-
Καλησπερα παιδιά θέλω να δώσω λιγη ζωντάνια στο αμάξι μου .χωρίς να χάσει την αξιοπιστία του τι μου προτείνετε ?
-
Καλησπερα παιδιά θέλω να δώσω λιγη ζωντάνια στο αμάξι μου .χωρίς να χάσει την αξιοπιστία του τι μου προτείνετε ?
-
Καλησπερα παιδιά θέλω να δώσω λιγη ζωντάνια στο αμάξι μου .χωρίς να χάσει την αξιοπιστία του τι μου προτείνετε ?
-
Τον κινητηρα 4A FE, 115 αλογα μαμα και τερας αξιοπιστιας και φθηνοτερη λυση απο οποιαδηποτε σοβαρη μετατροπη.
-
δεν θελω να αλλαξω κινητήρα θελω απλα να δωσω λιγη δυναμη σε αυτον χωρις ομως να χασει την αξιοπιστία που εχει τοσα χρονια !!! ευχαριστω πολυ παντως !α
-
Ο κινητήρας που έχεις είναι πολύ οικονομικός και παρα πολύ αξιόπιστος. Το αυτοκίνητο πάσχει στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης εκεί πρέπει να εστιάσεις. Το μοτέρ είναι μια χαρά ενώ είσαι περίπου στα 1000 κιλά βάρος.Φτάνουν 86 άλογα.
-
εχω κι εγω αυτο το κορολλα ως δευτερο και δε μου κανει καρδια να το αφησω.
Η καταναλωση ειναι σε επιπεδα diesel και αισιως εχει γραψει 475Κ απο το 2000!
Η μονη βλαβη που βγαζει μονιμα ειναι οι μπουζοπιπες που ξεραινονται και κοβονται οταν πας να βγαλεις τα μπουζι.
Η μονη αδυναμια του μοτερ κατ'εμε ειναι η δυσκολια να ανεβασει στροφες μετα τις 4.000, οποτε θα προτεινα να πας σε ενα συνθετικο 5-40 για καλυτερη ευστροφια, και σε ενα ελευθερο φιλτρο.
Ο,τι αλλο κανεις ειναι πεταμενα λεφτα. -
9 στις 10 φορές τα φίλτρα αέρα το μόνο που κάνουν είναι θόρυβο και άντε να δίνουν λίγο καλύτερη απόκριση στις χαμηλές. Ψηλά όμως ο κινητήρας χάνει ισχύ συνήθως. Μια καλή εξάτμιση έχει περισσότερο νόημα, αλλά θα κοστίσει όσο το μισό αυτοκίνητο. Γενικά δεν αξίζει να ασχοληθείς με το συγκεκριμένο (όπως και με τα περισσότερα αργά αυτοκίνητα) και η καλύτερη λύση είναι σχεδόν πάντα να πάρεις κάτι γρηγορότερο χωρίς να μπλέκεις με χαζομάρες.
-
Νομίζω η πιο «ανώδυνη» λύση, εφόσον δεν θες να αλλάξεις αυτοκίνητο, είναι να βάλεις ένα μοτέρ 1.6.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ toyota corolla 98 e111 1332cc