Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Citroen C3 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Citroen C3 2017
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 30
    • 31
    • 13 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    615
    6138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Κι εγω νομιζω οτι οπως το λες ειναι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        balex last edited by

        http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... luehdi-100

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panosk8 last edited by

          Καλησπέρα σε όλους!

          Θα ήθελα να παραθέσω κάτι που αντιλήφθηκα μετά από μια μικρή έρευνα στο διαδύκτιο.

          Η Citroen Ελλάδας έχει ανεβάσει λαθος νούμερα στο site της σχετικά με τις επιδόσεις του C3. Αν μπείτε στο γαλλικό και βρετανικό site θα δείτε ότι 0-100 σε 14 sec κάνει το 1.2 με τους 68 ίππους (που δεν έρχεται στην Ελλάδα) και όχι το 1.2 με τους 82 (το οποίο κάνει 12,8 όσο το μέτρησαν και τα ελληνικά περιοδικά στις δοκιμές τους). Επίσης το 1.2 με τους 110 ίππους έχει 0-100 σε 9,3 (και όχι σε 10,8 όπως λέει το ελληνικό site της Citroen).

          Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

          Citroen C3 1.2 110hp auto

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dactilidis-john last edited by

            Πιο λογικα φαινονται τα χαμηλωμενα νουμερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Δεν φταίει η σιτροέν Ελλάς ολοκληρωτικά . Στα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά και η σιτροέν Γαλλίας έδινε αυτές τις τιμές , τις οποίες άλλαξε με την έκδοση Ιανουαρίου 2017 και προφανώς πρέπει να τα αλλάξει και ελληνική αντιπροσωπία .

              Εχω γράψει σχετικά παλιότερα και μετά τα τέστ που έκανα στα μικρά ντίζελ και βενζίνης .

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theom5 last edited by

                Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
                Καλησπέρα και από εμένα.

                Είχα καταλήξει στο clio 1.2 tce με το αυτόματο κιβώτιο, μέχρι που από σπόντα είδα ένα C3. Πήγα στην αντιπροεωπεία και είδα το C3.
                Επίσης, το οδήγησα με τον 1.2 82 ίππους χειροκίνητο.

                Για εμένα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πολύ καλό για τους εξής λόγους:

                1. Έχει πολύ καλή ποιότητα συναρμογής και υλικών.
                2. έχουν δώσει έμφαση σε λεπτομέρειες τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
                3. Είναι διαφορετικό, μοντέρνο και σύγχρονο.
                4. Έχει καλούς κινητήρες και αυτόματο κιβώτιο (είναι της asin το 6άρι).
                5. Έχει καλούς χώρους.
                6. Προσωπικά το βρίσκω όμορφο.
                7. Διάβασα πολύ καλές κριτικές

                Νομίζω ότι θα το πάρω τελικά με τον 1.2 puretech auto6.

                +1
                Μένει να το οδηγήσω και να μεταφέρω τις προσωπικές μου εντυπώσεις εδώ.
                Γενικά το C3 έχει πάρει τη συνταγή του Cactus και της έχει προσδώσει μια πολύ φρέσκια άποψη στο customer segment που απευθύνεται το C3. Τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του είναι πάρα πολύ όμορφα, προετοιμάζοντάς για πολύ ευχάριστες εκπλήξεις απο τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρίας!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  +1 κι από εμένα στην επιλογή του Πάνου αλλά και στον Τεό και εύχομαι σχεδιαστικά να συνεχίσει η φίρμα να μας εκπλήσσει ευχάριστα.

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Διαφήμιση με 11990 για το αμάξι. Μάλλον θα έφεραν και το μικρό με τα 68 ήρεμα αλόγατα....

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      balex last edited by

                      Ο χρήστης criuser έγραψε:
                      Διαφήμιση με 11990 για το αμάξι. Μάλλον θα έφεραν και το μικρό με τα 68 ήρεμα αλόγατα....

                      Οντως, 11950 με τα 68 άλογα και αποκλειστικά στην πολύ βασική έκδοση Live - προφανώς για κάποιον που θέλει τη χαμηλότερη δυνατή τιμή

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • U
                        ursus last edited by

                        68 δεν ειναι ηρεμα ειναι στη νεκροψια

                        Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the-ace last edited by

                          68 άλογα είχε το παλιό μας Datsun 120Y, που αγοράστηκε το σωτήριον έτος 1972

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Μάλλον τα 70 γερμανικά ή τα 69 του γιάρις , είναι ντοπαρισμένα σε σχέση με τα 68 γαλλικά

                            Τι διαβάζουμε με τις εμμονές κάποιων ...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                              68 άλογα είχε το παλιό Datsun 120Y μας, που αγοράστηκε το σωτήριον έτος 1972

                              Το γκόλφ που αγοράστηκε το 1976 , είχε μόλις 50 στα 1100 κυβικά και 10 χρόνια μετά είχε 55 στα 1300

                              Πραγματικά ορισμένοι δεν σκέφτεστε ότι υπάρχουν και άνθρωποι που θέλουν διαφορετικά πράγματα από εσάς .

                              Δηλαδή ένας νέος οδηγός που δεν είναι του γκαζιού , ΝΑΙ ΝΑΙ υπάρχουν και αυτοί , κινείται σε πόλη και σε κοντινά ταξίδια μόνος του ή με θα δώσει 12500 και θα πάρει την μεσαία έκδοση με καλό εξοπλισμό .

                              Αλλοι δεν κοιτάνε τίποτα λιγότερο από τα 110 , αλλά στα 110 παίρνεις και το c4 στα ίδια αλόγατα .

                              Μην βάζετε τα δικά σας καλούπια στον κόσμο , ιδιαίτερα σε αυτές τις εποχές .

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • U
                                ursus last edited by

                                Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                Μάλλον τα 70 γερμανικά ή τα 69 του γιάρις , είναι ντοπαρισμένα σε σχέση με τα 68 γαλλικά [emoji38]

                                Τι διαβάζουμε με τις εμμονές κάποιων ...

                                Μιλησε κανενας για αλλο αμαξι; του c3 δεν ειναι το θεμα; που κολλανε τα αλλα;
                                Ή μηπως εχω εγω γερμανικο με 70 αλογα;
                                Οποτε άκυρο το πεσιμο.

                                Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the-ace last edited by

                                  Προφανώς και αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν διαφορετικοί άνθρωποι με διαφορετικές ανάγκες, εγώ προσωπικά το λέω πάντα και παντού, άρα άκυρο σχόλιο εκ μέρους σου, -12 points

                                  Και δεύτερον, έγραψα το σχόλιο για να (ανα)δείξω το αστείο ή την ειρωνεία περί 'τεχνολογικής εξέλιξης' και της συγκεκριμένης προσφοράς της Citroen (ή οποιασδήποτε άλλης εταιρείας, το ίδιο θα έλεγα)

                                  Datsun 120Y, 1972, 1171κε, 68 ίπποι, 900Kg
                                  vs.
                                  Citroen C3, 2016, 1199κε, 68 ίπποι, 980Kg,

                                  45 χρόνια μετά, καμιά 20αρια τεχνολογικά άλματα, εκρήξεις, όπως θες πέστες, και βλέπουμε αυτή τη σύγκριση. Ε όπως και να το δεις το παραπάνω, είναι λίγο αστείο, n'est ce pa ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Ο χρήστης ursus έγραψε:

                                    Μάλλον τα 70 γερμανικά ή τα 69 του γιάρις , είναι ντοπαρισμένα σε σχέση με τα 68 γαλλικά [emoji38]

                                    Τι διαβάζουμε με τις εμμονές κάποιων ...

                                    Μιλησε κανενας για αλλο αμαξι; του c3 δεν ειναι το θεμα; που κολλανε τα αλλα;
                                    Ή μηπως εχω εγω γερμανικο με 70 αλογα;
                                    Οποτε άκυρο το πεσιμο.

                                    Ανέφερα εγώ εσένα ? Τα περί μύγας ....

                                    Απλά είπα ότι όλες οι εταιρείες έχουν τέτοια μοντέλα .

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • U
                                      ursus last edited by

                                      Τη κολοκυθια την επαιζα στο δημοτικο παλιωσε

                                      @Ace ειναι κωμικο οντως!

                                      Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                                        Προφανώς και αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν διαφορετικοί άνθρωποι με διαφορετικές ανάγκες, εγώ προσωπικά το λέω πάντα και παντού, άρα άκυρο σχόλιο εκ μέρους σου, -12 points

                                        Και δεύτερον, έγραψα το σχόλιο για να (ανα)δείξω το αστείο ή την ειρωνεία περί 'τεχνολογικής εξέλιξης' και της συγκεκριμένης προσφοράς της Citroen (ή οποιασδήποτε άλλης εταιρείας, το ίδιο θα έλεγα)

                                        Datsun 120Y, 1972, 1171κε, 68 ίπποι, 900Kg
                                        vs.
                                        Citroen C3, 2016, 1199κε, 68 ίπποι, 980Kg,

                                        45 χρόνια μετά, καμιά 20αρια τεχνολογικά άλματα, εκρήξεις, όπως θες πέστες, και βλέπουμε αυτή τη σύγκριση. Ε όπως και να το δεις το παραπάνω, είναι λίγο αστείο, n'est ce pa ?

                                        Μας έχετε πρήξει με τα γκάζια , ενώ η βενζίνη είναι πάλι στο 1,50 . -24 points

                                        Επί της ουσίας αστείο θα ήταν αν έκαιγε το ίδιο . Αν σκεφτείς ότι καίει 40-50 % λιγότερο και ρυπαίνει 5 φορές λιγότερο , τότε μάλλον υπάρχει εξέλιξη .

                                        Προφανώς αν η βενζίνη ήταν στα 20 λεπτά το λίτρο , ουδείς θα ασχολείτο με αυτά .

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Όταν ένα αυτοκίνητο προορίζεται από τον κάτοχο να κινείται κυρίως εντός πόλης τα 68 αλλά και τα 58 πιθανό να είναι μια χαρά. Τα 68 άλογα στο c3 δεν είναι απαραίτητα τραγικά. Είναι τραγικά όμως τα 80 ή 90 ή 100 σε ένα smart

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            theom5 last edited by

                                            Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                            Όταν ένα αυτοκίνητο προορίζεται από τον κάτοχο να κινείται κυρίως εντός πόλης τα 68 αλλά και τα 58 πιθανό να είναι μια χαρά. Τα 68 άλογα στο c3 δεν είναι απαραίτητα τραγικά. Είναι τραγικά όμως τα 80 ή 90 ή 100 σε ένα smart

                                            Σμαρτ χόρσεζ [emoji23][emoji23][emoji23]

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 13 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr