-
Ενημέρωση σχετικά με το νέο ηλεκτρονικό σύστημα εισιτηρίων : έχει πρόβλημα. Είναι η δεύτερη φορά που κλείνω ηλεκτρονικά μετά την ανάληψη από τους Ιταλούς και δεν μου εκτυπώνει το εισιτήριο. Ελπίζω να το τυπώσει αύριο...
Κάτι λάθος έκαναν μάλλον όταν έβαλαν την επιλογή να σου τοστέλνει στο κινητό. -
Βγήκαν τα νέα δρομολόγια του προαστιακού από τον Πειραιά για Αεροδρόμιο και Κιάτο . Αναμένουμε και το υπεραστικό δίκτυο με την νέα γραμμή .
-
Και νέο ατύχημα, αυτή τη φορά με πρόβατα, και νέα δίωρη καθυστέρηση. Ελπίζω να τα κατασχέσουν όλα, έχει καταντήσει αηδία πια το πράγμα. Αναρωτιέμαι αν προβλέπεται να γίνει περίφραξη γύρω από τις γραμμές, και επίσης τι θα γίνει αν το ατύχημα γίνει με μεγάλη ταχύτητα...
http://www.newsbomb.gr/ellada/news/stor ... me-provata
Το ηλεκτρονικό σύστημα τελικά θέλει λίγο παραπάνω χρόνο...τύπωσα μια χαρά. -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Οι υπάρχοντες συρμοί μπορούν να πάνε τα 200 χαω . **Οι γραμμές είναι για 280 χαω **. Αλλά τώρα έχουμε ένα θέμα με τους τροχούς των μηχανών που έχουν κατεβάσει την ταχύτητα στα 140 χαω . Εχουμε 60 χλμ βραδυπορία στην διαδρομή Α-Θ λόγω προβλημάτων , έχουμε έλλειμμα σε μηχανοδηγούς και προσωπικό γραμμής και διάφορα άλλα θέματα που γράφονται στις ιστοσελίδες των εργαζομένων και φίλων .Προφανώς ο φετεινός χρόνος θα είναι μεταβατικός για τον άξονα Α-Θ και προς το τέλος του θα έχουμε ίσως νέο δίκτυο σε πλήρη λειτουργία .
Από τις αρχές του επομένου , το σκηνικό της αλλαγής μηχανής θα μεταφερθεί στην Πελοπόννησο , όπου θα έχουμε αλλαγές στο Κιάτο με ντίζελ μέχρι το Αίγιο και σταδιακά μέχρι το 2020 θα φτάσουμε στο Ρίο . Από εκεί και μετά υπάρχει σκότος βαθύ στα έργα και στόκος βαρύς στο κεφάλι των τοπικών αρχόντων της Πάτρας...
Μέχρι τότε θα έχουμε την αναβάθμιση των Θεσσαλικών σιδηροδρόμων με ηλεκτροκίνηση .
Ξαναλέω ότι θα πρέπει να έχουμε αλλαγή σχέσης με τα ΚΤΕΛ , αν και νομίζω ότι απελευθερώνεται το δίκτυο , οπότε μπορεί να ξαναδούμε λεωφορεία ΟΣΕ με τους Ιταλούς .
Τι εννοείς ότι οι γραμμές είναι μέχρι 280χ.α.ω; Ότι τα τραίνα μπορούν αν χρειαστεί να αναπτύξουν τέτοιες ταχύτητες
-
Ναι αν είναι τα κατάλληλα τρένα και δεν έχουν πρόβλημα τα κλειδιά στους σταθμούς . Βέβαια εκεί θα κατεβαίνεις .
Αλλά αυτό είναι το όριο των γραμμών συνεχούς κόλλησης που χρησιμοποιούμε εδώ και μερικές δεκαετίες στα νέα κομμάτια .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Ναι αν είναι τα κατάλληλα τρένα και δεν έχουν πρόβλημα τα κλειδιά στους σταθμούς . Βέβαια εκεί θα κατεβαίνεις .Αλλά αυτό είναι το όριο των γραμμών συνεχούς κόλλησης που χρησιμοποιούμε εδώ και μερικές δεκαετίες στα νέα κομμάτια .
Αυτό δεν παίζεις που γράφεις. Άλλο η μέγιστη ταχύτητα για την οποία δίνεται το δίκτυο και άλλο τα όρια ασφαλείας τα οποία πάντα είναι για μεγαλύτερες ταχύτητες απο τις μέγιστες επιτρεπόμενες. Το ότι τα όρια ασφαλείας είναι μεγαλύτερα απο την επιτρεπόμενη μέγιστη για την οποία σχεδιάζεται το δίκτυο, δεν σημαίνει ότι το τραίνα και αν μπορούσαν θα πήγαιναν στα 280. Μην γράφουμε τέτοιες ανακρίβειες.
-
Η παράκαμψη Μπράλου ΔΕΝ έχει ακόμη δοθεί σε κυκλοφορία. Ταξίδεψα από και προς Αθήνα και σε καμία περίπτωση δεν πήγαμε από το νέο δρομο μέχρι χθες. Αυτό σε όσους σκοπεύουν να ταξιδέψουν, οι χρόνοι είναι όπως ήταν.
Η αμαξοστοιχία 58 προς Θεσ/νικη για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω καθυστερεί πολύ. Χθες έκανε 6 ώρες (!) ενώ στην κάθοδο η 59 (νομίζω) έκανε 5:35, δηλαδή έχασε μόνο όσο χρόνο ήθελε για αλλαγή μηχανής.
Το ηλεκτρονικό σύστημα δίνει τη φορά αμαξοστοιχίας λάθος και από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και το ανάποδο. Οπότε όσοι έχουν πρόβλημα με τη φορά, ας κλείσουν στην ανάποδη. -
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Ναι αν είναι τα κατάλληλα τρένα και δεν έχουν πρόβλημα τα κλειδιά στους σταθμούς . Βέβαια εκεί θα κατεβαίνεις .
Αλλά αυτό είναι το όριο των γραμμών συνεχούς κόλλησης που χρησιμοποιούμε εδώ και μερικές δεκαετίες στα νέα κομμάτια .
Αυτό δεν παίζεις που γράφεις. Άλλο η μέγιστη ταχύτητα για την οποία δίνεται το δίκτυο και άλλο τα όρια ασφαλείας τα οποία πάντα είναι για μεγαλύτερες ταχύτητες απο τις μέγιστες επιτρεπόμενες. Το ότι τα όρια ασφαλείας είναι μεγαλύτερα απο την επιτρεπόμενη μέγιστη για την οποία σχεδιάζεται το δίκτυο, δεν σημαίνει ότι το τραίνα και αν μπορούσαν θα πήγαιναν στα 280. Μην γράφουμε τέτοιες ανακρίβειες.
Είπα εγώ ότι τα τρένα θα πάνε 280 ? Είπα οι γραμμές είναι για 280 . Προφανώς οι γραμμές είναι πάντα 15-20 % μεγαλύτερης ανοχής από τις ταχύτητες λειτουργίας . Εγραψα για τις δυνατότητες των σημερινών μηχανών που είναι τα 200 χλμ και να έρθουν καινούργιες που θα μπορούν να πηγαίνουν και λίγο παραπάνω. Αλλά θέλουμε να λύσουμε άλλα θέματα όπως η σηματοδότηση , τα κλειδιά , τοπικές παραλλαγές στην χάραξη και βέβαια να φτιαχτεί νέα γραμμή Ελευσίνα-Θήβα γιατί το κομμάτι μέχρι την Οινόη έχει πολλά θέματα που δεν μπορούν να αλλάξουν εύκολα .
-
Η χάραξη της γραμμής στα υφιστάμενα τμήματα είναι για τόσο υψηλές ταχύτητες ; Μακάρι. Αν και εμένα μου αρκεί να πιάνει τα 200 και να μην κάνει τις χίλιες στάσεις όπως κάνει τώρα που έγινε σαν την παλιά ταχεία.
-
Είναι στο τμήμα Κιάτο - Αεροδρόμιο , Οινόη - Τιθορέα και Δομοκός - Θεσσαλονίκη . Τώρα είναι και στο νέο κομμάτι Τιθορέα - Λιανοκλάδι . Ο προαστιακός στο τέστ που έκανε όταν ξεκίνησαν τα ηλεκτρικά ήταν 207 χαω .
-
Απόψε την νύχτα το 601 είναι το τελευταίο επιβατικό τρένο που θα περάσει από την ορεινή γραμμή του Μπράλου . Θα συναντηθεί στις 2,30 τα ξημερώματα στο Λιανοκλάδι με το 600 που θα είναι το τελευταίο ανόδου .
Από το πρωί το 1511 θα είναι το πρώτο επιβατικό που θα ξεκινήσει 6.49 από Λιανοκλάδι για Αθήνα από την νέα διαδρομή .
Μετά όλα θα πάνε από την νέα .
Για τις επόμενες 50-60 εργάσιμες μέρες θα δουλέψουν για να δοθούν πλήρως και οι δύο γραμμές και ηλεκτροκίνητες , οπότε μέχρι τότε λόγω των αλλαγών μηχανών δεν θα έχουμε αλλαγή στους χρόνους , που μάλλον μετατίθενται για τον Μάιο .
Ουσιαστικά το φθινόπωρο θα είναι όλη η γραμμή σε πλήρη λειτουργία και θα πάμε γύρω στις 3,30 ώρες .
-
Αφού στο Μπράλο η γραμμή ήταν μονή και αργή, δεν θα υπάρχει κέρδος από τη νέα χάραξη ; Ή θα γίνονται δύο αλλαγές μηχανών ; Ο,τι και να είναι, σήμερα ο καλύτερος χρόνος που έχω δεί είναι 5:35 Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Και 20 λεπτά να βελτιωθεί, κέρδος είναι.
-
Παλιά είχα κάνει 4.15 στο ανέβασμα και 4.05 στο κατέβασμα με το εξπρές . Αλλά από τότε λόγω κρίσης έχουμε πολλά θέματα στο δίκτυο και βραδυπορίες .
Τώρα στο νέο έχουν διάφορα θέματα που θα λυθούν σταδιακά . Ξεκίνησαν με χρήση μόνο της ανόδου , με ντίζελ και όριο 80 χαω και κατά τμήματα 60 , γιατί πρέπει να δουλέψουν οι γραμμές και να κάτσει η σκόνη στην σήραγγα .
-
Γνωρίζει κανείς τι γίνεται τελικά με τους χρόνους Αθήνα - Θεσσαλονίκη ; Από την ιστοσελίδα άκρη δεν έβγαλα. Πόσες αλλαγές μηχανών γίνονται και που ; Τηρείται ο επίσημος χρόνος (όποιος και να είναι ;). Τελικά με ενδιαφέρει στην πράξη πόσο θα κάνω γιατί θα ταξιδέψω σύντομα.
Επίσης, κάπου διάβασα ότι άρχισε ήδη το ξήλωμα των παλιών γραμμών και εγκαταστάσεως στο Μπράλο με κλοπές . Κρίμα για τους τοπικούς και πιο κρίμα γιατί ήταν ιστορική γραμμή με μερικά όμορφα σημεία. Υποθέτω σε λίγα χρόνια θα δόσουν Χ μύρια για να ξαναφτιάξουν τη γραμμή για τουριστική... -
Δύο τα ερωτήματα , δύο οι απαντήσεις .
Το πρώτο είναι ότι η μόνη αλλαγή που έχουμε είναι ότι δόθηκαν και οι δύο γραμμές μεταξύ Τιθορέας - Λιανοκλαδίου , αλλά γενικά υπάρχουν ακόμα καθυστερήσεις στο δίκτυο με αποτέλεσμα στην πράξη η διαδρομή να είναι μεταξύ 5.30 και 6 ωρών . Εχουμε δύο αλλαγές μηχανών στην Τιθορέα και στον Δομοκό και αναμένουμε μέχρι το καλοκαίρι να γίνονται στο Λιανοκλάδι και στον Δομοκό και να τελειώσουν κάτι βραδυπορίες και να κατέβουμε κάτω από τις 5 ώρες .
Μετά προς το τέλος του Φθινοπώρου θα έχουμε εξελίξεις στο βόρειο κομμάτι με στόχο να πλησιάσουμε τις 4 ώρες και όταν δουλέψει εντελώς και η σηματοδότηση να κατέβουμε κάτω από τις 3,5 ώρες .
Για το παλιό δίκτυο , στις σοβαρές χώρες ασχολούνται με αυτά δημαρχαίοι και περιφέρειες . Εδώ απλά παρατηρούν .
-
Επανέρχονται δύο δρομολόγια Αθήνας - Θεσσαλονίκης ημερησιως από Μπράλο... πάνω που λέγαμε ότι ξεμπρερδέψαμε... Ας κάνουν επιτέλους την παλια 'ταχεία' που σταματούσε σε κάθε σταθμό, και όσοι πάνε στις μεγάλες πόλεις ας πηγαίνουν πιο γρήγορα με άλλα δρομολόγια. Τόσο δύσκολο είναι ;
Εκτός αν είναι μούφα για να σταματήσουν τη γκρίνια οι τοπικοι... -
Επειδή οι δημοσιογράφοι είναι ζώα , δεν επανέρχονται δρομολόγια Αθήνας - Θεσσαλονίκης μέσω Μπράλου , αλλά τα 2 τοπικά 1510-1511 και 1512-1513 που πάνε μέχρι Λαμία ή Στυλίδα και σταματάνε παντού .
Δεν είναι τόσο κακό αυτό γιατί η διαδρομή Τιθορέα-Λιανοκλάδι από το βουνό έχει στοιχεία για να χαρακτηριστεί τουριστική διαδρομή με τα γεφύρια και τα τούνελ και την ορεινή χάραξη .
-
Η διαδρομή αυτή ήταν ένα από τα αγαπημένα μου μέρη, μαζί με το άλλο κομμάτι στο Δομοκό. Μακάρι να γίνει τουριστική, γιατί περνά από πολύ όμορφα σημεία. Αλήθεια, με την παλιά χάραξη Τεμπών, γίνεται κάτι τουριστικά ;
Επίσης μου άρεσε η παλιά παραθαλάσια χάραξη πλαταμώνα, αλλά εκεί λόγω τουριστικών καταλυμάτων ήταν δύσκολο να διατηρηθεί. Πέρασα προχθες μια εγκατελειμενη διάβαση κοντά στη Λεπτοκαρυά... έμεναν μόνο κάτι αρχαίες σκουριασμένες πινακίδες. Μακάρι να είχα χρόνο να τα πάρω με το αυτοκίνητο και τη φωτογραφική... -
Άλλη μια εβδομάδα απεργιών του ΟΣΕ. Και με τα αεροπορικά στα ύψη, καταλήγουμε στο αγαπημένο ΚΤΕΛ...
Το οποίο έχει και πρίζες για φόρτιση και wi-fi (για το δεύτερο δεν είμαι 100% βέβαιος).
+1ώρα, και στα μείον το κακό σημείο που σταματά, και για υπερβολικά πολλή ώρα. -
Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πόσες φορές τα τελευταία 10 χρόνια έχουν ταλαιπωρηθεί οι επιβάτες από απεργίες στα ιδιωτικά ΚΤΕΛ και πόσες φορές από απεργίες στον κρατικό ΟΣΕ.
ΟΣΕ