-
Καλημέρα φίλοι.
Ρούφηξα κάθε λέξη του θέματος γιατί όπως θα φαντάζεστε θα είμαι κ εγώ ένας ευτυχής κάτοχος ŠKODA Kodiaq.
Παρηγγειλα προχτές μέσω leasing το diesel 2lt dsg 4x2 ambition σε laser white με έξτρα την οθόνη color maxi dot, ζάντες mytikas και σαλόνι satin black.
Είχα ένα δίλημμα με το χρωμα καθώς ήθελα λευκό και τα χρώματα που δε μου ανέβαζαν τη φορολογία ήταν τα candy white και laser white. Τελικά επέλεξα το δεύτερο γιατί το πρώτο μου φάνηκε πολύ σκοτωμένο.
Όταν έρθει εδώ το αυτοκίνητο θα μπει δερμάτινο σαλόνι στην Connolly (θα χρειαστώ τη βοήθεια σας για επιλογή χρώματος δέρματος) (τι να βάλω σε λευκό αυτοκίνητο; Το μυαλό μου πηγαίνει σε μαύρο δέρμα με λευκές ραφές)
Μπορώ να βάλω και φιμέ κρύσταλλα αν θέλω , αλλά το σκέφτομαι αν το θέλω κ αν θα του πηγαίνει καθώς απ όσο ξέρω το αυτοκίνητο έχει ήδη μια ελαφριά σκίαση στα κρύσταλλα.
-
Με το καλό κι εσύ λοιπόν
Σχετικά με δέρμα, σκέφτηκες να πας σε αλκανταρα λύση;
Έχει μια φιμέ απόχρωση αλλά δεν είναι αρκετή κατά τη γνώμη μου.
Αντί φιμέ Κρυστάλλων έχεις σκεφτεί τη λύση μεμβρανών ηλιοπροστασίας; -
Ο χρήστης malawi έγραψε:
Μπορώ να βάλω και φιμέ κρύσταλλα αν θέλω , αλλά το σκέφτομαι αν το θέλω κ αν θα του πηγαίνει καθώς απ όσο ξέρω το αυτοκίνητο έχει ήδη μια ελαφριά σκίαση στα κρύσταλλα.
Εμένα μου φαίνεται ότι την μεγαλύτερη αισθητική αναβάθμιση τα φιμε την κάνουν σε αυτοκίνητα με λευκό χρώμα, άρα να βάλεις.
-
Φίλε Θανο Για αλκαντάρα δεν έχω σκεφτεί, προτιμώ το δέρμα. Απλά δεν ξέρω τι χρωματισμός ταιριάζει πιο πολύ στο λευκό. Το μυαλό μου πηγαίνει στο μαύρο πάντως.
Φίλε aikibill είπες μεγάλη κουβέντα. Μόλις παραγγέλθηκαν στο μυαλό μου τα φιμέ. Απλά δεν ξέρω πως είναι η αίσθηση από μέσα με πολύ μαυρίλα κρυσταλλου
-
Ο χρήστης malawi έγραψε:
Φίλε Θανο Για αλκαντάρα δεν έχω σκεφτεί, προτιμώ το δέρμα. Απλά δεν ξέρω τι χρωματισμός ταιριάζει πιο πολύ στο λευκό. Το μυαλό μου πηγαίνει στο μαύρο πάντως.Φίλε aikibill είπες μεγάλη κουβέντα. Μόλις παραγγέλθηκαν στο μυαλό μου τα φιμέ. Απλά δεν ξέρω πως είναι η αίσθηση από μέσα με πολύ μαυρίλα κρυσταλλου
Στο Kuga μου είχε ήδη τα εργοστασιακά φυμέ πίσω, και εγώ έβαλα επιπλέον παντού την πιο ανοιχτή 3Μ (CS35), η οποία είναι στο 65%. Τα πίσω είναι προφανώς πιο σκούρα, δεν έχεις πρόβλημα ορατότητας από τα μπροστινά, ένα μικρό θεματάκι μπορεί να υπάρξει με το πίσω τζάμι και την ορατότητα προς τα πίσω, αν η φωτεινότητα του καθρέπτη δεν είναι αρκετή.
-
Ο χρήστης Thanoss έγραψε:
με 22800 το παίρνεις με το κλειδί στο χέρι βασικά και αυτά περί 25k δεν τα πιστεύω.
Η μόνη περίπτωση του να γίνει κάτι τέτοιο είναι με κάποιο έξτρα εξοπλισμό, που και πάλι δεν το πιστεύω ότι θα γίνει διότι αυτή τη στιγμή είναι το απόλυτο vfm της αγοράς και πουλάει σα ζεστό ψωμί.Γιατί να το χαλάσει αυτό το πράγμα;
Να θυμάσαι ποτέ το έγραψα.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης malawi έγραψε:
Όταν έρθει εδώ το αυτοκίνητο θα μπει δερμάτινο σαλόνι στην Connolly (θα χρειαστώ τη βοήθεια σας για επιλογή χρώματος δέρματος) (τι να βάλω σε λευκό αυτοκίνητο; Το μυαλό μου πηγαίνει σε μαύρο δέρμα με λευκές ραφές)Βασικά, το leasing δεν είναι περίπου 2 χρόνια? Το δίνεις το αυτοκίνητο μετά ή το κρατάς?
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
με 22800 το παίρνεις με το κλειδί στο χέρι βασικά και αυτά περί 25k δεν τα πιστεύω.
Η μόνη περίπτωση του να γίνει κάτι τέτοιο είναι με κάποιο έξτρα εξοπλισμό, που και πάλι δεν το πιστεύω ότι θα γίνει διότι αυτή τη στιγμή είναι το απόλυτο vfm της αγοράς και πουλάει σα ζεστό ψωμί.Γιατί να το χαλάσει αυτό το πράγμα;
Να θυμάσαι ποτέ το έγραψα.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υποψιάζομαι ότι αν γίνει η αύξηση τιμής θα γίνει με το νέο χρόνο,μόλις έρθει το Karoq.Γιατί αλλιώς, θα βρεθεί το karoq 1.0 115hp ambition* να έχει ίδια τιμή με το kodiaq 1.4 125hp ambition.Προφανώς και φαίνεται λίγο παράλογο αυτό κι εκεί μάλλον βασίζει το σκεπτικό του ο Sugarman.
*Λάθος μου: Ήθελα να πώ το karoq 1.5 ambition
-
Το leasing που θα έχω εγώ είναι 4 χρόνια. Μετά θα το δωσω και θα παρω καινουριο
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
με 22800 το παίρνεις με το κλειδί στο χέρι βασικά και αυτά περί 25k δεν τα πιστεύω.
Η μόνη περίπτωση του να γίνει κάτι τέτοιο είναι με κάποιο έξτρα εξοπλισμό, που και πάλι δεν το πιστεύω ότι θα γίνει διότι αυτή τη στιγμή είναι το απόλυτο vfm της αγοράς και πουλάει σα ζεστό ψωμί.Γιατί να το χαλάσει αυτό το πράγμα;
Να θυμάσαι ποτέ το έγραψα.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υποψιάζομαι ότι αν γίνει η αύξηση τιμής θα γίνει με το νέο χρόνο,μόλις έρθει το Karoq.Γιατί αλλιώς, θα βρεθεί το karoq 1.0 115hp ambition να έχει ίδια τιμή με το kodiaq 1.4 125hp ambition.Προφανώς και φαίνεται λίγο παράλογο αυτό κι εκεί μάλλον βασίζει το σκεπτικό του ο Sugarman.
Έχει βγει τιμοκατάλογος για το karoq και η ambition έκδοση του 1.0 είναι στα 19900.
-
Όσοι ενδιαφέρεστε για το 1.4 με τα 125 άλογα, σπεύσατε.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
με 22800 το παίρνεις με το κλειδί στο χέρι βασικά και αυτά περί 25k δεν τα πιστεύω.
Η μόνη περίπτωση του να γίνει κάτι τέτοιο είναι με κάποιο έξτρα εξοπλισμό, που και πάλι δεν το πιστεύω ότι θα γίνει διότι αυτή τη στιγμή είναι το απόλυτο vfm της αγοράς και πουλάει σα ζεστό ψωμί.Γιατί να το χαλάσει αυτό το πράγμα;
Να θυμάσαι ποτέ το έγραψα.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υποψιάζομαι ότι αν γίνει η αύξηση τιμής θα γίνει με το νέο χρόνο,μόλις έρθει το Karoq.Γιατί αλλιώς, θα βρεθεί το karoq 1.0 115hp ambition* να έχει ίδια τιμή με το kodiaq 1.4 125hp ambition.Προφανώς και φαίνεται λίγο παράλογο αυτό κι εκεί μάλλον βασίζει το σκεπτικό του ο Sugarman.
*Λάθος μου: Ήθελα να πώ το karoq 1.5 ambition
Ακόμα και αυτό είναι στα 21900 ρε συ. 1000 διαφορά + μεγαλύτερος κινητήρας + περισσότερα άλογα + το ότι δεν κοιτάνε όλοι το kodiaq και σκέφτονται ότι παίρνουν περισσότερο αμάξι. Πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με τις διαστάσεις του.
Δεν έχω κάποια ενημέρωση εκ των έσω όπως αφήνει να εννοηθεί πως έχει ο φίλος sugarman, αλλά προσωπικά δεν βλέπω πρόβλημα κανιβαλισμού με το karoq.
Πάντως αν όντως πάει στα 25k χωρίς κάποια σημαντική προσθήκη σε εξοπλισμό, θα χάσει αρκετή από τη vfm αξία του. -
Φίλε malawi την καλημέρα μου και με το καλό να σου έρθει και εσένα η αρκούδα σου. Μία παρατήρηση μόνο για την Conolly να κάνω αν επιτρέπεται. Πριν κάποια χρόνια η Toyota ενώ σου χρέωνε το δέρμα ως εργοστασιακό σου το περνούσε στην Ελλάδα (προφανώς για φορολογικούς λόγους) από την Conolly. Ίσως ήταν από τις χειρότερες τοποθετήσεις που έχω δει, με στραβές ραφές και προχειροδουλειά. Ενδεχομένως να ήταν λόγω φόρτου εργασίας διότι έξω από το μαγαζί τους έβλεπες 5-6 RAV4 να είναι στιβαγμένα και περίμεναν 'υπομονετικά' την σειρά τους αλλά θα ήμουν λίγο προσεκτικός στην τοποθέτηση από τη συγκεκριμένη εταιρεία.
-
Ο χρήστης Thanoss έγραψε:
με 22800 το παίρνεις με το κλειδί στο χέρι βασικά και αυτά περί 25k δεν τα πιστεύω.
Η μόνη περίπτωση του να γίνει κάτι τέτοιο είναι με κάποιο έξτρα εξοπλισμό, που και πάλι δεν το πιστεύω ότι θα γίνει διότι αυτή τη στιγμή είναι το απόλυτο vfm της αγοράς και πουλάει σα ζεστό ψωμί.Γιατί να το χαλάσει αυτό το πράγμα;
Να θυμάσαι ποτέ το έγραψα.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υποψιάζομαι ότι αν γίνει η αύξηση τιμής θα γίνει με το νέο χρόνο,μόλις έρθει το Karoq.Γιατί αλλιώς, θα βρεθεί το karoq 1.0 115hp ambition* να έχει ίδια τιμή με το kodiaq 1.4 125hp ambition.Προφανώς και φαίνεται λίγο παράλογο αυτό κι εκεί μάλλον βασίζει το σκεπτικό του ο Sugarman.
*Λάθος μου: Ήθελα να πώ το karoq 1.5 ambition
Ακόμα και αυτό είναι στα 21900 ρε συ. 1000 διαφορά + μεγαλύτερος κινητήρας + περισσότερα άλογα + το ότι δεν κοιτάνε όλοι το kodiaq και σκέφτονται ότι παίρνουν περισσότερο αμάξι. Πολλοί είναι αυτοί που έχουν πρόβλημα με τις διαστάσεις του.
Δεν έχω κάποια ενημέρωση εκ των έσω όπως αφήνει να εννοηθεί πως έχει ο φίλος sugarman, αλλά προσωπικά δεν βλέπω πρόβλημα κανιβαλισμού με το karoq.
Πάντως αν όντως πάει στα 25k χωρίς κάποια σημαντική προσθήκη σε εξοπλισμό, θα χάσει αρκετή από τη vfm αξία του.Δεν έχεις άδικο σ'αυτά που λες-άλλωστε κι εγώ μεταξύ karoq και kodiaq,θα έκλεινα περισσότερο προς το πρώτο-,αλλά στην τιμή τους,ξαναδές το.Την ίδια τιμή έχουν στον επίσημο τιμοκατάλογο, 21.900 karoq 1.5 και 22.000 kodiaq 1.4
Δεν υπολογίζω για παράδοση έξοδα πινακίδων,PDI γιατί θα είναι σχεδόν τα ίδια από την αντιπροσωπεία.Για το kodiaq είναι 800 ευρώ με το κλειδί στο χέρι,οπότε και για το karoq κάπου εκεί θα κυμαίνονται (αφού και τα τέλη κυκλοφ. έχουν ελάχιστη διαφορά 147 vs. 166) -
Θα εμφανιστεί 1.4 με 150 αλογα προσθιοκινητο και θα έχει 25.000.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Θα εμφανιστεί 1.4 με 150 αλογα προσθιοκινητο και θα έχει 25.000.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
1.4 ή 1.5;
-
Θα σε γελάσω. Πάντως αυτή θα είναι η τιμή 'πάτωμα' και όχι το 22.000
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Απλά για να βοηθήσω την κουβέντα σχετικά με την τιμή του kodiaq, σε συζήτηση που είχα στην έκθεση αυτοκινήτου με τον υπεύθυνο της kosmocar-skoda, με ενημέρωσε ότι θα υπάρξει σύντομα αύξηση της εργοστασιακής τιμής κατά 800,00 €, οπότε αλλάζει και φορολογική κλίμακα δυστυχώς. Βέβαια αυτό που γράφεται πιο πάνω ότι θα αλλάξει εξοπλισμός ή κινητήρα κτλ, δεν το γνωρίζω και δεν το ρώτησα να πω την αλήθεια.
-
Ο χρήστης cmak έγραψε:
Φίλε malawi την καλημέρα μου και με το καλό να σου έρθει και εσένα η αρκούδα σου. Μία παρατήρηση μόνο για την Conolly να κάνω αν επιτρέπεται. Πριν κάποια χρόνια η Toyota ενώ σου χρέωνε το δέρμα ως εργοστασιακό σου το περνούσε στην Ελλάδα (προφανώς για φορολογικούς λόγους) από την Conolly. Ίσως ήταν από τις χειρότερες τοποθετήσεις που έχω δει, με στραβές ραφές και προχειροδουλειά. Ενδεχομένως να ήταν λόγω φόρτου εργασίας διότι έξω από το μαγαζί τους έβλεπες 5-6 RAV4 να είναι στιβαγμένα και περίμεναν 'υπομονετικά' την σειρά τους αλλά θα ήμουν λίγο προσεκτικός στην τοποθέτηση από τη συγκεκριμένη εταιρεία.Ολοι οι εμποροι προσπαθούσαν τότε να σου πουλήσουν το δέρμα στο RAV4 (και σωστά μιας και το αμάξι το άξιζε) αλλά σε 3-4 εμπόρους στην Αθήνα κανείς δεν προσπάθησε να μου το 'πουλήσει' ως εργοστασιακό!
Απλά στο τοποθετούσαν πριν την παραδοση και το έπαιρνες απευθείας με το δερμα!
Αυτό είχα κάνει και εγώ!
Τότε η Conolly ηταν ότι καλύτερο και στα 8 χρόνια που το κράτησα δεν είχα ποτέ πρόβλημα και δεν χρειάστηκε ούτε καν συντήρηση!
Που να δεις άλλες τοποθετήσεις και άλλα υλικά σε άλλες μάρκες, όπως πχ στο QQ που το δέρμα το βάζει ο εισαγωγέας σε δική του εγκατάσταση. Εκεί να εβλεπες χάλια ποιότητα και τοποθέτηση! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Φίλε malawi την καλημέρα μου και με το καλό να σου έρθει και εσένα η αρκούδα σου. Μία παρατήρηση μόνο για την Conolly να κάνω αν επιτρέπεται. Πριν κάποια χρόνια η Toyota ενώ σου χρέωνε το δέρμα ως εργοστασιακό σου το περνούσε στην Ελλάδα (προφανώς για φορολογικούς λόγους) από την Conolly. Ίσως ήταν από τις χειρότερες τοποθετήσεις που έχω δει, με στραβές ραφές και προχειροδουλειά. Ενδεχομένως να ήταν λόγω φόρτου εργασίας διότι έξω από το μαγαζί τους έβλεπες 5-6 RAV4 να είναι στιβαγμένα και περίμεναν 'υπομονετικά' την σειρά τους αλλά θα ήμουν λίγο προσεκτικός στην τοποθέτηση από τη συγκεκριμένη εταιρεία.
Ολοι οι εμποροι προσπαθούσαν τότε να σου πουλήσουν το δέρμα στο RAV4 (και σωστά μιας και το αμάξι το άξιζε) αλλά σε 3-4 εμπόρους στην Αθήνα κανείς δεν προσπάθησε να μου το 'πουλήσει' ως εργοστασιακό!
Απλά στο τοποθετούσαν πριν την παραδοση και το έπαιρνες απευθείας με το δερμα!
Αυτό είχα κάνει και εγώ!
Τότε η Conolly ηταν ότι καλύτερο και στα 8 χρόνια που το κράτησα δεν είχα ποτέ πρόβλημα και δεν χρειάστηκε ούτε καν συντήρηση!
Που να δεις άλλες τοποθετήσεις και άλλα υλικά σε άλλες μάρκες, όπως πχ στο QQ που το δέρμα το βάζει ο εισαγωγέας σε δική του εγκατάσταση. Εκεί να εβλεπες χάλια ποιότητα και τοποθέτηση!Iceman μιλάω για Θεσσαλονίκη και το γνωστό μαγαζί στην άνοδο της Βενιζέλου στην Νεάπολη. Οι γνώστες της πόλης ξέρουν και καλώς ή κακώς εδώ δεν έγινε ποτέ ο διαχωρισμός από την επίσημη αντιπροσωπεία. Για το QQ δε μπορώ να έχω γνώμη και κατά πόσο ήταν χειρότερο ή όχι, η άποψη σου μου αρκεί
Έχοντας αυτό στο μυαλό μου εγώ δε θα το πήγαινα στην εν λόγω εταιρεία για δέρμα, να πω την αλήθεια δε θα έβαζα καθόλου δέρμα αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορίαΣτάλθηκε από το iPad Air μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Skoda Kodiaq