-
Πείτε την γνώμη σας για το Active Steering ψηφίστε αν θα το βάζατε στην νέα BMW σας.
-
Πείτε την γνώμη σας για το Active Steering ψηφίστε αν θα το βάζατε στην νέα BMW σας.
-
Πείτε την γνώμη σας για το Active Steering ψηφίστε αν θα το βάζατε στην νέα BMW σας.
-
What is this?
-
-
Είναι δύσκολο να εκφέρεις αντικειμενική άποψη χωρίς να τό έχεις δοκιμάσει.... και πόσοι εδώ μέσα έχουν?
Ενώ θεωρητικά ακούγεται σαν καλή ιδέα, στην πράξη μπορεί να σε μπερδεύει και να μην εμπνέει εμπιστοσύνη σε γρήγορη οδήγηση σε ορεινή διαδρομή....
Επίσης στην απόφαση παίζουν κι άλλα ρόλο καθώς όλα είναι σχετικά... πχ το πόσο κοστίζει? Για 200 ευρώ θα το έβαζα για 1000 όμως όχι. -
Σαν ιδέα είναι φανταστική και απ'όσο λένε στα τεστ και σαν υλοποίηση επίσης.
Εγω ψήφισα υπέρ.
ΥΓ.Θα είχε ενδιαφέρον να γίνει κάποια δοκιμή και του S2000 με αντίστοιχο σύστημα, το οποίο απ'όσο έχω δει απο τις λιγοστές πληροφορίες είναι πολύ πιο προχωρημένης λειτουργίας απο το σχετικά συντηριτικό της BMW (απευθήνεται και σε πιο ειδικό κοινό άλλωστε)
-
Συμπληρωστε:
Οι Μ5/Μ6 εχουν A/S std? ___ (Ναι/Οχι)
Κατι παραπανω 8α 3ερουν αυτες..
(Αν ναι εχουν την ιδια ρυ8μιση?) -
Συμπληρωστε:
Ολα τα μαχητικά αεροσκάφη έχουν 'active steering*' std (!) ? ___ (Ναι/Οχι)
Κατι παραπανω 8α ξερουν oι κατασκευαστές τους
*=FBW
Το επιχείρημα 'δεν το έχει η γρήγορη έκδοση (ή η F1) ---> άρα είναι ακατάλληλο για σπορ οδήγηση' μπάζει απο παντού.
-
Σαν ιδέα μοιάζει καταπληκτική.
Άλλωστε, λέει κανείς όχι στο τεχνολογικό εργαστήρι της BMW;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το επιχείρημα 'δεν το έχει η γρήγορη έκδοση (ή η F1) ---> άρα είναι ακατάλληλο για σπορ οδήγηση' μπάζει απο παντού.Oντως, παει, βουλια3ε το επιχειρημα..
-
Kι εγώ υπέρ ψήφισα.
Έχω ακούσει και διαβάσει πολύ καλά σχόλια.
Δεν μπορεί όλοι να υπερέβαλλαν... -
Οπως προειπωθηκε, σαν ιδεα ειναι πολυ καλη και ειδικα απο την BMW.
Στη πραξη θα δουμε... -
Τα καλά σχόλια έχουν προκύψει από τα ελληνικά περιοδικά. Αν διαβάσετε κάποιο πραγματικό περιοδικό, π.χ. βρετανικό EVO, θα δείτε ότι δεν είναι και τόσο υπέρ του συστήματος. Συνέντευξη στον Richter, υπεύθυνο της BMW M Power: 'Πώς και δε βάλατε το active steering στις Μ5/Μ6;'
'Δε θα είστε με τα καλά σας, μου φαίνεται'. Λογικά κάτι παραπάνω θα ξέρει, δε συμφωνείτε; Μία αρνητική ψήφος από μένα. -
Ωχ το επιχειρημα μου παιρνει ανασα κ παλι!!
-
Γιατί όμως δεν κρίθηκε 'σωστή' η τοποθέτησή του στην Μ5 ?
-
technik δεν είσαι με τα καλά σου μου φαίνεται για να ρωτάς κάτι τέτοιο
Είπαμε, ηλεκτρονικά-------->666
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
technik δεν είσαι με τα καλά σου μου φαίνεται για να ρωτάς κάτι τέτοιοΕίπαμε, ηλεκτρονικά-------->666
E, δεν έχει και λίγα ηλεκτρονικά η Μ5...
-
Ναι αλλα αυτά που έχει είτε δεν φαίνονται είτε το κοινό τα έχει αποδεχθεί.
Εδω το πρόβλημα είναι η -πιθανή- ανωριμότητα του συστήματος και η -σίγουρη- συντιριτικότητα του κοινού.
-
Δηλαδή το κοινό έχει αποδεχθεί το Active στην 520 αλλά όχι στην Μ5 επειδή είναι πιο συντηρητικό; Το ίδιο και οι άνθρωποι της Μ Power; Το ίδιο και οι συντάκτες των βρετανικών Autocar, EVO; Μην ξεχνάς ότι δεν προσφέρεται ούτε σαν έξτρα σε Μ5 και Μ6. Μπορεί να βοηθάει όταν κάνεις ελιγμούς σε στενάκια ή όταν θες αν πηγαίνεις χαλαρός με 200 και να μην έχει νευρικότητα το τιμόνι, προφανώς όμως δεν είναι και ό,τι καλύτερο όταν οδηγείς οριακά. Αν στο μέλλον εξελιχθούν, να καθιερωθούν. Δύσκολα όμως η πρώτη προσπάθεια θα ήταν καλύτερα από τις τόσο δοκιμασμένες μεθόδους.
-
To πιο πάνω ποστ μου όπως βλέπεις έχει 2 σκέλη
Η τεχνολογία υπάρχει πάντως, το θέμα είναι πόσο κοστίζει για να εφαρμοστεί.
Active Steering