May 29, 2005, 10:17 PM

Για μισό λεπτό. Αν ο Κίμι πήγαινε στα πιτς να αλλάξει το ελαστικό, πώς θα γνώριζε ότι η FIA δεν θα τον τιμωρούσε αφού απαγορεύεται να αλλάζεις το ελαστικό εκτός και αν είναι κατεστραμμένο? Πώς θα μπορούσε να προσδιορίσει πότε ένα ελαστικό είναι κατεστραμμένο για να το κάνεις αλλαγή? Θα μπορούσε να γινόντουσαν και εφέσεις από άλλες ομάδες για το ότι, αφού δεν έχασε την πίεση του το ελαστικό, αφού δεν κλάταρε και αφού ο Κίμι κινόνταν σε 'αναλόγως' καλό ρυθμό, το ελαστικό τελικά δεν είναι νόμιμο να αλλαχτεί.