-
Γεια σε όλους!
Σκέφτομαι να αγοράσω το νέο suzuki swift 1.2.
Θα ήθελα να μάθω αν το συγκεκριμένο μοντέλο μοιράζεται μηχανικά μέρη με μοντέλα άλλων εταιριών όπως για παράδειγμα με μοντέλα της fiat.
Το ρωτώ αυτό επειδή γνωρίζω ότι παλαιότερα (ίσως και τώρα) οι 2 εταιρίες συνεργάστηκαν για την παραγωγή κοινών μοντέλων (SX4 - SEDICI).
Γνωρίζει κανείς λοιπόν αν είναι καθαρά Ιαπωνικό το συγκεκριμένο μοντέλο, ή μήπως έχει και στοιχεία από άλλες εταιρίες;;;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Γεια σε όλους!
Σκέφτομαι να αγοράσω το νέο suzuki swift 1.2.
Θα ήθελα να μάθω αν το συγκεκριμένο μοντέλο μοιράζεται μηχανικά μέρη με μοντέλα άλλων εταιριών όπως για παράδειγμα με μοντέλα της fiat.
Το ρωτώ αυτό επειδή γνωρίζω ότι παλαιότερα (ίσως και τώρα) οι 2 εταιρίες συνεργάστηκαν για την παραγωγή κοινών μοντέλων (SX4 - SEDICI).
Γνωρίζει κανείς λοιπόν αν είναι καθαρά Ιαπωνικό το συγκεκριμένο μοντέλο, ή μήπως έχει και στοιχεία από άλλες εταιρίες;;;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Γεια σε όλους!
Σκέφτομαι να αγοράσω το νέο suzuki swift 1.2.
Θα ήθελα να μάθω αν το συγκεκριμένο μοντέλο μοιράζεται μηχανικά μέρη με μοντέλα άλλων εταιριών όπως για παράδειγμα με μοντέλα της fiat.
Το ρωτώ αυτό επειδή γνωρίζω ότι παλαιότερα (ίσως και τώρα) οι 2 εταιρίες συνεργάστηκαν για την παραγωγή κοινών μοντέλων (SX4 - SEDICI).
Γνωρίζει κανείς λοιπόν αν είναι καθαρά Ιαπωνικό το συγκεκριμένο μοντέλο, ή μήπως έχει και στοιχεία από άλλες εταιρίες;;;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Το αυτοκίνητο είναι ιαπωνικό και τα πρώτα μοντέλα έρχονται μεσα στο μήνα. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός που εξοπλίζει το baleno- ignis και όχι δεν μοιράζεται μηχανικά μέρη με κανέναν, αφού βασίζεται σε πλατφόρμα της suzuki. Εγώ θα κοίταζα τον χιλιάρη turbo που έχει και δίσκους πίσω.
-
Καλησπέρα! Όταν εννοείς νέο, υποθέτω εννοείς αυτό; https://www.youtube.com/watch?v=-NYb6WQiNYM
Aν εννοείς το συγκεκριμένο, απ'οτι ξέρω όντως είναι σε νέα πλατφόρμα και θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία,αλλά θα έρθει εδώ μάλλον προς το φθινόπωρο.
-
Με πρόλαβε ο grimm23.
Ο 1000άρης νομίζω, θα έρθει καλοκαίρι ή Σεπτέμβρη. -
Ζητώ συγγνώμη αλλά ήμουν ασαφής!
Λέγοντας 'το νέο' εννούσα όχι μεταχειρισμένο. Αυτό που σκέφτομαι να αγοράσω είναι αυτό:
http://www.4troxoi.gr/techdata/suzuki/swift/swift-5d/12-gl
Αυτό είναι καθαρά ιαπωνικό?? Βλέπω κυβισμό 1242 κάτι που υπήρχε και υπάρχει και σε fiat...
-
Ο χρήστης Kapetanios_H έγραψε:
Ζητώ συγγνώμη αλλά ήμουν ασαφής!Λέγοντας 'το νέο' εννούσα όχι μεταχειρισμένο. Αυτό που σκέφτομαι να αγοράσω είναι αυτό:
http://www.4troxoi.gr/techdata/suzuki/s ... t-5d/12-gl
Αυτό είναι καθαρά ιαπωνικό?? Βλέπω κυβισμό 1242 κάτι που υπήρχε και υπάρχει και σε fiat...
Το υπάρχον μοντέλο κατασκευάζεται στην Ουγγαρία.
Σε ότι αφορά τον κινητήρα πρέπει να είναι της Suzuki,ασχέτως αν έχει την ίδια χωρητικότητα με της Fiat. -
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Σήμερα το είδα από κοντά και το οδήγησα. Αρκετά καλοφτιαγμένο μου φάνηκε...
-
Μακριά από έκδοση GL αν δεν υπάρχει ανυπέρβλητο οικονομικό εμπόδιο και αν δεν βρίσκεις αμάξι άλλης μάρκας σε παρόμοια τιμή.
(1) Ανάβουν όλα τα φώτα σαν να οδηγείς κανονικά νύχτα, εμπρός-πίσω και μέσα στη καμπίνα(!) Υποτίθεται παριστάνουν τα φώτα ημέρας. Δεν υπάρχει λύση από την αντιπροσωπία. Κοροϊδία!
(2) Το αυτοκίνητο χάνει πολύ σε σταθερότητα/στρίψιμο με την 15άρα ζάντα με το μεγάλο προφιλ ελαστικού. Το αυτοκίνητο γίνεται βάρκα συγκριτικά με την 16αρα αλουμινίου που προφανώς υπήρχε σε αυτό που έκανες test drive. -
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Μακριά από έκδοση GL αν δεν υπάρχει ανυπέρβλητο οικονομικό εμπόδιο και αν δεν βρίσκεις αμάξι άλλης μάρκας σε παρόμοια τιμή.
(1) Ανάβουν όλα τα φώτα σαν να οδηγείς κανονικά νύχτα, εμπρός-πίσω και μέσα στη καμπίνα(!) Υποτίθεται παριστάνουν τα φώτα ημέρας. Δεν υπάρχει λύση από την αντιπροσωπία. Κοροϊδία!
(2) Το αυτοκίνητο χάνει πολύ σε σταθερότητα/στρίψιμο με την 15άρα ζάντα με το μεγάλο προφιλ ελαστικού. Το αυτοκίνητο γίνεται βάρκα συγκριτικά με την 16αρα αλουμινίου που προφανώς υπήρχε σε αυτό που έκανες test drive.Για το θέμα των φώτων ημέρας, είσαι σίγουρος; Μιλάμε πάντα για καινούργιο αυτοκίνητο. Τα φώτα ημέρας είναι υποχρεωτικά λόγω Ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Δηλαδή η Suzuki κατασκευάζει swift για εισαγωγή στην Ευρώπη τα οποία δεν έχουν ξεχωριστά φώτα ημέρας και χρησιμοποιεί τα κανονικά φώτα, και μάλιστα με πατέντα χειρότερη και από ηλεκτρολόγου της γειτονιάς; Και παράλληλα κατασκευάζει το ίδιο μοντέλο με κανονικά φώτα ημέρας; Πιο πολύ μου ακούγεται σαν παραεισαγωγή από χώρα εκτός Ευρώπης και τροποποίηση από τον τοπικό αντιπρόσωπο, παρά εργοστασιακή επιλογή. Ο μόνος λόγος που έκαναν ορισμένοι κατασκευαστές κάτι παρόμοιο ήταν πάνω στην ενεργοποίηση του νόμου, όταν το τρέχον μοντέλο δεν είχε σχεδιαστεί για να έχει φώτα ημέρας, σαν έσχατη λύση μέχρι να βγει το καινούργιο.
-
Στην έκδοση glx πάντως που φαντάζομαι από θέμα φωτισμού θα έχει το ίδιο σύστημα,δεν ανάβουν όλα τα φώτα.Ανάβουν μόνο τα μπροστά,τα οποία είναι όμως τα φώτα ημέρας.Η αλήθεια είναι πως είναι ένα κλικ πιο δυνατά από τα συνηθισμένα αντίστοιχα φώτα,όμως δεν είναι τα κανονικά φώτα της μεσαίας σκάλας,είναι διαφορετικά και χαμηλότερης έντασης.
Τώρα για τη ζάντα,η glx έχει τη 16αρα και μου έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις.Δε γνωρίζω τι συμπεριφορά έχει η 15' -
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Μακριά από έκδοση GL αν δεν υπάρχει ανυπέρβλητο οικονομικό εμπόδιο και αν δεν βρίσκεις αμάξι άλλης μάρκας σε παρόμοια τιμή.
(1) Ανάβουν όλα τα φώτα σαν να οδηγείς κανονικά νύχτα, εμπρός-πίσω και μέσα στη καμπίνα(!) Υποτίθεται παριστάνουν τα φώτα ημέρας. Δεν υπάρχει λύση από την αντιπροσωπία. Κοροϊδία!
(2) Το αυτοκίνητο χάνει πολύ σε σταθερότητα/στρίψιμο με την 15άρα ζάντα με το μεγάλο προφιλ ελαστικού. Το αυτοκίνητο γίνεται βάρκα συγκριτικά με την 16αρα αλουμινίου που προφανώς υπήρχε σε αυτό που έκανες test drive.Για το θέμα των φώτων ημέρας, είσαι σίγουρος; Μιλάμε πάντα για καινούργιο αυτοκίνητο. Τα φώτα ημέρας είναι υποχρεωτικά λόγω Ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Δηλαδή η Suzuki κατασκευάζει swift για εισαγωγή στην Ευρώπη τα οποία δεν έχουν ξεχωριστά φώτα ημέρας και χρησιμοποιεί τα κανονικά φώτα, και μάλιστα με πατέντα χειρότερη και από ηλεκτρολόγου της γειτονιάς; Και παράλληλα κατασκευάζει το ίδιο μοντέλο με κανονικά φώτα ημέρας; Πιο πολύ μου ακούγεται σαν παραεισαγωγή από χώρα εκτός Ευρώπης και τροποποίηση από τον τοπικό αντιπρόσωπο, παρά εργοστασιακή επιλογή. Ο μόνος λόγος που έκαναν ορισμένοι κατασκευαστές κάτι παρόμοιο ήταν πάνω στην ενεργοποίηση του νόμου, όταν το τρέχον μοντέλο δεν είχε σχεδιαστεί για να έχει φώτα ημέρας, σαν έσχατη λύση μέχρι να βγει το καινούργιο.
Μακάρι να ήταν πατέντα ηλεκτρολόγου γειτονιάς, θα βρισκόταν λύση. Αυτοί επικαλούνται προγραμματισμό εγκεφάλου που δεν αλλάζει.
Δεν είναι παραεισαγωγή από χώρα εκτός Ευρώπης. Σε διάφορες χώρες ήταν υποχρεωτικά τα αναμμένα φώτα ημέρα-νύχτα πριν έρθει η οδηγία της ΕΕ για πραγματικά DLR. Προφανώς ξεφορτώνονται ότι τους ξέμεινε, και στη χώρα μας έχουμε ανύπαρκτο Υπουργείο Συγκοινωνιών για έλεγχο προδιαγραφών κλπ. Στην Αγγλία δεν πούλησαν ποτέ έτσι το GL.Όποιος αγοράζει Suzuki να ξέρει ότι αν πάει κάτι στραβά την πάτησε. Απόλυτη γείωση.
Ψάξε στο site τους να βρεις όνομα, τηλέφωνο και διεύθυνση της εταιρείας και μετά σύγκρινε με το site της Toyota και την Toyota Hellas. -
Νόμιζα ότι μιλάμε για το μοντέλο που μόλις βγήκε.
Σύμφωνα με αυτό https://ec.europa.eu/transport/road_safety/topics/vehicles/daytime_running_lights_en
τα DRL είναι υποχρεωτικά από το 2011 στην Ευρώπη.Αλλά και πάλι, το προηγούμενο έκανε facelift το 2013 και πρόσθεσε τα φώτα ημέρας στα προβολάκια κάτω, σύμφωνα πάντα με αυτό https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Swift. Από πότε τα έχουν στοκ;
μόλις το διάβασα και στο forum του swift.
Αγορά suzuki swift 1.2