-
Καλησπερα.
Πρεπει ν αλλαχθουν τ' αμορτισερ στο Ford Ka mod '02 της γυναικας μου.
Μετα απο μια ερευνα βρηκα τιμες στα KYB,SACHS,BILSTHEIN ολα στα 280 ευρω και καποια μαρκας DACO στα 180 ευρω.
Οι τιμες ειναι με τοποθετηση και ευθυγραμμιση.
Στα DACO ο πωλητης ειναι και ο εισαγωγεας Ελλαδας (ΚΕΝΤΡΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΑΦΟΙ ΛΑΔΑ) και μου ειπε οτι δεν υστερουν πουθενα εναντι των αλλων.
Οι τιμες ειναι καλες;
Τα DACO αξιζει τον κοπο να τα βαλω ή ειναι μαπα το καρπουζι; -
Εχει αλλάξει κανείς αμορτισέρ σε MERCEDES C-180 (W202) ?
Η έχει κανείς προβλήματα πλαγιολίσθησης στο δρόμο ? -
Ο χρήστης diamix έγραψε:
Εχει αλλάξει κανείς αμορτισέρ σε MERCEDES C-180 (W202) ?
Η έχει κανείς προβλήματα πλαγιολίσθησης στο δρόμο ?Εγω αλλαξα μια φορα με ΑΛΚΟ κιτρινα και αλλη μια σε bilstein b6 κιτρινα.Προβλημα πλαγιολισθησης με νορμαλ λαστιχα δεν παιζει.
-
Ο χρήστης stergiosbik έγραψε:
Καλησπερα.
Πρεπει ν αλλαχθουν τ' αμορτισερ στο Ford Ka mod '02 της γυναικας μου.
Μετα απο μια ερευνα βρηκα τιμες στα KYB,SACHS,BILSTHEIN ολα στα 280 ευρω και καποια μαρκας DACO στα 180 ευρω.
Οι τιμες ειναι με τοποθετηση και ευθυγραμμιση.
Στα DACO ο πωλητης ειναι και ο εισαγωγεας Ελλαδας (ΚΕΝΤΡΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΑΦΟΙ ΛΑΔΑ) και μου ειπε οτι δεν υστερουν πουθενα εναντι των αλλων.
Οι τιμες ειναι καλες;
Τα DACO αξιζει τον κοπο να τα βαλω ή ειναι μαπα το καρπουζι;Δεν την γνωριζω την μαρκα αλλα η πολυ χαμηλη τιμη τους μου βρωμαει οσο αφορά την ποιοτητητας τους, αμα βγαλεις το φπα, τα εργατικα, το κερδος των μεσαζόντων, τι μενει για αξια του προιοντος?
Το σχολιο οτι ειναι το ιδιο καλα με τα αλλα επωνυμα μου γεννάται το ερωτημα, γιατι τοτε δεν ειναι πρωτα σε πωλησεις με τετοια τιμη?? Μου θύμισε οταν πηγα να αλλαξω λαστιχα στο σαξο που ειχα πιο παλια , μου προτεινε ο λαστιχας μια μαρκα οτι να ναι με πολυ καλη τιμη. Τα αλλαζω, οντως ηταν αρκετα καλα , κρατουσαν στις στροφες και πηγαινε ωραια στο δρομο , αλλα μετα απο 2-3 μηνες αρχισαν να γλιστρανε σιγα-σιγα. 'Δυστυχως' μετα απο λιγο καιρο το πουλησα το αυτοκίνητο και δεν εμαθα πατιναζ!!!Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Εχει αλλάξει κανείς αμορτισέρ σε MERCEDES C-180 (W202) ?
Η έχει κανείς προβλήματα πλαγιολίσθησης στο δρόμο ?Εγω αλλαξα μια φορα με ΑΛΚΟ κιτρινα και αλλη μια σε bilstein b6 κιτρινα.Προβλημα πλαγιολισθησης με νορμαλ λαστιχα δεν παιζει.
Καλήμερα,με ποιο από τα 2 αμορτισέρ έμεινες ευχαριστημένος - σκλήρυνε ? Στο θέμα της πλαγιολίσθησης έχω σχεδόν καινούργια kormoran B2
-
Μάλλον Γερμανικά κεφάλαια με εργοστάσιο στην Πολωνία ( Κρακοβία ) που κατασκευάζει ανταλλακτικά ανταγωνιζόμενη σε τιμές τους Κινέζους, από κάτι Κινέζικο σαφώς είναι προτιμότερη.
-
Ο χρήστης diamix έγραψε:
Εχει αλλάξει κανείς αμορτισέρ σε MERCEDES C-180 (W202) ?
Η έχει κανείς προβλήματα πλαγιολίσθησης στο δρόμο ?Εγω αλλαξα μια φορα με ΑΛΚΟ κιτρινα και αλλη μια σε bilstein b6 κιτρινα.Προβλημα πλαγιολισθησης με νορμαλ λαστιχα δεν παιζει.
Καλήμερα,με ποιο από τα 2 αμορτισέρ έμεινες ευχαριστημένος - σκλήρυνε ? Στο θέμα της πλαγιολίσθησης έχω σχεδόν καινούργια kormoran B2
Αρχικα με τα ΑΛΚΟ εκανα 70.000 χιλιομετρα.Αντικαταστηθηκαν λογω ασταθειας στην εισοδο των στροφων(ΛΑΘΟΣ).Μπηκαν τα μπιλστειν η μονη διαφορα που καταλαβα ειναι να αισθανομαι σχεδον τα παντα.Κατα τα αλλα ιδια σκληροτητα σε λακουβες και ελιγμους-στροφες.Τα μπιλστειν σημερα οσο τρελο και αν ακουστει εχουν 204.000 χιλιομετρα.Η διαφορα σε σχεση με καινουργια?πλεον κοπανανε ακομη περισσοτερο και αντιλαμβανομαι την καθε ανωμαλια του δρομου.Προσωπικα δν με χαλασε αυτο.
υ.γ.1 Δεν κοπανανε σαν τελειωμενα,το αντιθετο σαν πολυ σφιχτα
υ.γ.2 Εξηγησε τι κανει το αμαξι και τι θες εσυ απο αυτο και υπο ποιες συνθηκες σου γλυστραει.Τα λαστιχα που εχεις δεν ειναι οτι καλυτερο και κατα 95% φταινε αυτα -
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Καλησπερα.
Πρεπει ν αλλαχθουν τ' αμορτισερ στο Ford Ka mod '02 της γυναικας μου.
Μετα απο μια ερευνα βρηκα τιμες στα KYB,SACHS,BILSTHEIN ολα στα 280 ευρω και καποια μαρκας DACO στα 180 ευρω.
Οι τιμες ειναι με τοποθετηση και ευθυγραμμιση.
Στα DACO ο πωλητης ειναι και ο εισαγωγεας Ελλαδας (ΚΕΝΤΡΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΑΦΟΙ ΛΑΔΑ) και μου ειπε οτι δεν υστερουν πουθενα εναντι των αλλων.
Οι τιμες ειναι καλες;
Τα DACO αξιζει τον κοπο να τα βαλω ή ειναι μαπα το καρπουζι;Δεν την γνωριζω την μαρκα αλλα η πολυ χαμηλη τιμη τους μου βρωμαει οσο αφορά την ποιοτητητας τους, αμα βγαλεις το φπα, τα εργατικα, το κερδος των μεσαζόντων, τι μενει για αξια του προιοντος?
Το σχολιο οτι ειναι το ιδιο καλα με τα αλλα επωνυμα μου γεννάται το ερωτημα, γιατι τοτε δεν ειναι πρωτα σε πωλησεις με τετοια τιμη?? Μου θύμισε οταν πηγα να αλλαξω λαστιχα στο σαξο που ειχα πιο παλια , μου προτεινε ο λαστιχας μια μαρκα οτι να ναι με πολυ καλη τιμη. Τα αλλαζω, οντως ηταν αρκετα καλα , κρατουσαν στις στροφες και πηγαινε ωραια στο δρομο , αλλα μετα απο 2-3 μηνες αρχισαν να γλιστρανε σιγα-σιγα. 'Δυστυχως' μετα απο λιγο καιρο το πουλησα το αυτοκίνητο και δεν εμαθα πατιναζ!!!Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ουτε κι εγω την γνωριζω και με φοβιζει το οτι δεν βρισκω κριτικες απο χρηστες.
Ο εισαγωγεας λεει οτι ειναι made in Germany αλλα μου φαινεται πολυ παραξενο να ειναι Γερμανικα και να ειναι τοσο φθηνα. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Εχει αλλάξει κανείς αμορτισέρ σε MERCEDES C-180 (W202) ?
Η έχει κανείς προβλήματα πλαγιολίσθησης στο δρόμο ?Εγω αλλαξα μια φορα με ΑΛΚΟ κιτρινα και αλλη μια σε bilstein b6 κιτρινα.Προβλημα πλαγιολισθησης με νορμαλ λαστιχα δεν παιζει.
Καλήμερα,με ποιο από τα 2 αμορτισέρ έμεινες ευχαριστημένος - σκλήρυνε ? Στο θέμα της πλαγιολίσθησης έχω σχεδόν καινούργια kormoran B2
Αρχικα με τα ΑΛΚΟ εκανα 70.000 χιλιομετρα.Αντικαταστηθηκαν λογω ασταθειας στην εισοδο των στροφων(ΛΑΘΟΣ).Μπηκαν τα μπιλστειν η μονη διαφορα που καταλαβα ειναι να αισθανομαι σχεδον τα παντα.Κατα τα αλλα ιδια σκληροτητα σε λακουβες και ελιγμους-στροφες.Τα μπιλστειν σημερα οσο τρελο και αν ακουστει εχουν 204.000 χιλιομετρα.Η διαφορα σε σχεση με καινουργια?πλεον κοπανανε ακομη περισσοτερο και αντιλαμβανομαι την καθε ανωμαλια του δρομου.Προσωπικα δν με χαλασε αυτο.
υ.γ.1 Δεν κοπανανε σαν τελειωμενα,το αντιθετο σαν πολυ σφιχτα
υ.γ.2 ]Εξηγησε τι κανει το αμαξι και τι θες εσυ απο αυτο και υπο ποιες συνθηκες σου γλυστραει.Τα λαστιχα που εχεις δεν ειναι οτι καλυτερο και κατα 95% φταινε αυτα[/color]
Σχετικά με το 2ο όταν έχει ανέμους στο δρόμο-όχι και ιδιαίτερα ισχυρούς -άλλα γενικά το αισθάνομαι σαν να μην πατάει στο δρόμο κάποιες φορές ,και επειδή έχω και άλλο αυτοκίνητο seat TOLEDO με τα ίδια λάστιχα και εκεί -άλλη διάσταση- δεν αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.Αυτό που θέλω να είναι στοιβαδόρο-σταθερο- και όχι να κοπανάει γιατί την έχω πατήσει !!
-
Ο χρήστης stergiosbik έγραψε:
Καλησπερα.
Πρεπει ν αλλαχθουν τ' αμορτισερ στο Ford Ka mod '02 της γυναικας μου.
Μετα απο μια ερευνα βρηκα τιμες στα KYB,SACHS,BILSTHEIN ολα στα 280 ευρω και καποια μαρκας DACO στα 180 ευρω.
Οι τιμες ειναι με τοποθετηση και ευθυγραμμιση.
Στα DACO ο πωλητης ειναι και ο εισαγωγεας Ελλαδας (ΚΕΝΤΡΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΑΦΟΙ ΛΑΔΑ) και μου ειπε οτι δεν υστερουν πουθενα εναντι των αλλων.
Οι τιμες ειναι καλες;
Τα DACO αξιζει τον κοπο να τα βαλω ή ειναι μαπα το καρπουζι;Επανερχομαι.
Πηγα σημερα να περασω τα KAYABA εχοντας κλεισει ραντεβου απο χθες.Απο το τηλ. μου εκανε και καλυτερη τιμη απο τα 280 στα 255.
Πηγα σημερα το πρωι να τα περασω εχοντας ακυρωσει καποιες δουλειες που ειχα,και μολις πηγα μου ειπε οτι τελικα δεν τα ειχε ετοιμοπαραδοτα και οτι επρεπε να τα παραγγειλει!
Οπως ηταν φυσικο τσακωθηκα μαζι του για την κοροιδια και εφυγα.
Πηγα σε εναν αλλο εδω στη Λαρισα,γνωστο απο τους αγωνες και τις βελτιωσεις (Αγγλοπουλος) και μου προτεινε τα SACHS μιας και αυτα φοραει και απο το εργοστασιο στα 260 περασμενα-ευθυγραμμισμενα.
Μου ειπε και για δυο αλλες εταιρειες (μια Πολωνικη που δεν θυμαμαι τ ονομα της και καποια STARMANN made in Germany) στα 200 ευρω.
Για τα STARMANN μου ειπε να τα βαλω αφοβα και οτι τα δουλευει πολυ και δεν ειχε καποιο προβλημα.
Εσεις τι λετε;
Ειναι καλα αυτα τα STARMANN; -
Ο χρήστης diamix έγραψε:
Εχει αλλάξει κανείς αμορτισέρ σε MERCEDES C-180 (W202) ?
Η έχει κανείς προβλήματα πλαγιολίσθησης στο δρόμο ?Εγω αλλαξα μια φορα με ΑΛΚΟ κιτρινα και αλλη μια σε bilstein b6 κιτρινα.Προβλημα πλαγιολισθησης με νορμαλ λαστιχα δεν παιζει.
Καλήμερα,με ποιο από τα 2 αμορτισέρ έμεινες ευχαριστημένος - σκλήρυνε ? Στο θέμα της πλαγιολίσθησης έχω σχεδόν καινούργια kormoran B2
Αρχικα με τα ΑΛΚΟ εκανα 70.000 χιλιομετρα.Αντικαταστηθηκαν λογω ασταθειας στην εισοδο των στροφων(ΛΑΘΟΣ).Μπηκαν τα μπιλστειν η μονη διαφορα που καταλαβα ειναι να αισθανομαι σχεδον τα παντα.Κατα τα αλλα ιδια σκληροτητα σε λακουβες και ελιγμους-στροφες.Τα μπιλστειν σημερα οσο τρελο και αν ακουστει εχουν 204.000 χιλιομετρα.Η διαφορα σε σχεση με καινουργια?πλεον κοπανανε ακομη περισσοτερο και αντιλαμβανομαι την καθε ανωμαλια του δρομου.Προσωπικα δν με χαλασε αυτο.
υ.γ.1 Δεν κοπανανε σαν τελειωμενα,το αντιθετο σαν πολυ σφιχτα
υ.γ.2 ]Εξηγησε τι κανει το αμαξι και τι θες εσυ απο αυτο και υπο ποιες συνθηκες σου γλυστραει.Τα λαστιχα που εχεις δεν ειναι οτι καλυτερο και κατα 95% φταινε αυτα[/color]
Σχετικά με το 2ο όταν έχει ανέμους στο δρόμο-όχι και ιδιαίτερα ισχυρούς -άλλα γενικά το αισθάνομαι σαν να μην πατάει στο δρόμο κάποιες φορές ,και επειδή έχω και άλλο αυτοκίνητο seat TOLEDO με τα ίδια λάστιχα και εκεί -άλλη διάσταση- δεν αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.Αυτό που θέλω να είναι στοιβαδόρο-σταθερο- και όχι να κοπανάει γιατί την έχω πατήσει !!
Αν δεν ξοδεψεις αρκετα χρηματα αλλαζοντας πολλα δν προκειται να σταματησει και αποψη μου συμβιβασου με αυτο.
1ον Τσεκαρε τα σινεμπλοκ τα μπροστινα,αν δν αλλαξες ποτε ειναι σιγουρα κομμενα.
2ον Οι οποιοι τζογοι στο συστημα διευθυνσης ειναι φυσικο να το κανουν να παει οπου το παει ο αερας.Τσεκαρεις κεντρικη μπαρα τιμονιου,μπαλακια,αμορτισερ τιμονιου(αισθηση στο τιμονι) +ευθυγραμμιση.
3ονΛογικα φορας την διασταση 195/65/15 ή ακομα χειροτερα 185/65/15 ειναι σχεδον 1,5 τονος αμαξι,τα λαστιχα ειναι πολυ στενα και τεραστιο προφιλ.Θα μπορουσες να αυξησεις την πιεση σε 2,2-2,3 μπροστα ΑΝ μιλαμε για λαστιχα που εχουν κ την αναλογη προσφυση αλλιως οχι.(εγω π.χ. βαζω 2,3+ μπροστα και 2,6 πισω)
4ον Τα αμορτισερ αν τα αλλαξεις στους πλαγιους ανεμους μικρη βελτιωση θα δεις αλλα το αμαξι θα δεσει τρομερα σε αλλαγες κατευθυνσης κτλ.
5ον Πισω ΔΕΝ εχεις αντιστρεπτικη και αν βρεις να βαλεις μια μεταχειρισμενη θα δεις τεραστια διαφορα στα παντα.
6ον Το ιδανικο ειναι το χαμηλωμακαι ολα θα βελτιωθουν
7ον Οταν φυσαει πλευρικα και πας να διορθωσεις τα τιμονια μας εχουν τζογους και με τον τζογο γυρω απο την ευθεια του τιμονιου δεν διορθωνεις σωστα και αμεσα και το αμαξι τραβαει αρκετα,μπορεις να μαζεψεις τα κενα απο τον ατερμονα μεσω μιας βιδας.Μην το παρακανετε σαν του τολεντο δν θα γινει ποτε ετσι ειναι εκ κατασκευης.Αν το αμαξι δν ηταν σωστα συντηρημενο,θα βρειτε πολλα τα οποια και κοστιζουν.Αγορασε τα απο το νετ αλλιως σε συνεργειο δεν βγαινεις.
-
Τελικα εβαλα Kayaba μιας και δεν καταφεραμε να βρουμε SACHS για το ΚΑ.
Εγινε τοποθετηση-ευθυγραμμιση και αλλαξα επισης ενα μπαλακι μπροστα οπως και 4 σινεμπλοκ ψαλιδιων.
Συνολο 350ευρω. -
Καλησπερα, θελω καινουρια αμορτισερ για huyndai i20 του 08 μοντελο. 1,2 78 αλογα.
Ειχα επιλεξει kayaba αλλα τελικα δεν φερνει σε μπροστινους αξονες και μου προτινανε OSROV στα 330 ευρω ή monroe πισω και μπροστα osrov:(
θελω κατι μετριο ουτε πολυ μαλακο ουτε σκληρο. και τι τιμες παιζουν -
Ακριβα μου φαινονται
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγω πριν λιγες μερες περασα Kayaba σε Ford Ka με 260 ευρω με τοποθετηση και ευθυγραμμιση.
Απο τις φτωχες μου γνωσεις θεωρω οτι δεν ειναι σωστο να βαλεις διαφορετικες μαρκες μπροστα πισω.
Οι πιο ψαγμενοι θα σου πουν στα σιγουρα. -
Δεν εχει kayaba για μπροστινους τροχους μου ειπαν για i20. Τα monroe ειναι καλα;
-
Ρώτα και την αντιπροσωπεια για τα δικά του
Ρωτα και για τα MANDO τα φέρνει ο Παπαδάκης στην Χαλκηδονα hyundaipap.gr -
Βάλε τα εργοστασιακά mando αφού δεν βρίσκεις kyb. Μη πειραματιστεις με αλλα.
-
Σωστος.
Αν και απορω η καγιαμπα να μην βγαζει για χιουνται αμορτισερ.
Μαλλον παραμυθι ειναι. -
Ο χρήστης jason13 έγραψε:
Δεν εχει kayaba για μπροστινους τροχους μου ειπαν για i20. Τα monroe ειναι καλα;Μην καταπίνετε αμάσητα ότι σας λένε, με ένα γκουγκλάρισμα βλέπετε αν ισχύει οτιδήποτε ξεφουρνίζουν όσοι έχουν κάποιο συμφέρον
https://www.google.gr/search?q=Kayaba+f ... 8geaw5bwDg
Περί Αναρτήσεων