Αυτά τα υποβραχιόνια που σου πρότεινα πριν είναι μία κάποια λύση για όσους δεν πήραν εξαρχής αυτοκίνητο με εργοστασιακό ενσωματωμένο υποβραχιόνιο πάνω στο τούνελ.
Η λύση αυτή δεν σημαίνει ότι δεν έχει ατέλειες. Π.χ. το χρώμα της βάσης που καλύπτει το εργοστασιακό τούνελ δεν είναι ίδιο με το χρώμα του τούνελ του αυτοκινήτου. Το ίδιο και ο κορμός του υποβραχιονίου. Επίσης ανοίγεις τρύπες πάνω στο τούνελ και φαίνονται οι βίδες.
Σε πολλά αυτοκίνητα δεν υπάρχει καν εργοστασιακό υποβραχιόνιο σαν κωδικός αξεσουάρ και αν υπάρχει δεν σημαίνει ότι έρχεται Ελλάδα.
Αν σε αυτά προσθέσεις και την ασχετοσύνη των εμποριών και των πωλητών (που το μόνο που σκέφτονται είναι να γίνει η παραγγελία του αυτοκινήτου) άκρη δεν βγαίνει.
Είναι μπλεγμένη ιστορία.
Την έχω πατήσει τρεις φορές με αυτοκίνητα (Pajero Pinin, Peugeot 206 και Peugeot 207), με παραπληροφόρηση από εδώ μέσα αλλά και από τις εμπορίες.
Για αυτό αρχής/εξαρχής το αυτοκίνητο θα είναι με στάνταρ κάποια πράγματα στον εξοπλισμό του.
'Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...'
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αυτό που θέλω όμως και δεν έχω είναι το υποβραχιόνιο. Θέλω να βρω ένα after market σε καλή τιμή και καλή ποιότητα και όχι το μαμά που έχω ακούσει ότι είναι πολύ πίσω και δεν εξυπηρετεί.
http://rati.hu/products-for-am/armsters-armrest/
http://rati.hu/products-for-am/armster2-armrest/
Και τα δύο βγαίνουν για το Baleno και τα φέρνουν σε πολλά μαγαζιά στην Ελλάδα (π.χ. Pancar).
Είναι ιδιαίτερα ποιοτικά και υπολογίζεις κάπου στα 100euro μαζί με τη βάση που να ταιριάζει στο τούνελ του Baleno.