-
Παρόλο που παραδέχομαι ότι το106 είναι ένα από τα καλύτερα αγωνιστικά και όχι μόνο εννοούσα super 1600
Ευχαριστώ,
“Bender” -
Ειμαι ακομα ενας απο τους πολλους φανταζομαι με το ιδιο ονειρο οποτε καταλαβαινω και συμπασχω.
-
Ρωτήξω γω κάτι, πείτε σεις μένα;;
Γιατί τα σεμινάρια αγωνιστικής οδήγησης να γίνονται μόνο για τους νεαρότερους; Σίγουρα υπάρχουν και κουλάδια μεγαλύτερης ηλικίας, που έχουν κάνει το βασικό σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης και που θα ήθελαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να συμμετάσχουν σε σεμινάριο προκεχωρημένης (=αγωνιστικής) οδηγητικής τεχνικής.
Είναι απαραίτητη προϋπόθεση η μελλοντική ενασχόληση με αγώνες; Μπορεί, βρε αδερφέ, να θέλω να πάω σε μια ερημιά (πίστα, έστω...) και να δοκιμάσω να προτοποθετήσω... Γιατί αυτά τα μαθήματα να είναι προνόμιο των μικρότερων;
Με πνίγει ο δίκιος, δηλαδή... Εγώ θέλω να έρθει ο 'Θείος' και να μου δείξει αντρίκιο apex, oι Παναγιωτόπουλος και Βαζάκας να μου δείξουν 'ανάποδο' εν δράσει (όχι μόνο στην... ταραντούλα) και ο Στρατιτσίνος να είναι από κοντά σε όλες τις ασκήσεις και να διορθώνει-παρεμβαίνει- εμψυχώνει, μη τυχόν κιοτέψω!
Κανείς συμπάσχων;; -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Με την ευκαιρία, αυτή η κατηγορία με τα Σαξό που πληρώνεις 5000 γιου για μιά σεζον ξέρει κανείς τίποτα;Ειναι τα saxo της citroenergy?
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Ρωτήξω γω κάτι, πείτε σεις μένα;;
Γιατί τα σεμινάρια αγωνιστικής οδήγησης να γίνονται μόνο για τους νεαρότερους; Σίγουρα υπάρχουν και κουλάδια μεγαλύτερης ηλικίας, που έχουν κάνει το βασικό σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης και που θα ήθελαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να συμμετάσχουν σε σεμινάριο προκεχωρημένης (=αγωνιστικής) οδηγητικής τεχνικής.
Είναι απαραίτητη προϋπόθεση η μελλοντική ενασχόληση με αγώνες; Μπορεί, βρε αδερφέ, να θέλω να πάω σε μια ερημιά (πίστα, έστω...) και να δοκιμάσω να προτοποθετήσω... Γιατί αυτά τα μαθήματα να είναι προνόμιο των μικρότερων;
Με πνίγει ο δίκιος, δηλαδή... Εγώ θέλω να έρθει ο 'Θείος' και να μου δείξει αντρίκιο apex, oι Παναγιωτόπουλος και Βαζάκας να μου δείξουν 'ανάποδο' εν δράσει (όχι μόνο στην... ταραντούλα) και ο Στρατιτσίνος να είναι από κοντά σε όλες τις ασκήσεις και να διορθώνει-παρεμβαίνει- εμψυχώνει, μη τυχόν κιοτέψω!
Κανείς συμπάσχων;;Μα το ΓΙΝΕ ήταν ανοιχτό σε όλους,ανεξάρτητα ηλικίας,εκτός συναγωνισμού!
-
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΔΩ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ,ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΘΥΣΙΕΣ.
ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ(ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ)ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΝΙΑΙΟ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ GOLFAKI Ε ΣΑΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΈΝΔΥΣΗ(ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ). ΔΕΣ ΟΜΩΣ ΤΙ ΣΟΥ ΜΕΝΕΙ ΜΕΤΑ .ΦΙΛΙΚΑ
ΑΓΗΣ ΖΙΖΑΣ -
Δεν το'χα πάρει χαμπάρι αυτό, Kouk. Θα το ξανατηράξω! Παλιά είχε ηλικιακό όριο, γι'αυτό το'πα.
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Δεν το'χα πάρει χαμπάρι αυτό, Kouk. Θα το ξανατηράξω! Παλιά είχε ηλικιακό όριο, γι'αυτό το'πα.Το ηλικιακό όριο αφορούσε μόνο αυτούς που διεκδικούσαν τον 'τιτλο' και το αγωνιστικό μπάκετ την επόμενη χρονιά!
Οποιοσδήποτε άλλος μπορούσε να πάρει μέρος μόνο για την εκμάθηση!
Αν ξαναγίνει αξίζει τον κόπο!Αγωνιστικά μαθήματα!
-
Αν ξαναγίνει, εγώ θα κατασκηνώσω στα Μέγαρα από την προηγούμενη, για να διαλογιστώ και μετά να συμμετάσχω στα μαθήματα.
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
στα 16 τότε το 70 είχα 50αρι FS1!Στρατης
Παλι καλα!!!
Εγω που ειχα μονο τα εισητιρια για το λεωφορειο μεχρι τη Βουλα και μετα απο κει με τα ποδια ...τι να πω???
Στο Τατοϊ οταν εχανα το τρενο πηγαινα ποδαρατα μεχρι την Κηφισια για να βρω λεωφορειο να γυρισω σπιτι!!
Παντως για να ξεκα@λ..ς υπαρχει και το συνοδηγιλικι...
Σκεψου το,δεν ειναι και τοσο ασχημο οσο νομιζεις.. -
Το VW Golf II είναι ένα πάρα πολύ κάλο αυτοκίνητο αλλά όντας γερμανικό έχει πάρα πολύ ακριβά ανταλλακτικά. Εγώ με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αντιμετωπίζω και αλλά προβλήματα.
Συγκεκριμένα το Golf II έχει homologation μόνο σαν GTI που σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξώ μηχανή (από 1400κ.ε. σε 1800 κ.ε.) πίσω άξονα γιατί έχω ταμπούρα καθώς και μπροστινά ψαλίδια μεγαλύτερα φρένα κ.τ.λ.
Όπως καταλαβαίνετε η μετατροπή του Golf IΙ είναι πάρα πολύ ακριβή, που θα ήταν προτιμότερο να αγόραζα ένα Golf II GTI (άσε που δεν έχω και τα χρήματα για κάτι τέτοιο). Πιστεύω ότι για φθηνή ερασιτεχνική συμμετοχή σε αγώνες σε πρώτη φάση μια πολύ συμφέρουσα λύση θα ήταν αυτοκίνητα του πρώην ανατολικού μπλοκ (Zastava, Lada, Skoda κ.α.) με πληθώρα φθηνών ανταλλακτικών και μηχανολογικά ποιο προσπελάσιμα λόγο απλότητας της τεχνολογίας (για προσωπικά μαστορέματα και συνεπώς μείωση του κόστους).Ευχαριστώ,
“Bender”
-
Δεν ξέρω αν έχει ξαναγίνει η συγκεκριμένη ερώτηση εδώ μέσα, αλλά γιατί σταμάτησε το ΓΙΝΕ?
Ποιοί ήταν οι λόγοι?Αν ήταν μόνο η έλλειψη συμμετοχών, τί θα λέγατε να δηλώναμε εδώ μέσα ποιοι ενδιαφέρονται ώστε αν είναι δυνατό να ξαδιοργανωθεί ένα σεμινάριο προς το τέλος του χρόνου?
-
Παρών!
-
Λιγο πολυ στο post του φιλου Bender απεικονιζονται πολλοι απο εμας που θελουν να παρουν εστω και μια γευση απο τον κοσμο των αγωνων σε καθαρα ερασιτεχνικο επιπεδο και αντιμετωπιζουν παρομοιες δυσκολιες....
Ευχομαι καποια στιγμη τα ονειρα μας να πραγματοποιηθουν.
Για το σεμιναριο φυσικα και θα ενδιαφερθουμε αρκετοι,αλλα εγω θα ηθελα πρωτα να παρακολουθησω ενα safetrack(προσπαθουμε να οργανωθουμε στο RenaultClub μπας και κανουμε κατι ομαδικο,αλλα ειναι δυσκολο ρε γμτ ) το οποιο θα μου μαθει πολλα και μετα να «ανεβω» στο επομενο επιπεδο εννοωντας σεμιναριο αγωνιστικης οδηγησης.
Sorry για το off topic(το οποιο βεβαια δεν ειναι και τοσο off... )
Δικαίωμα στο όνειρο