-
πρέπει νά αλλαχθεί τό ρουλεμάν τού μπριζντερέκ ,οπότε κατεβαίνει κάτω τό σασμάν ,γιά νά αλλαχθούν ολα τά ρουλεμάν τού σασμάν + ρουλεμάν τού δίσκο πλατό ,ο μάστορας ζήτησε περίπου 330-350 ευρώ (χωρίς νά ειναι δικές του οι βαλβολίνες ) αλλά μόνο ολα τά ρουλεμάν + τήν εργασία του ,η τιμή ειναι χαμηλή - λογική η πολύ υψηλή ? παρακαλώ οσοι γνωρίζουν ας απαντήσουν (εννοείται χωρίς απόδειξη ...)
-
πρέπει νά αλλαχθεί τό ρουλεμάν τού μπριζντερέκ ,οπότε κατεβαίνει κάτω τό σασμάν ,γιά νά αλλαχθούν ολα τά ρουλεμάν τού σασμάν + ρουλεμάν τού δίσκο πλατό ,ο μάστορας ζήτησε περίπου 330-350 ευρώ (χωρίς νά ειναι δικές του οι βαλβολίνες ) αλλά μόνο ολα τά ρουλεμάν + τήν εργασία του ,η τιμή ειναι χαμηλή - λογική η πολύ υψηλή ? παρακαλώ οσοι γνωρίζουν ας απαντήσουν (εννοείται χωρίς απόδειξη ...)
-
πρέπει νά αλλαχθεί τό ρουλεμάν τού μπριζντερέκ ,οπότε κατεβαίνει κάτω τό σασμάν ,γιά νά αλλαχθούν ολα τά ρουλεμάν τού σασμάν + ρουλεμάν τού δίσκο πλατό ,ο μάστορας ζήτησε περίπου 330-350 ευρώ (χωρίς νά ειναι δικές του οι βαλβολίνες ) αλλά μόνο ολα τά ρουλεμάν + τήν εργασία του ,η τιμή ειναι χαμηλή - λογική η πολύ υψηλή ? παρακαλώ οσοι γνωρίζουν ας απαντήσουν (εννοείται χωρίς απόδειξη ...)
-
Αντίστοιχη εργασία σε 206, με όλα τα ανταλλακτικά και επιπλέον τα πλανητικά που είχαν ψιλοδιαβρωθεί, 600€ σε εξουσιοδοτημένο, με απόδειξη και εγγύηση κανονικότατα. Συγκρίνεις και κρίνεις...
-
600e ειναι τιμη επισημου οχι εξουσιοδοτημενου τολμω να πω. Ειναι αδικαιολογητα πολλα αν δεν ειναι επισημο και αποκλειεται να τα εδινα.
-
Εξουσιοδοτημένος ή επίσημος, να πω την αλήθεια δεν το έχω ψάξει σήμερα, για το Ντάσιο μιλάω συγκεκριμένα, κάποτε πούλαγε κιόλας, άρα ήταν επίσημος, τώρα πια τι ?
-
Βρές ένα στα παλιά και βάλε με τα μισά λεφτά, θα πληρώσεςι για το σαζμάν όσο έχει περίπου όλο το αυτοκίνητο ?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Βρές ένα στα παλιά και βάλε με τα μισά λεφτά, θα πληρώσεςι για το σαζμάν όσο έχει περίπου όλο το αυτοκίνητο ?πολύ καλή κ σωστή σκέψη ,αλλά τό μεταχ/νο δέν τό ξέρεις καθόλου κ ειναι θέμα τύχης τί θά βγεί ...,αυτό πού εχει τώρα επάνω ειναι πολύ καλά δουλεμένο ,κ μέ αλλαγές κάθε 2.5- 3 χρόνια βαλβολίνες κλπ.μεταξύ σέτ συμπλέκτη luk κ valeo κ
Rymec ποιό νά επιλέξω ? -
Aisin.
Είσαι σίγουρος για τον μάστορα που θα βάλει χέρι στο σαζμάν ? Τα σαζμάν δεν είναι έναψυγείο που το αλλάζουμε, έχει άξονες, ρουλεμάν, ανοχές, πρέπει να έχει χρόνια εμπειρία στα σαζμάν ο μάστορας και κέφι να τοποθετήσει τα ρουλεμάν σωστά και όχι κοπανητά με το σφυρί, αλλιώς ξέχνα το.
-
ασχολείται πολλά χρόνια μέ nissan κ εχει επιδιορθώσει κ αλλα παρόμοια σασμάν σέ micra ...ετσι λέει ,δίνει κ εγγύηση καλής λειτουργίας ...αν κάνει πατατιά στό σασμάν φαίνεται αμέσως η μόνο μετά από πολύ καιρό ?
-
ΜαστροΠαναγιωτη μην απαξιωνεις συνεχεια τους μηχανικους, υπαρχουν πολλοι αξιολογοι τεχνιτες οπως σε ολα τα επαγγελματα.
Δεν ειναι πυρινικη φυσικη η επισκευη ενος σαζμαν και σε αυτα τα ποσα και βεβαια ειναι λαθος να διαλεξεις το γουρουνι στο σακι. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
ΜαστροΠαναγιωτη μην απαξιωνεις συνεχεια τους μηχανικους, υπαρχουν πολλοι αξιολογοι τεχνιτες οπως σε ολα τα επαγγελματα.
Δεν ειναι πυρινικη φυσικη η επισκευη ενος σαζμαν και σε αυτα τα ποσα και βεβαια ειναι λαθος να διαλεξεις το γουρουνι στο σακι.η τιμή δηλ. ηλία 330-350 ευρώ ειναι καλή - μέτρια η ...τσεκούρωμα
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Aisin.Είσαι σίγουρος για τον μάστορα που θα βάλει χέρι στο σαζμάν ? Τα σαζμάν δεν είναι έναψυγείο που το αλλάζουμε, έχει άξονες, ρουλεμάν, ανοχές, πρέπει να έχει χρόνια εμπειρία στα σαζμάν ο μάστορας και κέφι να τοποθετήσει τα ρουλεμάν σωστά και όχι κοπανητά με το σφυρί, αλλιώς ξέχνα το.
αν ομως δέν υπάρχει aisin γιά αυτό τό μοντέλο πού πάμε ? valeo η luk ?
-
Οπως τα γράφει ο quadra είναι η δουλειά.
Σαζμαν Θεσσαλονίκη, 2-3 άτομα ανοίγουν....για αυτόματο 1 με 2 άτομα....ο δεύτερος παίζεται.
Οι περισσότεροι ανακατασκευή απο εργοστάσιο αγοράζουν.
Θέλει πολλη δουλειά η επισκευή και στο φινάλε δεν πληρώνεται σωστά. -
99% luk θά μπεί επάνω μέ τιμή γύρω στά 60 euro, valeo πολύ ανακατασκευή παίζει οπότε μακρυά...
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Οπως τα γράφει ο quadra είναι η δουλειά.
Σαζμαν Θεσσαλονίκη, 2-3 άτομα ανοίγουν....για αυτόματο 1 με 2 άτομα....ο δεύτερος παίζεται.
Οι περισσότεροι ανακατασκευή απο εργοστάσιο αγοράζουν.
Θέλει πολλη δουλειά η επισκευή και στο φινάλε δεν πληρώνεται σωστά.ανακατασκευή τί σημαίνει ? δέν θά φτιάξει ο μάστορας τό σασμάν πού φορά τώρα τό micra ? αλλά θά τό ανταλλάξει μέ αλλο επισκευασμένο ?
-
Ο χρήστης aristos6363 έγραψε:
ΜαστροΠαναγιωτη μην απαξιωνεις συνεχεια τους μηχανικους, υπαρχουν πολλοι αξιολογοι τεχνιτες οπως σε ολα τα επαγγελματα.
Δεν ειναι πυρινικη φυσικη η επισκευη ενος σαζμαν και σε αυτα τα ποσα και βεβαια ειναι λαθος να διαλεξεις το γουρουνι στο σακι.η τιμή δηλ. ηλία 330-350 ευρώ ειναι καλή - μέτρια η ...τσεκούρωμα
Με δισκοπλατο μαζι?
-
βαλβολίνες + σέτ συμπλέκτη (δίσκο πλατό ρουλεμάν ) μόνο αυτά αγορασμένα από εμένα,(οχι τά 5-6 ρουλεμάν τού σασμάν,
ο μάστορας στά λεφτα πού ζητά ειναι μέσα η εργασία του κ ανοιγμα -κλείσιμο σασμάν κ αλλαγή 5 η 6 ρουλεμάν μού ειπε (αυτά ειναι μέσα στά 350 ευρώ)
ηλία τά Luk ειναι καλά - αξιόπιστα ? -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
ΜαστροΠαναγιωτη μην απαξιωνεις συνεχεια τους μηχανικους, υπαρχουν πολλοι αξιολογοι τεχνιτες οπως σε ολα τα επαγγελματα.
Δεν ειναι πυρινικη φυσικη η επισκευη ενος σαζμαν και σε αυτα τα ποσα και βεβαια ειναι λαθος να διαλεξεις το γουρουνι στο σακι.Αν ήταν πυρηνική φυσική θα ήμουν πιο σίγουρος ότι εκεί δεν θα γίνουν λάθη και δεν θα υπάρξει ο μηχανικός που με το σφυρί θα κοπανίσει όπως νάναι τα ρουλεμάν ή τους άξονες χωρίς χάλκινο σφυρί, χωρίς μπούσες, χωρίς ζεστάσματα κλπ.
H σαβούρα και κυρίως η αδιαφορία στο επάγγελμα είναι πολύ περισσότερη από τους άριστους όπως λες, και επειδή δεν είμαι Διογένης να τους ψάχνω με το φανάρι πρώτα έρχεται η σαβούρα στο μυαλό μου, αν πρόσεξες ρώτησα πώς ξέρει αν είναι καλός και προσεκτικός, δεν είπα ότι κανείς δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά, επειδή δεν ξέρω αν αυτός ο συνάδελφος σου έχει ανοίξει 1000 σαζμάν ή είναι το 1ο του, για τον λόγο αυτόν ρωτάω πως είναι σίγουρος ότι μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά, και επειδή τα μάτια μου έχουν άπειρες μαλακίες από ασχετοσύνη, αδιαφορία, βιασύνη, πολυξερία κλπ, μόνοι τους δίνουν το δικαίωμα να τους κρίνουν αρνητικά αφού το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών έχουν διάφορα παράπονα από τα συνεργεία, άρα δεν απαξιώνω εγώ τους μηχανικούς αλλά από μόνοι τους δίνουν το δικαίωμα της αρνητικής κρίσης.
-
Ο χρήστης aristos6363 έγραψε:
βαλβολίνες + σέτ συμπλέκτη (δίσκο πλατό ρουλεμάν ) μόνο αυτά αγορασμένα από εμένα,(οχι τά 5-6 ρουλεμάν τού σασμάν,
ο μάστορας στά λεφτα πού ζητά ειναι μέσα η εργασία του κ ανοιγμα -κλείσιμο σασμάν κ αλλαγή 5 η 6 ρουλεμάν μού ειπε (αυτά ειναι μέσα στά 350 ευρώ)
ηλία τά Luk ειναι καλά - αξιόπιστα ?Με αποδειξη ειναι μια λογικη τιμη, τα luk απο τις αξιοπιστες εταιρειες του χωρου, αλλωστε πλεον οι διαφορες της ποιοτητας αναμεσα στις επωνυμες εταιρειες ειναι μικρες.
ΜαστροΠαναγιωτη σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν και οι μεν και οι δεν.
επισκευή σασμάν σέ micra k11 κόστος περίπου πόσο ?