-
Κοιτα να δεις κανω 10-12000 χλμ ανα ετος .
Δεν με νοιαζει η οικονομια ( υγραεριο εδω και 6 χρονια ) . -
τα Saver+ , με την χρήση σε εθνική .... μπορούν να βγάλουν χαλαρά 50.000+χλμ.
Απ την στιγμή όμως που δεν κάνεις τόσα χλμ και το αυτοκίνητο το βλέπει ο ήλιος (καίει τα λάστιχα), άρα τα αλλάζεις γιατί έγιναν πέτρες και όχι γιατί έλιωσαν, ίσως η επιλογή των Continental Contact 5/Goodyear EfficientGrip να είναι καλύτερη, με τα conti, να είναι πιο μαλακά μεταξύ των δυο ....
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τα Pirelli κατασκευάζονται σε 14 χωρες μια απο τις οποίες και η Τουρκία.
Υγ. Επισης και Goodyear,continental εχουν εργοστάσια στη Τουρκία, άρα μονο με τα Michelin εισαι σίγουρος οτι δεν θα ειναι made in turkey. Επιπρόσθετα τα λαστιχα αν μπορείς να τα δεις πριν τα βάλεις εχουν ενα κωδικό πάνω τους που αντιστοιχεί στην χώρα κατασκευής αν θυμάμαι καλα.θες κα ιενα laptop μαζι να δεις που φτιαχτηκανε ! ! ! http://www.glavopoulos.com/el/tires-manufacturers/
-
Ειδα απο κοντα το hankook ventus prime 3 και το toyo proxes cf2 . Το πρωτο ειναι σαφως πιο στιβαρο και ανθεκτικο και σε πελμα και σε πλαινα τα πατησα με το χερι το τογιο ηταν αρκετα μαλακο το χανκουκ σαφως πιο δεμενο. Καμια γνωμη απο τα δυο? Το χανκουκ μου βγαινει και ενα 40αρι φθηνοτερο η τετραδα
-
Καλησπέρα. Θα ήθελα μια γνώμη. Πλησιάζει η ώρα αλλαγής ελαστικών. Η διάστασή μου είναι 195/55/16, όμως δεν είναι πολύ εμπορική διάσταση κατά συνέπεια τα επώνυμα ελαστικά έχουν αυξημένη τιμή σε σχέση με πιο εμπορικές διαστάσεις. Σκέφτομαι μήπως αλλάξω διάσταση, βάσει ενός πίνακα, αν μεταβώ στην 205/55/16, θα έχω διαφορά 1,77% από τη δικιά μου(3% θεωρείται αποδεκτό απ` ότι διάβαζα). Πηγαίνοντας λοιπόν στη συγκεκριμένη διάσταση έχω τη δυνατότητα να επιλέξω ένα πιο επώνυμο ελαστικό μιας και είναι αρκετά οικονομικότερο. Αντίθετα αν μείνω αυστηρά στις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής, θα αγοράσω ένα από τα πιο οικονομικά. Τι είναι ασφαλέστερο; Ευχαριστώ πολύ
-
Ποιο αμαξι ? Το ταμπελακι σου τι λεει ? Χωραει η διασταση στην ζαντα ?
-
ΩΡΑΙΑ...!
Πάνω στην ώρα ήρθα κι εγώ για διάσταση 195/60/15. Φεύγω από τα πλαδαρά CONTI PC 5 (V) και συμβάλλω στο ερώτημα του φίλου πιο πάνω...
Υπάρχουν βέβαια οι κλασικές λύσεις των Goodyear EfficientGrip και των Dunlop BlueResponse, αλλά φοβάμαι πολύ τα προφίλ τους. Δεν είναι μόνο θέμα πληροφόρησης στο τιμόνι (σημαντικό για τόσο μεγάλο προφίλ), αλλά και ασφάλειας στις λακούβες των επαρχιακών δρόμων.
Προσανατολίζομαι σε VREDESTEIN Sportrac 5 τα οποία έχω σε ένα μικρό (185/60/14) και έχουν ανθεκτικά προφίλ, αλλά επίσης πολύ θετικά σχόλια ακούω και για τα HANKOOK, με την οποία δεν έχω την παραμικρή επαφή.
Έχει κανείς άποψη για τα Hankook Ventus Prime 3 K125 ?
(Σε κάθε περίπτωση, θα τα πάρω σε δείκτη ταχύτητας V για την έξτρα ενίσχυση στον σκελετό όπως έκανα και με τα PC 5 και δεν το μετάνιωσα)
-
Καλημέρα και απο εμένα.
Ενδιαφέρομαι να αλλαξω ελαστικά στο μεταχειρισμένο Fiesta 1.4 2010 που πηρα πριν 10 μηνες.
Φοράει 195/50/15.
Δεν είμαι ιδιαιτερος γνώστης του θέματος. Διαβάζοντας τις τελευταίες 20 σελίδες απέκτησα την παρακάτω γνώμη.
Καλή επιλογή είναι τα:
Toyo Proxes CF2
Goodyear EfficientGrip Performance
Μάλλον οχι καλή επιλογή τα Continental ContiEcoContact 5 λόγο μη αντοχής σε λακούβες και κακοτοπίες.
Χρήση οχήματος: Δεν το πιέζω πολύ, προσπαθώ για οικονομική οδήγηση(μην μας πάρει και ο ύπνος) και ζω στην θεσσαλονίκη χωρίς συχνά ταξίδια.
Προσωπική σειρά βαρυτητας επιλογής: Κρατήματα-->Κατανάλωση-->Ανθεκτικό σε κακοτοπίες(λακουβες)--> Θορυβος.
Προσανατολίζομαι σε μπατζετ μέχρι 250€ που νομίζω οτι είναι υπέρ αρκετο.Συμπέρασμα δικό μου: Οποιο απο τα CF2 & EfficientGrip Performance να διαλέξω θα είμαι ικανοποιημένος συνολικά.
Ο συλογισμός μου είναι σωστός??
Έχετε να προσθέσετε αλλη σκέψη ή αλλο ελαστικό;Κάθε τεκμηριωμένη αποψή δεκτή
Ευχαριστώ!!ΥΓ Εχει σημασία να πάω σε κατηγορία V ??Γιατι για το CF2 δεν βλέπω V κατηγορία
-
Εγω με τα ιδια διλληματα σχεδον κατεληξα στα PIRELLI P1 CINTURATO VERDE & Goodyear EfficientGrip με τα Pirelli να με εχουν 'ψησει' πιο πολυ .
Στα test πανε το ιδιο καλα παντως [ http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm ] -
Μπηκαν μολις πριν λιγο τα Pirelli και εγινε και μια ευθύγραμμη
DOT XH MO R271 4716
XH = PIRELLI KIROV OPCO KIROV - RUSSIA
και 47η εβδομαδα του 16
Ολα καλα νομιζω ειναι ! ! ! -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ειδα απο κοντα το hankook ventus prime 3 και το toyo proxes cf2 . Το πρωτο ειναι σαφως πιο στιβαρο και ανθεκτικο και σε πελμα και σε πλαινα τα πατησα με το χερι το τογιο ηταν αρκετα μαλακο το χανκουκ σαφως πιο δεμενο. Καμια γνωμη απο τα δυο? Το χανκουκ μου βγαινει και ενα 40αρι φθηνοτερο η τετραδαΤα Hankook είναι πιο σπορ, τα CF2 πιο ταξιδιάρικα.
Καλησπέρα. Θα ήθελα μια γνώμη. Πλησιάζει η ώρα αλλαγής ελαστικών. Η διάστασή μου είναι 195/55/16, όμως δεν είναι πολύ εμπορική διάσταση κατά συνέπεια τα επώνυμα ελαστικά έχουν αυξημένη τιμή σε σχέση με πιο εμπορικές διαστάσεις. Σκέφτομαι μήπως αλλάξω διάσταση, βάσει ενός πίνακα, αν μεταβώ στην 205/55/16, θα έχω διαφορά 1,77% από τη δικιά μου(3% θεωρείται αποδεκτό απ` ότι διάβαζα). Πηγαίνοντας λοιπόν στη συγκεκριμένη διάσταση έχω τη δυνατότητα να επιλέξω ένα πιο επώνυμο ελαστικό μιας και είναι αρκετά οικονομικότερο. Αντίθετα αν μείνω αυστηρά στις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής, θα αγοράσω ένα από τα πιο οικονομικά. Τι είναι ασφαλέστερο; Ευχαριστώ πολύ
Και στις δύο περιπτώσεις δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν δεν βρίσκεις λάστιχο της προκοπής στην 195, μπορείς να πας στην 205.
Πάνω στην ώρα ήρθα κι εγώ για διάσταση 195/60/15. Φεύγω από τα πλαδαρά CONTI PC 5 (V) και συμβάλλω στο ερώτημα του φίλου πιο πάνω...
Αν θες σπορ λάστιχο, μια επιλογή έχεις μόνο σε αυτή την διάσταση. Bridgestone 002.
XH = PIRELLI KIROV OPCO KIROV - RUSSIA
Και Τουρκία να ήταν πάντως δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Είναι ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια της Pirelli και μάλιστα κατασκευάζει και τα λάστιχα της Formula 1!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάνω στην ώρα ήρθα κι εγώ για διάσταση 195/60/15. Φεύγω από τα πλαδαρά CONTI PC 5 (V) και συμβάλλω στο ερώτημα του φίλου πιο πάνω...
Αν θες σπορ λάστιχο, μια επιλογή έχεις μόνο σε αυτή την διάσταση. Bridgestone 002.
Thanks για την άμεση απόκριση.
Το Bridgestone 002 χάνει πολύ στο βρεγμένο (από φήμες πάντα - δεν ξέρω αν ισχύει).
Αναζητώ ένα ταξιδιάρικο ελαστικό που θα σου δίνει (όσο το δυνατόν) καλύτερη πληροφόρηση στο τιμόνι (οι νέες σειρές ελαστικών έχουν προφίλ με πάχος τσιγαροχαρτου) και δεν θα στρίβει με το προφίλ όταν το πιέζεις στον επαρχιακό.
Εξού και μέχρι τώρα επέλεγα δείκτη ταχύτητας V (η διαφορά με το Η στο ίδιο αντίστοιχο μοντέλο ελαστικου είναι αισθητή).
Τα Hankook είναι τα πιο πολυφορεμενα λάστιχα πρώτης εφαρμογής από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ακόμα και σε πολύ ακριβά και γρήγορα μοντέλα (καγιεν), που σημαίνει ότι έχουν τις προδιαγραφές και μια κάποια ποιότητα.
Γι αυτό και η απορία μου.
-
Ο χρήστης euro2004 έγραψε:
Καλημέρα και απο εμένα.Ενδιαφέρομαι να αλλαξω ελαστικά στο μεταχειρισμένο Fiesta 1.4 2010 που πηρα πριν 10 μηνες.
Φοράει 195/50/15.
Δεν είμαι ιδιαιτερος γνώστης του θέματος. Διαβάζοντας τις τελευταίες 20 σελίδες απέκτησα την παρακάτω γνώμη.
Καλή επιλογή είναι τα:
Toyo Proxes CF2
Goodyear EfficientGrip Performance
Μάλλον οχι καλή επιλογή τα Continental ContiEcoContact 5 λόγο μη αντοχής σε λακούβες και κακοτοπίες.
Χρήση οχήματος: Δεν το πιέζω πολύ, προσπαθώ για οικονομική οδήγηση(μην μας πάρει και ο ύπνος) και ζω στην θεσσαλονίκη χωρίς συχνά ταξίδια.
Προσωπική σειρά βαρυτητας επιλογής: Κρατήματα-->Κατανάλωση-->Ανθεκτικό σε κακοτοπίες(λακουβες)--> Θορυβος.
Προσανατολίζομαι σε μπατζετ μέχρι 250€ που νομίζω οτι είναι υπέρ αρκετο.Συμπέρασμα δικό μου: Οποιο απο τα CF2 & EfficientGrip Performance να διαλέξω θα είμαι ικανοποιημένος συνολικά.
Ο συλογισμός μου είναι σωστός??
Έχετε να προσθέσετε αλλη σκέψη ή αλλο ελαστικό;Κάθε τεκμηριωμένη αποψή δεκτή
Ευχαριστώ!!ΥΓ Εχει σημασία να πάω σε κατηγορία V ??Γιατι για το CF2 δεν βλέπω V κατηγορία
Φοραω τα cf2 σε V ,γιατι θελεις ομως τη V αφου για το αυτοκινητο σου η Η σε υπερκαλυπτει;;;;
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Το Bridgestone 002 χάνει πολύ στο βρεγμένο (από φήμες πάντα - δεν ξέρω αν ισχύει).Δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα στο βρεγμένο. ΟΚ, δεν είναι βροχολάστιχο, αλλά στην Ελλάδα δεν βρέχει και συχνά. Στο στεγνό είναι υπέροχο, με σκληρά πλαϊνά και άμεσο τιμόνι, όπως ακριβώς το ζητάς.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Bridgestone 002 χάνει πολύ στο βρεγμένο (από φήμες πάντα - δεν ξέρω αν ισχύει).
Δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα στο βρεγμένο. ΟΚ, δεν είναι βροχολάστιχο, αλλά στην Ελλάδα δεν βρέχει και συχνά. Στο στεγνό είναι υπέροχο, με σκληρά πλαϊνά και άμεσο τιμόνι, όπως ακριβώς το ζητάς.
Θεωρω οτι ενα πιο ισορροπημενο λαστιχο ειναι καλυτερο καθως ειδικα φετος εκανε μπολικες βροχες που ειχαν διαρκεια. Το 002 σε συγκριτικα tests,αν τα θεωρουμε αξιοπιστα,στο βρεγμενο καταποντιζεται.....
-
Θέμα προτεραιοτήτων του καθενός. Στην Ελλάδα των 300 ημερών ηλιοφάνειας δεν θα σκεφτόμουν καν για βροχολάστιχο. Να μην πω πως οτιδήποτε τουριστικό θα το φιτίλιαζα σε 6 μήνες με τον τρόπο οδήγησής μου.
-
Ο χρήστης villasg έγραψε:
Εγω με τα ιδια διλληματα σχεδον κατεληξα στα PIRELLI P1 CINTURATO VERDE & Goodyear EfficientGrip με τα Pirelli να με εχουν 'ψησει' πιο πολυ .
Στα test πανε το ιδιο καλα παντως [ http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm ]Νομίζω οτι το EfficientGrip Performance θα είναι πιο συνετή επιλογή λογο του πολύ μεγαλύτερου feedback που έχει σαν μάλλον παλαίοτερο μοντέλο.
Φοραω τα cf2 σε V ,γιατι θελεις ομως τη V αφου για το αυτοκινητο σου η Η σε υπερκαλυπτει;;;;
Ναι πράγματι το H με το δικό μου οχημα δεν θα το φτάσω ποτέ. Απλα το θέτω σαν ερώτηση μόνο και μονο αν έχει σημασία να είναι V ή αν το H είναι αρκετό.
Έστειλα τον πατέρα (συνταξιουχος αλωστε) να κάνει μια τσαρκα σήμερα σε συνεργεία της δυτικής θεσσάλονίκης αλλα δεν πήρα feedback της προκοπής. Μονο ένα πρότεινε να βάλω P1 verde ή EfficientGrip Performance σε τισμπημένη τιμή βεβαια.
Μια διευκόλυνση, αν είναι εύκολο να μου την παρέχετε:
Στο αυτοκόλλητο του fiesta αναφέρει 2 διαστάσεις με την 15αρα ζάντα που φοράω τώρα.
Αναφέρει την 195/50/15 και την 195/60/15.
Έχει κάποια σημασία να πάω σε 195/60 απο την 195/50 που φοράω τώρα; Ποια η σημασία δλδ του 50 ή 60?
Δεν ρωτάω τι σημαίνει ο δείκτης αλλα αν έχει διαφορά στην πράξη το ένα με το άλλο.ΥΓ Έχουμε καμία πρόταση για συνεργείο στην θεσσαλονίκη?
-
Ναι, έχει μεγάλη διαφορά και είσαι εκτός προδιαγραφών. To 60 προφανώς αναφέρεται σε άλλα μοντέλα της γκάμας.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θέμα προτεραιοτήτων του καθενός. Στην Ελλάδα των 300 ημερών ηλιοφάνειας δεν θα σκεφτόμουν καν για βροχολάστιχο. Να μην πω πως οτιδήποτε τουριστικό θα το φιτίλιαζα σε 6 μήνες με τον τρόπο οδήγησής μου.Δεν ειπα για βροχολαστιχο,και εγω τα θεωρω ακυρα στην χωρα μας. Λεω για ενα θερινο με αξιοπρεπη συμπεριφορα στη βροχη,πραγμα που το 002 δεν ειναι,οποτε για μενα αυτοματα παει στα επικινδυνα καθως θα πρεπει να αλλαζει ο τροπος οδηγησης μου σε μεγαλο βαθμο με λιγο νερακι στο δρομο.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ΥΓ Εχει σημασία να πάω σε κατηγορία V ??Γιατι για το CF2 δεν βλέπω V κατηγορία
Φοραω τα cf2 σε V ,γιατι θελεις ομως τη V αφου για το αυτοκινητο σου η Η σε υπερκαλυπτει;;;;
Υπάρχει μια παρερμηνεία σχετικά με τις διαφορές μεταξύ ελαστικών με δείκτη ταχύτητας Η και αυτών με V.
Όταν ένα μοντέλο παράγεται ΤΟ ΙΔΙΟ και στους 2 παραπάνω δείκτες ταχύτητας, η μοναδική διαφορά μεταξύ τους αφορά στην επιπλέον ενίσχυση του σκελετού. Η γόμα είναι ακριβώς η ίδια. Εξού και η μικρή απόκλιση στην τελική ταχύτητα.
Αλλαγή στη γόμα = αλλαγή στη συνολική σχεδίαση, χάραξη = άλλο μοντέλο (δεν μου έρχεται στο μυαλό κάποια εξαίρεση). Δεν επεκτείνομαι γιατί εκφευγει της συζήτησης.
Για την ιστορία, οδήγησα τα Continental PC 5 ολοκαίνουργια στο ίδιο αυτοκίνητο και στους δύο δείκτες με διαφορά λίγων λεπτών και η διαφορά στην πληροφόρηση στο τιμόνι ήταν αισθητή.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]