-
Να δείτε που τώρα με το karoq θα αλλάξει προς τα κάτω η τιμολόγηση στο ateca. Σαν το kadjar ένα πράμα.
(sry για το offtopic)
-
συμφωνω με αυτα που λες Amarinos,αλλα πχ το kodiaq εχει πολυ καλυτερο εξοπλισμο απο το karoq στην βασικη εκδοση, οποτε δεν χρειαζεται να προσθεσεις τιποτα.ομως το 2017 να πληρωνεις για κλιματισμο 3.500,00€ νομιζω ειναι λαθος.και δεν νομιζω οτι το προβλημα ηταν τα 50-100 ευρω που αλλαζει κλιμακα.τις ιδιες βλακειες εκανε και η suzuki με το scross 1.4, οπου αν εβαζες μεταλλικο το πληρωνες 'χρυσο' γιατι ανεβαινες κλιμακα, αλλα το διορθωσε.
δηλ δεν καταλαβαινουν οτι ετσι χανουν πελατες;
για να το πω απλα και οπως το αντιλαμβανομαι εγω: θα μπορουσαν με μια μικρη μειωση της ταξεως των 100-150 € να δειξουν οτι σκεφτονται και τον αγοραστη, καθως δεν τον βαζουν σε δυσκολη θεση.π.χ. εγω που το περιμενα το συγκεκριμενο αυτοκινητο(και εχοντας μια εικονα απο το πως πλασαρανε το kodiaq),πραγματικα εχω απογοητευτει.θα μου πεις κανεις ετσι για τον κλιματισμο;οκ μπορει να ειμαι υπερβολικος αλλα, νομιζω οτι η βασικη εκδοση ambition,εχει ελλειψεις και το πιο βασικο ειναι οτι για το 1.5 δεν μπορεις να προσθεσεις γιατι ανεβαινει πολυ το τελικο ποσο -
+1
Σιγα το μειον που δεν εχει διζωνικο.
Για μενα που τον ειχα στο γκολφ και τωρα στο τιγκουαν που εχω τριζωνικο δε λεει κατι. Το σκετο κλιμα που εχει το καροκ μια χαρα ειναι.
Η τιμολογηση στα βασικα και πολυ καλα εξοπλισμενα σκοντα ειναι φοβερη. Ολα τα αλλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
+1
Σιγα το μειον που δεν εχει διζωνικο.
Για μενα που τον ειχα στο γκολφ και τωρα στο τιγκουαν που εχω τριζωνικο δε λεει κατι. Το σκετο κλιμα που εχεο το καροκ μια χαρα ειναιΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
νομιζω οτι εχει απλο air condition,ουτε καν κλιματισμο.αυτο ειναι το θεμα.και εγω συμφωνω με τον διζωνικο,δεν ειναι και τιποτα το φοβερο.αλλα ουτε καν κλιματισμο;
-
Ο χρήστης opcast έγραψε:
συμφωνω με αυτα που λες,αλλα πχ το kodiaq εχει πολυ καλυτερο εξοπλισμο απο το karoq στην βασικη εκδοση, οποτε δεν χρειαζεται να προσθεσεις τιποτα.ομως το 2017 να πληρωνεις για κλιματισμο 3.500,00€ νομιζω ειναι λαθος.και δεν νομιζω οτι το προβλημα ηταν τα 50-100 ευρω που αλλαζει κλιμακα.τις ιδιες βλακειες εκανε και η suzuki με το scross 1.4, οπου αν εβαζες μεταλλικο το πληρωνες 'χρυσο' γιατι ανεβαινες κλιμακα, αλλα το διορθωσε.
δηλ δεν καταλαβαινουν οτι ετσι χανουν πελατες;
για να το πω απλα και οπως το αντιλαμβανομαι εγω: θα μπορουσαν με μια μικρη μειωση της ταξεως των 100-150 € να δειξουν οτι σκεφτονται και τον αγοραστη, καθως δεν τον βαζουν σε δυσκολη θεση.π.χ. εγω που το περιμενα το συγκεκριμενο αυτοκινητο(και εχοντας μια εικονα απο το πως πλασαρανε το kodiaq),πραγματικα εχω απογοητευτει.θα μου πεις κανεις ετσι για τον κλιματισμο;οκ μπορει να ειμαι υπερβολικος αλλα, νομιζω οτι η βασικη εκδοση ambition,εχει ελλειψεις και το πιο βασικο ειναι οτι για το 1.5 δεν μπορεις να προσθεσεις γιατι ανεβαινει πολυ το τελικο ποσο+1
Όπως είπα σε κάτι σελίδες πίσω, προτιμότερο θα ήταν το βασικό infotainment με climatronic.
-
ΟΚ, το 'πολύ καλά εξοπλισμένα' είναι λίγο υπερβολή, έχουν μερικές -ας πούμε- σημαντικές ελλείψεις, αν π.χ. όντως έχουν απλό A/C αντί για αυτόματο clima (θυμίζει λίγο 90s το A/C). Από την άλλη, κάποιος προτιμά το Α στο βασικό εξοπλισμό, άλλος το Β, άλλος το Γ. Γι'αυτό το λόγο ο βασικός εξοπλισμός είναι αυτό ακριβώς: βασικός. Δηλαδή κάποια standard στοιχεία που η κατασκευάστρια ή/και ο εισαγωγέας θεωρούν ότι πρέπει να υπάρχουν οπωσδήποτε, και από εκεί και πέρα ο πελάτης κρίνει αν του αρκούν αυτά, ή θέλει κάτι περισσότερο. Και ας μην ξεχνάμε ότι, τουλάχιστον στο Karoq, όπως και στο S-Cross, πάντα υπάρχει η επιλογή να πάμε στα 1000αρια μοτέρ και να φορτώσουμε εκεί τον εξοπλισμό που θεωρούμε εμείς απαραίτητο, θυσιάζοντας επιδόσεις.
-
οκ, αλλα οπως ειπα και πριν υπαρχει η περιπτωση του kodiaq που δειχνει οτι αν θελει μπορει να κανει καλη τιμολογηση.προφανως στο karoq δεν θελει.ισως γιατι θελει να πουλησει το 1.0 πιο πολυ και οχι το 1.5, ισως γιατι θελει να προστατεψει το kodiaq.δεν ξερω το λογο,αλλα για μενα κανει λαθος
-
climatronic (προαιρετικό)
climatic (βασικό)- τα θερμαινόμενα πάνε extra
-
Ο χρήστης opcast έγραψε:
+1
Σιγα το μειον που δεν εχει διζωνικο.
Για μενα που τον ειχα στο γκολφ και τωρα στο τιγκουαν που εχω τριζωνικο δε λεει κατι. Το σκετο κλιμα που εχεο το καροκ μια χαρα ειναιΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
νομιζω οτι εχει απλο air condition,ουτε καν κλιματισμο.αυτο ειναι το θεμα.και εγω συμφωνω με τον διζωνικο,δεν ειναι και τιποτα το φοβερο.αλλα ουτε καν κλιματισμο;
Κλιματισμος ειναι στα Ελληνικα και aircondition στα Αγγλικα το ιδιο ειναι.
Ο διζωνικος εχει αισθητηρες και ειναι αλλο συστημαΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
νομιζω κανεις λαθος.
υπαρχει το aircondition, που ειναι το συστημα οπου ρυθμιζεις ενταση ανεμιστηρα,θερμοκρασια κατα προσεγγιση και αν ξεχασεις να το χαμηλωσεις μπορει να σου παγωσει (σαν υπερβολη το λεω) την καμπινα
υπαρχει ο κλιματισμος, που ρυθμιζεις θερμοκρασια και ενταση ανεμιστηρα και το συστημα απο μονο του διατηρει την επιθυμητη θερμοκρασια αυτοματα
υπαρχει και ο διζωνικος κλιματισμος που ειναι οτι και ο απλος κλιματισμος, απλα σου δινει τη δυνατοτητα να εχει διαφορετικη θερμοκρασια ο οδηγος με τον συνοδηγο(το οποιο εγω το θεωρω λιγο αχρηστο,αλλα τελοσπαντων) -
Το air-condition έχουμε μεταφράσει στην Ελλάδα ως 'κλιματισμό', το clima(tronic) είναι ο αυτόματος κλιματισμός, και από εκεί και πέρα έχουμε διζωνικούς/τριζωνικούς/τετραζωνικούς κλπ. Κατά τα άλλα σωστά τα λες για το πως λειτουργεί το καθένα.
-
Νομιζω το εγραψες καλυτερα απο εμενα.
εγω λοιπον λεω οτι θα επρεπε να εχει αυτοματο κλιματισμο(οχι διζωνικο) και οχι απλο ac-κλιματισμο. -
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Το air-condition έχουμε μεταφράσει στην Ελλάδα ως 'κλιματισμό', το clima(tronic) είναι ο αυτόματος κλιματισμός, και από εκεί και πέρα έχουμε διζωνικούς/τριζωνικούς/τετραζωνικούς κλπ. Κατά τα άλλα σωστά τα λες για το πως λειτουργεί το καθένα.+1. Αυτο ενοουσα
Απλα τωρα παει να καθιερωθει ο διζωνικοςΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Το air-condition έχουμε μεταφράσει στην Ελλάδα ως 'κλιματισμό', το clima(tronic) είναι ο αυτόματος κλιματισμός, και από εκεί και πέρα έχουμε διζωνικούς/τριζωνικούς/τετραζωνικούς κλπ. Κατά τα άλλα σωστά τα λες για το πως λειτουργεί το καθένα.
+1. Αυτο ενοουσα
Απλα τωρα παει να καθιερωθει ο διζωνικοςΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αρα ολοι συμφωνουμε.κανενας δεν λεει για διζωνικο,τριζωνικο κτλ.
δυστυχως ομως δεν εχει ουτε τον απλο κλιματισμο, αλλα ac.γι αυτο λεω οτι παραειναι βασικη η εκδοση -
Ο χρήστης opcast έγραψε:
Νομιζω το εγραψες καλυτερα απο εμενα.
εγω λοιπον λεω οτι θα επρεπε να εχει αυτοματο κλιματισμο(οχι διζωνικο) και οχι απλο ac-κλιματισμο.Μαζί σου, γι'αυτό έγραψα ότι το απλό A/C θυμίζει λίγο περασμένες δεκαετίες (που δεν υπήρχε καν το clima, ή υπήρχε σε λίγα και ακριβά αυτοκίνητα). Αλλά ξαναγυρνάμε στο θέμα του 'βασικού εξοπλισμού' και της τιμολόγησής του.
Εγώ πάντως που θεώρησα κάποια στοιχεία εξοπλισμού του ST-Line ως απαραίτητα (και πιθανότατα θα κατέληγα να τα έβαζα εκ των υστέρων, αν πήγαινα στο Business), πήρα την απόφαση και έκανα το 'άλμα' στο ST-Line, και άρα στην επόμενη φορολογική κλίμακα.
-
νομιζω οτι το clima σε αυτοκινητο των +20.000,00€ πρεπει να ειναι στον βασικο εξοπλισμο.
το kuga business, που εφερες σαν παραδειγμα, αποτελει αλλη μια περιπτωση εξαιρετικης τιμολογησης σε σχεση με τον πλουσιοτατο εξοπλισμο που προσφερει στα χρηματα αυτα.εννοω οτι δεν χρειαζεται να πας στην st-line για κλιματισμο, ουτε καμερα οπισθοπορειας,ουτε navi κτλ καθως τα εχει η business.
νομιζω κατι αντιστοιχο θα επρεπε να ειχαν κανει και στο karoq.οχι navi και καμερες κτλ, αλλα εναν κλιματισμο βρε αδερφε.στο kodiaq το κανανε,αυτο ειναι που φερνω σαν παραδειγμα.αυτοκινητο της ιδιας εταιρειας.
απορω πως βαλανε πισω ηλεκτρικα παραθυρα........(υπερβολη) -
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
Είμαι λάτρης του group vag και μάλλον από τους ελάχιστους που υπάρχουν. Υπερ-ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο που οδηγώ κάθε μέρα και θα ήθελα το επόμενο αμάξι να είναι του ίδιου ομίλου, αλλά απ'ότι φαίνεται θα πάω προς nissan. Αντικειμενικά σε αυτή την τιμή το qashqai προσφέρει περισσότερα. Κρίμα..Ας μην είμαστε σαν τους ιθαγενείς που εντυπωσιάζονται από τα καθρεφτάκια. Την διαφορά στον εξοπλισμό την εντοπίζεις πριν την αγορά και εκεί ίσως το QQ να υπερτερεί όπως αναφέρεις. Την προσοχή (ή μη) στην λεπτομέρεια, την αντιλαμβάνεσαι μετά την αγορά και εκεί πιστεύω ότι το Karoq (και κάθε μέλος του VAG) είναι πολύ μπροστά σε σχέση με το QQ.
Προσωπικά δεν θα έδινα ξανά λεφτά σε μια εταιρεία που σε ένα προϊόν αξία 25.000€ (που φτάνει μέχρι τα 37.000€), κόβει από το αφρολέξ και τα πλαστικά κλιπς με τσιμουχάκια των 10€... Θα το περίμενα ίσως αυτό σε ένα αμάξι των 10.000€, αλλά με 25 χιλιάρικα να τσιγκουνεύεσαι τα κλιπς;;;
Αν ειδικά είσαι λάτρης του VAG, τότε πιστεύω ότι πράγματι θα απογοητευτείς από το QQ.
Αν κάνεις σύγκριση ένα Golf 4 εικοσαετίας με το QQ, το Golf χαλαρά κερδίζει στην ποιότητα της καμπίνας. Τι να πρωτοαναφέρω; Τον φωτισμό στις πόρτες κάθε φορά που ανοίγεις την πόρτα, τον φωτισμό στα σκιάδια που ανάβει μόλις τα ανοίξεις, το ότι ένα καινούργιο QQ τρίζει περισσότερο από 15ετίας Golf; Τα ρυθμιζόμενα και σε κλίση προσκέφαλα, το ότι πίσω στο QQ δεν έχει υποβραχιόνιο, ποτηροθήκη ή αεραγωγούς για τα πόδια;
Είναι όλα αυτά σημαντικά; Το καθένα ξεχωριστά προφανώς όχι και για αυτό δεν 'φαίνονται' στην σύγκριση του εξοπλισμού, συνολικά όμως κάνουν την διαφορά στην καθημερινότητα σου, πολύ περισσότερο από τις ζάντες αλουμινίου που μπορεί να έχει το QQ για παράδειγμα.ΥΓ. Σχετικά με το clima για το οποίο γίνεται συζήτηση, έχω την βασική έκδοση του QQ που έχει απλό AC και δεν μπορώ να πω πως μου έχει λείψει ο κλιματισμός. Κατανοώ ότι για κάποιους μπορεί να είναι σημαντικό στοιχείο του εξοπλισμού, παρόλα αυτά δεν βλέπω η βασική έκδοση του Karoq να έχει κάποια άλλη 'έλλειψη'. Μιας και επίσης η σύγκριση γίνεται με το πολύ πλούσια εξοπλισμένο Kuga, να τονίσουμε πως το Kuga είναι πιο VfM στην βενζινοκίνητη έκδοση, μιας και στο πετρέλαιο ξεφεύγει αρκετά από τα 22 χιλιάρικα του Karoq και με χειρότερες μάλιστα επιδόσεις.
-
συμφωνω οτι η βασική έκδοση του Karoq δεν έχει κάποια άλλη 'έλλειψη'.
ουτε τα αυτοματα φωτα, ουτε οι αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες ειναι κατι που δεν ζεις χωρις αυτο.
απλα επειδη η skoda παντα σου εδινε πιο πολλα σε σχεση με αλλους για τα λεφτα που δινεις, εμενα με απογοητευσε λιγο στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.και το κακο ειναι οτι αν θελεις να προσθεσεις κατι στο 1.5 ανεβαινεις κλιμακα. -
Παντως η b180 που ειχαμε, ως βασικη εκδοση δεν ειχε αυτοματο κλιματισμο αλλα πραγματικα απεδιδε εξαιρετικα.
Στις μερες του καυσωνα ειχα την αισθηση πως και το golf στο auto δε με ικανοποιουσε οποτε τον ρυθμιζα χειροκινητα τον ανεμιστηρα.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
για εμενα τουλαχιστον δεν ειναι θεμα μονο αποδοσης,αλλα και ευκολιας.τον κλιματισμο τον ρυθμιζεις σε μια θερμοκρασια και τελος,δεν ξαναασχολεισαι.το ac θελει λιγο παραπανω ασχολια.τεσπα.ολα αυτα ειναι θεματα προσωπικων 'θελω' και του τι θεωρει ο καθενας απαραιτητο και τι οχι
Skoda Karoq