-
ΜΧ5 και γυναίκα? Πρέπει να είναι η μοναδική που θα ζητούσε αυτό το αυτοκίνητο. Ακόμα και στις χιουμοριστικές στατιστικές το ΜΧ είναι στις κατω κάτω θέσεις στο γυναικείο ενδιαφερον.
Η γυναίκα θέλει χαριτωμένο τρεντυ κάμπριο. Mini, Beetle, 500 και στα ακριβά της γούστα την SLK και αυτό γιατί την θεωρεί μικρή Mercedes και 'χεστηκε' για τις επιδόσεις ...
Και εμπειρικά ... αν δουν άντρα οδηγό σε χαριτωμένο κάμπριο ... μάλλον η σύζυγος θα χρησιμοποιεί το παραπάνω app παρακολούθησηςΑ! Και σαν να θυμάμαι σε πολύ παλιό θέμα εδώ στο φορουμ (έχει πολλά χρόνια) υπήρξε ένας* που ανέφερε ότι πήρε ΜΧ5 νομίζοντας το για γκομενοπαγίδα και κατέληξε με εκατοντάδες κολλητούς ...
- για τους παλιούς του φόρουμ, δεν ήταν κάποιος από τους γνωστούς μας κατόχους (πρώην ή νυν) ΜΧ5.
Πέρα από τα αστεία όμως το ΜΧ5 και ιδίως το τωρινό είναι απλά εκπληκτική επιλογή! Και αν το θέλει και η σύζυγος ... μονόδρομος!
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
α) Mazda MX-5 , εξαιρετικό στο δρόμο, κινητήρας και κιβώτιο όπως πρέπει και μόνο γκρίζο σημείο ότι η αγορά θα είναι από γκρίζα εισαγωγή καθώς ακόμη δεν υπάρχει αντιπροσωπεία.
β)Mini Cabrio , μου αρέσει εμφανισιακά, έχει και λίγο χώρο πίσω για τα παιδία πίσω αλλά ο κινητήρας και κιβώτιο είναι αρκετά κατώτερα από το Mazda.
c) VW beetle cabriolet . Πολύ όμορφο, έχει χώρο και για τα πιτσιρίκια, αλλα είναι γκρουπ και δεν έχω καταλάβει έαν εισαγεται επίσημα ή όχι.Και τα τρία είναι τροχοφόρα, αλλά μόνο τα δύο είναι Αυτοκίνητα και μόνο το ένα είναι Σπορ.
Καλοτάξιδο το ΜΧ5. Το 1500 να υποθέσω;
Στην ερώτησή σου: Εννοείται το καινούριο μοντέλο!!! Κλάσεις ανώτερο από το προηγούμενο!!!
Επειδή είσαι ο πιο σχετικός
RF or not ?Δεν θα έλεγα ότι είμαι ο πιο σχετικός, ο φίλος μου ο cosneo είναι φανατικός καμπριολάκιας, αλλά είμαι σχετικός όσον αφορά στο στήσιμο και στο στρίψιμο.
Περί RF, προσωπικά θα το προτιμούσα για τους εξής λόγους:
- Ασφαλέστερο σε περίπτωση ανατροπής (τουμπάρισμα).
- Καλύτερη στρεπτική ακαμψία.
- Κλειστό μοιάζει με όμορφο κουπέ.
- Καλύτερη ηχομόνωση και θερμομόνωση.
- Πιο ασφαλές κατά της κλοπής και του βανδαλισμού σε σχέση με την μαλακή οροφή.
- Από ότι γράφεται έχει ακόμα καλύτερες ρυθμίσεις στην ανάρτηση (που επιβλήθηκαν από το επιπλέον βάρος της οροφής).
Τα μόνα θέματα είναι αν σου αρέσει εμφανισιακά και αν δέχεσαι το παραπάνω κόστος του, όπως επίσης και ότι δεν είναι full cabrio αλλά πιο πολύ targa. Επίσης λένε ότι δεν είναι άνετο στον 'αέρα' του κεφαλιού (όταν είναι κλειστό προφανώς) αν είσαι πολύ πάνω από το 1,80.
-
Αντικειμενικά ειναι πιο άσχημο το RF.
από την άλλη όσα αναφέρει ο Διας 1,2,4,ίδιως 5 και 6 είναι πολύ σημαντικό.
-
Είναι σημαντικά! Καλοτάξιδο το RF!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και μια απορία. Πόθεν γκρίζα αγορά καινούριου ΜΧ5 με 25000€? Παραεισαγωγη σε τέτοια τιμή δεν παίζει.
[/quote]
-
20000+€ για ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περπατήσει Ελλάδα και δεν υπάρχει γνώση πάνω σε αυτό σε συνδυασμό με την απουσία επίσημης αντιπροσωπίας είναι κάπως ριψοκίνδυνο. Σίγουρα τα εξουσιοδοτημένα θα χουν το αντίστοιχο διαγνωστικό αλλά μέχρι εκεί. Στοκ σε ανταλλακτικά ούτε καν, και φυσικά στις επεμβάσεις που θα χρειαστούν στα μηχανικά μέρη θα πειραματιστούν.
Μια SLK 2ης γενιάς φαντάζει πολύ καλύτερη επιλογή. Το 308 επίσης πολύ ωραίο αλλά δεν ξέρω αν πάσχει σε κάτι. Το EOS αν δε κάνω λάθος είχε θέμα με την οροφή του. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Και μια απορία. Πόθεν γκρίζα αγορά καινούριου ΜΧ5 με 25000€? Παραεισαγωγη σε τέτοια τιμή δεν παίζει.
[/quote]
RF γύρω στα 31000
απλο απο 25000-27000 ανάλογα την εκδοση -
Εννοείται απ τα αρχικά 3 το καινούργιο ΜΧ5! Για το σέρβις μην σκας, το παίρνεις και πας μια μεγάλη βόλτα μια φορά τον χρόνο με την γυναίκα BG ή ΙΤΑ (ανάλογα που μένεις) και κάνεις και το σέρβις σου μαζί με το ταξίδι!
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Εννοείται απ τα αρχικά 3 το καινούργιο ΜΧ5! Για το σέρβις μην σκας, το παίρνεις και πας μια μεγάλη βόλτα μια φορά τον χρόνο με την γυναίκα BG ή ΙΤΑ (ανάλογα που μένεις) και κάνεις και το σέρβις σου μαζί με το ταξίδι!Καλη ιδεα εαν και έχει και Αθήνα, μαγαζιά που το εξυπηρετουν το MX5.
Στην Σοφια έχουμε παει και είναι πολυ εξυπηρετικοί, εκεί το έκανε test drive η γυναίκα.
Εαν σας πω και τιμές θα πέσετε κάτω : 39000 λεβα η βασικη του mx5 --> 19500 ευρω με τρεχουσα ισοτιμια και δωρεαν τα δυο πρωτα service.Κοιταξα και για s2000 αλλά και τα δυο που είδα , τους είχαν πιει το αίμα.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
20000+€ για ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περπατήσει Ελλάδα και δεν υπάρχει γνώση πάνω σε αυτό σε συνδυασμό με την απουσία επίσημης αντιπροσωπίας είναι κάπως ριψοκίνδυνο. Σίγουρα τα εξουσιοδοτημένα θα χουν το αντίστοιχο διαγνωστικό αλλά μέχρι εκεί. Στοκ σε ανταλλακτικά ούτε καν, και φυσικά στις επεμβάσεις που θα χρειαστούν στα μηχανικά μέρη θα πειραματιστούν.
Μια SLK 2ης γενιάς φαντάζει πολύ καλύτερη επιλογή. Το 308 επίσης πολύ ωραίο αλλά δεν ξέρω αν πάσχει σε κάτι. Το EOS αν δε κάνω λάθος είχε θέμα με την οροφή του.Επεμβάσεις στα μηχανικά και mazda δεν πάνε ποτέ μαζί!!
Τα άλλα που αναφέρεις ζητάνε ψαχουλεμα ........
Το μόνο που θα έχει χρονοκαθυστερισεις , πιθανή φανοποιια. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
20000+€ για ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περπατήσει Ελλάδα και δεν υπάρχει γνώση πάνω σε αυτό σε συνδυασμό με την απουσία επίσημης αντιπροσωπίας είναι κάπως ριψοκίνδυνο. Σίγουρα τα εξουσιοδοτημένα θα χουν το αντίστοιχο διαγνωστικό αλλά μέχρι εκεί. Στοκ σε ανταλλακτικά ούτε καν, και φυσικά στις επεμβάσεις που θα χρειαστούν στα μηχανικά μέρη θα πειραματιστούν.
Μια SLK 2ης γενιάς φαντάζει πολύ καλύτερη επιλογή. Το 308 επίσης πολύ ωραίο αλλά δεν ξέρω αν πάσχει σε κάτι. Το EOS αν δε κάνω λάθος είχε θέμα με την οροφή του.Επεμβάσεις στα μηχανικά και mazda δεν πάνε ποτέ μαζί!!
Τα άλλα που αναφέρεις ζητάνε ψαχουλεμα ........
Το μόνο που θα έχει χρονοκαθυστερισεις , πιθανή φανοποιια.Σκέφτομαι ότι ίσως να έχει δίκιο ο Πάνος ως προς το ότι οι skyactiv είναι εντελώς άγνωστοι εδώ, και αμφιβάλλω αν οι συνεργειαδες της Ford τους έχουν δει καν σε φωτογραφίες. Σαν επίσημοι επισκευαστες πιθανό να τους τύχει κάποιο αλλοδαπο αλλά εκ των πραγμάτων δεν θα είναι και το καλύτερο τους.
-
Ουδεποτε θα αγοραζα αμαξι εταιρειας που δεν εισαγεται επισημα στην Ελλαδα. Το θεωρω μεγαλο ρισκο ειδικα οταν μιλαμε για καινουριο αυτοκινητο χιλιαδων ευρω που δεν εχουν δει καν απο κοντα τα κατα τοπους συνεργεια...
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οι της Φορντ ,που κολλάνε;;;;;
Ακόμη να μάθεις ότι η Μάζντα έδινε μοτέρ στη Φορντ;;; Σέρβις επίσημο υπάρχει κανονικά, πριν λίγες μέρες πήγα στον Καλογριτσα για την ανάκληση που τρέχει με το κάθισμα του οδηγού.
Οι skyactiv απλές ΜΕΚ είναι...... περισσότερο έχει να κάνει με το αμάξωμα (αεροδυναμική και μείωση βάρους). -
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Ουδεποτε θα αγοραζα αμαξι εταιρειας που δεν εισαγεται επισημα στην Ελλαδα. Το θεωρω μεγαλο ρισκο ειδικα οταν μιλαμε για καινουριο αυτοκινητο χιλιαδων ευρω που δεν εχουν δει καν απο κοντα τα κατα τοπους συνεργεια...Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είδα και της φαου που τα έχουν δει από πολυυυυυ κοντά!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ουδεποτε θα αγοραζα αμαξι εταιρειας που δεν εισαγεται επισημα στην Ελλαδα. Το θεωρω μεγαλο ρισκο ειδικα οταν μιλαμε για καινουριο αυτοκινητο χιλιαδων ευρω που δεν εχουν δει καν απο κοντα τα κατα τοπους συνεργεια...
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είδα και της φαου που τα έχουν δει από πολυυυυυ κοντά!
Δεν αντεχω ν αναφερθει η vw σ ακομα ενα ενα -ασχετο- θεμα... mercy please!!!
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Οι της Φορντ ,που κολλάνε;;;;;
Ακόμη να μάθεις ότι η Μάζντα έδινε μοτέρ στη Φορντ;;; Σέρβις επίσημο υπάρχει κανονικά, πριν λίγες μέρες πήγα στον Καλογριτσα για την ανάκληση που τρέχει με το κάθισμα του οδηγού.
Οι skyactiv απλές ΜΕΚ είναι...... περισσότερο έχει να κάνει με το αμάξωμα (αεροδυναμική και μείωση βάρους).Δεν τον ξέρω αυτόν που λες.
Εδώ πάνω επισημος επισκευαστης της Mazda είναι μια κάθετη μονάδα της Ford.
Έχει κωδικούς κλπ για Mazda και μη σου πω ότι είναι και φτηνοτερος (ελάχιστα) από την παλιά επίσημη Mazda.
Το δικό μας το πάμε στην Nissan. Ο 1.3 του 2 είναι απλή κατασκευή (εννοώ δεν έχει κάποια ιδιαιτερότητα) σχεδόν ίδια με τον 1.2 του Micra. Φίλτρα κλπ που χρειάστηκε τα είχε το ελεύθερο εμπόριο και ένα πίσω φανάρι που χρειαστηκαμε ήρθε από έξω μέσω ίντερνετ. Έτσι περιμένω από έξω και καινούριο κλειδί και οι εδώ μου είπαν ότι μπορούν να το προγραμματισουν. -
Έλλειψη επίσημης αντιπροσωπίας δεν είναι κακό, κακό είναι ότι αυτό συνδυάζεται με έλλειψη γνώσης πάνω σε ένα αυτοκίνητο. Γενικά δε θα εμπιστευόμουν ένα αυτοκίνητο τέτοιας αξίας σε κάποιον που θα το αναλάβει εμπειρικά.
Από την άλλη προσωπικά αν μπορούσα να πάρω ένα MX5 ΝD δε θα σκεφτόμουν τίποτα και θα το αγόραζα με κλειστά μάτια. Αλλά αυτό είναι θέμα κολλήματος που φυσικά δε μπορεί να συνυπάρξει με συνειδητή σκέψη. -
Με την εγγυηση τι παιζει; μη μου απαντησει καποιος οτι ειναι πανευρωπαικη δεν εννοω αυτο [emoji14]
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μα αυτή ισχύει. Γι' αυτό οριστηκαν με το κλείσιμο της Mazda εδώ οι επίσημοι επισκευαστες τους (που είναι της Ford).
Πχ ένας ξένος με καινούργιο Mazda εντός της εγγυησεως του να μπορεί να εξυπηρετηθει εδώ. Όσο γίνεται...
Βασικά για τα ελληνικά Mazda δεν ισχύει πλέον εγγύηση γιατί έχουν περάσει τα χρόνια. Αλλά ισχύει η εγγύηση ανταλλακτικων κλπ.Άσχετο. Στο car.gr υπάρχει ένας στο Κιλκίς που φέρνει (παραεισαγωγη) Mazda. Τσιμπημενα τα έχει αλλά μάλλον πουλάει.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
20000+€ για ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περπατήσει Ελλάδα και δεν υπάρχει γνώση πάνω σε αυτό σε συνδυασμό με την απουσία επίσημης αντιπροσωπίας είναι κάπως ριψοκίνδυνο. Σίγουρα τα εξουσιοδοτημένα θα χουν το αντίστοιχο διαγνωστικό αλλά μέχρι εκεί. Στοκ σε ανταλλακτικά ούτε καν, και φυσικά στις επεμβάσεις που θα χρειαστούν στα μηχανικά μέρη θα πειραματιστούν.
Μια SLK 2ης γενιάς φαντάζει πολύ καλύτερη επιλογή. Το 308 επίσης πολύ ωραίο αλλά δεν ξέρω αν πάσχει σε κάτι. Το EOS αν δε κάνω λάθος είχε θέμα με την οροφή του.Βρε Πάνο τα ανταλλακτικά έρχονται σε 5 μέρες από την Αυστρία. Εδώ βρίσκω εγώ για το αρχαίο Xedos!
Αγορά cabrio