Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aποκατάσταση φθορων στο χρώμα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Aποκατάσταση φθορων στο χρώμα
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    12
    37
    263
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ef9_b16a1 last edited by

      to na mhn sunexiseis to thema einai epilogh sou... mono kollhmenos den eimai... oi italoi einai aparadekto na klevoun ton kosmo en etei 2002 opou suggenhs sthn kalamata agorase olokainourgio stilo agnowdas tis kravges apognwshs kai apodokimasias mou plhrwnodas to metrhtois... kai6 mhnes meta to amaksi bazei nera ap tis orofes kai nekrwnoun ta hlektrika... oso kaian allazoun oi epoxes ta perissotera lemonia erxodai apo kei sas aresei de sas aresei... uparxoun kai foreis pou asxoloudai me thn aksiologhsh ths aksiopistias kai ta apotelesmata tous einai gnwsta kai diathesima meena kalo netsearch ...ta idia mou leei kai enas geitonas gia to punto tou kai ..gia tous kairous pou exoun allaksei... kai o pio euxaristos tropos gia mena na tou apadaw einai o ekshs:otan katevainei na plunei to amaksi tou...sunadiomaste...kai eg sto telos anoigw epithdes to kapw...kaluptw thn bataria mono me mia sakoula..kai rixnw nero padou me piesh sto moter.....aisthhthres..dunamo..ta pada,me koitaei me mia aporia kai auth ginetai amhxania otan meta apo 2 lepta vazw brosta brostakai feugw..to dokimase mia fora kai to gt tou phgaine xorophdwdas gia kana duo meres... theloun kaihlektriko gazi tromara tous

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alkis_ita last edited by

        Το ποιοι κλεβουν τον κοσμο ειναι ακομα ασαφες...γιατι τα ιταλικα εχουν ακομα λογικες τιμες (τα περισσότερα τουλαχιστον). Μπορω και εγω να σου δωσω πολλα παραδειγματα δυστυχων ανθρωπων που χρυσοπληρωνουν γερμανικες μαρκες κυρους για να καταληγουν να στελνουν εξωδικα στους αντιπροσωπους για αντικατάσταση των προβληματικων αυτοκινητων τους (Audi A2) η να γινονται θαμωνες των συνεργειων (Golf, Corsa, Corolla, ναι με την ΤΟΥΟΤΑ o ανθρωπος ειχε αντιμετωπισει τα πιο απιστευτα προβληματα)
        To αν το αυτοκινητο που αγοραζεις τελικα αποδειχτει προβληματικο, ειναι καθαρα θεμα ΤΥΧΗΣ.
        Η αδερφη μου, παρα τις συμβουλες μου, αγορασε το Corsa C. Ενα βραδακι που γυριζε σπιτι, ενω εστριβε, κολλησε η ηλεκτρικη υποβοηθηση, με αποτελεσμα να μην μπορει να ισιωσει το αμαξι και να κινδυνευσει να χτυπησει ανθρωπο! Μετα απο πολλη φασαρια, αλλαχτηκε ολη η κρεμαγιερα (το αυτοκινητο ηταν 3 μηνων τοτε, με 2500 χιλιομετρα!)
        Την ιδια στιγμη, το 'αναξιοπιστο και προβληματικο' Lancia Y, με 65000 χιλιομετρα στην πλατη, το μονο που εχει χρειαστει ειναι τρεις λαμπες!
        Ολα ειναι σχετικα λοιπον.

        Το οτι πλενεις με το λαστιχο τη μηχανη ειναι δειγμα αξιοπιστίας?
        Ειναι μαλλον επικινδυνο, με τοσα ηλεκτρονικα εξαρτηματα που υπαρχουν στο χωρο της μηχανης. Δεν θελει πολυ να γινει η ζημια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kvlachos last edited by

          Ο χρήστης alkis_ita έγραψε:
          Το ποιοι κλεβουν τον κοσμο ειναι ακομα ασαφες...γιατι τα ιταλικα εχουν ακομα λογικες τιμες (τα περισσότερα τουλαχιστον). Μπορω και εγω να σου δωσω πολλα παραδειγματα δυστυχων ανθρωπων που χρυσοπληρωνουν γερμανικες μαρκες κυρους για να καταληγουν να στελνουν εξωδικα στους αντιπροσωπους για αντικατάσταση των προβληματικων αυτοκινητων τους (Audi A2) η να γινονται θαμωνες των συνεργειων (Golf, Corsa, Corolla, ναι με την ΤΟΥΟΤΑ o ανθρωπος ειχε αντιμετωπισει τα πιο απιστευτα προβληματα)
          To αν το αυτοκινητο που αγοραζεις τελικα αποδειχτει προβληματικο, ειναι καθαρα θεμα ΤΥΧΗΣ.
          Η αδερφη μου, παρα τις συμβουλες μου, αγορασε το Corsa C. Ενα βραδακι που γυριζε σπιτι, ενω εστριβε, κολλησε η ηλεκτρικη υποβοηθηση, με αποτελεσμα να μην μπορει να ισιωσει το αμαξι και να κινδυνευσει να χτυπησει ανθρωπο! Μετα απο πολλη φασαρια, αλλαχτηκε ολη η κρεμαγιερα (το αυτοκινητο ηταν 3 μηνων τοτε, με 2500 χιλιομετρα!)
          Την ιδια στιγμη, το 'αναξιοπιστο και προβληματικο' Lancia Y, με 65000 χιλιομετρα στην πλατη, το μονο που εχει χρειαστει ειναι τρεις λαμπες!
          Ολα ειναι σχετικα λοιπον.

          Το οτι πλενεις με το λαστιχο τη μηχανη ειναι δειγμα αξιοπιστίας?
          Ειναι μαλλον επικινδυνο, με τοσα ηλεκτρονικα εξαρτηματα που υπαρχουν στο χωρο της μηχανης. Δεν θελει πολυ να γινει η ζημια.

          Συμφωνω απολυτα με το φιλο αλκη!Τα συγχρονα αυτοκινητα ειναι αξιοπιστα κατα 99%!Αν τυχει και πεσεις στο 1%,ειναι ατυχια και μεγαλη μαλιστα.Οι μαρκες δεν πιστευω οτι σημαινουν κατι στα συγχρονα αυτοκινητα οσον αφορα την αξιοπιστια.
          Ενδεικτικα να αναφερω οτι 2 φιλοι μου με GOLF 4 εχουν αντιμετωπισει διαφορα προβληματα(απο εγκεφαλο μεχρι το να κρεμασουν οι ταπετσαριες στο σαλονι,για να μην αναφερω τα λαμπακια που καιγονται σαν χριστουγεννιατικο δεντρο) ,ενω εγω με το 'ζημιαρικο' Citroen μου εχω παει εκτεκτως στο συνεργειο μονο για το γρυλλο του παραθυρου που κατα τη γνωμη μου δεν αξιολογειται ως προβλημα αξιοπιστιας.Δε λεω οτι τα VW ειναι αναξιοπιστα απλα μπορει να σου τυχει απο αυτοκινητο που δεν το περιμενεις.Τα αυτοκινητα δε φτιαχνονται πλεον οπως στη δεκαετια του '80 και καλο ειναι να το καταλαβουμε αυτο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gianis last edited by

            Δεν θελω να πω πολλα περι γερμανικων και ιταλικων αυτοκινητων
            αλλα αυτο που συνεβη προχτες σε ενα φιλο ειναι αξιο λογου πιστευω.
            O φιλος μου κατευθυνοταν υστερα απο ασχημο ξενυχτη απο χαλκιδα προς
            αλιβερι με το αυτοκινητο του μαρκας golf iv η ωρα ηταν 5 ξημερωματα
            ο δρομος ηταν ελευθερος απο αυτοκινητα αλλα σε καποιο σημειο με ελαφρια πολυ ελαφρια στροφη ηταν σταματημενη μια σκουπιδιαρα του δημου για περισυλογη απορρυματων με δυο ατομα απο πισω ξερετε εκει που καθονται οι σκουπιδιαριδες ,ο φιλος λογο του οτι ηταν ποιωμενος
            και το οτι ετρεχε υπερβολικα δεν ειδε το απορυματοφορο με αποτελεσμα σφοδροτατης συγκρουσης απο πισω, του ενος σκουπιδιαρη του εκοψε το ποδι στεγνα οσο για το golf που πηγα να το δω ειναι λιατσα αλλα η καμπινα ειναι ανεπαφη δηλ.εαν φοραγε ζωνη ο φιλος μου δεν θα ειχε γρατσουνια πιστευω. παρ ολα αυτα χτυπησε πολυ σοβαρα.
            θελω να πω με αυτο οτι το αυτοκινητο ειναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και θα το χρειαστης μια και μονο φορα ,οποτε και τα λεφτα αξιζει να δωσεις παραπανω και οτιδηποτε ,και δεν συμφονω με την αποψη οτι εχουν περασει τα χρονια και ολα τα αυτοκινητα ειναι καλα .σπανιζουν τα καλα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ και οταν λεω καλα ενοω καλα .τι να το κανω το saxo και τα χ.λ.μ και αν τρακαρω να με μαζευουν με τα κουταλακια ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΩΖΕΙ ΖΟΕΣ πραγματικα υστερα απο το τρακαρισμα του φιλου μου καταλαβα τι σοι ειναι η volkswagen και γενικα πιστευω οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              georgetabs last edited by

              Είναι γεγονός πως όσο πιο απρόσεκτος, άχρηστος ή ασυνείδητος οδηγός είσαι, τόσο περισσότερο θα χρειαστείς την παθητική ασφάλεια, ενώ η ενεργητική είναι απλώς κάτι το μπιχλιμπιδέ. Σημειώνω πως το Γκολφ 4 (το έχω) έχει ευελιξία αγελάδας που μόλις γέννησε.

              Προσωπικά προτιμώ να μπορώ να έχω την ευελιξία να αποφύγω το παιδάκι που θα πεταχτεί πίσω από το παρκαρισμένο, παρά να το παρασύρω και όλοι μαζί να στουκάρουμε στον τοίχο και να βγω ΕΝΤΕΛΩΣ αγρατζούνιστος και να το δω μαρμελάδα, αντί να είμαι με ελαφρές κακώσεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                ckosm last edited by

                Ο χρήστης ef9_b16a1 έγραψε:
                mh petate ta leftudakia sas, ektos an den exete xrono...oi en logw etaireies theloun to ligotero 110 eurw gia mia douleia pou boreite aneta na thn kanete monoi sas.... ALLA MONO ME AUTOGLYM epimenw...eimai pseiras..exw dokimasei tapada..me ultrex lousthka... alla ta autoglym den exoun oute kan sxesh me ta alla..turtle sonax guard klp.... apla parte 2 boukalia 1 autoglym super resin polish kai ena extra gloss.... 4 vamvakeres faneles ....kai xaramiste ena savvato prwi eksw ap to spiti sas... oi epifaneiakes gratzounies apo verniki kai xrwma tha fugoun OLES!! ektos ap ta shmeia pou exei fugei polu xrwma... kaneis de tha peripoihthei to vavavoum sas oso eseis... oi troxoi gualismatos sta pro magazia borei na kanoun kai zhmia se shmeia pou to paxos ths bogias einai mikrotero..px stis akres tou kapw...apla eseistha thelete 4-5 wres gia ena swsto perasma enw autoi 1... toso apla... aaa h gialada pou tha dwsei to autolym de tha thnpistevete sta matia sas...oi filoi mou me rvthsan poso plhrwsa gia vapsimo... kai to amaksi einai 11xrono civicvtec...me eksairetikh poiothta vafhs opws px kai to golf... twra to lancia thelei megaluterh prosoxh.. geitonas exei ena y kokkino 3-4 xronia kai de to prosehei polu..egorase oloidio xrwma delta kai otan ta parkarei dipla dipla h diafora einai gia gelia..to ena moiazei roz!!... to idio sumvainei kai sta fiat px.. theloun polu prosoxh
                mh sas tromazei to gualisma... eukolo einai..polu eukolo

                Eπ' ευκαιρία, ξέρει κανείς τηλέφωνο της AUTOGLYM, στη διασταύρωση Βουλιαγμένης & Αλίμου, που είναι μάλλον το συνεργείο που κάνει περιποιηση χρώματος και γυάλισμα αμαξώματος (όχι το πρατήριο στην Αργυρούπολη, Λαμίας και Αεροπορίας, που πουλάει τις αλοιφές και κεριά, κλπ.

                Ευχαριστώ,

                Chris

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone last edited by

                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                  epimenw gia thn eleeinh poiothta vafhs arketwn italikwn...se sugrish me adistoixou kostous gemanika h japan toutounia

                  O προφυλακτήρας (πίσω) του Γκολφ της μητέρας μου, αλλά και του Ίμπιζα που έχω άρχισαν να ξεφλουδίζουν. Σε κάθε πλύσιμο ξεφλουδίζει και περισσότερο χρώμα. (και τα 2 λευκά)

                  Στα 4 Τίπο που είχαμε στο παρελθόν (3 λευκά, 1 μπλέ μεταλλικό) σε ΚΑΝΕΝΑ δεν παρουσιάστηκε ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ψεγάδι, ούτε 'έκοψε' το χρώμα καθόλου (ούτε στα VAG έχει κόψει ως τώρα). Είναι γεγονός όμως πως τα κόκκινα Φίατ πορτοκαλίζουνε μετά από λίγο καιρό. Όχι όλα τα χρώματα όμως.

                  Αντίστοιχα το Σιβίκ της κοπέλλας μου, ενώ φαίνεται σαν να το αγόρασες μόλις χθές από λαμπερότητα και διατήρηση χρώματος, γρατζουνίζεται με το παραμικρό.

                  το clear coat το ξέρετε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    wantone last edited by

                    Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                    Είναι γεγονός πως όσο πιο απρόσεκτος, άχρηστος ή ασυνείδητος οδηγός είσαι, τόσο περισσότερο θα χρειαστείς την παθητική ασφάλεια, ενώ η ενεργητική είναι απλώς κάτι το μπιχλιμπιδέ. Σημειώνω πως το Γκολφ 4 (το έχω) έχει ευελιξία αγελάδας που μόλις γέννησε.

                    Προσωπικά προτιμώ να μπορώ να έχω την ευελιξία να αποφύγω το παιδάκι που θα πεταχτεί πίσω από το παρκαρισμένο, παρά να το παρασύρω και όλοι μαζί να στουκάρουμε στον τοίχο και να βγω ΕΝΤΕΛΩΣ αγρατζούνιστος και να το δω μαρμελάδα, αντί να είμαι με ελαφρές κακώσεις...

                    Αν έχεις το 1.4 μπορεί, γιατί το δικό μου είναι αρκετά ευέλικτο (δηλ. επιταχύνει και επιβραδύνει πολύ γρήγορα και έχει και ελαστικό κινητήρα και το τιμόνι είναι καλό). Δηλ. τα φρένα του 1.4 δεν είναι καλά να σε βοηθήσουν να αποφύγεις το παιδάκι; Προτιμά φρένα Κλειώ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      Ο χρήστης agisd έγραψε:

                      το clear coat το ξέρετε;

                      Όχι...
                      Πληροφορίες;
                      (Τι είναι, αν αξίζει, πόσο κάνει, που το βρίσκεις, το βρίσκεις στην Ελλάδα; )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alkis_ita last edited by

                        Ο χρήστης gianis έγραψε:
                        Δεν θελω να πω πολλα περι γερμανικων και ιταλικων αυτοκινητων
                        αλλα αυτο που συνεβη προχτες σε ενα φιλο ειναι αξιο λογου πιστευω.
                        O φιλος μου κατευθυνοταν υστερα απο ασχημο ξενυχτη απο χαλκιδα προς
                        αλιβερι με το αυτοκινητο του μαρκας golf iv η ωρα ηταν 5 ξημερωματα
                        ο δρομος ηταν ελευθερος απο αυτοκινητα αλλα σε καποιο σημειο με ελαφρια πολυ ελαφρια στροφη ηταν σταματημενη μια σκουπιδιαρα του δημου για περισυλογη απορρυματων με δυο ατομα απο πισω ξερετε εκει που καθονται οι σκουπιδιαριδες ,ο φιλος λογο του οτι ηταν ποιωμενος
                        και το οτι ετρεχε υπερβολικα δεν ειδε το απορυματοφορο με αποτελεσμα σφοδροτατης συγκρουσης απο πισω, του ενος σκουπιδιαρη του εκοψε το ποδι στεγνα οσο για το golf που πηγα να το δω ειναι λιατσα αλλα η καμπινα ειναι ανεπαφη δηλ.εαν φοραγε ζωνη ο φιλος μου δεν θα ειχε γρατσουνια πιστευω. παρ ολα αυτα χτυπησε πολυ σοβαρα.
                        θελω να πω με αυτο οτι το αυτοκινητο ειναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και θα το χρειαστης μια και μονο φορα ,οποτε και τα λεφτα αξιζει να δωσεις παραπανω και οτιδηποτε ,και δεν συμφονω με την αποψη οτι εχουν περασει τα χρονια και ολα τα αυτοκινητα ειναι καλα .σπανιζουν τα καλα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ και οταν λεω καλα ενοω καλα .τι να το κανω το saxo και τα χ.λ.μ και αν τρακαρω να με μαζευουν με τα κουταλακια ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΩΖΕΙ ΖΟΕΣ πραγματικα υστερα απο το τρακαρισμα του φιλου μου καταλαβα τι σοι ειναι η volkswagen και γενικα πιστευω οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες

                        αγαπητε Γιαννη, ο φιλος σου νομιζω δεν πρεπει να ξαναοδηγησει ποτε!
                        Εγω προσωπικα δεν αγοραζω αμαξι για να τρακαρω! Προτιμω το αυτοκινητο που θα με βοηθησει περισσοτερο να αποφυγω το ατυχημα, παρα το τανκς που θα τρακαρει, θα τραυματισει κοσμο αλλα θα με σωσουν οι φουσκες του!
                        Και δυστυχως το Golf προσεγγιζει περισσοτερο το τανκς (αργο το 1.4, βαρυ, μετριο τιμονι) παρα το πραγματικο αυτοκινητο.

                        ΥΓ. Οι καιροι εχουν οντως αλλαξει! 4 αστερακια για το PUNTO II στις δοκιμες του EURO NCAP, θυμαστε οι γερμανοφιλοι? Που μιλατε ακομα για κουβαδες και αλλα τετοια που απαξιω να σχολιασω....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          ef9_b16a1 last edited by

                          να που ενα ακομα τοπικ εγινε ...οι γερμανοι ξαναρχονται... κατ αρχας επειδη οι τενεκεδες εμενα δε μουλενε κατι μπροστα στις ανθρωπινες ζωες... ο φιλος σου ειναι μεγαλο σουργελο και υπανθρωπος... οδηγουσε μεθυσμενος ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ και αφησε και 1-2 ορφανα .... μπραβο..
                          εγω επισης στεγνα αν ημουν συγγενης του θυματος θα τον σκοτωνα βασανιστικα,και ελπιζω αν γλυτωσει να πληρωνει μιαζωη και να πεθαινει απ τις τυψεις ..
                          αλλα βεβαια ειναι εξ αμελειας..και θα τη γλυτωσει...τωρα εχω νευρα και δε μπορω να συνεχισω για τις ανακριβειες περι κραστεστ και φολκσβγκεν....σε συνδυασμο με τα πληρωμενα κρασ τεστ του αουτο μοτορ πληρωμενοσπορτ.
                          θα επανελθω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gianis last edited by

                            Ο χρήστης ef9_b16a1 έγραψε:
                            να που ενα ακομα τοπικ εγινε ...οι γερμανοι ξαναρχονται... κατ αρχας επειδη οι τενεκεδες εμενα δε μουλενε κατι μπροστα στις ανθρωπινες ζωες... ο φιλος σου ειναι μεγαλο σουργελο και υπανθρωπος... οδηγουσε μεθυσμενος ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ και αφησε και 1-2 ορφανα .... μπραβο..
                            εγω επισης στεγνα αν ημουν συγγενης του θυματος θα τον σκοτωνα βασανιστικα,και ελπιζω αν γλυτωσει να πληρωνει μιαζωη και να πεθαινει απ τις τυψεις ..
                            αλλα βεβαια ειναι εξ αμελειας..και θα τη γλυτωσει...τωρα εχω νευρα και δε μπορω να συνεχισω για τις ανακριβειες περι κραστεστ και φολκσβγκεν....σε συνδυασμο με τα πληρωμενα κρασ τεστ του αουτο μοτορ πληρωμενοσπορτ.
                            θα επανελθω

                            Συμφωνω απολυτα οτι τα σιδερα δεν αξιζουν μια μπροστα στις ανθρωπινες ζωες και δεν τολμησα να κανω αυτη την συγκρηση και δεν τολμαω με τιποτα απλος θελω να δειξω το αυτοκινητο και μονο αυτο .Οσο για τον φιλο μου ειναι πραγματικα βλακας και ελπιζω να τημωρηθη για την πραξη του αλλα οτι γινετε στον δρομο ειναι ατυχημα υπαρχουν δικαστηρια και νομοι για αυτα αλλα το αυτοκινητο που θελω να συγκρινω εγω δεν εχει απολυτος καμια σχεσει με αυτο πιστευω να γινομαι κατανοητος.
                            Ασχετα με το εαν εφταιγε εαν δεν οδηγουσε ενα καλο αυτοκινητο θα ειχαμε και αλλο ενα θυμα .οσο το μισος και αν μας πλυμμηριζει οανθροπως αυτος δεν το εκανε επιτηδες το ειπες και μονος σου αυτο νομιζω .Οσο για τα βασανιστηρια φιλε μην λες μεγαλα λογια γιατι οταν εισαι στο δρομο το ποιο απιθανο και να μην εχεις πιει μπορει να σου σειμβει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gianis last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                              Είναι γεγονός πως όσο πιο απρόσεκτος, άχρηστος ή ασυνείδητος οδηγός είσαι, τόσο περισσότερο θα χρειαστείς την παθητική ασφάλεια, ενώ η ενεργητική είναι απλώς κάτι το μπιχλιμπιδέ. Σημειώνω πως το Γκολφ 4 (το έχω) έχει ευελιξία αγελάδας που μόλις γέννησε.

                              Προσωπικά προτιμώ να μπορώ να έχω την ευελιξία να αποφύγω το παιδάκι που θα πεταχτεί πίσω από το παρκαρισμένο, παρά να το παρασύρω και όλοι μαζί να στουκάρουμε στον τοίχο και να βγω ΕΝΤΕΛΩΣ αγρατζούνιστος και να το δω μαρμελάδα, αντί να είμαι με ελαφρές κακώσεις...

                              Ο ασυνειδητος ,απροσεκτος και αχρηστος ειναι αυτος που τρεχει με 200 και προσπαθει να αποφυγει το παιδακι με ελιγμους νομιζοντας πως ειναι ο κολιν μακρει πρωσοπικη μου γνωμη ειναι να κανεις μερικα μαθηματα οδηγησης για να μαθεις πως να συμπεριφερεσαι σε κατοικειμενες περιοχες αλλα προς το παρον θα σου πω εγω για να γλειτωσει κανενα παιδακι
                              πρωτον πας πολυ σιγα με 30 χλμ και δευτερων δεν κανεις ελιγμους γιατι απο την αλλη μπορει να πεταχτει αλλο παιδακι .υπαρχει και ενα βιβλιο που λεγετε Κ Ο Κ δειαβασετο λιγο σε παρακαλω πολυ.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης gianis έγραψε:
                                Συμφωνω απολυτα οτι τα σιδερα δεν αξιζουν μια μπροστα στις ανθρωπινες ζωες και δεν τολμησα να κανω αυτη την συγκρηση και δεν τολμαω με τιποτα απλος θελω να δειξω το αυτοκινητο και μονο αυτο .Οσο για τον φιλο μου ειναι πραγματικα βλακας και ελπιζω να τημωρηθη για την πραξη του αλλα οτι γινετε στον δρομο ειναι ατυχημα υπαρχουν δικαστηρια και νομοι για αυτα αλλα το αυτοκινητο που θελω να συγκρινω εγω δεν εχει απολυτος καμια σχεσει με αυτο πιστευω να γινομαι κατανοητος.
                                Ασχετα με το εαν εφταιγε εαν δεν οδηγουσε ενα καλο αυτοκινητο θα ειχαμε και αλλο ενα θυμα .οσο το μισος και αν μας πλυμμηριζει οανθροπως αυτος δεν το εκανε επιτηδες το ειπες και μονος σου αυτο νομιζω .Οσο για τα βασανιστηρια φιλε μην λες μεγαλα λογια γιατι οταν εισαι στο δρομο το ποιο απιθανο και να μην εχεις πιει μπορει να σου σειμβει.

                                Αν οδηγούσε ένα ΦΙΑΤ Κρόμα (αυτό που το έβγαλαν 'νεκροφόρα' πριν κάποια χρόνια τα κρας τέστ) και φορούσε ζώνη σίγουρα θα ήταν και πολύ λιγότερο τραυματισμένος, και ας μην είχε αερόσακο. Επίσης αν μιλούσαμε για έναν οδηγό (και όχι κοιμισμένο μεθυσμένο) και 'κακοτοπιά' με το Γκολφ τα τρακάριζε με ασφάλεια, ενώ με το Κρόμα θα είχε πολύ περισσότερες πιθανότητες να μην τρακάρει. Οπότε ΑΦΟΥ εξασφαλίσουμε την ενεργητική ασφάλεια θα πρέπει να κοιτάξουμε την παθητική. Σήμερα έχουν φτιάξει όλοι ΤΑΝΞ που φυσικά άντε να ελιχθούν. Οπότε τι κανουν;; Πάρε και αντισπίν και ευστάθεια και μπήξε και δείξε και το αμάξι μπορεί να μην ελίσσεται, αλλά πηγαίνει ευθεία (θες δε θες...) και τρακάρει με ασφάλεια.

                                Δεν είναι τυχαίο που τα περιοδικά λένε για όλα τα αμάξια πως είναι ευθύβολα... Να την βράσω όμως την ευθυβολία, που ο εμπρός άξονας έγινε σαν τον πίσω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  ef9_b16a1 last edited by

                                  μεχρι να αναφερθω στα κρασ τεστ και την αξιοπιστια τους οι περηφανοι κατοχοι γκολφ που σνομπαρουν τα υπολοιπα μικρομεσαια και νιωθουν ασφαλεις... ε τα αλλα ..δεν ειναι γκολφ... διαβαστε και αυτο και προβληματιστειτε με την σταση της φολκσβαγκεν..στειλτε και ενα μειλ στον τυπο για πιο πολλεσ πληροφοριες,

                                  http://www.btinternet.com/~david.bailey19/home.page1.htm

                                  βεβαια ολοι θα σπευσουν να το αμφισβητησουν ..αλλα δε πειραζει,οσο για συμπερασματα τυπου..ειδα το αμαξι παλιοσιδερα και η καμπινα ηταν αθικτη..... ξερω παιδι με Crx... ναιναι το επικινδυνο κουβαδακι τησ χοντα που βγηκε σωος απο σφοδρη συγκρουση που κατεληξεκαι σε τουμπα.... τι σημαινει?? οτι το αμαξι ειναι προτυπο παθητικης ασφαλειας???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    To συγκεκριμένο παράδειγμα δείχνει πως η Φολκσβάγκεν κατασκεύασε ένα αυτοκίνητο που ΕΧΕΙ καλή παθητική ασφάλεια. Όμως το αυτοκίνητο αυτό δεν μελετήθηκε σωστά τι φορτία θα έχει, καθώς και τι κόπωση θα επέλθει στα υλικά. Αυτό μακροπρόθεσμα κατέστρεψε την όποια ενεργητική του ασφάλεια, καταργώντας έναν τροχό και μαζί του το ABS και πιθανώς άλλα συστήματα.

                                    Αλλά τι πειράζει; Αφού οδηγούσε Γκόλφ σώθηκε! Μπορεί με ένα Χόντα ή Τογιότα, ή Φιατ ή Άλφα Ρομέο να μην έφευγε ποτέ ο τροχός, οπότε να μην τράκαρε ποτέ, αλλά εδώ είναι τα λεφτά! Τι με νοιάζει που τα άλλα έχουν ενεργητική ασφάλεια; Ο σκοπός είναι να τρακάρω και να την βγάλω καθαρή. Αυτό είναι το τελικό ζητούμενο για ΄πολύ κόσμο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alkis_ita last edited by

                                      Πολυ ενδιαφερον το ιστορικο για το Golf! Φανταζεστε να ηταν στη θεση του μια Alfa 33 η ενα Tipo? Θα ειχαν πεσει ολοι να φανε τους Ιταλούς!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fast-safe last edited by

                                        Ρε παιδιά .....

                                        1. όταν παίρνεις ένα αυτοκίνητο δεν το παίρνεις με σκοπό να το τρακάρεις ή να σε τρακάρουνε.....
                                        2. όταν γίνει η στούκα υπάρχει πιθανότητα το 'καλό αμάξι' να σκοτώσει τον οδηγό και το 'κακό' να τον γλυτώσει.... κανένα ατύχημα δεν είναι το ίδιο με το άλλο ούτε και τα ατυχήματα γίνονται σαν τα Crash Tests
                                        3. Χίλιες φορές προτιμότερη η ενεργητική ασφάλεια παρά η παθητική
                                        4. ότι είδους ασφάλεια και να έχεις , αν ο οδηγός δεν είναι σωστος και να οδηγεί με το μυαλό του και όχι με τις ορμόνες του , το κακό δεν θα αργήσει να συμβεί

                                        και στο φινάλε ........ έχετε σκεφτεί τις τύψεις που θα έχεις αν σκοτώσεις από μαλακία σου κάποιον αθώο ??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr