-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω με όλους τους παραπάνω και με τον θεματοθέτη..Το kuga αξίζει ΜΟΝΟ στην έκδοση business με 22000, να δώσεις 25600 για να πάρεις βενζινοκίνητο και μάλιστα παλιάς κοπής (= με υψηλές καταναλώσεις) είναι αμαρτία . Θα θες να πας ένα ταξιδάκι και θα το σκέφτεσαι, και θα έχεις δώσει και τόσα χρήματα !
**Το 3008 απορρίπτεται σε κάθε έκδοση/ κάθε τιμή. **
Αν θέλεις να γλυτώσεις χρήματα δώσε 22000 και πάρε το qashqai πετρέλαιο και είσαι Α_Ρ_Χ_Ο_Ν_Τ_Α_Σ.
Αν θέλεις να δώσεις κάτι παραπάνω πάρε το Tiguan βενζίνη με 25600 που θα καίει και 20% κάτω από το Kuga και θα έχεις πρακτικότερο (μεγαλύτερους χώρους) και σίγουρα καλύτερο αυτοκίνητο . Αλλά πάλι θα σκέφτεσαι να πας ένα ταξιδάκι..
Γενικά μην ακούτε τον παπά που σας πουλάνε τα περιοδικά, ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
το tiguan ξεκιναει απο 25 η εκδοση active,δεν θα αναφερω αναλυτικα τι δινει απο εξοπλισμο ειναι πολυ ευκολο να δει κανεις!το kuga ξεκιναει στα 22000 στην εκδοση business,και μπορει κανεις να δει και να συγκρινει τι εξοπλισμο εχει το ενα και τι το αλλο... τωρα αν σκεφτει καποιος και την 8ετη εγγυηση που σου δινουν ισως να κανει τα στραβα ματια στο ...τωρα αν τα βαλεις και διπλα διπλα θα δεις πως το σχεδιαστικα μοιαζει παρα πολυ με αλλα 10 διαφορετικα της VW σχεδιασμενα απο το 1997με 2017 η αν κανεις και μια βολτα σε πολλα συνεργια εν ελλαδι θα μαθεις οτι αυτα εχουν και ισως μετα να μην σκεφτεις οτι εχει μεγαλυτερο πορπαγκαζ η οτι μπορει να καιει λιγο λιγοτερο....20% (ισως μονο αν δουλευει μονιμα 2κιλινδρο πραγμα πολυ ευκολο για wv)
-
25750 εχει το tiguan 1.4 125 advance με εξοπλισμο full. Adaptive cruise control, lane assist, light assist κτλ κτλ
Τωρα τα περι αξιοπιστιας και ολα τα αλλα ειναι παραμυθια της χαλιμας και να χαμε να λεγαμε. Δεν εισαι πρωτος στην ευρωπη αν πουλας σαβουραΤο κουγκα δεν ειναι κακο αμαξι, μονο στο βαρος χανει. Απλα το tiguan ειναι καλυτερο, αφου ειναι και πιο καινουργιο. Το καινουργιο κουγκα λογικα θα ειναι καλυτερο του τιγκουαν κτλ
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Τωρα τα περι αξιοπιστιας και ολα τα αλλα ειναι παραμυθια της χαλιμας και να χαμε να λεγαμε. Δεν εισαι πρωτος στην ευρωπη αν πουλας σαβουρα
Ε όχι και παραμύθια! Υπάρχουν στοιχεία, πίνακες, έρευνες, αποκαλύψεις, προσωπικές εμπειρίες, εταιρικές παραδοχές.
Ωστόσο χαμηλή αξιοπιστία πράγματι δε σημαίνει 'σαβούρα', υπάρχουν και ενδιάμεσα στάδια.
Τέλος το να είσαι πρώτος (αν είσαι πράγματι) ναι μεν δε σημαίνει 'σαβούρα', θα μπορούσε όμως και να τεκμηριώνει τη γνωστή ρήση 'περί ορίων του σύμπαντος και ανθρώπινης ανοησίας'. -
Οι οποιες ερευνες ποιες ειναι, να τις δουμε;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
25750 εχει το tiguan 1.4 125 advance με εξοπλισμο full. Adaptive cruise control, lane assist, light assist κτλ κτλ
Τωρα τα περι αξιοπιστιας και ολα τα αλλα ειναι παραμυθια της χαλιμας και να χαμε να λεγαμε. Δεν εισαι πρωτος στην ευρωπη αν πουλας σαβουραΤο κουγκα δεν ειναι κακο αμαξι, μονο στο βαρος χανει. Απλα το tiguan ειναι καλυτερο, αφου ειναι και πιο καινουργιο. Το καινουργιο κουγκα λογικα θα ειναι καλυτερο του τιγκουαν κτλ
Επειδή το ανέφερες, ψάχνω να βρω -όχι πολλά- ένα σημείο, που το Tiguan είναι καλύτερο από το Kuga
Επιδόσεις ? Όχι. Χώρους ? Όχι. Εξοπλισμό ? Όχι. Οδηγική συμπεριφορά ? Όχι. Ασφάλεια ? Όχι. Τιμή ? Όχι. Και προσωπικά, αισθητική μέσα-έξω ? Όχι.
Σαβούρα δεν είναι, τουλάχιστον έτσι λένε
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
25750 εχει το tiguan 1.4 125 advance με εξοπλισμο full. Adaptive cruise control, lane assist, light assist κτλ κτλ
Τωρα τα περι αξιοπιστιας και ολα τα αλλα ειναι παραμυθια της χαλιμας και να χαμε να λεγαμε. Δεν εισαι πρωτος στην ευρωπη αν πουλας σαβουραΤο κουγκα δεν ειναι κακο αμαξι, μονο στο βαρος χανει. Απλα το tiguan ειναι καλυτερο, αφου ειναι και πιο καινουργιο. Το καινουργιο κουγκα λογικα θα ειναι καλυτερο του τιγκουαν κτλ
Επειδή το ανέφερες, ψάχνω να βρω -όχι πολλά- ένα σημείο, που το Tiguan είναι καλύτερο από το Kuga
Επιδόσεις ? Όχι. Χώρους ? Όχι. Εξοπλισμό ? Όχι. Οδηγική συμπεριφορά ? Όχι. Ασφάλεια ? Όχι. Τιμή ? Όχι. Και προσωπικά, αισθητική μέσα-έξω ? Όχι.
Σαβούρα δεν είναι, τουλάχιστον έτσι λένε
Ασφαλεια απ οτι θυμαμαι το τιγκουαν πριν μερικους μηνες ηταν το ασφαλεστερο. Φρενα μιλαμε για αγκυρες και μαλιστα το δικο μου σταματαει στα 36 μετρα και με επανελλειμενα φρεναρισματα. Εσωτερικο τουλαχιστον στους περισσοτερους 99% ομορφοτερο απο το εκτρωμα του kuga και αυτο δεν ειναι υποκειμενικο . Χωρους και ποιοτητα? Κανεις πλακα τωρα ή τρολαρεις. Εκει που υπερτερει το kuga ειναι μονο στη τιμη-εξοπλισμο και στο βαρος [WHITE SMILING FACE][WHITE SMILING FACE][WHITE SMILING FACE]
-
Κατανάλωση σίγουρα, μάλλον και χώροι (νομίζω ότι έχει συρόμενο κάθισμα που βοηθάει πολύ, δεν ξέρω εαν μπαίνει στο Kuga σαν έξτρα) και απτή ποιότητα κατασκευής εσωτερικού.
Επίσης, είναι πιο φρέσκο μοντέλο με ότι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια (το τεστ του euroncap του 2016 είναι σαφώς αυστηρότερο από του 2012).Στα ίδια λεφτά προσωπικά μάλλον θα προτιμούσα το Tiguan (π.χ. στην περίπτωση των 4κίνητων εκδόσεων βενζίνης), αλλά στις πιο 'χαμηλές' εκδόσεις το Kuga παίζει χωρίς αντίπαλο λόγω τιμολόγησης.
-
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά.
Ερώτηση για τους κατόχους: πώς το 'στρώσατε' το Kuga (βενζίνης) ;
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
25750 εχει το tiguan 1.4 125 advance με εξοπλισμο full. Adaptive cruise control, lane assist, light assist κτλ κτλ
Τωρα τα περι αξιοπιστιας και ολα τα αλλα ειναι παραμυθια της χαλιμας και να χαμε να λεγαμε. Δεν εισαι πρωτος στην ευρωπη αν πουλας σαβουραΤο κουγκα δεν ειναι κακο αμαξι, μονο στο βαρος χανει. Απλα το tiguan ειναι καλυτερο, αφου ειναι και πιο καινουργιο. Το καινουργιο κουγκα λογικα θα ειναι καλυτερο του τιγκουαν κτλ
Επειδή το ανέφερες, ψάχνω να βρω -όχι πολλά- ένα σημείο, που το Tiguan είναι καλύτερο από το Kuga
Επιδόσεις ? Όχι. Χώρους ? Όχι. Εξοπλισμό ? Όχι. Οδηγική συμπεριφορά ? Όχι. Ασφάλεια ? Όχι. Τιμή ? Όχι. Και προσωπικά, αισθητική μέσα-έξω ? Όχι.
Σαβούρα δεν είναι, τουλάχιστον έτσι λένε
Ασφαλεια απ οτι θυμαμαι το τιγκουαν πριν μερικους μηνες ηταν το ασφαλεστερο. Φρενα μιλαμε για αγκυρες και μαλιστα το δικο μου σταματαει στα 36 μετρα και με επανελλειμενα φρεναρισματα. Εσωτερικο τουλαχιστον στους περισσοτερους 99% ομορφοτερο απο το εκτρωμα του kuga και αυτο δεν ειναι υποκειμενικο . Χωρους και ποιοτητα? Κανεις πλακα τωρα ή τρολαρεις. Εκει που υπερτερει το kuga ειναι μονο στη τιμη-εξοπλισμο και στο βαρος [WHITE SMILING FACE][WHITE SMILING FACE][WHITE SMILING FACE]
Το κουγκα ειναι πιο βαρυ.
Οι επιδοσεις ειναι αναλογα ποιους κινητηρες συγκρινεις.
Η διαφορα τιμης, δεν ειναι χαωτικη αν βαλουμε τον παραγοντα οτι το τιγκουαν advance εχει πολυ καλο εξοπλισμο.Δεν ειπα καπου πως το kuga ειναι σαβουρα φιλε μαρινο
-
Καλό χρυσό το Tiguan αλλά με το Kuga στο μικρό πετρέλαιο δε συγκρίνεται. Δεν έχω γνώμη για τις υπόλοιπες εκδόσεις.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Καλό χρυσό το Tiguan αλλά με το Kuga στο μικρό πετρέλαιο δε συγκρίνεται. Δεν έχω γνώμη για τις υπόλοιπες εκδόσεις.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιατι δεν συγκρινεται δηλαδη;
Πιο γρηγορο ειναι -
Σε αυτό το επίπεδο συγκρίνεις 2 οικογενειακά suv; Στο 0-100;
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Σε αυτό το επίπεδο συγκρίνεις 2 οικογενειακά suv; Στο 0-100;Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εσυ που το συγκρινεις και βγαζεις το κουγκα καλυτερο;
-
Στη οδική συμπεριφορά. Στο στρίψιμο. Στο κράτημα. Στη στιβαρότητα. Σε αυτά κερδίζει το Kuga. Και φυσικά ΚΑΙ στον εξοπλισμό.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ειναι 4 χρονια πισω το kuga παιδια. Ενταξει εχει στριψιμο και τιμη αλλα μεχρι εκει. Καλο χρυσο και αγιο αλλα να εχουμε ενα μετρο. Suv πηταμε οχι καμια αλφα για να λεμε οτι θελουμε στριψιμο. Οχι οτι το τιγκ ειναι υπεροπλο αλλα απο ποιοτητα,χωρους,ασφαλεια,πολυμορφικοτητα,ομορφια τουλαχιστον μεσα,εργονομια,στιβαροτητα,φρενα και και και.....δεν συγκρινονται
-
Καλησπερα και χρόνια πολλά! Στην οικογενεια εχουμε kuga st l 150 και tiguan 125, εσωτερικα το ford δειχνει τα χρονια του,όπως και ο κινητηρας με καταναλωση εντος των τοιχων... υπερβολικη..... εδω το tiguan ειναι καλυτερο (οταν μπαινεις στην καμπινα εχει πολυ πιο ποιοτικο αερα... ) ΑΛΛΑ.....KUGA το μεγαλυτερο ατου κατ εμε ειναι η εγγυηση.... 8 χρονια σε αντιθεση με τα 2 (+ οτι πληρωσεις παραπάνω ).... κριμα.... επιπλεον ο 125 αρης δειχνει τα χρονακια του σχετικα με τα πιο νεα μοτερ ATC των 150 αλογων αλλά ειναι να το εμπιστευτεις με ολα αυτα τα συστηματα??..... ο πατερaς μου (μηχανολογος μηχ) μου ελεγε οσο πιο απλο στην σχεδιαση και εκτελεση ενας κινητηρας τοσο πιο λίγα τα σημεια που θα μπορουσαν να επιρεασουν την αξιοπιστια του.... Εγω επεμενα για τον 116 TDI αλλά ο αγοραστης του TIGUAN τον φοβηθηκε.... Εν κατακλείδι... και τα δυο έχουν τις χάρες τους.... εξωτερικα μου αρεσει το επιβλητικο FORD, εσωτερικα με λιγα παραπάνω καλουδια ( πιο ακριβο βεβαια) το VW παιζει σε άλλη liga..... μηχανολογικά στην βενζινη θα εμπιστευόμουν την εταιρια με την μεγαλυτερη εγγυηση......
-
η αντικειμενικοτητα παει περιπατο απο ολους μας!η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση και πιστευω δεν υπαρχει νικιτης αλλου υπερτερει το ενα αλλου το αλλο...θεωρω πως αν θες ενα καλο εξοπλισμο με μια πολυ καλη τιμη και με ενα ομορφο εξωτερικο περυτιλυγμα (ειδικα στην sti line εκδοχη) θα κοιταξεις προς το φορντ που σαν κερασακι στην τουρτα σου δινει και την 8ετη εγγηση!!τωρα αν θες εξτρα χωρους μαζι με πρακτικοτητα λιγο καλυτερη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο καθως και ποιο μειωμενη καταναλωση ελεου βαρους θα κοιταξεις προς το WV...στα υπολοιπα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες...! τωρα αν ο καθενας λεει το δικο μου φρεναρει στα τοσα μετρα εχει φρεναρες...ο αλλος το δικο μου στριβει σαν hot hatch... η το ενα πηρε 5 αστερια το 16 και το αλλο το 13 (το espase...kuga αμερικη πηγε καλα και το 17 σε πολυ απαιτητικο crash test https://www.youtube.com/watch?v=LVY4RTBO5as) παμε παλι στην ηλικια των 12...!!!!
-
-
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
η αντικειμενικοτητα παει περιπατο απο ολους μας!η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση και πιστευω δεν υπαρχει νικιτης αλλου υπερτερει το ενα αλλου το αλλο...θεωρω πως αν θες ενα καλο εξοπλισμο με μια πολυ καλη τιμη και με ενα ομορφο εξωτερικο περυτιλυγμα (ειδικα στην sti line εκδοχη) θα κοιταξεις προς το φορντ που σαν κερασακι στην τουρτα σου δινει και την 8ετη εγγηση!!τωρα αν θες εξτρα χωρους μαζι με πρακτικοτητα λιγο καλυτερη ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο καθως και ποιο μειωμενη καταναλωση ελεου βαρους θα κοιταξεις προς το WV...στα υπολοιπα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες...! τωρα αν ο καθενας λεει το δικο μου φρεναρει στα τοσα μετρα εχει φρεναρες...ο αλλος το δικο μου στριβει σαν hot hatch... η το ενα πηρε 5 αστερια το 16 και το αλλο το 13 (το espase...kuga αμερικη πηγε καλα και το 17 σε πολυ απαιτητικο crash test https://www.youtube.com/watch?v=LVY4RTBO5as) παμε παλι στην ηλικια των 12...!!!!Κοιτα σε ενα suv που ειναι κατεξοχην οικογενειακο και εχει βγει το ασφαλεστερο περσι ενω για τα φρενα εχει αποδειχθει απο τεστ πως εχει Φρεναρες δε μπορεις να μη τα εκθειασεις αν ενδιαφερεσαι για την ασφαλεια. Τωρα να δινεις βαση στο στριψιμο ενω θα μπορουσες να παρεις χατσμπακ αφου σε ενδιαφερει αυτο μου κανει καπως αφου οσο καλα και να στριβεις δε παυει να ειναι ενα suv
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ασφαλεια απ οτι θυμαμαι το τιγκουαν πριν μερικους μηνες ηταν το ασφαλεστερο. Φρενα μιλαμε για αγκυρες και μαλιστα το δικο μου σταματαει στα 36 μετρα και με επανελλειμενα φρεναρισματα. Εσωτερικο τουλαχιστον στους περισσοτερους 99% ομορφοτερο απο το εκτρωμα του kuga και αυτο δεν ειναι υποκειμενικο . Χωρους και ποιοτητα? Κανεις πλακα τωρα ή τρολαρεις. Εκει που υπερτερει το kuga ειναι μονο στη τιμη-εξοπλισμο και στο βαρος [WHITE SMILING FACE][WHITE SMILING FACE][WHITE SMILING FACE]Ειναι 4 χρονια πισω το kuga παιδια. Ενταξει εχει στριψιμο και τιμη αλλα μεχρι εκει. Καλο χρυσο και αγιο αλλα να εχουμε ενα μετρο. Suv πηταμε οχι καμια αλφα για να λεμε οτι θελουμε στριψιμο. Οχι οτι το τιγκ ειναι υπεροπλο αλλα απο ποιοτητα,χωρους,ασφαλεια,πολυμορφικοτητα,ομορφια τουλαχιστον μεσα,εργονομια,στιβαροτητα,φρενα και και και.....δεν συγκρινονται
Έτσι για να βάλω μόνο μερικά από αυτά που σκέφτομαι για αυτά που γράφετε και λέτε οι VAGιτες
Αλλά τα λέτε για να τα πιστέψετε οι ίδιοι προφανώς, γιατί κανένας άλλος δεν τα πιστεύει
η αντικειμενικοτητα παει περιπατο απο ολους μας!η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση
Εγώ που έχω αλλάξει 10 εταιρείες και 20 αυτοκίνητα, ναι είμαι αντικειμενικός, γιατί κρίνω με αντικειμενικά κριτήρια (ακόμα και στο υποκειμενικό μου του αποδίδω βαρύτητα και συντελεστή). Για τους υπόλοιπους δεν ξέρω....
Ford Kuga