-
Νομίζω ότι σε Mercedes και Bmw η αντιπροσωπεία ακόμη και μετά την εγγύηση είναι καλύτερη επιλογή. Τα εξουσιοδοτημένα κάθε χρόνο πληρώνουν ένα ποσό για ενημέρωση των υπολογιστών τους με βλάβες που έχουν βγει από άλλα συνεργεία και πως έχουν λυθεί. Επίσης τα μαστόρια πάνε στην Αθήνα για σεμινάρια πάνω στους καινούργιους κινητήρες και τεχνολογίες που εφαρμόζουν οι εταιρίες. Τα πληρώνουν βέβαια αυτά τα σεμινάρια.
Ή αν δεν βρίσκει εκεί λύση το συνεργείο καλεί την Merc ή την Bmw και τον καθοδηγεί. Αυτό είχε πάθει ο αδερφός μου με την μπέμπα με ούτε 100χλμ που έτριζε και σε δύο συνεργεία αντιπροσωπειών δεν μπορούσαν να βρούνε από που ερχόταν ο ήχος και του πρότειναν να του λύσουν το....ταμπλο!! Μετά απο επικοινωνία με τα κεντρικά στην BMW στη Γερμανία και καμία εβδομάδα αναμονής τους είπαν να κοιτάξουν έναν σωλήνα του κλιματιστικού που περνούσε από τη μηχανή στο ταμπλο ή κάτι τέτοιο και στείλανε δικό τους ανταλλακτικό. Ζήτησαν μάλιστα αυτό το ανταλλακτικό που το είχε η αντιπροσωπεία να το στείλει και εκείνη στα κεντρικά και στείλανε το ίδιο ανταλλακτικό αλλά χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα. Κάτι με το θέμα της ελαστικότητάς του είχε και κοπανούσε και για αυτό ακουγόταν σαν τριγμός.
Στη Mecedes δεν ξέρω σε ποιο μοντέλο αν αλλάξεις τακάκια πριν βγάλεις το κλειδί από την μίζα κάτι πρέπει να κάνεις αλλιώς κλειδώνουν οι δαγκάνες και πρέπει να κάνεις περισσότερα πράγματα. Χώρια που οι αντιπροσωπείες έχουν ειδικά κλειδιά για ορισμένες δουλειές.
Δεν λέω ότι είναι το ουάου στην αναζήτηση επισκευής γιατί υπάρχουν και αντιπροσωπείες που δεν κάνουν σωστή δουλειά.
Τεσπα εγώ καδένα άλλαξα στο opel στα 120.000. Ακουγόταν αρκετά. Δεν το θεώρησα κάτι που θέλει αντιπροσωπεία, πήγα σε καλό μάστορα που έβαλε του εμπορίου μαζί με τεντωτήρα κλπ και όπως μου είπε πολύ καλή καδένα. Εργοστασιακή δεν έβαλα γιατί για καδένα, δεν δικαιολογείτε να κρατήσει 120.000. Έχω κάνει από τότε 40.000χλμ και όλα εντάξει. -
Μήπως θυμάσαι την μάρκα φίλε μου;;Την μάρκα καδένα - Τεντωτηρα ; Εγω έβαλα BGA.
-
εγγυημενα 99% οτι ειναι αυτο.
Εκτος οτι ειχε βγει μια τυπου ανακληση απο την VW για το polo που προφανως φορανε το ιδιο μοτερ
το αλλαξε κολλητος στο vw polo 1.2 tsi και εσιαξε!
400€ χωρις εγγυηση και ψαχνοτας το ολα εκει και πιο ακριβα επαιζαν και σε φθηνη πολη ( Κιλκις ) -
Η καδένα είναι αυτή η επιλογή που δεν χρειάζεται αλλαγή όπως ο ιμάντας ε;
Και καλά!!!!
-
καλησπερα ! εγω με κορολλα χατσμπακ (2005 μεηντ ιν φακιν τζαπαν) και τα 352.000 χιλιομετρα να αρχισω να ανησυχω?
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Η καδένα είναι αυτή η επιλογή που δεν χρειάζεται αλλαγή όπως ο ιμάντας ε;Και καλά!!!!
Εξαρτάται .........οι καδένες του Φριτς έχουν θεματακια ,του Κιμ και του Γιαμαμότο είναι παντοτινες!
Πρόβλημα στη Κάδενα Χρονισμού