w202amg θέλω ενα αυτοκινητο να μην γερνει στις στροφες οπως με τα μαμα και να μην σπασω την μεση μου απο θεμα σκληροτητας.
giannis-2017
@giannis-2017
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by giannis-2017
-
RE: Περί Αναρτήσεων
-
RE: Περί Αναρτήσεων
για το lancer 1600cc https://www.autoblog.gr/2013/06/28/test ... tback-1-6/ μου πρότειναν αυτές τις αναρτησεις https://www.rellasamortiser.gr/el/mitsu ... ml?cid=748 σαν καλυτερη λυση στα 150€, απο τιμη πολυ καλη άλλα σαν αναρτησεις δεν ξερω, μου ειπαν οτι ειναι 15% ποιο σκληρές απο τις μανας του. Τι λέτε?
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Μιλαμε για lancer 1600cc αγορασμενο καινουριο το 2013, αυτη εδω η προσφορα αξιζει για bilstein για οσους κατεχουν απο αμορτισερ, με την τοποθετηση https://www.car.gr/.../11821628-suspens ... ng-springs 290€. Ηρθε ο καιρος για αλλαγη στα αμορτισερ, τα παρα αφησα, κοπανανε, βασικα θελει και ελατηρια, τωρα ειναι ολα μαμα, τα χλμ ειναι 75.000, οι δρόμοι στην πολη μου ειναι αστα να πανε, σε διαφορετικες συνθηκες μπορει να με βγάζανε ακομη τα μαμα.
-
RE: Θέμα με την 1η ταχύτητα σε lancer
εχω πολλα χρονια να μιλησω εδω μεσα, άλλα επειδη με απασχολουν δυο θεματα, οπως ανάρτηση και ντυσιμο σαλονιου ειπα να ξαναμπω για να ανταλαξω αποψεις, λοιπον στο θεμα που αφορα τις ταχυτητες, fanisvls μωλις το αυτοκινητο επιασε τα 65.000 χλμ εστρωσε το σασμαν, μου το ειχαν πει στον Παπρα οτι θα στρωσει, ειχα αλλαξει γλίστρα στον λεβια βαλβολινες κτλ, τωρα το χειμωνα κυριως οταν το βάζω μπροστα συμπεριφερομε καπως μαλακα στην 1η, μετα απο κανα 15λεπτο αφου ζεσταθει την περνει ποιο ευκολα, μην κανεις τιποτα, θα στρωσει μόνο του, εγω εχω το lancer sportback 1600cc 2008-20013 to τελευταιο. Το πηρα τον 1/2013 και εχω 77.000χλμ.
-
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
Καλημέρα, μεταφέρω κι εδώ το post που έβαλα αρχικά στο νήμα της Hyundai.
Είμαι κάτοχος Hyundai i20 1,4 Diesel 90ps του 9/12 με 78000km αγορασμένο καινούργιο από την αντιπροσωπεία και αντιμετωπίζω πρόβλημα με τον συμπλέκτη.
Όταν προσπαθώ να βάλω πρώτη σκαλώνει ο λεβιές και δεν μπαίνει η ταχύτητα ή στην καλύτερη γρατζουνάει. Το πρόβλημα παρακάμπτετε αν βάλω πρώτα δευτέρα και μετά πρώτη ή αν πατήσω το συμπλέκτη δεύτερη φορά.
Για να βάλω όπισθεν τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα και το πρόβλημα επεκτείνεται σε μικρότερη κλίμακα και στις υπόλοιπες σχέσεις αν ο καιρός είναι κρύος και διαρκεί μέχρι να γίνουν οι πρώτες 5-10 αλλαγές.
Ο συμπλέκτης απομονώνει στο τέρμα της διαδρομής του, μόνο όταν βρει πάτωμα από την πρώτη μέρα αλλά τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι άλλαζαν οι ταχύτητες με σχετική ευκολία χωρίς να γρατζουνάν.
Το καλοκαίρι αλλάχτηκε το τρομπάκι του μπριζιρέκτ εντός εγγύησης για έχανε υγρά, μαλάκωσε το πετάλι αλλά το πρόβλημα σε πρώτη και όπισθεν παρέμεινε. Την συγκεκριμένη μέρα μου πρότειναν να αλλάξω δίσκο-πλατό-ρουλεμάν μιας που κατέβηκε το σασμάν, παρόλο που είχε ακόμα “ψωμί”, αλλά η αντιπροσωπεία δεν είχε stock και δεν μπορούσε να γίνει η αλλαγή. Είχα ρωτήσει τότε στο εξουσιοδοτημένο για aftermarket σετ συμπλέκτη αλλά μου είπαν ότι δεν γνώριζαν κάποιο που να έχει δοκιμαστεί με καλά αποτελέσματα.
Ο δίσκος δεν πατινάρει καθόλου και οι βαλβολίνες αλλάχθηκαν πρόσφατα με Redline 75w85 Gl4 σύμφωνα το manual του κατασκευαστή. Μαζί πρόσθεσα 30ml/lit Motorkote αλλά τα γρατζουνίσματα δεν κατάφερα να τα αποφύγω παρόλο που βελτιώθηκε ελάχιστα η κατάσταση.
Στα τέσσερα από τα έξι εξουσιοδοτημένα συνεργεία που το πήγα μου είπαν αλλαγή σετ συμπλέκτη με κόστος γύρω στα 350 ευρώ. Σε άλλα 2 – 3 εξειδικευμένα και μη, μου λένε ότι δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα το δίσκο-πλατό-ρουλεμάν αφού δεν πατινάρει και δεν απομονώνει ψηλά όπως όταν έχει φθαρεί και ίσως να φταίει το άνω τρομπάκι ή κάτι άλλο μέσα στο σασμάν.
Στην αντιπροσωπεία δεν θα ήθελα να κάνω την αλλαγή του σετ γιατί πέρα από το υψηλό κόστος, δεν θέλω να βάλω ξανά τον ίδιο συμπλέκτη που φθείρεται πριν την ώρα του και πάντα απομόνωνε στο τέλος της διαδρομής του στο πάτωμα.
Υπόψιν ότι οδηγώ πάνω από 25 χρόνια με 1000000χιλ, έχω κρατήσει αυτοκίνητο για 12 χρόνια και ποτέ δεν έχω αλλάξει σετ συμπλέκτη.
Υπάρχουν πολλές αναφορές σε forums του εξωτερικού για τον δίσκο-πλατό στο συγκεκριμένο μοντέλο τα οποία φθείρονται γρήγορα.
Το εργοστασιακό σετ συμπλέκτη πρέπει να είναι της Valeo. Σκέφτομαι να τον αντικαταστήσω με Sachs ή με Daikin-Exedy που τον προτείνουν για κινητήρες με σφόνδυλο δύο μαζών αλλά δεν γνωρίζω αν κάνει για το δικό μου παρόλο που ταιριάζει με τον αριθμό πλαισίου.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα και αναμένω γνώμες και προτάσεις.
Ευχαριστώ εκ το προτέρων.Διαβασε εδω, σχεδον το ιδιο προβλημα και μου λένε οι της αντιπρωσοπειας οτι ολα ειναι μια χαρα, και μενα στο κρύο τα κανει αυτα και κανει κανα 10-15 λεπτα να στρωσει, το καλοκαιρι καλυτερα, μετα τις 10 αλλαγες στρωνει, αλλαξα και εγω βαλφολινες και γλυστρα στην βάση του λεβιε, δεν φτιαχτηκε το θεμα εντελως, εμαθα να ζω με αυτο, εχω κανει 55.000χλμ, το Ιανουαριο βγαινει απο την 5ετη εγγυηση, αν χειροτερεψει η ταριφα πρεπει να ειναι στο 1000αρικο . viewtopic.php?f=6&t=60232
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
αυτα αν τα βρω μου ειπε καποιος να τα παρω https://www.skroutz.gr/s/8798077/Pirell ... 6-92V.html
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Τι δείκτη ταχύτητας εχεις και τι αυτοκίνητο;
Τα toyo proxes cf2 που τα προτεινω εχουν δείκτη H και V σε αυτή την διασταση. Αν καλύπτεσαι σου προτείνω αυτά. Αλλιώς μετά βάλε τα bridgestone t001. Tα continental είναι καλά τα τρία πρώτα χρόνια και μετά έχουν Ραγδαία πτώση ενώ είναι και τα πιο ακριβά ελαστικά. Τέρμα μαλακά που όντως σαπουνιαζουν στην ζέστη ενώ με τις κακοτεχνίες των δρόμων μας εγώ προσωπικά πήγαινα με την ψυχή στο στόμα Γιατί είναι υπερευπερευαισθητα.
ohristouΣτην εθνικη 160 μεχρι 190km/h, το lancer 200αριζει, ειναι το 1.6cc με τα 120hp. Τα ζοριζω στις στροφες τα advan που φοραει τωρα γι αυτο και τα εφαγα, ειναι τα 205/60/r16 92h. O δεικτης v ειναι καλυτερος απο το h αν δεν κανω λαθος.
Για τα t001 εχω ακουσει οτι ειναι πολυ ανθεκτικα, 4 χρονια και με ανισοροπιες σαν τις δικες μου σε βγάζουν ανετα. -
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
υ.γ: τα goodyear efficient grip πολυ ακριβα για την τσεπη μου, πιστευω μεχρι 105€ για το καθε ενα ειναι καλα
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Καλησπέρα παιδιά, επιστρέφω πάλι στο θεμα επιλογης ελαστικών μιας και σε μια εβδομαδα θα φορεσω λαστιχα και πριν ενάμιση μηνα μου ειχατε προτείνει αυτα γiα τις διαστάσεις 205/60/r16 (φοράω τα yokohama advan)
Pirelli P7 Cinturato
Bridgestone T001
Dunlop Sport BlueResponse
Goodyear Efficient Grip Performance
Θελω να ρωτησω αν τα continental σε αυτη την διασταση και στην καλη τους εκδοση αξιζουν, μιας και διαβασα επικρητικα σχόλια για αυτα συμφωνα με τις επιδοσεις τους στην ζεστη.
Για τα toyo τι γνωμη εχετε? και γενικως τι γνωμη εχετε για ολες τις μαρκες σε αυτο τον τυπο ελαστικου.
Οδηγαω ανισορροπα και νευρικα ) -
RE: Θέμα με την 1η ταχύτητα σε lancer
Πήρα τηλεφωνο στον Παπρα και μου ειπαν οτι εχει τα πλατινας ιριδιου και οχι τα απλα και κοστίζουν 4χ25€=100€
πολυ ακριβα τα ατιμα.
Μου ειπαν οτι δεν χρειαζονται αντικατάσταση επειδη εχω 50000χλμ, τους ειπα να το κατεβάσω κατω να το δουν μηπως ειναι τιποτα αλλο και δεν ειναι τα μπουζι, και συμφωνησαμε για την άλλη εβδομαδα.
Με ρωτησαν ακόμη αν βάζω 100αρα, τους ειπα οτι δεν αντεχει η τσεπη μου να βάζω 100αρα συνεχεια