-
Μια ματια στο αυστριακο site της bmw και ειδικοτερα στη διαμορφωση του μοντελου εμφανιζει τον νεο (;) κινητηρα με 140 αλογα και δυνατοτητα carplay με τοποθετηση υποχρεωτοκα του navigation ειτε το απλο ειτε το navigation plus .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ποιές από όλες αυτές τις αναβαθμίσεις, ηλεκτρονικές και κινητήρα, λέτε να είναι διαθέσιμες κ για τα μοντέλα του 2016;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης risli έγραψε:
Ποιές από όλες αυτές τις αναβαθμίσεις, ηλεκτρονικές και κινητήρα, λέτε να είναι διαθέσιμες κ για τα μοντέλα του 2016;Sent from my iPhone using Tapatalk
Μαλλον καμία !
-
Το apple car play τουλάχιστον, μου είπαν από Σπανό ότι λογικά θα μπαίνειι. Δε φάνηκαν κ πολύ σίγουροι βέβαια...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μια ματια στο αυστριακο site της bmw και ειδικοτερα στη διαμορφωση του μοντελου εμφανιζει τον νεο (;) κινητηρα με 140 αλογα και δυνατοτητα carplay με τοποθετηση υποχρεωτοκα του navigation ειτε το απλο ειτε το navigation plus .
Που το είδες αυτό?
Εγώ που το τσέκαρα είναι extra: τα απλό navi 1.164Ε και το Plus 3.120Ε. -
Δε μου είπε κανείς για δωρεάν αναβάθμιση κ ίσως αφορά οχήματα που έχουν navi, απλό ή plus. Όπως κ αν έχει, δεν ήξεραν κ αυτοί να μου πουν στα σίγουρα. Θα είναι διευκόλυνση πάντως να μπορεί να εγκατασταθεί retrofit.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Μια ματια στο αυστριακο site της bmw και ειδικοτερα στη διαμορφωση του μοντελου εμφανιζει τον νεο (;) κινητηρα με 140 αλογα και δυνατοτητα carplay με τοποθετηση υποχρεωτοκα του navigation ειτε το απλο ειτε το navigation plus .
Που το είδες αυτό?
Εγώ που το τσέκαρα είναι extra: τα απλό navi 1.164Ε και το Plus 3.120Ε.Ναι σωστα ειναι εξτρα στο απλο navi η' στο plus. Δηλαδη βαζεις υποχρεωτικα navi και πληρωνεις εξτρα για δυνατοτητα carplay.....
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης risli έγραψε:
Το apple car play τουλάχιστον, μου είπαν από Σπανό ότι λογικά θα μπαίνειι. Δε φάνηκαν κ πολύ σίγουροι βέβαια...Sent from my iPhone using Tapatalk
Αποθανο γιατι πιθανον και το hardware να ειναι διαφορετικο. Βεβαια θα δουμε αλλα δυσκολο πολυ...
Για το καινουριο iDrive 6 πρεπει να εχεις το Ναβι προ με την μεγαλη οθονη.
-
Ο χρήστης risli έγραψε:
Δε μου είπε κανείς για δωρεάν αναβάθμιση κ ίσως αφορά οχήματα που έχουν navi, απλό ή plus. Όπως κ αν έχει, δεν ήξεραν κ αυτοί να μου πουν στα σίγουρα. Θα είναι διευκόλυνση πάντως να μπορεί να εγκατασταθεί retrofit.Sent from my iPhone using Tapatalk
Ουτε επισημο ρετροφιτ υπαρχει συνηθως. Ανεπισημα γινεται με μεγαλο κοστος.
-
Αποθανο γιατι πιθανον και το hardware να ειναι διαφορετικο. Βεβαια θα δουμε αλλα δυσκολο πολυ...
Το θεωρώ απίθανο να έχει αλλάξει το H/W. Μικροελεγκτές, interfacing, connectivity και displays είναι ίδια. Bluetooth και USB interface υπάρχει ήδη, άρα το μόνο που αλλάζει είναι το firmware του microcontroller.
Οι υλοποιήσεις αυτές είναι συνήθως θέμα protocol update και είναι καθαρά θέμα λογισμικού.
Απλά δεν σου δίνουν το νέο firmware σε παλαιότερα μοντέλα για να προωθήσουν τα νέα και λένε χαζές δικαιολογίες … -
Συνήθως υπάρχουν αλλαγές σε hw, καινούργιοι επεξεργαστές (ο κυκλος ζωής τους είναι πολύ μικρός) όποτε οι κατασκευαστές δεν θέλουν να επωμιστούν το κόστος υποστήριξης νεων εφαρμογών στο παλιο hardware. Με λίγο μεράκι θα μπορούσε να γινει αλλά δεν βλέπω όλους τους κατασκευαστές να έχουν αυτήν την διάθεση ακόμη και με χρέωση.
-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Αποθανο γιατι πιθανον και το hardware να ειναι διαφορετικο. Βεβαια θα δουμε αλλα δυσκολο πολυ...
Το θεωρώ απίθανο να έχει αλλάξει το H/W. Μικροελεγκτές, interfacing, connectivity και displays είναι ίδια. Bluetooth και USB interface υπάρχει ήδη, άρα το μόνο που αλλάζει είναι το firmware του microcontroller.
Οι υλοποιήσεις αυτές είναι συνήθως θέμα protocol update και είναι καθαρά θέμα λογισμικού.
Απλά δεν σου δίνουν το νέο firmware σε παλαιότερα μοντέλα για να προωθήσουν τα νέα και λένε χαζές δικαιολογίες …Δεν ειναι ετσι. Ταχυτερος επεξεργαστης και περισσοτερη μνημη ειναι δεδομενο. Αλλοιως δεν παιζει το car play. Ουτε το iDrive 5/6 που ειναι αφης.
-
Μα δε τους συμφέρει να το χρεώνουν retrofit ως δυνατότητα αναβάθμισης; Γιατί να μην πάρουν κ άλλα χρήματα από τους κατόχους ελαφρώς παλαιότερων μοντέλων;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εχουν εκατονταδες χιλιαδες πελατες που αλλαζουν αμαξι καθε 2-3 χρονια οποτε οχι δεν τους συμφερει. Ελαχιστα πραγματα τα δινει ρετροφιτ σε τεραστιο κοστος. Η δουλεια τους ειναι να φτιαχνουν αυτοκινητα οχι να ανβαιμιζουν τα παλαιοτερα μοντελλα.
-
Πολλή τεχνολογία ακούω εδω μέσα παίδες και νιώθω σαν τον τύπο στη διαφήμιση που έχω βάλει απο κάτω στο link...
-
Παιδία επειδή είμαι ηλεκτρονικός ξέρω πολύ καλά πως διαμορφώνονται οι τιμές στα αντίστοιχα προϊόντα.
Η τεχνολογία που υιοθετείται από την αυτοκινητοβιομηχανία είναι 2-3 γενιές πίσω από την τρέχουσα στην αγορά, λόγω αξιοπιστίας και ωριμότητας.
Δηλαδή τα ηλεκτρονικά συστήματα (τόσο σε υλικό όσο και σε λογισμικό) είναι αυτά που στα εμπορικά προϊόντα ευρείας χρήσης (κινητά, τηλεοράσεις, παιγνιδομηχανές κτλ) έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί εδώ και 1,5 – 2 χρόνια.
Όταν λοιπόν αναπτύσσεται το Idrive το h/w – s/w που χρησιμοποιεί η εταιρία ήδη υπάρχει στην αγορά και απαιτεί όμως πολλά reliability test.
Σε καμιά περίπτωση δεν βάζει άλλο h/w σε άλλες εκδόσεις του idrive είτε προορίζεται για Χ1 ή για Χ6. Δεν την συμφέρει να το κάνει γιατί έτσι θα έπρεπε να αναπτύσσει παράλληλα πολλά προϊόντα με διαφορετικά χαρακτηριστικά με ότι συνεπάγεται αυτό σε κόστος συντήρησης, επισκευής, αναβάθμισης και δοκιμών αξιοπιστίας. Έτσι λοιπόν αναπτύσσει μια modular πλατφόρμα που μπορεί να προσθέτει και να αφαιρεί κομμάτια h/w (κυρίως μνήμη) και σίγουρα να ενσωματώνει ότι s/w θέλει.
Για να δώσω ένα παράδειγμα. Αν αναπτύξεις τώρα ένα σύστημα ελέγχου βασισμένο σε μικροελεγκτή AVR 8bit XMEGA (32MHz, 384K program memory, 32K RAM) θα πληρώσεις τον μικροελεγκτή περίπου 7Ευρώ (η batch τιμή είναι πολύ μικρότερη) (http://gr.mouser.com/ProductDetail/Micr ... 2777SKE%3d ). Αν αναπτύξεις το ίδιο σύστημα σε 1.2GHz 64-bit quad-core ARMv8 CPU (είναι device που μπορεί να τρέξει άνετα και λειτουργικό σύστημα) θα πληρώσεις την αντίστοιχη διάταξη περίπου 9 ευρώ (http://gr.mouser.com/ProductDetail/STMi ... 7ELNR20%3d ). Όλη η πλατφόρμα με Bluetooth 4.1, 1GB RAM, 4 USB ports, Full HDMI port, Ethernet port και πολλά άλλα κοστίζει περίπου 35ευρώ (https://www.raspberrypi.org/blog/raspbe ... 3-on-sale/).
Η εταιρία λοιπόν δεν θα αναπτύξει δύο προϊόντα, ένα για φτηνότερα μοντέλα ένα για ακριβότερα μοντέλα γιατί η διαφορά κόστους είναι αμελητέα. Θα αναπτύξει μία διάταξη σε επίπεδο h/w και θα την διαθέτει στα διάφορα μοντέλα με διαφορετικό λογισμικό ώστε να φαίνεται ότι παρέχει περισσότερα στα ακριβότερα μοντέλα. -
Αν κρινω απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα που δημοσιευτηκαν στο bmw.at για τον νεο 1.5 οι 4 παραπανω ιπποι ειναι απο ελαφρυ αυξηση της πιεσης του τουρμπο απο τις 4400 στις 4600 στροφες και μικρη αλλαγη στην μεγιστη ροπη με μικροτερο ευρος και αποτελεσμα να αυξηθουν και τα καυσαερια στα 121 απο 119. Δηλ νεος χαρτης.
-
Καλησπέρα σε όλους. Το αρθράκι στο λινκ κάνει λόγο για ένα διαφορετικό αυτόματο κιβώτιο που πρόκειται να εξοπλίσει τη Χ1, 7τάχυτο, μα κυρίως διπλού συμπλέκτη έναντι του τρέχοντος με μετατροπέα ροπής. Πώς σας φαίνεται η αλλαγή δεδομένου ότι όλοι έχουν να πουν μια καλή κουβέντα για το τρέχον κιβώτιο;
http://www.bmwblog.com/2017/05/12/bmw-a ... kl-models/
-
Ο χρήστης polar231 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Το αρθράκι στο λινκ κάνει λόγο για ένα διαφορετικό αυτόματο κιβώτιο που πρόκειται να εξοπλίσει τη Χ1, 7τάχυτο, μα κυρίως διπλού συμπλέκτη έναντι του τρέχοντος με μετατροπέα ροπής. Πώς σας φαίνεται η αλλαγή δεδομένου ότι όλοι έχουν να πουν μια καλή κουβέντα για το τρέχον κιβώτιο;http://www.bmwblog.com/2017/05/12/bmw-a ... kl-models/
Εε αφου το λεει στο αρθρο γιατι η αλλαγη:
This is a good move by BMW, as it will help bring fuel economy up while also bringing emissions down, as a dual-clutch transmissions is easier for an engine to run than a heavy torque-converter auto. The EU is cracking down on CO2 emissions and BMW needs to do something to better its vehicles. While a DCT won’t make a massive difference, compared to a standard auto, every little bit helps. Plus, it will also increase performance and give the cars a sportier feel.
-
Αυτό είναι το συμπέρασμα του άρθρου και αναρωτιέμαι: αφού μόνο θετικά βρίσκει ο αρθρογράφος (εκπομπές κάτω, κατανάλωση κάτω, επιδόσεις πάνω, οδηγική αίσθηση πάνω), συν χαμηλότερο κόστος (;) όπως αναφέρουν κάποιοι στα σχόλια, δεν έγινε από την αρχή αυτή η επιλογή. Δεν ξέρω αν είναι πάντα τόσο εύκολο να ερμηνεύσουμε τις επιλογές του εκάστοτε κατασκευαστή.
BMW X1 2016