-
To πήρα το 2013 καινουριο, άλλα δεν το κουναγα πολυ επειδη ειχα ενα twingo, μεχρι τον Φεβρουάριο έιχα μόνο 36.000χλμ σε 4 χρ, δλδ 9.000χλμ το χρονο. Το χρησιμοποιουσα σε μεγάλες αποστάσεις (ταξιδια) οπότε δεν δουλευα πολυ την 1η αν και ειχα παρατηρησει το μάγκωμα της, το Φεβρουάριο καηκε η μηχανη του twingo και δουλευω μόνο αυτο πηγε ελα στην δουλεια- ψωνια, και ανεβασα τα χιλιομετρα σε 6μηνες 10.000χλμ. Το πρωι που ηταν κρυο η πρωτη μαγγωνε με το που πηγαινα να το ξεκινησω, δεν εμπαινε, ηθελε μετανοιες και προσευχές για να μπει, μετα απο 5 λεπτα οδηγηση έστρωνε καπως, τους το πηγα το πασχα (στον Παπρα) και ριξαν λίγο σπρει γράσου στην φουρκετα, το άλλο πρωι παλι το ιδιο, παιξιμο μπρος πισω για να μπει..ειπαμε οταν ηταν ζεστο δεν εχει μεγαλο θεμα, το ξαναπηγα πριν μια εβδομαδα εκει, άλλαξαν την γλυστρα (ενα πλαστικο κοματακι που μπαινει στο λεβιε των ταχυτητων), άλλαξαν βαλβολινες και εκαναν εξαερωση στα υγρα του συμπλεκτη, δεν φτιαχτηκε τιποτα, το άλλο πρωι παλι το ιδιο μαγκωμα. Τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι θα το κοιταξουν γιατι δεν τους εχει ξανακατσει τετοιο θεμα και θα με παρουν σε λιγες μερες τηλ, για τις παραπανω δουλειες μου πηραν 50€. Προφανος το θεμα ειναι στα ρουλεμαν-πυρακια και οτι περιλαμβανει το πακετο σασμαν, να προσθεσω οτι το προβλημα σιγα σιγα αυξανεται (μαγκωνει ποιο πολυ) και οτι δεν μπατιναρει το αμαξι.
Εχει 5ετη εγγύηση μεχρι το Ιανουαριο, δεν μου συμπεριελαβε τις επισκευες της προηγουμενης εβδομαδας στην εγγύηση άλλα μου ειπε οτι κανει απο εδω και περα θα το βάλει στην εγγυηση.
Εγραψα πολα sory!
Tι λέτε γι αυτην την βλάβη? -
To πήρα το 2013 καινουριο, άλλα δεν το κουναγα πολυ επειδη ειχα ενα twingo, μεχρι τον Φεβρουάριο έιχα μόνο 36.000χλμ σε 4 χρ, δλδ 9.000χλμ το χρονο. Το χρησιμοποιουσα σε μεγάλες αποστάσεις (ταξιδια) οπότε δεν δουλευα πολυ την 1η αν και ειχα παρατηρησει το μάγκωμα της, το Φεβρουάριο καηκε η μηχανη του twingo και δουλευω μόνο αυτο πηγε ελα στην δουλεια- ψωνια, και ανεβασα τα χιλιομετρα σε 6μηνες 10.000χλμ. Το πρωι που ηταν κρυο η πρωτη μαγγωνε με το που πηγαινα να το ξεκινησω, δεν εμπαινε, ηθελε μετανοιες και προσευχές για να μπει, μετα απο 5 λεπτα οδηγηση έστρωνε καπως, τους το πηγα το πασχα (στον Παπρα) και ριξαν λίγο σπρει γράσου στην φουρκετα, το άλλο πρωι παλι το ιδιο, παιξιμο μπρος πισω για να μπει..ειπαμε οταν ηταν ζεστο δεν εχει μεγαλο θεμα, το ξαναπηγα πριν μια εβδομαδα εκει, άλλαξαν την γλυστρα (ενα πλαστικο κοματακι που μπαινει στο λεβιε των ταχυτητων), άλλαξαν βαλβολινες και εκαναν εξαερωση στα υγρα του συμπλεκτη, δεν φτιαχτηκε τιποτα, το άλλο πρωι παλι το ιδιο μαγκωμα. Τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι θα το κοιταξουν γιατι δεν τους εχει ξανακατσει τετοιο θεμα και θα με παρουν σε λιγες μερες τηλ, για τις παραπανω δουλειες μου πηραν 50€. Προφανος το θεμα ειναι στα ρουλεμαν-πυρακια και οτι περιλαμβανει το πακετο σασμαν, να προσθεσω οτι το προβλημα σιγα σιγα αυξανεται (μαγκωνει ποιο πολυ) και οτι δεν μπατιναρει το αμαξι.
Εχει 5ετη εγγύηση μεχρι το Ιανουαριο, δεν μου συμπεριελαβε τις επισκευες της προηγουμενης εβδομαδας στην εγγύηση άλλα μου ειπε οτι κανει απο εδω και περα θα το βάλει στην εγγυηση.
Εγραψα πολα sory!
Tι λέτε γι αυτην την βλάβη? -
To πήρα το 2013 καινουριο, άλλα δεν το κουναγα πολυ επειδη ειχα ενα twingo, μεχρι τον Φεβρουάριο έιχα μόνο 36.000χλμ σε 4 χρ, δλδ 9.000χλμ το χρονο. Το χρησιμοποιουσα σε μεγάλες αποστάσεις (ταξιδια) οπότε δεν δουλευα πολυ την 1η αν και ειχα παρατηρησει το μάγκωμα της, το Φεβρουάριο καηκε η μηχανη του twingo και δουλευω μόνο αυτο πηγε ελα στην δουλεια- ψωνια, και ανεβασα τα χιλιομετρα σε 6μηνες 10.000χλμ. Το πρωι που ηταν κρυο η πρωτη μαγγωνε με το που πηγαινα να το ξεκινησω, δεν εμπαινε, ηθελε μετανοιες και προσευχές για να μπει, μετα απο 5 λεπτα οδηγηση έστρωνε καπως, τους το πηγα το πασχα (στον Παπρα) και ριξαν λίγο σπρει γράσου στην φουρκετα, το άλλο πρωι παλι το ιδιο, παιξιμο μπρος πισω για να μπει..ειπαμε οταν ηταν ζεστο δεν εχει μεγαλο θεμα, το ξαναπηγα πριν μια εβδομαδα εκει, άλλαξαν την γλυστρα (ενα πλαστικο κοματακι που μπαινει στο λεβιε των ταχυτητων), άλλαξαν βαλβολινες και εκαναν εξαερωση στα υγρα του συμπλεκτη, δεν φτιαχτηκε τιποτα, το άλλο πρωι παλι το ιδιο μαγκωμα. Τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι θα το κοιταξουν γιατι δεν τους εχει ξανακατσει τετοιο θεμα και θα με παρουν σε λιγες μερες τηλ, για τις παραπανω δουλειες μου πηραν 50€. Προφανος το θεμα ειναι στα ρουλεμαν-πυρακια και οτι περιλαμβανει το πακετο σασμαν, να προσθεσω οτι το προβλημα σιγα σιγα αυξανεται (μαγκωνει ποιο πολυ) και οτι δεν μπατιναρει το αμαξι.
Εχει 5ετη εγγύηση μεχρι το Ιανουαριο, δεν μου συμπεριελαβε τις επισκευες της προηγουμενης εβδομαδας στην εγγύηση άλλα μου ειπε οτι κανει απο εδω και περα θα το βάλει στην εγγυηση.
Εγραψα πολα sory!
Tι λέτε γι αυτην την βλάβη? -
Εγω βλεπω οτι τουλαχιστον για επισημος και προς τιμην του εχει διαθεση ν ασχοληθει απ οτι φαινεται και να μη τραβηξει η ιστορια μεχρι το τελος της εγγυησης και ν αρχισει το αρμεγμα οπως ηταν χαρακτηριστικη η συμπεριφορα αυτη στη VW. Οποτε κανε λιγο ακομα υπομονη να δεις τι μπορουν να κανουν.
-
Πηγε να το αποφύγει στην αρχη, μου λεγαν δεν εχει τιποτα, οτι ειναι η ιδέα μου και κάτι τέτοια, στο τελευταιο ραντεβου πηγε να μου πει οτι οτι κανουν χρεωνεται και δεν το καλυπτει η εγγυηση, του ειπα οτι η μηχανικη βλάβη δεν ειναι αναλωσιμο για να μην καλυπτεται απο την εγγυηση, μετα αφου ειδε οτι στραβωνα ειπε οτι καλα θα δει τι θα κανει και οτι αν ειναι θα το καλύψει σε περιπτωση που δεν φτιαχτει οπως καλη ωρα εγινε. Θα δω τι θα μου πουν και αν δεν βαλουν τις επομενες ενεργείες στην εγγυηση θα τους ζητησω γραπτώς το λόγο γιατι δεν το βάζουν στην εγγύηση.
-
σου το κανει σταματημένο η και εν κινήσει;
αν βαλεισ νεκρα αφήσεισ συμπλέκτη και ξαναβαλεις γινεται τίποτα;
αν βάλεις 2α και μετα 1η την παίρνει καλύτερα; -
σου το κανει σταματημένο η και εν κινήσει;
αν βαλεισ νεκρα αφήσεισ συμπλέκτη και ξαναβαλεις γινεται τίποτα;
αν βάλεις 2α και μετα 1η την παίρνει καλύτερα;Κυρίως σταματημένο και οταν το παιρνω μετα απο κανα 6ωρο σε ακινησια, αν βαλω νεκρα πατησω συμπλεκτη και βάλω πρωτη μαγκώνει λιγο και γρατζουνάει, αν βάλω 2α και μετα πρωτη ειναι λιγο καλύτερα.
-
Το talbot solara του '81 που ειχε η μανα μου μια δεκαετια μου θυμιζει η ολη φαση. Ακριβως τα ιδια. Ποτε δεν εστρωσε
-
Για να μην πάμε στα εσωτερικα του σασμάν θα έλεγχα τις τρόμπες συμπλέκτη ή και το δίχαλο
-
ζητα τωρα που ειναι στην εγγυηση να σου αλλαξουν καινουριο σασμαν να ησυχασεις, αλλιως μετα θα το πληρωνεις απο την τσεπη σου
-
Το talbot solara του '81 που ειχε η μανα μου μια δεκαετια μου θυμιζει η ολη φαση. Ακριβως τα ιδια. Ποτε δεν εστρωσε
μην μου λες τετοια
-
Για να μην πάμε στα εσωτερικα του σασμάν θα έλεγχα τις τρόμπες συμπλέκτη ή και το δίχαλο
Δυό φορές τους το πηγα, δεν ηταν δουλεια τους να το κανουν βρε φιλε?, εγω θα τους πω τι πρέπει να ελέγξουν?
εσυ καλα τα λες αυτοι τι καναν, που για μενα το ποιο πιθανο ειναι οτι κοιτουσαν να με αποφυγουν -
ζητα τωρα που ειναι στην εγγυηση να σου αλλαξουν καινουριο σασμαν να ησυχασεις, αλλιως μετα θα το πληρωνεις απο την τσεπη σου
τωρα ειναι ολοι οι μαστορες και τα αφεντικα σε άδεια, απο εβδομαδα που θα γυρισουν μου ειπε θα το συζητήσει και θα μου πει
-
Πάντως Γιάννη τα C4 που πήραμε εμείς τότε και μας κοροϊδεύες έχουν κάνει 100 έως 200 χιλιάδες χιλιόμετρα και δουλεύουν σαν να είναι καινούργια !! Αστειεύομαι βέβαια , να πας στην αντιπροσωπεία να το δουν όσο καλύπτεται από την εγγύηση .
Πάντως μπορεί να είναι κάτι τόσο απλό όσο οι βαλβολίνες . Εμένα σε ένα BMW E90 που είχα όταν έκανε κρύο ( κάτω από 8 βαθμούς ) μέχρι να ζεσταθούν οι βαλβολίνες έβαζα πρώτα Δευτέρα και μετά πρώτη .Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Συγγνώμη Γιάννη σε μπέρδεψα με κάποιο Κώστα που μας είχε πρήξει τότε με το lancer
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης giannis-2017 έγραψε:
Το talbot solara του '81 που ειχε η μανα μου μια δεκαετια μου θυμιζει η ολη φαση. Ακριβως τα ιδια. Ποτε δεν εστρωσε
μην μου λες τετοια
Μη σ ασηνυχει. Αυτο ηταν σχεδιαστικο σφαλμα του εργοστασιου. Και ολα τα simca 1507 το εκαναν που ηταν το ιδιο αμαξι.
-
Eνα άλλο προβλημα που παρατηρησα το τελευταιο 6μηνο και δεν το εγραψα ειναι οτι στις χαμηλες στροφες και μικρες ταχυτητες 1η και 2α ακούγονται πιρακια, το ειπα στο τεχνικο προϊσταμενο στου (Παπρα) οταν του ειπα για το θεμα με την 1η που μαγκώνει, του πρότεινα μαλιστα οταν θα το κατέβαζα για ελεγχο για την ταχυτητα να μου μετρησει την συμπιεση, μου ειπε να μην σκαλισω και αυτο, τα αυτοκινητα ειπε το καλοκαιρι λόγο ζεστης βαρανε πιρακια, εσεις τι λετε γι αυτην την απαντηση, ειπε ακομη οτι αν εχουν θεμα τα αυτοκινητα τεχνολογιας 2013 που το πηρα βγάζουν ενδειξη, αναβει λαμπακι
-
Συγγνώμη Γιάννη σε μπέρδεψα με κάποιο Κώστα που μας είχε πρήξει τότε με το lancer
Αυτος που λες πρεπει να ειναι ο giannis39, στο λέω γιατι έψαξα για θεματα βαζοντας την λεξη lancer εδω στην αναζήτηση μηπως και βρώ τιποτα για το μαγκωμα της 1ης, ειδα μερικα post του τα οποια κοντραραν μερικους εδω περα, οποτε εμενα πιστευες οτι ειμαι άλλα δεν ειμαι, παρότι το πηρε και αυτος αν θυμαμε απ οτι ειχα διαβασει τον ιδιο καιρο,
-
Ναι φίλε μου ούτως η άλλως πλάκα κάνω , προς θεού μην παρεξηθω. Το θέμα είναι να βοηθήσουμε να λυθούν τα προβληματάκια του lancer .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Βρε λες να χει διπλογραφτει γιατι δεν αντεχε τη κατακραυγη?
Αστειευομαι
Θέμα με την 1η ταχύτητα σε lancer