-
Γεια χαρά παιδιά! Σκέφτομαι αυτές τις μέρες να αλλάξω λαδάκια στο καμάρι μου (VW Golf IV) και την ψάχνω λίγο την δουλειά τι να του βάλω. Σκέφτομαι αποκλειστικά για full συνθετικό λαδάκι. Του είχα παλιότερα BP 7000 0W-40 και το ψιλοέκαιγε. Του έβαλα μετά MOTUL 8100 5w-40 και το έκαιγε επίσης, όποτε του προσθέτω αραιά και που. Μην φανταστείτε καμιά τρελή κατανάλωση….Σε 12000 χλμ πρέπει σύνολο να του έβαλα 4 + 1,5 lit συμπλήρωμα.
Συμπληρωματικά να αναφέρω ότι στρώσιμο και τα πρώτα 40.000 χλμ τα έχει κάνει με τις φόλες της αντιπροσωπίας (ημισυνθετικά 10 ή 15w-40 KOLBEN - Divinol και άλλα περίεργα φρούτα) αλλά εδώ και καιρό το έχω καλομάθει με 'αιθέρια' έλαια....
Τώρα λέω να του βάλω MOBIL 1, και για να πάω σε κάτι πιο παχύρρευστο αφού τα λεπτά λαδάκια τα καίει, λέω για το 15w-50. Αυτό βέβαια που είδα, είναι ότι πάνω στο κουτί του δεν αναφέρει καθόλου προδιαγραφές VW για λάδια. Λέτε να μην κάνουν για κάποιον λόγο. Τα έχει βάλει κάποιος να μας πει εντυπώσεις από MOBIL 1 σε VW ή συγγενές αυτοκίνητο? Τι προτείνετε ούτως ή άλλως σε συνθετικό για την περίπτωση μου?
Το αμάξι είναι GOLF IV 1400cc 16V του 99, όχι longlife service – το normal- με 70.000 πολύ προσεγμένα χλμ.
Υ.Γ.: Λάδια του τύπου MOTUL 300V για ζόρισμα και αγωνιστικές επιδόσεις δεν με ενδιαφέρουν (άλλωστε το δικό μου….με κεκτημένες πάει…), με νοιάζει η προστασία του κινητήρα και η κατά το δυνατόν αραιά απόσταση μεταξύ των αλλαγών λαδιών.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.Φιλικά Χάρης
-
Γεια χαρά παιδιά! Σκέφτομαι αυτές τις μέρες να αλλάξω λαδάκια στο καμάρι μου (VW Golf IV) και την ψάχνω λίγο την δουλειά τι να του βάλω. Σκέφτομαι αποκλειστικά για full συνθετικό λαδάκι. Του είχα παλιότερα BP 7000 0W-40 και το ψιλοέκαιγε. Του έβαλα μετά MOTUL 8100 5w-40 και το έκαιγε επίσης, όποτε του προσθέτω αραιά και που. Μην φανταστείτε καμιά τρελή κατανάλωση….Σε 12000 χλμ πρέπει σύνολο να του έβαλα 4 + 1,5 lit συμπλήρωμα.
Συμπληρωματικά να αναφέρω ότι στρώσιμο και τα πρώτα 40.000 χλμ τα έχει κάνει με τις φόλες της αντιπροσωπίας (ημισυνθετικά 10 ή 15w-40 KOLBEN - Divinol και άλλα περίεργα φρούτα) αλλά εδώ και καιρό το έχω καλομάθει με 'αιθέρια' έλαια....
Τώρα λέω να του βάλω MOBIL 1, και για να πάω σε κάτι πιο παχύρρευστο αφού τα λεπτά λαδάκια τα καίει, λέω για το 15w-50. Αυτό βέβαια που είδα, είναι ότι πάνω στο κουτί του δεν αναφέρει καθόλου προδιαγραφές VW για λάδια. Λέτε να μην κάνουν για κάποιον λόγο. Τα έχει βάλει κάποιος να μας πει εντυπώσεις από MOBIL 1 σε VW ή συγγενές αυτοκίνητο? Τι προτείνετε ούτως ή άλλως σε συνθετικό για την περίπτωση μου?
Το αμάξι είναι GOLF IV 1400cc 16V του 99, όχι longlife service – το normal- με 70.000 πολύ προσεγμένα χλμ.
Υ.Γ.: Λάδια του τύπου MOTUL 300V για ζόρισμα και αγωνιστικές επιδόσεις δεν με ενδιαφέρουν (άλλωστε το δικό μου….με κεκτημένες πάει…), με νοιάζει η προστασία του κινητήρα και η κατά το δυνατόν αραιά απόσταση μεταξύ των αλλαγών λαδιών.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.Φιλικά Χάρης
-
Γεια χαρά παιδιά! Σκέφτομαι αυτές τις μέρες να αλλάξω λαδάκια στο καμάρι μου (VW Golf IV) και την ψάχνω λίγο την δουλειά τι να του βάλω. Σκέφτομαι αποκλειστικά για full συνθετικό λαδάκι. Του είχα παλιότερα BP 7000 0W-40 και το ψιλοέκαιγε. Του έβαλα μετά MOTUL 8100 5w-40 και το έκαιγε επίσης, όποτε του προσθέτω αραιά και που. Μην φανταστείτε καμιά τρελή κατανάλωση….Σε 12000 χλμ πρέπει σύνολο να του έβαλα 4 + 1,5 lit συμπλήρωμα.
Συμπληρωματικά να αναφέρω ότι στρώσιμο και τα πρώτα 40.000 χλμ τα έχει κάνει με τις φόλες της αντιπροσωπίας (ημισυνθετικά 10 ή 15w-40 KOLBEN - Divinol και άλλα περίεργα φρούτα) αλλά εδώ και καιρό το έχω καλομάθει με 'αιθέρια' έλαια....
Τώρα λέω να του βάλω MOBIL 1, και για να πάω σε κάτι πιο παχύρρευστο αφού τα λεπτά λαδάκια τα καίει, λέω για το 15w-50. Αυτό βέβαια που είδα, είναι ότι πάνω στο κουτί του δεν αναφέρει καθόλου προδιαγραφές VW για λάδια. Λέτε να μην κάνουν για κάποιον λόγο. Τα έχει βάλει κάποιος να μας πει εντυπώσεις από MOBIL 1 σε VW ή συγγενές αυτοκίνητο? Τι προτείνετε ούτως ή άλλως σε συνθετικό για την περίπτωση μου?
Το αμάξι είναι GOLF IV 1400cc 16V του 99, όχι longlife service – το normal- με 70.000 πολύ προσεγμένα χλμ.
Υ.Γ.: Λάδια του τύπου MOTUL 300V για ζόρισμα και αγωνιστικές επιδόσεις δεν με ενδιαφέρουν (άλλωστε το δικό μου….με κεκτημένες πάει…), με νοιάζει η προστασία του κινητήρα και η κατά το δυνατόν αραιά απόσταση μεταξύ των αλλαγών λαδιών.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.Φιλικά Χάρης
-
Είναι μακράν τα καλύτερα λάδια που μπορείς να βάλεις και είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ και όχι ορυκτέλαια με πρόσθετα. Βρες ένα ιξώδες που να ταιριάζει στο μοτέρ σου, βάλτα και μην ψάχνεις πολλά.
-
Για μένα συνθετικό σε 15W-50 είναι μάλλον το καλύτερο σε προδιαγραφές λάδι για γενική χρήση στην Ελλάδα.... κι ας χάνεις λίγο σε μέγιστες επιδόσεις.... Βέβαια όποιο λάδι και να βάλεις αξίζει να μην υπερβάλλεις σε χιλιόμετρα αντικατάστασης.... ειδικά στην Ελλάδα λόγω θερμοκρασιών, σκόνης, μικρών αποστάσεων και ανταγωνιστικής οδήγησης καλό είναι να ισχύει το μισό από το συνιστώμενο διάστημα....
Επίσης ίσως να είναι καλύτερα για τον κινητήρα πχ να βάζεις φτηνότερα λάδια κάθε 5000χλμ παρά ακριβά κάθε 10000χλμ....
Και όντως ειδικά τα Mobil 1 είναι από τα ελάχιστα πραγματικά συνθετικά λάδια με την πλήρη έννοια του όρου. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για μένα συνθετικό σε 15W-50 είναι μάλλον το καλύτερο σε προδιαγραφές λάδι για γενική χρήση στην Ελλάδα.... κι ας χάνεις λίγο σε μέγιστες επιδόσεις.... Βέβαια όποιο λάδι και να βάλεις αξίζει να μην υπερβάλλεις σε χιλιόμετρα αντικατάστασης.... ειδικά στην Ελλάδα λόγω θερμοκρασιών, σκόνης, μικρών αποστάσεων και ανταγωνιστικής οδήγησης καλό είναι να ισχύει το μισό από το συνιστώμενο διάστημα....
Επίσης ίσως να είναι καλύτερα για τον κινητήρα πχ να βάζεις φτηνότερα λάδια κάθε 5000χλμ παρά ακριβά κάθε 10000χλμ....
Και όντως ειδικά τα Mobil 1 είναι από τα ελάχιστα πραγματικά συνθετικά λάδια με την πλήρη έννοια του όρου.Mπορεις να μας πεις αν ξερεις, ποια αλλα λαδια ειναι πληρως συνθετικα?
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Αυτό βέβαια που είδα, είναι ότι πάνω στο κουτί του δεν αναφέρει καθόλου προδιαγραφές VW για λάδια.Η νέα μόδα των κατασκευαστών είναι να βάζουν τις δικές τους 'προδιαγραφές' στα λάδια. Έχουμε τώρα τόσες 'προδιαγραφές' όσοι και οι κατασκευαστές.
Χρησιμοποιώ το M1 15W50 στο civic όλο το χρόνο, καίει περισσότερη βενζίνη (χοντρό) ιδίως το χειμώνα που δεν ζεσταίνεται πολύ. Είναι όμως αρκετά ρευστό και σε πολύ κρύο -15, -20C το πρωί της Κυριακής στα χιονοδρομικά, ξεκινά ο κινητήρας χωρίς κανένα πρόβλημα και η μίζα δεν έχει λιγότερες στροφές.
Εάν δεν ζορίζεις πολύ το κινητήρα και να υπερθερμαίνεις το λάδι δεν χρειάζεσαι κάτι τόσο χοντρό, δοκίμασε M1 10W30 ή 40.
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τι γνώμη έχετε για τα SHELL HELIX ULTRA. Δεν έχω δει στα διάφορα topic απόψεις για τα συγκεκριμένα λάδια. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι τόσο καλά?
-
Ο χρήστης thanos_astra έγραψε:
Θα ήθελα να ρωτήσω τι γνώμη έχετε για τα SHELL HELIX ULTRA. Δεν έχω δει στα διάφορα topic απόψεις για τα συγκεκριμένα λάδια. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι τόσο καλά?Όλα τα λιπαντικά που καλύπτουν κάποιες προδιαγραφές είναι καλά,
ότι δεν ακούγεται ένα όνομα λιπαντικού δε σημαίνει κάτι κακό. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εάν δεν ζορίζεις πολύ το κινητήρα και να υπερθερμαίνεις το λάδι δεν χρειάζεσαι κάτι τόσο χοντρό, δοκίμασε M1 10W30 ή 40.
Νομίζω ότι στην Ελλάδα τα Mobil 1 διατίθενται μόνο σε 0W-40 και 15w-50. Οπότε αφού το πρωτο θα είναι υπερβολικά λεπτόρευστο για το δικό μου, λέω αποκλειστικά για το 15w-50, αν πω για Mobil 1.
Mobil 1 σε VW Golf IV?