-
Σήμερα παρέλαβα το Meguiar's new car kit από ebay (εδώ είναι απλησίαστο...) Το κιτ περιλαμβάνει ότι χρειάζεται κανείς για ένα καλό πλύσιμο - γυάλισμα (εκτός από πηλό και swirl remover). Στο βίντεο περιγράφω αναλυτικά τα περιεχόμενα και μόλις τα χρησιμοποιήσω, θα κάνω ένα update post σχετικά με το αποτέλεσμα. Πάντως μέχρι στιγμής ότι έχω χρησιμοποιήσει από την εν λόγω εταιρεία, είναι εξαιρετικό
-
@sarantish Ευχαριστώ πολύ.
Έχω κάνει αρκετά κερωματα με το ΝΧΤ αλλά μετά από αυτό που έγραψες φοβάμαι να το ξανακάνω.
Αν και και στο μπουκάλι γράφει ότι καλύπτει τις ψιλές αράχνες και όχι ότι της αφαιρεί.Το κερί Colinite 476s που μπορώ να το προμηθευτώ;
η κάποιο που να μην έχει καθόλου λιαντικα; -
@ ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 το εχει το amazon uk γιαννη!
-
Αν καλύπτει αράχνες τότε έχει fillers οπότε δε νομίζω ότι είναι κοπτικη. Το collinite εγώ το είχα πάρει από το ebay.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
@sarantish Ευχαριστώ πολύ.
Έχω κάνει αρκετά κερωματα με το ΝΧΤ αλλά μετά από αυτό που έγραψες φοβάμαι να το ξανακάνω.
Αν και και στο μπουκάλι γράφει ότι καλύπτει τις ψιλές αράχνες και όχι ότι της αφαιρεί.Το κερί Colinite 476s που μπορώ να το προμηθευτώ;
η κάποιο που να μην έχει καθόλου λιαντικα;Υπάρχει ένας πολύ γνωστός Αμερικάνος detailer ο Mike Phillips που σε ένα άρθρο του που δεν μπόρεσα να το βρω, αναφέρει για το μάρκετινγκ που μπερδεύει τον κόσμο με τις λέξεις χρησιμοποιώντας όρους που δεν ξεκαθαρίζουν τι κάνει τελικά το προιόν.
Από εκεί και πέρα, σχετικά λοιπόν με το NXT στο Autoggek αναφέρει ότι έχει 'It has slight cleaning properties, but one coat is all you need to achieve dramatic results'. Το cleaning properties κατά τη γνώμη μου σημαίνει ότι 'καθαρίζει' την βαφή.
Στη συνέχεια η ίδια περιγραφή στο Autogeek για τις ιδιότητες του NXT, αναφέρει ότι περιέχει 'safe abrasives':
'“specialized, clear coat safe abrasives” included in the formula eliminate those fine scratches so you can have a flawless finish!'.
https://www.autogeek.net/mg12718.html
Προσωπικά κατάλαβα ότι αφαιρεί με τα safe abrasives τις γρατσουνιές, άρα αφαιρεί και ένα πολύ μικρό στρώμα του βερνικιού.
Ο όρος της Meguiars, 'Safe Abrasives' δημιούργησε απορίες σε κάποιους χρήστες. Διότι τι εννοεί η εταιρία με την λέξη 'Safe';
Έτσι μπερδεμένοι άνοιξαν θέμα για να μάθουν:
http://www.meguiarsonline.com/forums/showthread.php?47404-The-debate-of-cleaners-in-NXT-Tech-Wax-2-0#9hAsXg3MdTLYMYkg.97
Η Meguiars ευτυχώς μπήκε στον κόπο να πάρει θέση και να εξηγήσει τι σημαίνει ο κατά την γνώμη μου μαρκετίστικος όρος 'safe abrasives':
'DOES NXT GENERATION TECH WAX 2.0 CONTAIN ANY ABRASIVES?
No, NXT is a unique formula that helps to minimise fine swirls without damaging the paint surface. The product is designed to safely remove stubborn stains and fine scratches and swirls, and is suited to all paint finishes including clear coat'
http://www.meguiars.com.au/faq-items/does-nxt-generation-tech-wax-2-0-contain-any-abrasives/
Ισχύει λοιπόν αυτό που είπε ο Πάνος, ότι περιέχει filers για να 'σκεπάζουν' γρατζουνιές κλπ, τα οποία όμως filers με τον καιρό απομακρύνονται και ξαναεμφανίζονται αυτά που σκέπασαν. Τα filers δεν κάνουν ζημία στην βαφή, απλώς για λίγο διάστημα καλύπτουν γρατσουνιές, αράχνη κλπ.
Οπότε Γιάννη μπορείς να το χρησιμοποιείς άφοβα. Προσωπικά επειδή παλιότερα είχα το άγχος μην αφαιρείται βερνίκι χωρίς να το γνωρίζω, έψαχνα στο google αν το κερί που έβαζα, ήταν το κλασικό κερί χωρίς λειαντικά (abrasives) ή ήταν με λειαντικά.
Δεν θέλω πάνω από δύο φορές τον χρόνο (αν έχω πλέον χρόνο για δύο φορές, συνήθως για μία φορά έχω χρόνο) να 'καθαρίζω' την βαφή με αλοιφή γυαλίσματος, εκτός αν έχω κάποια κατάσταση έκτακτη (βαθιά γρατζουνιά, θάμπωμα από κουτσουλιά, δημιουργία στάμπας από σκληρό νερό κλπ), οπότε πάω σε κάποιον που ξέρει να δουλεύει αλοιφαδόρο.
Συγνώμη που για την αρχική μου απάντηση ότι έχει abrasives, μπερδεύτηκα με την ορολογία της Meguiars 'safe abrasives'. -
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Αν ξεραμενη κουτσουλια εχει καψει το βερνικι,υπαρχει τροπος τοπικης επιδιορθωσης?
viewtopic.php?f=6&t=5456&p=2468789&hilit=%25CE%25BD%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2585%25CE%25BA%25CE%25BF%25CF%2587%25CE%25B1%25CF%2581%25CF%2584%25CE%25BF#p2468789
-
@ Sarantish
Φίλε μου μην ζητάς συγγνώμη, ίσα ίσα που έμαθα αρκετά πράγματα από τα ποστ σου και σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
@ SarantishΦίλε μου μην ζητάς συγγνώμη, ίσα ίσα που έμαθα αρκετά πράγματα από τα ποστ σου και σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.
-
μια ερωτηση να παρω της meguiars το lambswool ή της chemical guys το Bear Claw?
https://www.waschhelden.de/Chemical-Guy ... -Wash-Mitt
https://www.carshop.com.gr/meguiar-s-la ... -mitt.html
Επισης εχω σκοπο να παρω ενα πλυστικο της nilfisk καλα λογια διαβαζω μαζι με ενα snow foam. Πειραζει να το κανω καθε φορα Prewash με νερο μετα με το snow foam ξεπλυμα και πλυσιμο με το χερι με καποιο απο τα παραπανω? Εννοω χαλαει το χρωμα αν το πλενεις καθε φορα ετσι? Σας ευχαριστω και παλι για ολα! -
Καθώς ομολογώ ότι δεν το έχω κάνει σε κανένα αυτοκίνητό μου, μιας και την πήραμε την απόφαση για καινούριο, αξίζει τα λεφτά του το κεραμικό ? Αντέχει όντως -και προστατεύει- για 5 χρόνια, ή είναι του στυλ 'να το προσέχετε' και 'να μην το βρωμίζετε' και 'να το πλένετε μέρα παρά μέρα' για να αντέξει ? (που άμα είναι να τα κάνω όλα αυτά, γιατί να το κάνω το κεραμικό ?)
-
10 χρονια ειχα το γκολφ και το χρωμα του ηταν σαν να το αγορασες πριν 2 χρονια. Βεβαια η ποιοτητα στο χρωμα του ηταν φοβερη και φανηκε. Να αφαιρεις τις κουτσουλιες οταν πεφτουν και να πηγαινεις κανα δυο φορες για πλυσιμο το μηνα. Στα 3 χρονια ειχα κανει ενα κερωμα. Τωρα μπηκα στο τρυπακι και πηγα σημερα να κανω ενα καθαρισμα στο τιγκουαν γιατι απο τζακια ειχαν πεσει κατι μπιμπικακια και φαινεται. Για μενα πεταμενα λεφτα
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Scarecrow_7 έγραψε:
μια ερωτηση να παρω της meguiars το lambswool ή της chemical guys το Bear Claw?
https://www.waschhelden.de/Chemical-Guy ... -Wash-Mitt
https://www.carshop.com.gr/meguiar-s-la ... -mitt.html
Επισης εχω σκοπο να παρω ενα πλυστικο της nilfisk καλα λογια διαβαζω μαζι με ενα snow foam. Πειραζει να το κανω καθε φορα Prewash με νερο μετα με το snow foam ξεπλυμα και πλυσιμο με το χερι με καποιο απο τα παραπανω? Εννοω χαλαει το χρωμα αν το πλενεις καθε φορα ετσι? Σας ευχαριστω και παλι για ολα!Θα προτιμούσα της Meguiars. Δεν έχω πολλές γνώσεις από πιεστικά και snow foam γιατί δεν είχα ποτέ μου. Αν πάω στα πλυστικά που έχουν με κέρμα, πρώτα ρίχνω νερό και μετά τον αφρό και καθαρίζω με σφουγγάρι μικροινών το αυτοκίνητο.
Κάνω ότι δείχνει το βίντεο. Από το 3:23 και μετά.
Ξέχασα να βάλω το βίντεο:
Youtube VideoAce πιστεύω ότι αξίζει η εφαρμογή του αν δεν έχει προυποθέσεις σαν αυτές που αναφέρεις. Δεν το έχω ψάξει για τυχόν προυποθέσεις. Από βίντεο που βλέπω, φαίνεται να κάνει καλή δουλειά. Όμως, αν το αυτοκίνητο είναι καινούργιο μπορείς να το βάλεις χωρίς να χάσεις την εργοστασιακή εγγύηση για το χρώμα; Αν δεν είχα χρώμα με γρατζουνιές θα το έβαζα. Δηλαδή αν έβαφα το αυτοκίνητο.
Νίκο για εμένα το α και το ω είναι η ποιότητα του χρώματος. Αν δεν είναι καλή η ποιότητα, τότε άστο. Για το opel στο μάνιουαλ γράφει να κερώνεται το αυτοκίνητο μία φορά τον χρόνο. Για εμένα το συχνό πλύσιμο, ένα γυάλισμα σε καπό και ουρανό και κέρωμα δύο φορές τον χρόνο είναι καλή περιποίηση. Προσπαθώ να κερώνω τον ουρανό και το καπό γιατί εκεί βλέπω να σκάνε στα περισσότερα αυτοκίνητα τα βερνίκια. Το γυάλισμα και το κέρωμα προστατεύει το βερνίκι από το σκάσιμο. Το βασικότερο όμως είναι η ποιότητα της βαφής.
Στο 1:56 ο detailer με το μεταλλικό μπρασελέ του ρολογιού στον καρπό πάει να περιποιηθεί το χρώμα. Το πρώτο που διαβάζεις σε άρθρο για περιποίηση αυτοκινήτου είναι να μην φοράς ρολόι ή γενικά αλυσίδες σε χέρια και να μην έχεις ζώνη με τοκά στο παντελόνι. Γενικά αν γίνεται να φοράς φόρμα χωρίς μεταλλικά κουμπιά και μπιχλιμπίδια επάνω σου.
Εκτός αν είμαστε στην εποχή που όταν πηγαίναμε το αυτοκίνητο στο συνεργείο ο γκαραζιέρης της γειτονιάς την έπεφτε στο φτερό του αυτοκινήτου χωρίς να βάλει προστατευτικό για να μην το κάνει γρατσουνιές ή έπιανε το τιμόνι με χέρια γρασομένα κλπ....
Youtube Video -
Επισης οταν θα θελω να κανω κερωμα εχω καταλαβει οτι δεν χρειαζεται καθε φορα πηλος θα ΄΄νιωθω΄΄ το χρωμα και αναλογα κρινω. Μετα τον πηλο ή μη πρεπει να χρησιμοποιησω κατι πριν βαλω το κερι της collinite?
-
Το πέρασμα με τον πηλό δεν είναι συχνό, υπόψην πως υπάρχει πιθανότητα, να αφήσει ελαφριές γρατσουνιές, οπότε μετά πρέπει να γυαλίσεις με αλοιφαδόρο.
Οι πολύ ψείρες καθαρίζουν πριν το κέρωμα, με αλκοόλη ή κάτι παρόμοιο. -
Ο χρήστης Scarecrow_7 έγραψε:
Επισης οταν θα θελω να κανω κερωμα εχω καταλαβει οτι δεν χρειαζεται καθε φορα πηλος θα ΄΄νιωθω΄΄ το χρωμα και αναλογα κρινω. Μετα τον πηλο ή μη πρεπει να χρησιμοποιησω κατι πριν βαλω το κερι της collinite?Εγώ το αν θέλει κέρωμα, το κρίνω από την ροή του νερού στο καπό. Αν δηλαδή το νερό απομακρύνεται γρήγορα και σχηματίζει μικρές σταγόνες σημαίνει ότι είναι σε καλή κατάσταση από άποψης κερώματος. Μπορείς να δεις σε youtube πως είναι ένα κερωμένο καπό. Μπορείς αν θες να πάρεις και ένα ποτήρι νερό να το αδειάσεις στο καπό και να δεις αν το νερό φεύγει αμέσως ή αν αργεί να απομακρυνθεί.
Για εμένα το αν θα κερώσεις το αμάξι χωρίς να χρησιμοποιήσεις πηλό, αλοιφή γυαλίσματος ή κάτι άλλο, εξαρτάται από το πότε χρησιμοποιήσες τελευταία φορά πηλό κλπ και που το είχες το αυτοκίνητο. Αν το αυτοκίνητο δεν είναι σε κλειστό χώρο, αλλά δίπλα σε δρόμο που περνάνε αυτοκίνητα, τότε θα έχεις επικαθήσεις από τα καυσαέρια. Για να καταλάβεις πως 'βρωμίζει' η βαφή του αυτοκινήτου σου, θα σου πω ένα εύκολο παράδειγμα:
Αν μένεις σε ένα σπίτι που είναι δίπλα σε έναν πολυσύχναστο δρόμο, οι κουρτίνες του παραθύρου που είναι στη μεριά του δρόμου, θα βρωμίσουν γρήγορα από τα καυσαέρια. Το ίδιο γίνεται και με την βαφή του αυτοκινήτου. Αν προσθέσω και την βροχή που έχει στοιχεία από την μόλυνση του περιβάλλοντος (όξινη βροχή κλπ), τότε καταλαβαίνεις πως η βαφή χρειάζεται 'καθάρισμα'.
Μία λεπτή αλοιφή μία φορά τον χρόνο εμένα με καλύπτει. Μετά το κερώνω και αν χρειαστεί μέσα στον χρόνο το κερώνω ξανά χωρίς να το γυαλίσω το χρώμα. Αν είχα χρόνο για πηλό μπορεί να τον εφάρμοζα και εκείνον μία φορά τον χρόνο στο καπό και τον ουρανό.
Υπάρχουν και προιόντα που ονομάζονται paint - cleaners και prewax cleaners που συνήθως δεν έχουν λειαντικά και καθαρίζουν την βαφή.
'Paint cleaners (καθαριστικά χρώματος)
Η τελευταία κατηγορία είναι οι καθαριστικές αλοιφές (paint cleaners) που χρησιμοποιούνται μετά το γυάλισμα και πριν την εφαρμογή της προστασίας δηλαδή του κεριού ή του sealant.** Τα καθαριστικά χρώματος έχουν ως βάση τους διαλύτες αντί για λειαντικά σωματίδια που σημαίνει ότι έχουν περιορισμένη δυνατότητα για να γυαλίσουν αλλά άριστες ικανότητες καθαρισμού.** Ωστόσο, ορισμένα προϊόντα σε αυτή την κατηγορία επίσης περιέχουν λειαντικά που σημαίνει ότι μερικές φορές μπορούν να διορθώσουν πιο σοβαρά ελαττώματα. Παρά τις περιορισμένες δυνατότητες γυαλίσματος είναι πολύ χρήσιμα για τις βαμμένες επιφάνειες φωτίζοντας τις ενώ τις καθαρίζουν από ρύπους και βρωμιά που βρίσκονται στην επιφάνεια του χρώματος. Αυτά τα αποκαλούμενα όλα σε ένα προϊόντα μπορούν να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο και είναι ιδανικά για αυτούς που θέλουν να καθαρίσουν το χρώμα τους προσθέτοντας ταυόχρονα μια μικρή προστασία.
Μερικές σημειώσεις για τη χρήση των χημικών καθαριστικών:- Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται πάνω από glazes γιατί τα καθαριστικά που περιέχουν θα αφαιρέσουν τα λάδια και τα fillers οπότε θα χαθούν όλα τα οφέλη από την εφαρμογή του glaze.
- Tα προϊόντα αυτά συνήθως περιέχουν μία μικρή ποσότητα κεριού ή sealant και θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η περαιτέρω προστασία που θα ακολουθήσει. Ένας χρυσός κανόνας είναι ότι ποτέ δε μπαίνει sealant πάνω από κερί. Οπότε αν έχουμε ένα προϊόν που περιέχει κερί τότε μόνο προστασία με βάση το κερί θα πρέπει να ακολουθήσει. Ωστόσο αν περιέχει συνθετικά κεριά που είναι και το πιο σύνηθες τότε δεν έχουμε πρόβλημα αν θα ακολουθήσει κερί ή sealant.'
http://www.cardetailing.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=881
Ένα προιόν στην κατηγορία των prewax cleaners είναι το Bilt Hamber - Cleanser Fluid που η περιγραφή αναφέρει ότι δεν έχει λειαντικά στοιχεία. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει, το βάζω για παράδειγμα.
http://www.cleanyourcar.co.uk/pre-wax-cleaners/bilt-hamber-cleanser-fluid/prod_1223.html
Η σωστή διαδικασία πριν την εφαρμογή του κεριού, είναι το 'καθάρισμα' της βαφής με πηλό, λεπτή αλοιφή γυαλίσματος, paint cleaner κλπ. Αν όμως το κερώσεις χωρίς να την καθαρίσεις, δεν νομίζω να πάθει κάτι η βαφή. Ρόλο παίζει και η ποιότητα της βαφής και του βερνικιού και μπαίνουμε σε βαθειά νερά. Δηλαδή είναι 'μαλακή' ή 'σκληρή' βαφή, μαλακό ή σκληρό το βερνίκι, πράγματα που τα διαβάζω, αλλά δεν μπήκα στον κόπο να τα καταλάβω, γιατί μετά θα πάω να γίνω detailer -
Να συνοψισω αν ειμαι σωστος.
Πλυσιμο-prefoam-πλυσιμο-καθαρισμος ζαντες λαστιχα-πλυσιμο αμαξωματος-σκουπισμα-decontamination με ironx-πηλος-ενα eraser προιον της car pro-επειτα srp-και τελος κερι της collinite. Αυτο το κανω μια φορα επανακερωμα θα θελει οποτε δω οτι το κερι δεν κανει τη δουλεια του ιδανικα μετα απο 3-4 μηνες. Σε καθε πλυσιμο πλενω με σαμπουαν φιλικο για το κερι σκουπιζω και αν θελω εφαρμοζω το quik wax της meguiars. Ειμαι καπου λαθος;; -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Το πέρασμα με τον πηλό δεν είναι συχνό, υπόψην πως υπάρχει πιθανότητα, να αφήσει ελαφριές γρατσουνιές, οπότε μετά πρέπει να γυαλίσεις με αλοιφαδόρο.
Οι πολύ ψείρες καθαρίζουν πριν το κέρωμα, με αλκοόλη ή κάτι παρόμοιο.Να αφήσει γρατζουνιές ο πηλός εννοείς; Γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε κέρωμα χωρίς πηλό θα αφήσει πολλαπλάσιες. Γενικά ο πηλός είναι μια σίγουρη λύση να αφαιρέσεις οτιδήποτε επικαθίσεις μπορούν να υπάρξουν ώστε στο κέρωμα να μην αρχίσεις να τις σέρνεις με το σφουγγάρι σε όλο το αμάξωμα.
-
Κέρωμα να αφήνει γρατσουνιές, πρώτη φορά το διαβάζω.Αντίθετα με τον πηλό (παθών στο καπώ μου) ειδικά αν είναι του ευρώ κινέζικος.
Για να γίνει ζημιά με το κέρωμα, κάποιο χοντρό λάθος έχει γίνει (βρώμικο pad π.χ)
Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ