Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΙΣΤΑ ΣΕΡΡΩΝ 21-22\ 5\05
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΠΙΣΤΑ ΣΕΡΡΩΝ 21-22\ 5\05
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    22
    60
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Ποιός έγραψε μόνο γιά τούς δύο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        f1pilot last edited by

        Τι άλλο να πει... ξαναδιάβασε το. εν ολίγης 'ο Χοχολης πήρε την πρώτη θέση μετά απο μάχη με το Κατσίνα', τελεία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          glf last edited by

          Ο χρήστης f1pilot έγραψε:

          Κερκίδες άδειες ή τουλάχιστον οι συνήθεις ύποπτοι που έχουμε γνωριστεί σχεδόν οι περισσότεροι μεταξύ μας... Άλλωστε μια παρέα είμαστε αυτοί που παρακολουθούμε αγώνες εδω πάνω, να μη μιλάμε μεταξύ μας κιόλας!...

          μα δεν είδες, και οι οδηγοί όταν δεν έχουμε αγώνα, τσοντάρουμε σαν θεατές στους αγώνες των άλλων που τρέχουν για να έχουμε κοινο !! χεχεχεχε

          πραγματικά το διπλό προσπέρασμα στην Κ1 ήταν το highlight της ημέρας σύμφωνα με την αντίδραση της κερκίδας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sakinen last edited by

            Ελάχιστοι θεατές όπως ήταν αναμμενόμενο άλλωστε μια που έγινε μεγάλη προσπάθεια για να μη μάθει κανείς ότι γίνεται αγώνας.
            Κρίμα γιατί το θέαμα ήταν χορταστικό σε όλες τις κατηγορίες.
            Ωραίες μάχες στο ενιαίο εδικά στο β σκέλος με τη μάχη Ζάχου-Παπαρινόπουλου για την πρώτη θέση.
            Στα 1600 τερμάτισαν μόνο 4 αυτοκίνητα αλλά η μάχη Παπανικολάου-Λεοντόπουλου ήταν από την αρχή ως το τέλος και κράτησε το ενδιαφέρον των θεατών.
            Στα ιστορικά ευχαριστηθήκαμε ήχο από πανέμορφα αυτοκίνητα και ωραίες μάχες επίσης. Ο 71χρονος!!!! Ward οδηγούσε με το πάθος εφήβου και κράτησε την πρώτη θέση από την αρχή ως το τέλος από τη φοβερή επίθεση του Ρόκου. Επίσης πολύ ωραία και η μονομαχία για την τρίτη θέση ανάμεσα σε πόρσε και αλφα.
            Η κατηγορία Β.Ελλάδος ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Οι 3 πρώτοι ένα κουβάρι να ενναλάσονται στην πρώτη θέση με άξιο νικητή τον Χοχόλη ενώ και πιο πίσω είχαν δημιουργηθεί ζευγάρια που δίναν ωραίες μάχες μεταξύ τους.
            Μακάρι την επόμενη φορά να υπάρχει προβολή αντίστοιχη του θεάματος που μας προσέφεραν χθες οι αγωνιζόμενοι και να γεμίσουν οι κερκίδες

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              angel13 last edited by

              Με πρώτη ευκαιρία θα μας γράψετε και πράγματα που δεν δείχνει ο φακός.......παραλειπόμενα και άλλα....περίεργα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                apr last edited by

                ΤΙ ΕΓΙΝΕ ? ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ , ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΤΟ ΒΡΗΚΑΝ ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ

                ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sakinen last edited by

                  Ο χρήστης APR έγραψε:
                  ΤΙ ΕΓΙΝΕ ? ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ , ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΤΟ ΒΡΗΚΑΝ ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ

                  ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ

                  Ο τελευταίος αγώνας που είχα δει στις Σέρρες, ο καθένας γύριζε στο γύρο του χωρίς καμμιά μάχη (εκτός του ενιαίου).
                  Τουλάχιστον προχθές δεν βαριόσουνα, βλέποντας έστω και τα 2 αυτοκίνητα στα 1600 να γυρίζουν στον προφυλακτήρα.
                  Η κακή οργάνωση, πέρα από την παντελή έλλειψη διαφήμισης του αγώνα, συνεχίστηκε και στην πίστα. Μα να μην υπάρχει μια εκτύπωση με τις συμμετοχές? πόσο στοιχίζει ένα πακέτο χαρτί Α4? πόσο κόπο θέλει να δώσεις μια εκτύπωση και να τη μοιράζεις στους θεατές?
                  Η κερκίδα στο S πάντως ήταν γεμάτη, έστω και από τους ανρθώπους των service.
                  Ελπίδα υπάρχει. Αρκεί να βρεθεί ένας άνθρωπος να αναλάβει τη διαφήμιση και την προβολή των αγώνων ταχύτητας.

                  Στα highlights του αγώνα, η παρουσία της Lamborgini Murgelargo στο χώρο της πίστας που τράβηξε τα βλέματα από τον αγώνα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimos last edited by

                    Συγχαρητηρια στους οδηγους ολων των κατηγοριων

                    Απο την πλευρα τους εκαναν το χρεος τους
                    Δυνατες κοντρες , ωραια προσπερασματα και το κυριοτερο ΚΑΘΑΡΑ!!
                    Σε ολους τους αγωνες δεν ακουμπησε ουτε καθρεπτης.

                    Απεδειξαν οτι μπορει να υπαρχει εντονος συναγωνισμος (Ιδιως στην κατηγορια Β.Ελλαδος) χωρις να τρεχουμε μετα στους φαναρτζηδες...

                    Και να ειστε σιγουροι ετσι θα συνεχιστει!

                    Το μπαλακι παει στην εθεα τωρα ,να φροντισει για την προβολη και διαφημιση των αγωνων στην πιστα η οποια ειναι ανυπαρκτη.

                    Στις Σερρες ειχαμε 63 συμμετοχες
                    Αντε στα μεγαρα να τις εκατοστησουμε
                    και στις επομενες >Σερρες να ξεπερασουμε τις 140!!!

                    ΑΙσιοδοξος

                    dimos

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tsardas last edited by

                      Μου αρεσε ο αγωνας του ενιαιου που ηταν 'καθαρος ' απο στενες επαφες. Σε αλλη χωρα θα επεζαν συγκρουομενα. Ελπιζω παντω στα 71 μου να οδηγω εστω με το μισό ρυθμό του κου Ward. Καθαρη οδηγηση χωρις πολλη προσπαθεια. Ελειπε παντως η open, καποτε βλεπαμε και χαλκιοπουλο με btcc

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        peri last edited by

                        Πολλη αδρεναλινη παντως η πιστα.Ολα τα λεφτα η εκκινηση του Β.Ελλαδος.Βρεθηκαμε πολλα αυτοκινητα στην Κ1 αλλα κανενα ακουμπημα δεν εγινε.Οι περισσοτεροι τρεχαμε για τη διασκεδαση και τον τερματισμο.Το οδηγικο μου στυλ δυστηχως κατεστρεψε το εμπρος αριστερο ελαστικο και τερματισα με λινα και κοσκινισμα στο τιμονι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          nik last edited by

                          Ο χρήστης ΠΕΡΙ έγραψε:
                          Πολλη αδρεναλινη παντως η πιστα.Ολα τα λεφτα η εκκινηση του Β.Ελλαδος.Βρεθηκαμε πολλα αυτοκινητα στην Κ1 αλλα κανενα ακουμπημα δεν εγινε.Οι περισσοτεροι τρεχαμε για τη διασκεδαση και τον τερματισμο.Το οδηγικο μου στυλ δυστηχως κατεστρεψε το εμπρος αριστερο ελαστικο και τερματισα με λινα και κοσκινισμα στο τιμονι.

                          Μπράβο ρε παιδιά, ελπίζω να αξιωθώ στη μετά Ακρόπολις εποχή και να τρέξω μια πίστα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            faflas last edited by

                            Ελπιζω και στον επομενο αγωνα στις Σερρες να εχει το κυπελλο Βορειου Ελλαδος γιατι αλλιως δεν γινεται η δουλεια.Η τουρισμου και η οπεν παλι δεν θα συμπληρωθουν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              glf last edited by

                              κάθε 'κυβισμός' είχε μάχες !!! στην αρχή οι 4 πρώτοι με τα 106 και saxo, πιο πίσω οι υπόλοιποι και μέχρι και τα cinque είχαν μάχες !! μεγάλη πλάκα.

                              αν κάνω το αυτ/το όπως θέλω από ανάρτηση και έχω και σχετικά φτηνά λάστιχα θα μπω και γω καμιά φορά. έτσι κι αλλιώς μπήκα Σέρρες πριν κάνα δίμηνο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                faflas last edited by

                                Ελπιζω οι 4Τροχοι σε αυτο το τευχος να μην θαψουν τον αγωνα η να πουν μονο για τα ενιαια...οπως εγινε στον αγωνα της Τριπολης που ανεφεραν μονο τον πρωτο καθε κατηγοριας και τιποτα αλλο..
                                Βεβαια αυτο με την καλυψη των αγωνων ταχυτητας εχει αρχισει εδω και 5 περιπου χρονια.
                                Παλιοτερα ακομα και οταν οι αγωνες ηταν βαρετοι μια σελιδα αφιερωνοταν στα σιγουρα.
                                Γιατι οταν δεν βοηθας καθολου το αθλημα μεσω καποιας προβολης αυτα συνεχιζει και πηγαινει χειροτερα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  triantafylopoylos-m last edited by

                                  Ο χρήστης dimos έγραψε:
                                  Συγχαρητηρια στους οδηγους ολων των κατηγοριων

                                  Απο την πλευρα τους εκαναν το χρεος τους
                                  Δυνατες κοντρες , ωραια προσπερασματα και το κυριοτερο ΚΑΘΑΡΑ!!
                                  Σε ολους τους αγωνες δεν ακουμπησε ουτε καθρεπτης.

                                  Απεδειξαν οτι μπορει να υπαρχει εντονος συναγωνισμος (Ιδιως στην κατηγορια Β.Ελλαδος) χωρις να τρεχουμε μετα στους φαναρτζηδες...

                                  Και να ειστε σιγουροι ετσι θα συνεχιστει!

                                  Το μπαλακι παει στην εθεα τωρα ,να φροντισει για την προβολη και διαφημιση των αγωνων στην πιστα η οποια ειναι ανυπαρκτη.
                                  Στις Σερρες ειχαμε 63 συμμετοχες
                                  Αντε στα μεγαρα να τις εκατοστησουμε
                                  και στις επομενες >Σερρες να ξεπερασουμε τις 140!!!

                                  ΑΙσιοδοξος

                                  dimos

                                  ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΤΟ ΞΑΝΑΠΕΤΑΞΕ Η ΕΘΕΕΑ ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ Α.Μ (ΑΥΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΗΤΟΣ!!) ΓΕΜΑΤΟ ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΜΕ 14.000 ΕΥΡΩ ΩΣΤΕ
                                  ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ.
                                  ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ??

                                  ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ-ΦΤΩΧΟΣ
                                  Μ.Τ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimos last edited by

                                    Φιλε Μ.Τ.

                                    Τα 14000 Ε ,που προφανως ηταν αναγκαια για να διοργανωθει ο αγωνας , μεταφραζονται σε 2000 εισητηρια επι 7 Ε το ενα.

                                    Αν δηλαδη ειχε γινει σωστη!! προβολη και ειχαν μαζευτει 2000 θεατες (αντι για 300 σχεδον εισητηρια που κοπηκαν) δεν θα χρειαζοταν κανενα μπαλακι γεματο ουτε αδειο....

                                    Το σπορ μας μπορει και πρεπει να αυτοχρηματοδοτηθει και σιγουρα μπορει να ειναι κερδοφορο προς τους οργανωτες , που τα οποια κερδη τους ομως , πρεπει να τα επενδυουν σε ασφαλεια -προβολη- κινητρα για τις επομενες διοργανωσεις και οχι να αποθησαυριζονται στα ταμεια των λεσχων...

                                    Ακομη (για λιγο) αισιοδοξος

                                    dimos

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      triantafylopoylos-m last edited by

                                      Ο χρήστης dimos έγραψε:
                                      Φιλε Μ.Τ.

                                      Τα 14000 Ε ,που προφανως ηταν αναγκαια για να διοργανωθει ο αγωνας , μεταφραζονται σε 2000 εισητηρια επι 7 Ε το ενα.

                                      Αν δηλαδη ειχε γινει σωστη!! προβολη και ειχαν μαζευτει 2000 θεατες (αντι για 300 σχεδον εισητηρια που κοπηκαν) δεν θα χρειαζοταν κανενα μπαλακι γεματο ουτε αδειο....

                                      Το σπορ μας μπορει και πρεπει να αυτοχρηματοδοτηθει και σιγουρα μπορει να ειναι κερδοφορο προς τους οργανωτες , που τα οποια κερδη τους ομως , πρεπει να τα επενδυουν σε ασφαλεια -προβολη- κινητρα για τις επομενες διοργανωσεις και οχι να αποθησαυριζονται στα ταμεια των λεσχων...

                                      Ακομη (για λιγο) αισιοδοξος

                                      dimos

                                      ΦΙΛΕ dimos ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ

                                      ‘ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΙΖΕΙ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΣ ΝΑ ΤΟ ΔΑΓΚΩΣΕΙΣ’

                                      ΤΑ 14.000 ΕΥΡΩ ΔΑΝΕΙΚΑ ΗΤΑΝ!

                                      ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ.

                                      ΟΛΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ!!!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Ο χρήστης ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ Μ. έγραψε:

                                        ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ.

                                        ΟΛΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ!!!!!!!

                                        Ολοι οι καλοι επιχειρηματιες δε θα εδιναν κανενα ποσο σε καμια λεσχη δανεικο ή οχι. Θα εδιναν το εμπορικο κομματι πακετο με τα τηλεοπτικα σε καποια εταιρια και θα την αφηναν να δημιουργησει και αν μπορει να θησαυρησει.

                                        Μιση ντροπη λοιπον των λεσχων που πηγαινουν με απλωμενο χερι στον βασιλεια, μιση ντροπη του βασιλεια που τους δινει συντηρωντας αυτη την κατασταση και μηδεν προοδος γενικοτερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          triantafylopoylos-m last edited by

                                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                          ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ.

                                          ΟΛΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ!!!!!!!

                                          Ολοι οι καλοι επιχειρηματιες δε θα εδιναν κανενα ποσο σε καμια λεσχη δανεικο ή οχι. Θα εδιναν το εμπορικο κομματι πακετο με τα τηλεοπτικα σε καποια εταιρια και θα την αφηναν να δημιουργησει και αν μπορει να θησαυρησει.

                                          Μιση ντροπη λοιπον των λεσχων που πηγαινουν με απλωμενο χερι στον βασιλεια, μιση ντροπη του βασιλεια που τους δινει συντηρωντας αυτη την κατασταση και μηδεν προοδος γενικοτερα.

                                          ΦΙΛΕ GO-FOR-POLE ,KAT ΑΡΧΑΣ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.
                                          ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ‘ΚΑΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ’ (ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ....
                                          ΖΑΛΙΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΛΑ,ΟΤΙ ΤΑΧΑ Ο...ΤΑΔΕ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ...)
                                          ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΚΩΤΑ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΤΕΓΚΟ,......
                                          ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΗΣ.
                                          ΣΤΗΝ ΜΟΙΡΑΣΙΑ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΑΔΙΚΟΣ!
                                          ΟΛΗ Η ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ,ΚΑΙ
                                          ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΟΥΝ!!!

                                          ΦΙΛΙΚΑ(ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ)
                                             Μ.Τ
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Ο χρήστης ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ Μ. έγραψε:
                                            ΣΤΗΝ ΜΟΙΡΑΣΙΑ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΑΔΙΚΟΣ!

                                            Καταλαβαινω τι λες αλλα επετρεψε μου να μην εχω αποψη. Η αληθεια ειναι οτι χρησιμοποιουμε την ιδια λεξη διαφορετικα. Για μενα το μιση ντροπη κτλ ηταν απλως σχημα λογου.

                                            Νομιζω προτιμοτερο θα ηταν να μεινουμε στην ουσια που ποναει και ειναι οτι υπαρχει μια επιμονη σε πρακτικες που παραπεμπουν στο παρελθον. Δε βλεπω διαθεση να υιοθετηθουν δοκιμασμενες πρακτικες οπως γινεται παντου στον κοσμο και επιμενουμε να ελπιζουμε οτι καποτε οι λεσχες θα κανουν το ενα και το αλλο. Λες και δε ξερουμε οτι οι λεσχες και σοβαρο κινητρο δεν εχουν αλλα ουτε και το καταλληλο υποβαθρο σε ολα τα επιπεδα. Και οσο επμενουμε τοσο θα μενουν ανεκμεταλευτες εμπορικα αναβασεις με χιλιαδες θεατων, τοσο θα γινονται στο περιθωριο τα ραλι, τοσο θα ειναι (στην καλυτερη) μισοαδειες η πιστες, τοσο θα πηγαινουν τα τηλεοπτικα σε ανθρωπους που δολοφωνουν αντι να δημιουργησουν.

                                            ΥΓ Για να μην παρεξηγηθω δε μιλαω για κανονισμους, αυτοι (παρα καποιες επιμερους αντιρησεις) εχουν παρει αποδεκτη πορεια. Υπαρχει δρομος ακομη αλλα οι ανθρωποι που ασχολουνται με το θεμα και ξερουν και μπορουν. Ομως αυτο δε θα φτασει ποτε αν δε διορθωθει το μοντελο οργανωσης και προωθησης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • S
                                              sakinen last edited by

                                              Ερχόμενος σήμερα στη δουλειά, από ανατολική Θεσ/νίκη μέχρι κέντρο, όλες (ΟΛΕΣ) οι κολώνες ήταν γεμάτες με αφίσες για τον αγώνα dragster της κυριακής.
                                              Διαφορά οργανωτικής αντιμετώπισης στην προβολή αγώνων ταχύτητας και dragster? Μέρα με νύχτα.
                                              Απλά για να μην αναρωτιόμαστε γιατί ο κόσμος πάει στα dragster και δεν πάει στις ταχύτητες.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 3 / 3
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              APRILIOS

                                              ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr