-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ο πατέρας μου είχε τα σκέτα P Zero Nero, όχι τα GT. Αρκετά ευχαριστημένος.Τα GT θεωρούνται καλύτερα. Δεν ξέρω από προσωπική εμπειρία, απλά έτσι διάβασα.
Φίλος μου με 335i (e92) με περίπου 400ps, σε 19'' ζάντες είχε δοκιμάσει αρκετά ελαστικά και περισσότερο ευχαριστημένος ήταν με τα Dunlop Sport Maxx (δεν θυμάμαι εάν ήταν τα ΤΤ ή τα RT).
Αυτή τη στιγμή έχω τα RT στην 330. Πολύ καλό λάστιχο θαρρώ για τα χρόνια του. Έχει τόση δύναμη το αυτοκίνητο όμως που γυρνάει σε φουρκέτα με 3η αν βγάλεις το ESP!!!
πάντως τα adrenalin αν βασιστούμε στο ταμπελάκι........απο τα χειρότερα ελαστικά!δυστυχώς πολλοί καταλήγουν σε κάποια επιλογή τους με γνώμονα τα ταμπελάκι.
Εσύ συνάδελφε συμμερίζεσαι το ταμπελάκι;
-
Εσυ πως με κοβεις;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Τα παλιά 6000 δεν ήταν η καλύτερη στιγμή της Pirelli, αλλά το πρόβλημα ήταν κυρίως ότι ήταν πολύ σκληρά για την γυαλιστερή ελληνική άσφαλτο και για αυτό γλιστρούσαν. Τα καινούρια Pirelli δεν έχουν καμία σχέση φυσικά. Τα Energy ήταν οικολογικό λάστιχο πρώτης γενιάς με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
Στο θέμα σου τώρα, νομίζω ότι τα Toyo είναι λίγο πιο μαλακά από τα Falken σε γόμα. Ο GGAB μάλλον θα σου πει πιο αναλυτικά. Τα Rainsport δεν θα τα κοιτούσα στην Ελλάδα καθώς είναι μέτρια στο στεγνό και τρώγονται γρήγορα.
Το ακριβως αντιθετο μου εχουν πει. Οτι τα falken ειναι πιο μαλακα απο τα toyo και τρωγονται πιο γρηγορα αλλα ειναι καταλληλοτερα για πολη. Για αυτο κλινω προς τα toyo γιατι περισσοτερο χρησιμοποιω αυτοκινητοδρομο.
Στο εγραψα πριν απο μερες........αν θες ανοιχτο δρομο βαζεις toyo και για πιο κλειστες διαδρομες τα falken. Κανενα απο τα δυο δεν εχει μαλακη γομα ωστε να μη βγαζει χλμ. Τα toyo εχουν λιγο πιο μαλακο σκελετο σε σχεση παντα με το 914, ωστε ειναι πιο ωραια σε ταξιδια. Αν θες ομως που και που να το 'στριβεις' ζορικα ........falken!
Θα συμφωνησω με τον φίλο GGAB. Είχα βάλει τα falken πριν 3 χρόνια. Πολύ καλό και τίμιο λάστιχο. Όταν τα είχα ήδη παραγγείλει, (και αφού είχα συμβουλευτεί γνώμες απο Ελλάδα και εξωτερικό) πάω στον λαστιχα και μου λέει έχεις κάνει πολύ καλή επιλογή. Εγώ εμπορευομαι κυρίως michelin μου είπε, αλλά το συγκεκριμένο λάστιχο είναι πάρα πολύ καλό. Και μου κατφοράει λάστιχα με τη συγκεκριμένη διάσταση απο πολλές μάρκες. Πραγματικά φίλε, είχαν το πιο σκληρό πλαϊνό. Και το πλαϊνό κατα την γνώμη μου παίζει σπουδαίο ρόλο σε ένα λάστιχο. Την προηγούμενη εβδομάδα αγόρασα άλλο αυτοκίνητο και φοράει τα momo m3 outrun σχεδόν καινούρια. Όταν χρειαστεί να αλλάξω λάστιχα, θα συμπεριλαβω τα falken σίγουρα στις επιλογές μου.
-
*κατεβάζει...
-
Πρώτες εντυπώσεις από τα νέα bridgestone driveguard (είναι RFT) σε 205/55/16 απλά εξαιρετικές. Άλλο επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης σε σχέση με τα ήδη πολύ καλά (για RFT) goodyear efficient grip που είχα (αυτοκίνητο : bmw f20 116d). Θα επανέλθω μόλις τα στρίψω για περισσότερες info.
Τιμή 335 ευρώ με τοποθέτηση, ζυγοστάθμιση, καινούριες βαλβίδες σε λαστιχά της Θεσσαλονίκης που τα φέρνει από Γερμανία και μου είπε ότι πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι. -
τετοια διασταση νομιζω φοραει το mazda 6 του αδερφου και προκειται να τα αντικαταστησει, μπορεις να στειλεις σε πμ σε ποιον λαστιχα τα βαλες αν θελεις;
-
Έχεις pm. Όλα τα runflat προυποθέτουν την ύπαρξη αισθητήρα πίεσης ελαστικών, αν δεν έχει το mazda καλό είναι να μην βάλει runflat.
Θα ξαναγράψω ότι τα driveguard στον τομέα άνεσης και θορύβου είναι εξαιρετικά, λογικά και στο στρίψιμο δεν θα απογοητεύουν. -
Μου φαίνονται πολύ τουριστικά/βρόχινα. Για 6άρι θα προτιμούσα κάτι πιο σπορ από την γκάμα της Bridgestone.
-
Grand Touring All-Season είναι, επίσης RunFlat και στρίψιμο λίγο δύσκολο γιατί αυτά σε πάνε όπου θέλουν
(Για τον Άσσο Cint.P7 ή RE002 + Βilstein B6 για να μην γίνει βάρκα!) -
Τι να πεις στην BMW όμως που βάζει RFT παντού...
-
Όχι και παντού, στις Μ δεν βάζει συν ότι δεν επιδέχονται επισκευή. Απλά θέμα marketing
-
Θέμα ότι δεν θέλουν να βάλουν μια ρεζέρβα μάλλον (για ευκολία του οδηγού, βάρος ή/και κόστος ίσως;). Κι εγώ προτιμώ τα κανονικά λάστιχα φυσικά, σαν αυτά που φοράει και η δική μου.
-
Λάθος τους και αντί για ρεζέρβα θα μπορούσαν πίσω μαζί με την μπαταρία να έχουν ένα τέτοιο όπως έχει το RX8!
ΥΓ. Ποιά BMW και τι ελαστικά φοράς αν επιτρέπεται.
Άκυρο, δεν το πρόσεξα:
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παίζει να τα βάλω στην Ε92 330i τα Nero GT. €500 για 255/35/18 πίσω και 225/40/18 μπροστά.
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Grand Touring All-Season είναι, επίσης RunFlat και στρίψιμο λίγο δύσκολο γιατί αυτά σε πάνε όπου θέλουν
(Για τον Άσσο Cint.P7 ή RE002 + Βilstein B6 για να μην γίνει βάρκα!)Γιατί λες ότι τα runflat δεν στρίβουν? Ίσα ίσα που δεν μαγουλιάζει το λάστιχο στις στροφές και προσφέρουν καλύτερο feeling στο τιμόνι. Με τα goodyear RFT δεν είχα ποτέ θέμα στο στρίψιμο ακόμα και σε αρκετή πίεση, αρκεί να είχαν ζεσταθεί καλά. Δεν συγκρίνονται βέβαια με τα καθαρόαιμα sport λάστιχα και με τα πολύ χαμηλά προφίλ.
Για την ανάρτηση θα συμφωνήσω ότι αν βγάλεις σε bmw τα runflat για να πας σε συμβατικά πρέπει υποχρεωτικά να πας σε πιο σφιχτό setup. Αλλά μιλάμε για την 116d, όχι για την 135
Επίσης μια χαρά επισκευάζονται τα rft, 2 πρόκες πάτησα και μάλιστα την μία σε δύσκολο σημείο (σχεδόν στο πλαινό) και έγινε μπάλωμα κανονικά.
Η bmw επιμένει στα rft κυρίως για λόγους ασφαλείας, άλλωστε μάλλον θα ήταν πιο φθηνό να βάζει συμβατικά λάστιχα με ένα κιτ επισκευής. -
mrclouzo, καταρχήν καλοφάγωτα και πάντα ασφαλείς διαδρομές.
Η αίσθηση είναι ότι γίνεται υπερβολικά ευαίσθητο και σε πάνε εκείνα (πχ. νεροφαγώματα) οπότε χρειάζεται συνέχεια μικροδιορθώσεις με το τιμόνι.
Για το στρίψιμο αν φτάσουν στο όριο γίνονται όλα μετά τόσο απότομα που δεν μαζεύεται με τίποτα η BMW.
Μόνο της Michelin επιδέχονται επισκευή και αυτό υπό προϋποθέσεις (χλμ. που διένυσες, σημείο κλπ) άλλα η διαφορά στην τιμή τους είναι αρνητικός παράγοντας.Τελικά όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και βασικά πολλοί κάτοχοι θέλουν ελευθερία και ποικιλία επιλογών που δεν μπορεί να την περιορίσει καμία εταιρεία όσο και αν την αγαπάμε!
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Μόνο της Michelin επιδέχονται επισκευή και αυτό υπό προϋποθέσεις (χλμ. που διένυσες, σημείο κλπ)Αυτό δεν ισχύει! ΟΛΑ τα RFT επιδέχονται επισκευή (μάλιστα στο Site της Continental έχει και PDF με οδηγίες προς του 'λαστιχάδες' για τον τρόπο επισκευής), ΑΡΚΕΙ:
- να μην έχουν σκίσιμο (όπως όλα τα λάστιχα)
- να μην έχουν καταστραφεί τα πλαϊνά τους. Εάν έχουν διανύσει απόσταση χωρίς αέρα, το πιθανότερο είναι ότι θα έχουν καταστραφεί.
Στα 9 χρόνια που έχω αυτοκίνητα με RFT ελαστικά έχω επισκευάσει:
- 2 φορές Dunlop
- 2 φορές Goodyear
- 1 φορά Bridgestone
- 1 φορά Continetal
-
Φανής ο λαστιχοκτονος.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Φανής ο λαστιχοκτονος.Ας είναι καλά οι οικοδομές και τα καρφιά!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μόνο της Michelin επιδέχονται επισκευή και αυτό υπό προϋποθέσεις (χλμ. που διένυσες, σημείο κλπ)
Αυτό δεν ισχύει! ΟΛΑ τα RFT επιδέχονται επισκευή (μάλιστα στο Site της Continental έχει και PDF με οδηγίες προς του 'λαστιχάδες' για τον τρόπο επισκευής), ΑΡΚΕΙ:
- να μην έχουν σκίσιμο (όπως όλα τα λάστιχα)
- να μην έχουν καταστραφεί τα πλαϊνά τους. Εάν έχουν διανύσει απόσταση χωρίς αέρα, το πιθανότερο είναι ότι θα έχουν καταστραφεί.
Στα 9 χρόνια που έχω αυτοκίνητα με RFT ελαστικά έχω επισκευάσει:
- 2 φορές Dunlop
- 2 φορές Goodyear
- 1 φορά Bridgestone
- 1 φορά Continetal
ποιό το νόημα τότε να έχεις rft λάστιχα με τα μειονεκτήματα τους;;;
-
Φάνη δεν ξέρω στα πόσα φουιτ καίγεσαι, σίγουρα όμως δεν θα έχεις τα σωστά τοιχώματα. Ένα απλό ελαστικό θα είναι πλέον και αν πρόκειται για καρφί σταματάς στο πρώτο βενζινάδικο και σε περνάνε ένα κορδόνι
(Michelin & Pirelli δεν έβαλες ποτέ ή δεν τρυπάνε αυτά;)
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]