-
Καλημερα σας... Θα ηθελα να ρωτήσω τι κανουν τα πιο πανω... Το turbo timmer και το boost control σε ένα αυτοκίνητο turbo...και αν εχει και αρνητικά... Και τι σημαινει ότι ενα turbo αυτοκίνητο δουλεύει στο 1.3 bar? Τι σημαίνει??? Για CZT
-
Καλημερα σας... Θα ηθελα να ρωτήσω τι κανουν τα πιο πανω... Το turbo timmer και το boost control σε ένα αυτοκίνητο turbo...και αν εχει και αρνητικά... Και τι σημαινει ότι ενα turbo αυτοκίνητο δουλεύει στο 1.3 bar? Τι σημαίνει??? Για CZT
-
Καλημερα σας... Θα ηθελα να ρωτήσω τι κανουν τα πιο πανω... Το turbo timmer και το boost control σε ένα αυτοκίνητο turbo...και αν εχει και αρνητικά... Και τι σημαινει ότι ενα turbo αυτοκίνητο δουλεύει στο 1.3 bar? Τι σημαίνει??? Για CZT
-
Turbo Timer είναι πρακτικά ένας χρονοδιακόπτης που, αφού κλείσεις με το κλειδί, αυτό κρατάει το κινητήρα σε λειτουργία για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα, ώσπου να κρυώσει.
Boost Controller -μιλώντας για κάποιο aftermarket- είναι μια μηχανική ή ηλεκτρονική συσκευή που επιτρέψει αύξηση της πίεσης που μπορεί να ανεβάσει το turbo.
Όταν λέμε ότι ένα turbo αυτοκίνητο δουλεύει σε 1,3bar, αυτό σημαίνει ότι το turbo του είναι ρυθμισμένο να ανεβάζει 1,3bar υπερπίεση (πάνω από την ατμοσφαιρική δηλαδή) σε μέγιστη σταθερή τιμή.
-
Φίλε πρωτα πολλά να σε ευχαριστήσω που δίνεις στον χρόνο σου για να μου δώσεις οδηγίες-συμβουλές σε εμένα... Σε ευχαριστω... Εχω 3 απορίες...Μιλάμε πάντα για το COLT CZT 2007
-
είδα την απάντηση σου στο άλλο μου ποστ όσον αφορά το sprint booster... Η Απορία μου είναι αν μπορώ να βγάλω το Sprint booster; Εχω δει κάποιο βίντεο πως το βάζεις και ρωτάω αν μπορείς να το βγάλω εύκολα χωρίς πρόβλημα(επειδή οπως σου είπα ειδα την απάντηση σου θα προτιμουσα να το βγάλω αφου μπορεί να εχει αυτα το 3-4 αρνητικά ....
-
Πόσο bar γενικά βγαζει ενα αυτοκίνητο colt czt... Επειδή το συγκεκριμένο δουλεύε στο 1.3 bar χωρις να εχω ιδεα τη σημαίνει... Είναι πολλοί το 1.3 bar??? Ποσο bar δουλεύει ένα stock czt?? Συγκεκριμένα δούλευε στο 1.3 για ένα μηνα σχεδον και μετά το έβγαλε... Δηλαδη η αποριες μου είναι αν το 1.3 bar ειναι πολλή και ποσο bar βγαζει κανονικά...
3)Επειδη ειπα δεν εχω ιδεα τι ειναι το bar ... Δεν εχω καθολου ιδέα για αυτό θα σου δώσω αλλα παράδείγμα... Px ενα αυτοκίνητο ανοίγει ντο turbo του στες 4000 στροφές... Αυτο το καταλαβενο το βλέπω... Το bar πως το βλεπω καταλαβαίνω???
Ευχάριστω έκτον πρότερον
-
-
-
To sprint booster είναι plug'n'play, δηλαδή το κουμπώνειςξεκουμπώνεις και μόνος σου, καθώς παρεμβάλλεται μεταξύ του πεντάλ του γκαζιού και της ECU (μιλώντας πάντα για ηλεκτρόγκαζο, που υποθέτω ότι είναι το Colt CZT). Αν δεις πως μπαίνει, ξέρεις και πως βγαίνει.
-
Το κάθε αυτοκίνητο είναι ρυθμισμένο από το εργοστάσιο να δουλεύει σε συγκεκριμένη υπερπίεση (μιλώντας για turbo κινητήρα). Αν το 1.3 που λες προέρχεται από πρόγραμμα ή απλά ένα boost controller, τότε θέλει προσοχή, γιατί αν stock δούλευε 0,6, τότε ο ιδιοκτήτης αύξησε την πίεση κατά 100%.
Βλέπω stock boost 0,6 και το Stage1 είναι στο 1,3, κάτι τέτοιο έχει γίνει ?
Το turbo δεν 'ανοίγει' σε κάποιες σαλ, η τουρμπίνα γυρνάει συνεχώς, απλά σε κάποιες σαλ ξεκινάει να δημιουργεί υπερπίεση, μάλλον αυτό εννοείς. Συνήθως στα σύγχρονα αυτοκίνητα αυτό το σημείο είναι αρκετά νωρίς, κάτω ή γύρω στις 2000σαλ.
Το Bar είναι μονάδα μέτρησης πίεσης, ισούται με 100.000Pa(scal) ή 0,987 Atm (ατμόσφαιρες)
-
-
Στο link που μου έστειλες λέει οτι Stock βγάζει 0.8 bar πίεση... Το συγκεκριμένο ειχε πρόγραμμα για ένα μήνα να δουλεύει στο 1.3 bar... Οπόταν αν το Stock βγαζει 0.8 bar (οπως λέει το link) το 1.3 bar λογικά δεν είναι πολλή για αυτο το αυτοκίνητο... Σωστά?? Και μπορείς να βάλεις ενα πρόγραμμα και μετα να το βγάλεις; Όπως εγινε σε αυτη την περίπτωση... Η κάτι άλλο παίζει ???
-
Για την ακρίβεια είναι stock: over 0,8, constant 0,6-0,4 (limit), Stage1: over 1,3, constant 1-0,8 (limit). 50% αύξηση, ούτε μικρή αλλά ούτε και πολύ μεγάλη. Δεν ξέρω περισσότερα για το συγκεκριμένο μοντέλο, οπότε πρέπει να ψάξεις σε σχετικά fora/threads για stage1.
Το πρόγραμμα μπαίνει και βγαίνει, εφόσον έχεις τον κατάλληλο εξοπλισμό, δεν είναι πρόβλημα. Μπορεί να το έβγαλε γιατί ήθελε να το πουλήσει ως stock (πολύ πιθανός λόγος).
-
Ευχαριστώ φιλε να είσαι καλά... Ακόμα μια μικρη απορία ... Υπάρχει περίπτωση να έπαθε καμια ζημια ( μηχανικά ή ότιδηποτε )αφου δούλευε για λίγο καιρο 1.3bar ή δεν υπάρχει θέμα;
-
Και αναρωτιόμασταν γιατί να βγάλει κάποιος τον καταλύτη σε ένα απλό colt. Ήταν γρήγορος τελικά...
-
Ο χρήστης Pantelakis12 έγραψε:
Ευχαριστώ φιλε να είσαι καλά... Ακόμα μια μικρη απορία ... Υπάρχει περίπτωση να έπαθε καμια ζημια ( μηχανικά ή ότιδηποτε )αφου δούλευε για λίγο καιρο 1.3bar ή δεν υπάρχει θέμα;Θα το είχες καταλάβει.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Ευχαριστώ φιλε να είσαι καλά... Ακόμα μια μικρη απορία ... Υπάρχει περίπτωση να έπαθε καμια ζημια ( μηχανικά ή ότιδηποτε )αφου δούλευε για λίγο καιρο 1.3bar ή δεν υπάρχει θέμα;
Θα το είχες καταλάβει.
Αν θα είχε τις γνώσεις να το καταλάβει δεν θα έκανε αυτές τις ερωτήσεις.
-
Κοπελιά δεν έχετε υπόθεση... Το Czt χωρίς καταλύτη δεν το πήρα... Καληνύχτα
Turbo timmer και boost control