουσαν για Κ.Σ.
                που οριζονται στη δεδομενη περιπτωση απο τον παραγωγο
                λεμε λοιπον οτι οι καμπυλες δυναμομετρησης ειναι ασχετες απο τη πραγματικοτητα
                αν καπου χρησιμοποιουνται ειναι οταν με ιδιες ρυθμισεις σε ιδιες περιπου θερμοκρασιες, στο ιδιο μηχανημα, συγκρινουμε καμπυλες προ και μετα βελτιωσης τον ιδιο κινητηρα-αμαξωμα-μεταδοση. μονο οι αποκλισεις εχουν σημασια, ουχι οι απολυτες τιμες που μπορει να ειναι οποιεσδηποτε
                αυτα που βαζουν οι βελτιωτες ειναι σαν τις κουκλες στη βιτρινα...

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  accentwizard last edited by

                  Ο χρήστης gatoz έγραψε:

                  Οχι παντα,σε αλλες αγορες,η φορολογηση γινεται βασει ιπποδυναμης,και σιγουρα τα μοτερ οταν στρωσουν 'ανοιγουν' που λεμε...

                  https://www.dynomitedynamometer.com/dyno-tech-talk/corrected-horsepower.htm
                  δεν λεει κανενας οτι ειναι ετσι ουτε οτι ειναι αλλιως.
                  οταν ειμασταν σκολειο, μας μιλουσαν για Κ.Σ.
                  που οριζονται στη δεδομενη περιπτωση απο τον παραγωγο
                  λεμε λοιπον οτι οι καμπυλες δυναμομετρησης ειναι ασχετες απο τη πραγματικοτητα
                  αν καπου χρησιμοποιουνται ειναι οταν με ιδιες ρυθμισεις σε ιδιες περιπου θερμοκρασιες, στο ιδιο μηχανημα, συγκρινουμε καμπυλες προ και μετα βελτιωσης τον ιδιο κινητηρα-αμαξωμα-μεταδοση. μονο οι αποκλισεις εχουν σημασια, ουχι οι απολυτες τιμες που μπορει να ειναι οποιεσδηποτε
                  αυτα που βαζουν οι βελτιωτες ειναι σαν τις κουκλες στη βιτρινα...

                  Βρε γατε μου,σε χανω....
                  Εγω παρεθεσα ενα λινκ,που δειχνει ενα γραφημα πριν-μετα....
                  Σε αυτο λοιπον το γραφημα το πριν ειναι 177 και το μετα ειναι 189,ενω ο 'βελτιωτης' κανει λογο για +25 στις μεσαιες(ισχυει βασει του γραφηματος)....
                  Τον συγκεκριμενο 'βελτιωτη' και οχι μονο,τον συμφερει να εμφανισει μια τιμη 'πριν'οσο πιο χαμηλη γινεται,για να μπορεσει να τονισει τα ωφελη του προιοντος του,τα +25 στις μεσαιες,δεν ξερω κατα ποσο το αντιλαμβανεται ο πολυς κοσμος σαν εννοια....
                  Με λιγα λογια,δεν τον συμφερει να παρουσιασει ενα προγραμμα +12 ιππων,γιατι ο αλλος δεν θα μπει στον κοπο για 'μονο' +12 αλογα....
                  Οποτε δεν 'βλεπω' δολο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikapin last edited by

                    Το θέμα είναι ότι το xtrail είναι xτρελλα!!! Και ο γάτος που είναι suzukakias πιστεύω πως συμφωνεί! [emoji106][emoji106]

                    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • gatoz
                      gatoz last edited by

                      Ο χρήστης nikapin έγραψε:
                      Το θέμα είναι ότι το xtrail είναι xτρελλα!!! Και ο γάτος που είναι suzukakias πιστεύω πως συμφωνεί! [emoji106][emoji106]

                      Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

                      ολμοστ.
                      το πακετο μυριζει οφ ροαντ, οχι ταρμακ.
                      γουσταρω αυτη τη μηχανουλα αλλα θα την ηθελα με τετρα. ισως και με κοντα. νομιζω πως δεν τη δινουνε. τουλαχιστον οταν εψαχνα. ψηλο = τετρα αλλιως αλφα.
                      δεν μπορω τα βρωμικα...

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikapin last edited by

                        Ο χρήστης gatoz έγραψε:

                        Το θέμα είναι ότι το xtrail είναι xτρελλα!!! Και ο γάτος που είναι suzukakias πιστεύω πως συμφωνεί! [emoji106][emoji106]

                        Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

                        ολμοστ.
                        το πακετο μυριζει οφ ροαντ, οχι ταρμακ.
                        γουσταρω αυτη τη μηχανουλα αλλα θα την ηθελα με τετρα. ισως και με κοντα. νομιζω πως δεν τη δινουνε. τουλαχιστον οταν εψαχνα. ψηλο = τετρα αλλιως αλφα.
                        δεν μπορω τα βρωμικα...

                        Στο Ελλάδα δεν έχει βενζίνη με τετρα... Εγώ πάω στο λάδι με τετρα... Και ο Θεός βοηθός...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:

                          Οχι παντα,σε αλλες αγορες,η φορολογηση γινεται βασει ιπποδυναμης,και σιγουρα τα μοτερ οταν στρωσουν 'ανοιγουν' που λεμε...

                          https://www.dynomitedynamometer.com/dyno-tech-talk/corrected-horsepower.htm
                          δεν λεει κανενας οτι ειναι ετσι ουτε οτι ειναι αλλιως.
                          οταν ειμασταν σκολειο, μας μιλουσαν για Κ.Σ.
                          που οριζονται στη δεδομενη περιπτωση απο τον παραγωγο
                          λεμε λοιπον οτι οι καμπυλες δυναμομετρησης ειναι ασχετες απο τη πραγματικοτητα
                          αν καπου χρησιμοποιουνται ειναι οταν με ιδιες ρυθμισεις σε ιδιες περιπου θερμοκρασιες, στο ιδιο μηχανημα, συγκρινουμε καμπυλες προ και μετα βελτιωσης τον ιδιο κινητηρα-αμαξωμα-μεταδοση. μονο οι αποκλισεις εχουν σημασια, ουχι οι απολυτες τιμες που μπορει να ειναι οποιεσδηποτε
                          αυτα που βαζουν οι βελτιωτες ειναι σαν τις κουκλες στη βιτρινα...

                          Βρε γατε μου,σε χανω....
                          Εγω παρεθεσα ενα λινκ,που δειχνει ενα γραφημα πριν-μετα....
                          Σε αυτο λοιπον το γραφημα το πριν ειναι 177 και το μετα ειναι 189,ενω ο 'βελτιωτης' κανει λογο για +25 στις μεσαιες(ισχυει βασει του γραφηματος)....
                          Τον συγκεκριμενο 'βελτιωτη' και οχι μονο,τον συμφερει να εμφανισει μια τιμη 'πριν'οσο πιο χαμηλη γινεται,για να μπορεσει να τονισει τα ωφελη του προιοντος του,τα +25 στις μεσαιες,δεν ξερω κατα ποσο το αντιλαμβανεται ο πολυς κοσμος σαν εννοια....
                          Με λιγα λογια,δεν τον συμφερει να παρουσιασει ενα προγραμμα +12 ιππων,γιατι ο αλλος δεν θα μπει στον κοπο για 'μονο' +12 αλογα....
                          Οποτε δεν 'βλεπω' δολο...

                          Τα rolling roads δεν είναι αξιόπιστα. Σίγουρες μετρήσεις μπορείς να έχεις μόνο με σωστά καλιμπραρισμένο δυναμόμετρο πάγκου που μετράει τον κινητήρα εκτός του αυτοκινήτου. Έτσι μετράνε οι κατασκευαστές την ισχύ των κινητήρων και αυτά είναι τα επίσημα νούμερα. Τα rolling roads είναι καλά μόνο για να δεις το πριν και το μετά από μια αλλαγή (πόσο άλλαξε το διάγραμμα και άρα πόσο καλή δουλειά έγινε), ή για να συγκρίνεις μεταξύ διαφορετικών αυτοκινήτων, αλλά όχι σαν απόλυτο νούμερο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            accentwizard last edited by

                            Αφου περιμενω που περιμενω,αλλους δυο μηνες υπολογιζω,ξεκινησα τις αγορες...
                            Παραγγελθηκε κιτ προβολακιων ομιχλης...
                            https://www.ebay.com/itm/Bumper-Driving ... 2749.l2649
                            Εδω ειχαν 360 ευρω Η διαφορα τους με τα γνησια,ειναι οτι αυτα εχουν μπουτον,ενω τα γνησια αναβουν απο την φλασιερα.
                            Νext up,μπαρες οροφης...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greemlin last edited by

                              ευγε!!!!!! προσεχε οι μπάρες να αντεχουν βαρος και οχι μονο εφε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                accentwizard last edited by

                                Ο χρήστης greemlin έγραψε:
                                ευγε!!!!!! προσεχε οι μπάρες να αντεχουν βαρος και οχι μονο εφε.

                                Θα βαλω τις εργοστασιακες
                                Θα τις παρω να τις εχω,και οταν ερθει τ'αμαξι,θα τους τις παω να τις βαλουνε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greemlin last edited by

                                  φιλε μαγε σε ζηλευω! Αλλα ειμαι κοντα....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Ωραίος ο μάγος!!!!

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      accentwizard last edited by

                                      Ο χρήστης greemlin έγραψε:
                                      φιλε μαγε σε ζηλευω! Αλλα ειμαι κοντα....

                                      Μια δοκιμη θα σε πεισει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        accentwizard last edited by

                                        Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                        Ωραίος ο μάγος!!!!

                                        Eιναι πραγματα που το αμαξι 'χανει' χωρις αυτα,αρκει και να αξιζει ο κοπος...
                                        360 ευρω για δυο προβολακια που δεν θα τα αναβα ποτε,δεν τα εδινα,80 ομως τα δινω...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          accentwizard last edited by

                                          Update...
                                          Ραγες οροφης,επισημως ΔΕΝ μπαινουν,δεν υπαρχουν βασεις για να βιδωσουνε,και παρ'ολο που πουλιουνται σαν ανταλλακτικο,εναντι μονο 560 ευρω το ζευγαρι,δεν τις τοποθετουνε στο Energy και στο Acenta που δεν εχουνε....
                                          Σε ερωτηση μου αν αναλαμβανουν την τοποθετηση αμα τους παω δικες μου aftermarket,παλι η απαντηση ηταν αρνητικη....
                                          Οποτε η παραγγελνω απο Ebay με 150 ευρω και τις βαζω μονος μου,η καποιος ανεξαρτητος φανοποιος,η δε βαζω καθολου...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            the_ace last edited by

                                            Τις ράγες τις θες για να βάλεις μπάρες ? Γιατί βλέπω ότι μπάρες οροφής υπάρχουν, και με πόδια που φαίνεται να βιδώνουν στις υποδοχές που λογικά έχει το XTrail (όπως όλα τα SUV)...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 27 / 77
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr