-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Βασιλη καλες επιλογες αλλα που θα βρεις Ελληνικο diesel οχι εισαγωγης και σωστο?Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο car υπαρχουν ορισμένες επιλογές από ιδιώτες, οι οποίες βέβαια πρέπει να ελεγχθούν εξονυχιστικά.
Ο φίλος κινείται ακριβώς στους ίδιους δρόμους με μένα κ κάνει κ ανάλογα χιλιόμετρα (πάνω από 20.000 τον χρόνο), συνεπώς η βενζίνη του κοστίζει αρκετά. Πριν ειχε το Kia ceed του 2008 με τα 120 άλογα κ πληρωνε βενζίνη πανω από 150 ευρω το μήνα. Το ατύχημα τον αφησε χωρίς αμάξι, το οποίο είναι εργαλείο δουλειάς γι αυτόν και δεν σχεδίαζε να το αλλάξει για αρκετά χρόνια... Συνεπώς δεν έχει και κεφάλαιο για καινούριο και φυσικά ψάχνει με κυριο κριτήριο την αξιοπιστία εφόσον τυχόν προβλήματα θα τον οδηγήσουν σε οικονομικό αδιέξοδο... -
Εγώ σε αυτά τα χρήματα θα κοίταζα πρώτα το focus 1600cc με τα 109 άλογα
Έχουν ακουστεί προβλήματα γι' αυτά; -
απο αυτα τα μεταχειρισμενα θα διαλεγα το citroen c4 επειδη το θεωρω πιο ευρυχωρο κ με καλυτερους χωρους
το corolla θα το διαλεγα για τον κινητηρα του...
αν εχεις καταληξει προς το φοκους θα σου ελεγα προχωρα αφοβα, πιστευω ειχε βγει αξιοπιστο με καλη ιπποδυναμη
δεν εχεις αναφερει φυσικα κ το megane 1.5dci που βγαινει κ αυτο με πολυ καλη ιπποδυναμη κ χωρους -
Βασιλη εννουσα πως πετρελαιο πρεπει να παρει αλλα θελει πολυ ψαξιμο για να βρει σωστο γιατι παρα πολλα ειναι εισαγωγης
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
απο αυτα τα μεταχειρισμενα θα διαλεγα το citroen c4 επειδη το θεωρω πιο ευρυχωρο κ με καλυτερους χωρους
το corolla θα το διαλεγα για τον κινητηρα του...
αν εχεις καταληξει προς το φοκους θα σου ελεγα προχωρα αφοβα, πιστευω ειχε βγει αξιοπιστο με καλη ιπποδυναμη
δεν εχεις αναφερει φυσικα κ το megane 1.5dci που βγαινει κ αυτο με πολυ καλη ιπποδυναμη κ χωρουςΤο megane το σκέφτηκα από τα πρώτα λόγω DCI αλλά ο κώλος που έχει δεν παλεύεται κ συμφωνεί κ ο ενδιαφερόμενος.
Το c4 το πρότεινα αρκετά ενθερμα αλλά η εμφάνιση επίσης δεν ενθουσιάζει τον φίλο μου κ θα μείνει σαν τελευταία επιλογή πίσω από focus, corolla κ grande punto που του αρέσουν πολύ περισσότερο.Εννοείται πως ό,τι διαλέξουμε θα περάσει από έλεγχο λεπτομερέστατο! Δυστυχώς λεφτά για καινούριο δεν υπάρχουν παρά μόνο αυτά του τίτλου...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Πριν ειχε το Kia ceed του 2008 με τα 120 άλογα κ πληρωνε βενζίνη πανω από 150 ευρω το μήνα. Το ατύχημα τον αφησε χωρίς αμάξι, το οποίο είναι εργαλείο δουλειάς γι αυτόν και δεν σχεδίαζε να το αλλάξει για αρκετά χρόνια... Συνεπώς δεν έχει και κεφάλαιο για καινούριο και φυσικά ψάχνει με κυριο κριτήριο την αξιοπιστία εφόσον τυχόν προβλήματα θα τον οδηγήσουν σε οικονομικό αδιέξοδο...Γύρω στα 20.000 χλμ το χρόνο και γύρω στα 150 ευρώ το μήνα για καύσιμα, κατά τη γνώμη μου καλύτερα ξανά βενζίνη και μάλιστα ατμοσφαιρικό πάρα παλιό ντίζελ (σίγουρα EU4 το πολύ). Παλιό ντίζελ θα έχει αυξημένο κόστος συντήρησης όπως και να το κάνεις και το χειρότερο ένα σωληνάκι υποπίεσης να έχει διαρροή, χαιρετάς οικονομία και επιδόσεις μέχρι να βρεθεί το πρόβλημα. Επίσης, είναι σχεδόν αδύνατο να βρει κάποιος μηχανικό που να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες ενός ντίζελ ΕU4. Οπότε προτείνω ξεκάθαρα ατμόσφαιρα και βενζίνη, πχ. focus Ti-vct, C4, ceed kai I30 ή ότι άλλο αντίστοιχο.
-
Τα 150 το μήνα για καθηγητή σε φροντιστηριο που τα φέρνει με δυσκολία βόλτα είναι πολλά. Το να ριξει το κόστος στα μισά θα κάνει διαφορά στην τσέπη του...
-
Πως θα εξασφαλισεις οτι δεν θα εχει θεματα με το αμαξι; μεγαλο ρισκο να πληρωσει περισσοτερα απο αυτα που θα κερδισει αν ειναι ατομο που δεν κατεχει τα τεχνικα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πως θα εξασφαλισεις οτι δεν θα εχει θεματα με το αμαξι; μεγαλο ρισκο να πληρωσει περισσοτερα απο αυτα που θα κερδισει αν ειναι ατομο που δεν κατεχει τα τεχνικα.Ενδελεχής έλεγχος από ειδικους
-
Θα ψαξεις τοτε ενα πετρελαιο στη πιο καλη κατασταση που θα βρεις. Ακομα και αν λεει 75.000χλμ αν ειναι σε καλη κατασταση το παιρνεις και ας υποπτευεσαι οτι εχει 175.000χλμ
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Θα ψαξεις τοτε ενα πετρελαιο στη πιο καλη κατασταση που θα βρεις. Ακομα και αν λεει 75.000χλμ αν ειναι σε καλη κατασταση το παιρνεις και ας υποπτευεσαι οτι εχει 175.000χλμΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συμφωνώ απόλυτα!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Πως θα εξασφαλισεις οτι δεν θα εχει θεματα με το αμαξι; μεγαλο ρισκο να πληρωσει περισσοτερα απο αυτα που θα κερδισει αν ειναι ατομο που δεν κατεχει τα τεχνικα.
Ενδελεχής έλεγχος από ειδικους
Αν εχεις μαστορα που τον εμπιστευεσαι..βεβαια το συμφερον του μαστορα ειναι να σου βγαλει το αμαξι προβληματα αλλοιως αυτος πως θα ζησει; δυσκολη η εξισωση για καποιον που δεν εχει χρηματα...
-
Αν βρει αμαξι σωστο χωρις θεματα το αγοραζει και δε βγαινει χαμενος. Ειδικα τα diesel γραφουν 100αδες χλμ. Αν αλλαξουν τα πραγματα το ξαναπουλαει σε 2-3 χρονια χωρις χασουρα
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πως θα εξασφαλισεις οτι δεν θα εχει θεματα με το αμαξι; μεγαλο ρισκο να πληρωσει περισσοτερα απο αυτα που θα κερδισει αν ειναι ατομο που δεν κατεχει τα τεχνικα.
Ενδελεχής έλεγχος από ειδικους
Αν εχεις μαστορα που τον εμπιστευεσαι..βεβαια το συμφερον του μαστορα ειναι να σου βγαλει το αμαξι προβληματα αλλοιως αυτος πως θα ζησει; δυσκολη η εξισωση για καποιον που δεν εχει χρηματα...
Με αδερφό μηχανικό και τον κουμπάρο του φανοποιό και με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια ο καθένας έναν καλό έλεγχο μπορούμε να τον έχουμε...
Σίγουρος για το τι θα βγάλει το αμάξι δεν μπορείς να είσαι ποτέ, εδώ δεν είσαι με τα καινούρια... -
Aν ειναι ετσι ναι μπορει να βρει κατι καλο αλλα πρεπει να ψαξει.
Αγορα diesel 6000e