-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Κυριοι που ειστε γνωστες θα ηθελα τα φωτα σας.Σημερα ειδα στο αυτοκινητο του πεθερου μου τα χειμερινα λαστιχα που του εβαλε ο λαστιχας του και εχουν ημερομηνια παραγωγης 4413, δεν θυμαται ποσους χειμωνες τα φοραει.Η ερωτηση μου ειναι αν η ημερομ. παραγωγης παιζει στα χειμερινα τον ιδιο ρολο μετα θερινα και αν ναι που μου φαινεται λογικο γιατι του εβαλε λαστιχα 4 ετων.........μηπως τον ενημερωσε οτι ηταν 4 ετων λαστιχα και του τα εδωσε σε καλυτερη τιμη; αυτο ειναι βεβαια το ορθο πιστευω απο τη μερια του λαστιχα
πριν καποια χρονια που δεν ηξερα να διαβαζω τα ταμπελακια ημ. παραγωγης μου πουλησαν λαστιχα απο τα οποια το ενα ειχε 3 χρονια παλαιοτητα απο τα αλλα, λοιπον αυτο το παλιοτερο μετα απο 8.000χλμ στα ξαφνικα παραμορφωθηκε -
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
τα λάστιχα θεωρητικά αντέχουν 4-5 χρόνιαΟι Bridgestone, Michelin και Continental πάντως διαφωνούν και θεωρούν ότι τα λάστιχα μπορούν να έχουν υπό τις κατάλληλες συνθήκες ζωή 10 ετών: http://www.moderntiredealer.com/blogpos ... a-decision , https://www.edmunds.com/car-care/how-ol ... tires.html
Φυσικά ο καθένας είναι υπεύθυνος για την κατάσταση των ελαστικών του και να κρίνει αν είναι κατάλληλα ή όχι, λόγω φθοράς ή αλλοίωσης της συμπεριφοράς τους.
-
Ήμουν σίγουρος ότι θα το αναφέρεις.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
τα λάστιχα θεωρητικά αντέχουν 4-5 χρόνια
Οι Bridgestone, Michelin και Continental πάντως διαφωνούν και θεωρούν ότι τα λάστιχα μπορούν να έχουν υπό τις κατάλληλες συνθήκες ζωή 10 ετών: http://www.moderntiredealer.com/blogpos ... a-decision , https://www.edmunds.com/car-care/how-ol ... tires.html
Φυσικά ο καθένας είναι υπεύθυνος για την κατάσταση των ελαστικών του και να κρίνει αν είναι κατάλληλα ή όχι, λόγω φθοράς ή αλλοίωσης της συμπεριφοράς τους.
Δεν διαφωνούν ακριβώς. Από τα κείμενα που παρέθεσες:
Nissan and Mercedes-Benz tell consumers to replace tires six years after their production date, regardless of tread life. Tire manufacturers such as Continental and Michelin say a tire can last up to 10 years, provided you get annual tire inspections after the fifth year.
If stored properly and treated properly by the consumer, they can last a very long time, longer than 10 years. And there is a legal issue involved; set a date, and lawsuits will follow.
Οι εταιρείες λοιπόν δεν δίνουν 'επίσημες' ημερομηνίες, παρά μόνο 'προτείνουν'. Οι περισσότεροι λένε 5 χρόνια, ανεξαρτήτως κατάστασης και χρήσης. Και τα 10 χρόνια είναι απλώς μια 'εκτίμηση', αφού όπως είπαμε δεν δίνουν ημερομηνίες, ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ έχουν αποθηκευτεί και χρησιμοποιηθεί (!!!!!) σωστά, ΚΑΙ ελέγχονται ετησίως.
Και εγώ θα ήθελα λάστιχα που να κρατάνε 10 χρόνια, αλλά όπως είναι προφανές, ούτε οι ίδιοι οι κατασκευαστές δεν εγκρίνουν, ούτε καν προτείνουν τέτοιες χρήσεις, παρά μόνο υπό ιδανικές και εν πολλοίς άπιαστες συνθήκες. Βάλε και την Ελλάδα στην εξίσωση....
Άρα, εγώ προσωπικά όταν θα βλέπω DOT 4-5 χρόνια πίσω, θα επιλέγω άλλο ή θα το γυρνάω πίσω, δεν πάει να είναι και -οπτικά- άριστο το λάστιχο.
-
Το θεμα ειναι υπο ποιες συνθηκες αυτα αποθηκευτηκαν και φυσικα αν ο πελατης ηταν ενημερος και υπηρχε αναλογη εκπτωση καθως για 4ετιας ελαστικο το μοντελο του κατα πασα πιθανοτητα εχει αντικατασταθει. Αλλα και για το γαμωτο για πιο λόγο να πληρωσεις για ενα παλιο προιον οσο κοστιζει ενα νεας κυκλοφοριας και τα 4χρονια δεν ειναι λιγο.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οπως εγραψα πιο πανω τα χειμερινα λαστιχα τα φοραει Νοεμβριο και τα βγαζει αρχες Απριλιου.Αυτα τα συγκεκριμενα τα φοραει σιγουρα 3ο χειμωνα ισως και παραπανω.Γιατι ομως να του βαλει παλι τα ιδια? Και ο πεθερος μου δεν ειναι κανενας που λεει βαλε κατι φθηνο να φυγω.Τα καλοκαιρινα που του εβαλε φετος ειναι τα dayton ενω πριν φορουσε michelin energy.Ο πεθερος μου ειναι 73χρ. αλλα εχει το ελλατωμα να εμπιστευεται μεχρι θανατου καποια ατομα.Δυστηχως το εχει πληρωσει στην ζωη του πολλες φορες αλλα....
-
Έπρεπε δλδ ο λαστιχας να του αλλάξει από μόνος του τα λάστιχα χωρίς να το ζητήσει ο πεθερός σου;
-
Ρε παλικαρε καταλαβαινεις τι γραφω? Οταν ο αλλος δεν γνωριζει απο λαστιχα και εμπιστευεται καποιον συμαβαινουν αυτα...
-
Τι δλδ ότι δεν του άλλαξε τα λάστιχα στα 4 χρόνια η ότι δεν του έβαλε ακριβά λάστιχα? Λίγο υπερβολικό σε βρίσκω. Αυτά είναι πταίσματα.
-
Με την ασφαλεια μου και τις οικογενειας μου δεν παιζω και δεν υπερβαλω.Λαστιχα 4 ετων εστω και για 6μηνο δεν θα εβαζα ποτε.Αυστηρα αλλαγη μεγιστο 3 ετη ή 40000 χλμ. σε οτι αμαξι ειχα...Αυτοι που τα φορουν 70000 και 80000χλμ και καμμια 7 ετια ειναι για να μην κυκλοφορουν ουτε στα χωραφια.Ολοι γιναμε οδηγαρες και ξερουμε τα παντα...
-
Καλησπέρα,
σε renault clio diesel 1.5dci με 105 ίππους, φοράω λάστιχα με διαστάσεις 195/50/R16 88V. Ποια λάστιχα θα μου προτείνατε? Μέχρι τώρα έχω τα Michelin Energy Saver, αλλά μου είχε σκάσει το ένα πέρυσι το οποίο άλλαξα και το έβαλα πίσω, και δεν θέλω να ξαναφορέσω τα ίδια. Γενικά έχω κοιτάξει τα παρακάτω:Toyo Proxes CF2 195/50R16 88V
Yokohama BluEarth-A AE50 195/50R16 88V
Bridgestone Turanza T001 Evo 195/50R16
Goodyear EfficientGrip Performance 195/50R16 88V -
Ο χρήστης vilam έγραψε:
Καλησπέρα,
σε renault clio diesel 1.5dci με 105 ίππους, φοράω λάστιχα με διαστάσεις 195/50/R16 88V. Ποια λάστιχα θα μου προτείνατε? Μέχρι τώρα έχω τα Michelin Energy Saver, αλλά μου είχε σκάσει το ένα πέρυσι το οποίο άλλαξα και το έβαλα πίσω, και δεν θέλω να ξαναφορέσω τα ίδια. Γενικά έχω κοιτάξει τα παρακάτω:Toyo Proxes CF2 195/50R16 88V
Yokohama BluEarth-A AE50 195/50R16 88V
Bridgestone Turanza T001 Evo 195/50R16
Goodyear EfficientGrip Performance 195/50R16 88VΜε διαφορα το cf2!!!
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Άρα, εγώ προσωπικά όταν θα βλέπω DOT 4-5 χρόνια πίσω, θα επιλέγω άλλο ή θα το γυρνάω πίσω, δεν πάει να είναι και -οπτικά- άριστο το λάστιχο.Ούτε εγώ θα τα έβαζα όχι επειδή είναι πια τέλους ζωής (που δεν είναι φυσικά), αλλά επειδή έτσι μειώνεται το βάθος της ωφέλιμης ζωής τους αλλά και επειδή θα είναι κατά πάσα πιθανότατα και παλιότερο μοντέλο (ή μάλλον θα έχουν βγει καλύτερα εν τω μεταξύ). Η δε πρόταση μερικών κατασκευαστών αυτοκινήτων για αλλαγή στην πενταετία no matter what είναι πολύ πιο αυθαίρετη καθώς δεν λαμβάνει υπόψιν τις λοιπές συνθήκες.
Αυτοι που τα φορουν 70000 και 80000χλμ και καμμια 7 ετια ειναι για να μην κυκλοφορουν ουτε στα χωραφια.Ολοι γιναμε οδηγαρες και ξερουμε τα παντα...
Στείλε και ένα mail σε εκείνες τις οδηγάρες στην Michelin να τους ενημερώσεις σχετικά: https://www.thesun.co.uk/motors/3591028 ... -michelin/
Με διαφορα το cf2!!!
Από άποψη τιμής σαφώς. Αλλά μάλλον τα Τ001 είναι καλύτερα. Προσωπικά τα P7 θα προτιμούσα αν και δεν είναι στην λίστα.
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Με την ασφαλεια μου και τις οικογενειας μου δεν παιζω και δεν υπερβαλω.Λαστιχα 4 ετων εστω και για 6μηνο δεν θα εβαζα ποτε.Αυστηρα αλλαγη μεγιστο 3 ετη ή 40000 χλμ. σε οτι αμαξι ειχα...Αυτοι που τα φορουν 70000 και 80000χλμ και καμμια 7 ετια ειναι για να μην κυκλοφορουν ουτε στα χωραφια.Ολοι γιναμε οδηγαρες και ξερουμε τα παντα...Σίγουρα δεν παίζεις και αυτό είναι καλο , αλλά σίγουρα υπερβάλεις.
Πες του λαστιχα να σας αλλάζει τα λάστιχα κάθε 3 χρόνια/40000χλμ ανεξαρτήτως φθοράς και να σας βάζει τα ακριβότερα που έχει, είμαι σίγουρος ότι θα τον κάνεις πολύ χαρουμενο -
Η αληθεια ειναι παντως οτι στη 5ετια το λαστιχο ειναι σε πολυ χαλια κατασταση και φυσικα οκ εξαρταται και στο μοντελο και πως γερναει με τα χρονια απο σκληροτηρα αλλα και στη χρηση.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Η αληθεια ειναι παντως οτι στη 5ετια το λαστιχο ειναι σε πολυ χαλια κατασταση και φυσικα οκ εξαρταται και στο μοντελο και πως γερναει με τα χρονια απο σκληροτηρα αλλα και στη χρηση.Για την πενταετία συμφωνώ μαζί σου, αλλά 3 χρόνια σε γενικές γραμμές είναι λίγα και 4 χρόνια σε χειμερινό είναι 16-20 μήνες χρήσης.
-
Τα CF2 όντως από άποψη τιμής συμφέρουν, αλλά εμένα με ενδιαφέρει περισσότερο η ασφάλεια. Αν βέβαια συνδυάζονται και τα δύο, σίγουρα καλύτερο για μένα.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Με την ασφαλεια μου και τις οικογενειας μου δεν παιζω και δεν υπερβαλω.Λαστιχα 4 ετων εστω και για 6μηνο δεν θα εβαζα ποτε.Αυστηρα αλλαγη μεγιστο 3 ετη ή 40000 χλμ. σε οτι αμαξι ειχα...Αυτοι που τα φορουν 70000 και 80000χλμ και καμμια 7 ετια ειναι για να μην κυκλοφορουν ουτε στα χωραφια.Ολοι γιναμε οδηγαρες και ξερουμε τα παντα...
Σίγουρα δεν παίζεις και αυτό είναι καλο , αλλά σίγουρα υπερβάλεις.
Πες του λαστιχα να σας αλλάζει τα λάστιχα κάθε 3 χρόνια/40000χλμ ανεξαρτήτως φθοράς και να σας βάζει τα ακριβότερα που έχει, είμαι σίγουρος ότι θα τον κάνεις πολύ χαρουμενοΑκου φιλε επειδη δεν με ξερεις μην λες εξυπναδες..Εγω για το θεμα ελαστικων δεν κανω τσιγκουνιες και γενικα οτι εχει σε σχεση με την ασφαλεια μου.Το αμαξι μου κανει περιπου 20000χλμ το χρονο.Τα λαστιχα που φοραω τωρα Goodyear EfficientGrip Performance τα εχω 2 χρονια και εχουν 36000χλμ.Στα 40000χλμ εχουν φυγει ανεξαρτητως αν εχουν που εχουν εμφανη φθορα.Δεν βγηκα στο σεργιανι για δανεικα οποτε κανω οτι γουσταρω και δεν με ενδιαφερει τι λες.Εξυπναδες αλλου...
-
Πιστευω οτι η michelin φασκει και αντιφασκει, συμφωνα με αυτο https://www.thesun.co.uk/motors/3591028 ... -michelin/ μας ενημερωνει οτι θα παλια ελαστικα τα οποια εχουν βαθος πελματος 1,6 χιλιοστα κανουν οικονομια στα καυσιμα σε σχεση με τα λιγο νεοτερα που εχουν βαθος πελματος 3 χιλιοστα. Σαν δεδομενο εχουμε οτι τα ελαστικα με βαθος πελματος 3 χιλιοστα εχουν μεγαλυτερη διαμετρο απο τα ιδια με πελμα στο 1,6 χιλιοστα, αρα η οικονομια απο που ερχετε αν οχι απο την χαμηλοτερη τριβη με την ασφαλτο των περισσοτερο φθαρμενων ελαστικων?
-
Ο χρήστης vilam έγραψε:
Τα CF2 όντως από άποψη τιμής συμφέρουν, αλλά εμένα με ενδιαφέρει περισσότερο η ασφάλεια. Αν βέβαια συνδυάζονται και τα δύο, σίγουρα καλύτερο για μένα.Προφανώς δεν γνωρίζεις τα προϊόντα της για να το λες αυτό!
Είναι vfm και παραπάνω τα toyo γενικότερα ,βάλε στα συν το Japan made και η ασφάλεια σου είναι δεδομένη.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]