Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 54
    • 55
    • 42 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    50207
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
      η σωστοτερη ρυθμιση ειναι αυτη για να δωσει την μεγιστη μακροζωια στο σετ αμπραγιαζ, αρκει να μην ειναι τοσο χαμηλα που θα χτυπουν οι ταχυτητες και ειδικα η οπισθεν.

      Ποια εννοεις σωστοτερη, την χαμηλή ρύθμιση? Δεν πιέζει έτσι το ρουλεμάν συνεχώς τα χτενια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • I
        ilias-a last edited by

        σε ολη τη νεκρη διαδρομη που εχει το πεταλι το ρουλεμαν δεν πιεζει τα χτενια, εκει που καταλαβαινεις να βαραινει το πεταλι μεχρι το τελος της διαδρομης πιεζει τα χτενια. για αυτο και ειναι καλυτερα ετσι γιατη σε ολη την διαδρομη του πεταλιου η αποσταση που πιεζονται τα χτενια ειναι μικροτερη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          panorg last edited by

          Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
          Καλημέρα. Χτες το απόγευμα σε διαδικασία παρκαρίσματος σε μέτρια ανηφόρα, παρατήρησα ότι το μοτέρ σα να ανέβασε στροφές (πατινάρισε ο συμπλέκτης) και μύρισε ελάχιστα ο τελευταίος. Τα χλμ του αυτοκινήτου είναι 168000 και δεν έχει αλλαχτεί δίσκος-πλατώ. Μέχρι σήμερα δεν είχα κάποιο εμφανές θέμα κατά τη σύμπλεξη-αποσύμπλεξη. Να περιμένω εξελίξεις (δυσλειτουργία συμπλέκτη) από δω και πέρα; Γενικότερα, πόση είναι η αναμενόμενη διάρκεια ζωής του σετ συμπλέκτη εφόσον γίνεται συνετή χρήση και το αυτοκίνητο δεν ζορίζεται συχνά σε ανηφόρες, φορτωμένο κλπ;

          Σήμερα έχω 381.000 χλμ με το εργοστασιακό σετ συμπλέκτη! Δεν είναι ότι καλύτερο σε αίσθηση,βασικά πότε δεν ήταν απλά χειροτέρεψε αλλά δεν πατινάρει ακόμη.Δεν έχω συναντήσει κάποιον με περισσότερα χλμ από εμένα ως τώρα οπότε κάπου εδώ στα λίγα παραπάνω χλμ από μένα φαντάζομαι να βρίσκεται η μέγιστη διάρκεια ζωής.
          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cson last edited by

            Ο χρήστης panorg έγραψε:

            Καλημέρα. Χτες το απόγευμα σε διαδικασία παρκαρίσματος σε μέτρια ανηφόρα, παρατήρησα ότι το μοτέρ σα να ανέβασε στροφές (πατινάρισε ο συμπλέκτης) και μύρισε ελάχιστα ο τελευταίος. Τα χλμ του αυτοκινήτου είναι 168000 και δεν έχει αλλαχτεί δίσκος-πλατώ. Μέχρι σήμερα δεν είχα κάποιο εμφανές θέμα κατά τη σύμπλεξη-αποσύμπλεξη. Να περιμένω εξελίξεις (δυσλειτουργία συμπλέκτη) από δω και πέρα; Γενικότερα, πόση είναι η αναμενόμενη διάρκεια ζωής του σετ συμπλέκτη εφόσον γίνεται συνετή χρήση και το αυτοκίνητο δεν ζορίζεται συχνά σε ανηφόρες, φορτωμένο κλπ;

            Σήμερα έχω 381.000 χλμ με το εργοστασιακό σετ συμπλέκτη! Δεν είναι ότι καλύτερο σε αίσθηση,βασικά πότε δεν ήταν απλά χειροτέρεψε αλλά δεν πατινάρει ακόμη.Δεν έχω συναντήσει κάποιον με περισσότερα χλμ από εμένα ως τώρα οπότε κάπου εδώ στα λίγα παραπάνω χλμ από μένα φαντάζομαι να βρίσκεται η μέγιστη διάρκεια ζωής.

            Σε ποια επαρχια ζεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              Ο χρήστης cson έγραψε:

              Στα Γιαννιτσά, το γράφει κάτω από την φώτο.

              Χωρίς παρεξήγηση, cson.
              @ panorg η τοποθεσία που ζεις λέει πολλά για την διάρκεια ζωής του συμπλέκτη σου. Σε μεγάλη πόλη ούτε τα μισά δεν θα άντεχε.

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Οκ, απο tapatalk είμαι και δεν βλέπω τιποτα. Με σωστη οδήγηση σε επαρχια και χωρίς κάποια αστοχία υλικού, μπορεί ενα σετ να μην χρειαστεί ποτε αλλαγή σε ολόκληρη τη ζωή του αυτοκινήτου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                  Οκ, απο tapatalk είμαι και δεν βλέπω τιποτα. Με σωστη οδήγηση σε επαρχια και χωρίς κάποια αστοχία υλικού, μπορεί ενα σετ να μην χρειαστεί ποτε αλλαγή σε ολόκληρη τη ζωή του αυτοκινήτου.

                  Σόρυ δεν παίζει η κλασική τσίφρα tapatalk και δεν το πήρα γραμμή.
                  Για την δεύτερη πρόταση θα συμφωνήσω απόλυτα.

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panorg last edited by

                    Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                    Στα Γιαννιτσά, το γράφει κάτω από την φώτο.

                    Χωρίς παρεξήγηση, cson.
                    @ panorg η τοποθεσία που ζεις λέει πολλά για την διάρκεια ζωής του συμπλέκτη σου. Σε μεγάλη πόλη ούτε τα μισά δεν θα άντεχε.

                    Εννοείται πως οι συνθήκες οδήγησης είναι ευνοικές για τον συμπλέκτη.Αλλά δεν είμαι ο μοναδικός οδηγός της επαρχίας αυτής. Θέλει και λίγο 'τέχνη'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nickthetrib
                      nickthetrib last edited by

                      Ο χρήστης panorg έγραψε:

                      Εννοείται πως οι συνθήκες οδήγησης είναι ευνοικές για τον συμπλέκτη.Αλλά δεν είμαι ο μοναδικός οδηγός της επαρχίας αυτής. Θέλει και λίγο 'τέχνη'

                      Σίγουρα θέλει 'τέχνη' και πραγματικά μπράβο σου που την κατέχεις

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 6
                        618rr last edited by

                        Σε Audi A3 1.6 του 2007 με 100000km τις προηγούμενες μέρες είχα έντονο πατινάρισμα (ανέβασμα στροφών χωρίς επιτάχυνση ή με καθυστερημένη καλύτερα επιτάχυνση) στη 2η και στην 3η ταχύτητα. Είπα θα είναι δίσκος. Σήμερα και χθες δε μου το κάνει. Δεν ξέρω αν η χαμηλή θερμοκρασία των προηγούμενων ημερών έπαιζε ρόλο σε αυτό.
                        Επίσης δοκίμασα το (αξιόπιστο;) τέχνασμα χειρόφρενο + ταχύτητα + πάτημα γκαζιού και σβήνει (υποτίθεται αν ο συμπλέκτης ήταν τελειωμένος δε θα έσβηνε αλλά θα ανέβαζε στροφές).

                        Ο μάστορας είπε ότι θέλει συμπλέκτη παρ' όλα αυτά...

                        Προβληματίζομαι γιατί το κόστος δεν είναι αμελητέο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mcpchemicals last edited by

                          Παιδί καλησπέρα έχω ένα θέμα με τον συμπλέκτη είναι σε kia Sorento 2005 εδω και κανα 20 ήμερο μου δημιούργησε ενα θέμα δεν μπορούσε να απομονωσει την ταχύτητα, αλλά το έκανε μια φορά και μετά όλα καλά (συμπλέκτης υδραυλικός) το ξαναέκανε αλλη μια φορά πριν απο μια βδομάδα, οπότε το ψηλοτσεκαρα και είδα ότι τα υγρά φρένων είχαν πέσει λίγο η στάθμη (στην μέση απο το min-max ) θα το έβλεπα μετά τις γιορτές γιατί δεν μου το ξανακανε, αλλά δεν πρόλαβα με την πρώτη καλή παγωνιά ο συμπλέκτης δεν απομονωνε καθόλου μετα από 5 σμπλεκταρισματα έμπαινε ταχύτητα αλλά μετά ξανά το ίδιο ο συμπλέκτης εκεί που φαίνεται ότι είναι οκ εκεί γίνεται πολύ ελαφρύς και δεν απομονωνει, δίσκος δεν πατηναρει, οπότε τι μπορεί να ειναι;

                          Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mcpchemicals last edited by

                            Ο χρήστης mcpchemicals έγραψε:
                            Παιδιά καλησπέρα έχω ένα θέμα με τον συμπλέκτη είναι σε kia Sorento 2005 εδω και κανα 20 ήμερο μου δημιούργησε ενα θέμα δεν μπορούσε να απομονωσει την ταχύτητα, αλλά το έκανε μια φορά και μετά όλα καλά (συμπλέκτης υδραυλικός) το ξαναέκανε αλλη μια φορά πριν απο μια βδομάδα, οπότε το ψηλοτσεκαρα και είδα ότι τα υγρά φρένων είχαν πέσει λίγο η στάθμη (στην μέση απο το min-max ) θα το έβλεπα μετά τις γιορτές γιατί δεν μου το ξανακανε, αλλά δεν πρόλαβα με την πρώτη καλή παγωνιά ο συμπλέκτης δεν απομονωνε καθόλου μετα από 5 σμπλεκταρισματα έμπαινε ταχύτητα αλλά μετά ξανά το ίδιο ο συμπλέκτης εκεί που φαίνεται ότι είναι οκ εκεί γίνεται πολύ ελαφρύς και δεν απομονωνει, δίσκος δεν πατηναρει, οπότε τι μπορεί να ειναι;

                            Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Αφού λείπουν υγρά γιατί αναρωτιέσαι τι είναι ?

                              Για τα υγρά του συμπλέκτη έχει ξεχωριστό δοχείο ή είναι μαζί με τα υγρά των φρένων ?

                              Τα υγρά που λείπουν ( χαμηλή στάθμη ) ίσως δεν είναι από διαρροή αλλά γιατί έχει φαγωθεί ο δίσκος ή και τα τακάκια ( αν τα υγρά είναι ίδια με των φρένων )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                mcpchemicals last edited by

                                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                Αφού λείπουν υγρά γιατί αναρωτιέσαι τι είναι ?

                                Για τα υγρά του συμπλέκτη έχει ξεχωριστό δοχείο ή είναι μαζί με τα υγρά των φρένων ?

                                Τα υγρά που λείπουν ( χαμηλή στάθμη ) ίσως δεν είναι από διαρροή αλλά γιατί έχει φαγωθεί ο δίσκος ή και τα τακάκια ( αν τα υγρά είναι ίδια με των φρένων )

                                Αν θα είχε φαγωθεί π δίσκος λογικά δεν θα πατηναρε; από την άλλη τα υγρά δεν έχουν πέσει κάτω απο το min δείκτη αλλά είναι μεταξύ min και max, λογικά δεν θα έπρεπε μια να πέφτει σχεδόν ο συμπλέκτης στο πάτωμα και να μην απομονωνει και μετά πάλι να απομονωνει σωστά; η ένδειξη των υγρών είναι ποιο πάνω απο το min για να πεις ότι φταίνε τα υγρά, ταπεινή μου άποψη με την λογική, τώρα δεν ξέρω μήπως παίζει κάτι άλλο ρόλο για το οποίο αγνοω.

                                Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  piii last edited by

                                  Καλημέρα.
                                  Ερώτηση κρίσεως.
                                  Χρειάστηκε να ρυμουλκήσω ένα αμάξι για μερικά μέτρα, αλλά ήταν ανηφορικά
                                  και έφαγε αρκετό ζόρι ο συμπλέκτης με αποτέλεσμα για αρκετό διάστημα να μυρίζει καμμένο.
                                  Οι σχέσεις κουμπώνουν κανονικά χωρίς πρόβλημα παρ' όλο το παραπάνω γεγονός.
                                  Σήμερα που αξιώθηκα να ανοίξω το καπώ και να κάνω ένα τυπικό έλεγχο(λάδια, ξύδια κτλ)
                                  βλέπω ότι υπάρχει μια ελαφριά στρώση απο βαλβολίνη πάνω στο σαζμάν.
                                  Οπως ανέφερα παραπάνω δεν ζορίζονται να μπουν οι ταχύτητες καθόλου.
                                  Να ανησυχώ;

                                  Υ.Γ Πρόσφατα έγινε επισκευή στα ρουλεμάν του σαζμάν και αλλαγή βαλβολινών επίσης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fiestadt last edited by

                                    ΕΠΕΙΓΟΝ!!!

                                    Καλησπέρα,

                                    χθες ενω οδηγουσα το αμαξι μου (ford fiesta 1250cc 2006) εγινε ποιο δυσκολο ν βαζω τις ταχυτητες, μετα η πρωτη εμπαινε πολυ δυσκολα και μετα εγινε ο συμπλεκτης πολυ μαλακος (επανερχεται ομως) και εμεινα.
                                    Το παω συνεργειο (δεν εχει γινει διαγνωση ακομα) και μου ειπε ο μαστορας οτι μπορει να ναι η αντλια του υγρου ή δισκο πλατω αλλα οπως και να εχει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο πανε ολα μαζι. Δηλαδη ειναι ενα πραγμα που δεν χωριζεται και θα πρεπει να κατεβασω σασμαν και να τα αλλαξω ολα.
                                    Το αμαξι εχει γυρω στα 130.000χλμ.
                                    Εχετε καποιοα παρομοια εμπειρια?
                                    Ειναι δυνατον να πηγαινουν ολα μαζι και να πρεπει να τα αλλαξω ολα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fiestadt last edited by

                                      Ξεχασα να πω οτι εχανε υγρα το αμαξι στο συνεργειο. Γι αυτο μου ειπε οτι ειναι αντλια κατα πασα πιθανοτητα και ποιο δυσκολα δισκο πλατω. Το περιεργο που ξαναεγραψα ειναι οτι μου ειπε οτι αντλια δισκο πλατω πανε ολα μαζι, οτι ειναι ενα μπλοκ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Για οτι και να αλαξεις απο τα 2 (σετ αμπραγιαζ ή αντλια-ρουλεμαν συμπλεκτη) πρεπει να κατεβει το σαζμαν, οποτε τα αλλαζεις ολα μαζι για να μη ξαναπληρωνεις ανεβα-κατεβα σαζμαν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aikibill last edited by

                                          Το οτι για να γινει αλλαγη αντλίας συμπλέκτη πρεπει να κατέβει το σασμαν ειναι ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου αυτοκινητου και της φορντ η γενικό φαινόμενο;
                                          Ρωτάω γιατι σίγουρα γνωστός μου εχει κανει αλλαγη αντλίας συμπλέκτη χωρις να κατεβάσει σασμαν (όχι σε φορντ).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Αρκετα αυτοκινητα πλεον εχουν υιοθετησει αυτη την πρακτικη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 42 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr