Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δικαίωμα στο όνειρο
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Δικαίωμα στο όνειρο
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    20
    33
    108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bender last edited by

      Παρόλο που παραδέχομαι ότι το106 είναι ένα από τα καλύτερα αγωνιστικά και όχι μόνο εννοούσα super 1600

      Ευχαριστώ,
      “Bender”

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        flexo last edited by

        Ειμαι ακομα ενας απο τους πολλους φανταζομαι με το ιδιο ονειρο οποτε καταλαβαινω και συμπασχω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          strifter last edited by

          Ρωτήξω γω κάτι, πείτε σεις μένα;;
          Γιατί τα σεμινάρια αγωνιστικής οδήγησης να γίνονται μόνο για τους νεαρότερους; Σίγουρα υπάρχουν και κουλάδια μεγαλύτερης ηλικίας, που έχουν κάνει το βασικό σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης και που θα ήθελαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να συμμετάσχουν σε σεμινάριο προκεχωρημένης (=αγωνιστικής) οδηγητικής τεχνικής.
          Είναι απαραίτητη προϋπόθεση η μελλοντική ενασχόληση με αγώνες; Μπορεί, βρε αδερφέ, να θέλω να πάω σε μια ερημιά (πίστα, έστω...) και να δοκιμάσω να προτοποθετήσω... Γιατί αυτά τα μαθήματα να είναι προνόμιο των μικρότερων;
          Με πνίγει ο δίκιος, δηλαδή... Εγώ θέλω να έρθει ο 'Θείος' και να μου δείξει αντρίκιο apex, oι Παναγιωτόπουλος και Βαζάκας να μου δείξουν 'ανάποδο' εν δράσει (όχι μόνο στην... ταραντούλα) και ο Στρατιτσίνος να είναι από κοντά σε όλες τις ασκήσεις και να διορθώνει-παρεμβαίνει- εμψυχώνει, μη τυχόν κιοτέψω!
          Κανείς συμπάσχων;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            flexo last edited by

            Ο χρήστης sx έγραψε:
            Με την ευκαιρία, αυτή η κατηγορία με τα Σαξό που πληρώνεις 5000 γιου για μιά σεζον ξέρει κανείς τίποτα;

            Ειναι τα saxo της citroenergy?

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • K
              kouk last edited by

              Ο χρήστης Strifter έγραψε:
              Ρωτήξω γω κάτι, πείτε σεις μένα;;
              Γιατί τα σεμινάρια αγωνιστικής οδήγησης να γίνονται μόνο για τους νεαρότερους; Σίγουρα υπάρχουν και κουλάδια μεγαλύτερης ηλικίας, που έχουν κάνει το βασικό σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης και που θα ήθελαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να συμμετάσχουν σε σεμινάριο προκεχωρημένης (=αγωνιστικής) οδηγητικής τεχνικής.
              Είναι απαραίτητη προϋπόθεση η μελλοντική ενασχόληση με αγώνες; Μπορεί, βρε αδερφέ, να θέλω να πάω σε μια ερημιά (πίστα, έστω...) και να δοκιμάσω να προτοποθετήσω... Γιατί αυτά τα μαθήματα να είναι προνόμιο των μικρότερων;
              Με πνίγει ο δίκιος, δηλαδή... Εγώ θέλω να έρθει ο 'Θείος' και να μου δείξει αντρίκιο apex, oι Παναγιωτόπουλος και Βαζάκας να μου δείξουν 'ανάποδο' εν δράσει (όχι μόνο στην... ταραντούλα) και ο Στρατιτσίνος να είναι από κοντά σε όλες τις ασκήσεις και να διορθώνει-παρεμβαίνει- εμψυχώνει, μη τυχόν κιοτέψω!
              Κανείς συμπάσχων;;

              Μα το ΓΙΝΕ ήταν ανοιχτό σε όλους,ανεξάρτητα ηλικίας,εκτός συναγωνισμού!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                agis last edited by

                ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΔΩ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ,ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΘΥΣΙΕΣ.
                ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ(ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ)ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΝΙΑΙΟ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ GOLFAKI Ε ΣΑΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΈΝΔΥΣΗ(ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ). ΔΕΣ ΟΜΩΣ ΤΙ ΣΟΥ ΜΕΝΕΙ ΜΕΤΑ .

                ΦΙΛΙΚΑ
                ΑΓΗΣ ΖΙΖΑΣ

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • S
                  strifter last edited by

                  Δεν το'χα πάρει χαμπάρι αυτό, Kouk. Θα το ξανατηράξω! Παλιά είχε ηλικιακό όριο, γι'αυτό το'πα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kouk last edited by

                    Ο χρήστης Strifter έγραψε:
                    Δεν το'χα πάρει χαμπάρι αυτό, Kouk. Θα το ξανατηράξω! Παλιά είχε ηλικιακό όριο, γι'αυτό το'πα.

                    Το ηλικιακό όριο αφορούσε μόνο αυτούς που διεκδικούσαν τον 'τιτλο' και το αγωνιστικό μπάκετ την επόμενη χρονιά!

                    Οποιοσδήποτε άλλος μπορούσε να πάρει μέρος μόνο για την εκμάθηση!

                    Αν ξαναγίνει αξίζει τον κόπο!Αγωνιστικά μαθήματα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      strifter last edited by

                      Αν ξαναγίνει, εγώ θα κατασκηνώσω στα Μέγαρα από την προηγούμενη, για να διαλογιστώ και μετά να συμμετάσχω στα μαθήματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        mdvq last edited by

                        Ο χρήστης sx έγραψε:
                        στα 16 τότε το 70 είχα 50αρι FS1!

                        Στρατης

                        Παλι καλα!!!
                        Εγω που ειχα μονο τα εισητιρια για το λεωφορειο μεχρι τη Βουλα και μετα απο κει με τα ποδια ...τι να πω???
                        Στο Τατοϊ οταν εχανα το τρενο πηγαινα ποδαρατα μεχρι την Κηφισια για να βρω λεωφορειο να γυρισω σπιτι!!
                        Παντως για να ξεκα@λ..ς υπαρχει και το συνοδηγιλικι...
                        Σκεψου το,δεν ειναι και τοσο ασχημο οσο νομιζεις..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bender last edited by

                          Το VW Golf II είναι ένα πάρα πολύ κάλο αυτοκίνητο αλλά όντας γερμανικό έχει πάρα πολύ ακριβά ανταλλακτικά. Εγώ με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αντιμετωπίζω και αλλά προβλήματα.
                          Συγκεκριμένα το Golf II έχει homologation μόνο σαν GTI που σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξώ μηχανή (από 1400κ.ε. σε 1800 κ.ε.) πίσω άξονα γιατί έχω ταμπούρα καθώς και μπροστινά ψαλίδια μεγαλύτερα φρένα κ.τ.λ.
                          Όπως καταλαβαίνετε η μετατροπή του Golf IΙ είναι πάρα πολύ ακριβή, που θα ήταν προτιμότερο να αγόραζα ένα Golf II GTI (άσε που δεν έχω και τα χρήματα για κάτι τέτοιο). Πιστεύω ότι για φθηνή ερασιτεχνική συμμετοχή σε αγώνες σε πρώτη φάση μια πολύ συμφέρουσα λύση θα ήταν αυτοκίνητα του πρώην ανατολικού μπλοκ (Zastava, Lada, Skoda κ.α.) με πληθώρα φθηνών ανταλλακτικών και μηχανολογικά ποιο προσπελάσιμα λόγο απλότητας της τεχνολογίας (για προσωπικά μαστορέματα και συνεπώς μείωση του κόστους).

                          Ευχαριστώ,

                          “Bender”

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            agalanop last edited by

                            Δεν ξέρω αν έχει ξαναγίνει η συγκεκριμένη ερώτηση εδώ μέσα, αλλά γιατί σταμάτησε το ΓΙΝΕ?
                            Ποιοί ήταν οι λόγοι?

                            Αν ήταν μόνο η έλλειψη συμμετοχών, τί θα λέγατε να δηλώναμε εδώ μέσα ποιοι ενδιαφέρονται ώστε αν είναι δυνατό να ξαδιοργανωθεί ένα σεμινάριο προς το τέλος του χρόνου?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              strifter last edited by

                              Παρών!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • B
                                bagus last edited by

                                Λιγο πολυ στο post του φιλου Bender απεικονιζονται πολλοι απο εμας που θελουν να παρουν εστω και μια γευση απο τον κοσμο των αγωνων σε καθαρα ερασιτεχνικο επιπεδο και αντιμετωπιζουν παρομοιες δυσκολιες....

                                Ευχομαι καποια στιγμη τα ονειρα μας να πραγματοποιηθουν.

                                Για το σεμιναριο φυσικα και θα ενδιαφερθουμε αρκετοι,αλλα εγω θα ηθελα πρωτα να παρακολουθησω ενα safetrack(προσπαθουμε να οργανωθουμε στο RenaultClub μπας και κανουμε κατι ομαδικο,αλλα ειναι δυσκολο ρε γμτ ) το οποιο θα μου μαθει πολλα και μετα να «ανεβω» στο επομενο επιπεδο εννοωντας σεμιναριο αγωνιστικης οδηγησης.

                                Sorry για το off topic(το οποιο βεβαια δεν ειναι και τοσο off... )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr