Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 14
    • Best 0
    • Groups 0

    bender

    @bender

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    14
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bender Unfollow Follow

    Latest posts made by bender

    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Mόλις πριν απο μια εβδομάδα εγίνα κάτοχος ενος καρτ

      Το σασι του καρτ μου είναι tibi και δεν εχω βρει ακόμα κινητήρα

      Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν λύσω όλο το καρτ (εχεί μήνει μονο το σασι) για να ελένξω για τοιχόν κολήσεις και το κατα πόσο ειναι ίσιο) τηα ήθελα να μοθ πείτε αν υπάρχει στο ιντερνετ καποιο ενχοιριδιο με διδικασίες ελένχου.

      Σας ευχαρστώ πολύ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bender
    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Βασικα η χαραξη της ηταν αψογη ηταν αρκετα μεγαλη για indoor και ειχε και γεφυρακη το οδοστρωμα ηταν καλο και τα νοικιαρικα καρτ καμοια σχεση με τα δικα μας

      Ειμουν και μικροσ σε ηλικια ετσι δεν ηθελε και πολυ για μου μενει

      Ακομα ειχε πολυ καλη οργανωση με κριτεσ σε καθε στροφή και οταν πηαγαμε μεγαλη παρεα 20 ατομα ηταν σαν ενασ μικροσ αγωνα σμε καταταξη κλπ ηταν τελεια !!!

      Ειδηκα οταν εισαι 14 χρονων

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bender
    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Καλα καταβες η τιμη ηταν περιπου 17 ευρω για 4 γυρους

      Δεν θυμαμε τι μοτερ φορουσε α !!! ξεχασα να ανεφερω οτι ηταν αυτοματο

      Παντοσ η πιστα στην πατρα ειναι απο τησ καλυτερες που εχω παει

      Με εξερεση μια indoor πιστα στην ολλανδια

      Εχω βρεθει και εκτοσ συνορών

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bender
    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Ta αγωνηστικο που οδήγησα το νοικιαζαν στην πιστα στα βραχνεικα στην πατρα το μονο που ηξερα απο τεχνικα χαρακτηριστικα ηταν οτι ηταν 125 cc υδροψυκτο καποτε πηγενα στην πιστα 3 φορεσ την εβδομαδα εκανα με νοικιαρικα αλλα μετοια απο καποιο σημειο εγινα βαρετα

      Υ.Γ. η ενοικοιαση του αγωνηστικου καρτ σταματησε γιατι ηταν ασυμφορη οπωσ μου ειπαν οι ανθρωποι που δουλευαν εκει

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bender
    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Eιμαι απο αθηνα αλλα τα τελευταια 3 χρονια μενω και σπουδαζω στην πατρα ελπίζω να βρω καποιο καρτ για να μπορεσω και εγω να μοιραστω αυτην την εμπιρεια. Βασικα μου εχει μηνει και καποιο αποθημενο οταν οδηγησα για μια φορα στην ζωη μου αγωνηστικο καρτ και το συναισθημα ηταν μοναδικο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bender
    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Σε ευχαριστω για το καλοσορισμα

      Παρακολούθω το Forum αρκετο καιρο

      και την συγκεκριμένη ενότητα. επιδη το νεαρο την ηλικίασ μου και το επαγκελμα μου (φοιτητης)δεν μου επιτρεπει καποια διαφορετική εμπ΄λόκη στον κλαδο του μηχανοκίνητου αθλήτησμου και γνωρίζοντας οτι το καρτ είανι το μεγαλήτερο σχολέιο για να μάθεις την τεχνη του 'οδήγειν' αποφασησα να εμπλακό με τον χωρο αυτο

      μια ποιο ειδηκη ερώτηση βρήκα καρτ 125 cc με 6ταχ 1100 ευρω αεροψυκτο απο ανακατασκευη λιγα δεν ειναι τα χρηματα?

      Θα κανονήσω συναντηση για να το δω τι πρέπει να προσέξω καθως δεν γνωρίζω και πολλα??

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bender
    • RE: KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

      Καλησπέρα

      Θα ηθελα να σας κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με την αγορά καρτ

      Εδω και λίγο καιρό ειμαι στην αναζήτηση ενος καρτ

      Επειδή το buget ειναι περιορισμένο θα ήθελα να ρωτησω αν είναι εφικτή η τιμή των 1000 ευρω για την αγορά καρτ αποκληστικά και μονο για ερασιτεχνική χρήση και οδηγική εξελιξημότητα!!

      Και Αν υποθεσούμε οτι βρω καποια τετοια προσφορά η αγορα ενος τετοιου καρτ περιεχει παγήδες

      Ευχαριστώ πολυ'

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      bender
    • RE: Δικαίωμα στο όνειρο

      Το VW Golf II είναι ένα πάρα πολύ κάλο αυτοκίνητο αλλά όντας γερμανικό έχει πάρα πολύ ακριβά ανταλλακτικά. Εγώ με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αντιμετωπίζω και αλλά προβλήματα.
      Συγκεκριμένα το Golf II έχει homologation μόνο σαν GTI που σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξώ μηχανή (από 1400κ.ε. σε 1800 κ.ε.) πίσω άξονα γιατί έχω ταμπούρα καθώς και μπροστινά ψαλίδια μεγαλύτερα φρένα κ.τ.λ.
      Όπως καταλαβαίνετε η μετατροπή του Golf IΙ είναι πάρα πολύ ακριβή, που θα ήταν προτιμότερο να αγόραζα ένα Golf II GTI (άσε που δεν έχω και τα χρήματα για κάτι τέτοιο). Πιστεύω ότι για φθηνή ερασιτεχνική συμμετοχή σε αγώνες σε πρώτη φάση μια πολύ συμφέρουσα λύση θα ήταν αυτοκίνητα του πρώην ανατολικού μπλοκ (Zastava, Lada, Skoda κ.α.) με πληθώρα φθηνών ανταλλακτικών και μηχανολογικά ποιο προσπελάσιμα λόγο απλότητας της τεχνολογίας (για προσωπικά μαστορέματα και συνεπώς μείωση του κόστους).

      Ευχαριστώ,

      “Bender”

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      B
      bender
    • RE: Δικαίωμα στο όνειρο

      Παρόλο που παραδέχομαι ότι το106 είναι ένα από τα καλύτερα αγωνιστικά και όχι μόνο εννοούσα super 1600

      Ευχαριστώ,
      “Bender”

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      B
      bender
    • RE: Δικαίωμα στο όνειρο

      Όλα αυτά είναι ενδεχόμενα το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα ακόμα και τα κόστη για την αγορά αγωνιστικού εξοπλισμού είναι υπέρογκα π.χ. ένα κράνος γνώστης εταιρίας στην Ελλάδα στοιχίζει 310 € με έκπτωση!!!! και στην Αγγλία το ίδιο κράνος στοιχίζει 230 ευρό με έξοδα αποστολής.
      Συνεπώς θέλω να πω το εξής ότι στην Ελλάδα απαγορεύετε από κάποιους η πλήρως ερασιτεχνική συμμετοχή στους αγώνες. Δεν ξέρω αν εγώ προσωπικά έχω το ταλέντο να πρωταγωνιστήσω κάποτε (παρεπιιπτόντος δεν το νομίζω) αλλά το αυτοκίνητο είναι ένα πάθος μία ανάγκη. Αυτή την στιγμή στην Χώρα μου δεν μού επιτρέπετε λόγο υπέρογκών τιμών να πάω γρήγορα και με ασφάλεια σε έναν αγώνα και προτιμά να τρέχω χωρίς ασφάλεια (με ένα Golf του 87’ και πάλι καλά να λέω τουλάχιστον έχω αυτοκίνητο) σε όποιο στενό ανηφορικό κομμάτι συναντήσω στο δρόμο μου. Δεν μιλάω για πρωταθλητισμό! Αν και υπάρχουν πάρα πολλά ανεκμετάλλευτα ταλέντα πού τώρα έπρεπε να κάθονται στα μπάκετ ενός S 16 παρά σε σαπισμένες ασκόνες του 75 χωρίς αναρτήσεις και φρένα.

      Ευχάριστο
      “Bender”

      ΥΣ1 Μετά από τις πολύτιμες συμμβουλέσας θα προσπαθήσω να οργανώσω κάτι ανάλογο με το TRF

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      B
      bender
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr