-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Continental? Γιατί να πάθει τέτοιο κακό;
Δια τα 6άρια έχουν πάρει άριστες κριτικές. Τα φοράει και φίλος σε αυτοκίνητο >200 αλόγων και είναι πολύ ευχαριστημένος.
Άριστες κριτικές είχαν και τα 5αρια.......στην κατηγορία μπαλόνια!
-
Με αλλαγή ζάντας έβαλα 185/60/14 πόσο αέρα θέλω; Υπάρχει κάποιο calculator;
-
Ο χρήστης stepits έγραψε:
Με αλλαγή ζάντας έβαλα 185/60/14 πόσο αέρα θέλω; Υπάρχει κάποιο calculator;Συνήθως όταν κατεβάζουμε προφίλ βάζουμε λίγο παραπάνω,χωρίς αυτό να είναι νόμος. Δοκίμασε το με την ίδια πίεση(32) και αν σου φαίνεται ότι χάνεις σε αίσθηση ανέβα 1-2 psi.
-
σε καποιες περιπτωσεις γραφει στο πορτακι της βενζινης,αναλογα με τη διασταση που προτεινεται
αλλα πρακτικα ισχυει αυτο που γραφει ο GGAB -
Ή κάπου στην πόρτα του οδηγού γράφει πιέσεις.
-
Ιδιο ειναι σχεδον το προφιλ.
-
Ετοιμάζομαι να αλλάξω τετράδα σε c3 1.4 diesel 6/2013 και κλίνω λόγω αριστης προηγούμενης εμπειρίας σε άλλο αυτοκινητο με YOKOHAMA προς τα Yokohama bluerth es es32
Σε 186/65/15 έχει κάνει εμπειρια από το συγκεκριμένο λαστιχο; -
Ξεχασε τα τα γιοκοχαμα.
Σε γαλλικο βαζουμε μισελεν η εστω κοντινεταλ που ταιριαζουν με το αυτοκινητο σχεση με τα ντουβαρια που ψαχνεις. -
αναμεσα σε 2 ελαστικα ιδιας μαρκας αλλα διαφορετικης διαστασης το ενα 165/70R14 ενω το αλλο 175/70R14 ποιο απο τα 2 εχει χαμηλοτερη καταναλωση κ db;
θεωρητικα το μικροτερο εχει το πλεονεκτημα κ στους 2 τομεις αλλα υστερει σε προσφυση σωστα; -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Ξεχασε τα τα γιοκοχαμα.
Σε γαλλικο βαζουμε μισελεν η εστω κοντινεταλ που ταιριαζουν με το αυτοκινητο σχεση με τα ντουβαρια που ψαχνεις.Μισέλεν φόραγε από το εργοστάσιο πάντως και δεν εντυπωσιαστηκα.σεβαστη πάντως η άποψη σου την κρατάω αν και νομίζω λίγο έως πολύ υπερβολικός στον χαρακτηρισμό ντουβάρια για τα yokohama
-
Μια χαρά λάστιχα είναι τα Yokohama!!! Δες απλά μήπως βγαίνει το νέο Fleva στις διαστάσεις σου.
-
Στο Corolla G6 2001 πάντα έβαζα Michelin Energy Saver + (185/60/14).
Είμαι μεταξύ Michelin CrossClimate - Energy Saver - Goodyear EfficientGrip Performance.
Οδήγηση σε επαρχιακό με στροφές, χωρίς στάσεις και μέγιστες 80Km max. Ήρεμη - οικονομική οδήγηση σαν τρένο. Αρκαδία από 0 υψόμετρο στα 780 μέτρα κάθε μέρα. 20000km το χρόνο περίπου.
Σημείωση: Τώρα κοίταγα τα Energy - τα έχω από Σεπ 2016 20000Km και έχουν αρκετη φθορα μπρος πισω εξωτερικά (από τις στροφές υποθέτω).
Δέχομαι προτάσεις από χρήστες. Κοίταγα και Toyo CF2 λόγο τιμής. Και ακούω και τα Falcon (μοντέλο);
Τα bridgeston turanza T100 που έχω στο άλλο αμάξι φαίνονται πιο άφθαρτα. Δεν είμαι απατητικός χρήστης. Με ενδιαφέρει η οικονομία. -
Goodyear Efficient Grip Performance & Dunlop Blu Response 2.
-
δοκιμασε να πας σε Toyo η Yokohama
-
Ο χρήστης stepits έγραψε:
Στο Corolla G6 2001 πάντα έβαζα Michelin Energy Saver + (185/60/14).Είμαι μεταξύ Michelin CrossClimate - Energy Saver - Goodyear EfficientGrip Performance.
Οδήγηση σε επαρχιακό με στροφές, χωρίς στάσεις και μέγιστες 80Km max. Ήρεμη - οικονομική οδήγηση σαν τρένο. Αρκαδία από 0 υψόμετρο στα 780 μέτρα κάθε μέρα. 20000km το χρόνο περίπου.
Σημείωση: Τώρα κοίταγα τα Energy - τα έχω από Σεπ 2016 20000Km και έχουν αρκετη φθορα μπρος πισω εξωτερικά (από τις στροφές υποθέτω).
Δέχομαι προτάσεις από χρήστες. Κοίταγα και Toyo CF2 λόγο τιμής. Και ακούω και τα Falcon (μοντέλο);
Τα bridgeston turanza T100 που έχω στο άλλο αμάξι φαίνονται πιο άφθαρτα. Δεν είμαι απατητικός χρήστης. Με ενδιαφέρει η οικονομία.Για οικονομικό λαστιχο με καλά χαρακτηριστικά κοίταξε και το Firestone TZ300α.
-
Ο χρήστης stepits έγραψε:
Στο Corolla G6 2001 πάντα έβαζα Michelin Energy Saver + (185/60/14).Είμαι μεταξύ Michelin CrossClimate - Energy Saver - Goodyear EfficientGrip Performance.
Οδήγηση σε επαρχιακό με στροφές, χωρίς στάσεις και μέγιστες 80Km max. Ήρεμη - οικονομική οδήγηση σαν τρένο. Αρκαδία από 0 υψόμετρο στα 780 μέτρα κάθε μέρα. 20000km το χρόνο περίπου.
Σημείωση: Τώρα κοίταγα τα Energy - τα έχω από Σεπ 2016 20000Km και έχουν αρκετη φθορα μπρος πισω εξωτερικά (από τις στροφές υποθέτω).
Δέχομαι προτάσεις από χρήστες. Κοίταγα και Toyo CF2 λόγο τιμής. Και ακούω και τα Falcon (μοντέλο);
Τα bridgeston turanza T100 που έχω στο άλλο αμάξι φαίνονται πιο άφθαρτα. Δεν είμαι απατητικός χρήστης. Με ενδιαφέρει η οικονομία.Δοκιμασε και το Vredestein Sportrac 5.Eιναι εξαιρετικο.
Το φοραω ακριβως στην ιδια διασταση και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. -
Toyo ή Yokohama (που έχω ακούσει ότι φθείρονται πιο εύκολα); r200
Θα ήθελα και άλλες γνώμες.
-
Πολύ φθορά έχω ακούσει ειδικά για το πρώτο;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Ξεχασε τα τα γιοκοχαμα.
Σε γαλλικο βαζουμε μισελεν η εστω κοντινεταλ που ταιριαζουν με το αυτοκινητο σχεση με τα ντουβαρια που ψαχνεις. -
Ο χρήστης stepits έγραψε:
Toyo ή Yokohama (που έχω ακούσει ότι φθείρονται πιο εύκολα); r200Θα ήθελα και άλλες γνώμες.
Σε ποιό εύρος τιμών ενδιαφέρεσαι;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]