Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΕΛΤΙΩΣΗ toyota corolla 98 e111 1332cc
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΒΕΛΤΙΩΣΗ toyota corolla 98 e111 1332cc
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    8
    464
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thodorisio8 last edited by

      Καλησπερα παιδιά θέλω να δώσω λιγη ζωντάνια στο αμάξι μου .χωρίς να χάσει την αξιοπιστία του τι μου προτείνετε ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thodorisio8 last edited by

        Καλησπερα παιδιά θέλω να δώσω λιγη ζωντάνια στο αμάξι μου .χωρίς να χάσει την αξιοπιστία του τι μου προτείνετε ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thodorisio8 last edited by

          Καλησπερα παιδιά θέλω να δώσω λιγη ζωντάνια στο αμάξι μου .χωρίς να χάσει την αξιοπιστία του τι μου προτείνετε ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            Τον κινητηρα 4A FE, 115 αλογα μαμα και τερας αξιοπιστιας και φθηνοτερη λυση απο οποιαδηποτε σοβαρη μετατροπη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thodorisio8 last edited by

              δεν θελω να αλλαξω κινητήρα θελω απλα να δωσω λιγη δυναμη σε αυτον χωρις ομως να χασει την αξιοπιστία που εχει τοσα χρονια !!! ευχαριστω πολυ παντως !α

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gnikas last edited by

                Ο κινητήρας που έχεις είναι πολύ οικονομικός και παρα πολύ αξιόπιστος. Το αυτοκίνητο πάσχει στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης εκεί πρέπει να εστιάσεις. Το μοτέρ είναι μια χαρά ενώ είσαι περίπου στα 1000 κιλά βάρος.Φτάνουν 86 άλογα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  s3 last edited by

                  εχω κι εγω αυτο το κορολλα ως δευτερο και δε μου κανει καρδια να το αφησω.
                  Η καταναλωση ειναι σε επιπεδα diesel και αισιως εχει γραψει 475Κ απο το 2000!
                  Η μονη βλαβη που βγαζει μονιμα ειναι οι μπουζοπιπες που ξεραινονται και κοβονται οταν πας να βγαλεις τα μπουζι.
                  Η μονη αδυναμια του μοτερ κατ'εμε ειναι η δυσκολια να ανεβασει στροφες μετα τις 4.000, οποτε θα προτεινα να πας σε ενα συνθετικο 5-40 για καλυτερη ευστροφια, και σε ενα ελευθερο φιλτρο.
                  Ο,τι αλλο κανεις ειναι πεταμενα λεφτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    9 στις 10 φορές τα φίλτρα αέρα το μόνο που κάνουν είναι θόρυβο και άντε να δίνουν λίγο καλύτερη απόκριση στις χαμηλές. Ψηλά όμως ο κινητήρας χάνει ισχύ συνήθως. Μια καλή εξάτμιση έχει περισσότερο νόημα, αλλά θα κοστίσει όσο το μισό αυτοκίνητο. Γενικά δεν αξίζει να ασχοληθείς με το συγκεκριμένο (όπως και με τα περισσότερα αργά αυτοκίνητα) και η καλύτερη λύση είναι σχεδόν πάντα να πάρεις κάτι γρηγορότερο χωρίς να μπλέκεις με χαζομάρες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • bassstarlet
                      bassstarlet last edited by

                      Νομίζω η πιο «ανώδυνη» λύση, εφόσον δεν θες να αλλάξεις αυτοκίνητο, είναι να βάλεις ένα μοτέρ 1.6.

                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr