-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Λοιπον... τα φωτα σας..!
Σε τσαχουρωμα φρενων απο τα 140χλμ το αμαξι οχι παντα μου κανει ενα μικρο τραβηγμα δεξια αλλα οχι με την εννοια του 'τραβαει' οπως ολοι ξερουμε , αλλα με την αισθηση οτι μπαινει σε καποια ¨ραγα¨για 1-2'. Γενικοτερα δεν τρεμει , δεν τραβαει σε πορεια , δεν τραβαει σε φρεναρισμα απο μικρες ταχυτητες RainExpert 3 , εικαζω ισως ειναι απο το ελαστικο επειδη ειναι κατευθυνομενο το οποιο με εχει αφησει κατα ευχαριστημενο εως τωρα και δεν μου εχει δημιουργησει το παραμικρο θεμα στο αμαξι. Τι μπορει να ειναι ή και να μην ειναι.
Μαλλον ο κατανεμιτης πιεσης των φρενων,δινει μεγαλυτερη πιεση στη δεξια δαγκανα κατι που γινεται αντιληπτο σε δυνατο φρεναρισμα και με πολλα χλμ......ρυθμιζεται αυτο σε ενα καλο φρενομαστορα.
Aν εχει ABS ο κατανεμιτης είναι το ιδιο το ABS νομιζω.Δεν γινεται καποια ρυθμιση παρα μονο πως ειχε ρυθμιστεί από το εργοστασιο.
Τσεκαρε τις πιεσεις των ελαστικων σου.Ένα σεναριο αν και δεν πειραξες τα φρενα προσφατα είναι να υπαρχει αερας στο κύκλωμα φρενων από την αντιθετη πλευρα που τραβάει το αμαξι.
Βεβαια 'τραβηγμα' στο φρεναρισμα μπορει να είναι θεμα ευθυγράμμισης ειτε ακομη φθαρμένα σινεμπλοκ-μπαλακια. -
σε ενα φρενομετρο θα δεις την αληθεια, αρκετες φορες φταιει καποιο μαρκουτσι αν ειναι τα λαστιχενεια.
αν δεν δειτε διαφορα στο φρενομετρο καιταξτε τα συνεμπλοκ των ψαλιδιων ή της γεφυρας αν εκει στεγαζονται τα ψαλιδια. -
Η αληθεια ειναι πως αλλαξα υγρα πριν 1 χρονο περιπου και ισως να θελει εξαερωση . Βεβαια η σταθμη μου εναι σταθερη μεσα στο box οποτε δεν εχω καποια διαρροη . Εγινε ελεγχος σινεμπλοκ κλπ δεν βρεθηκε κατι. Να σημειωσω πως το αμαξι γενικοτερα πηγαινει αλφαδι στο δρομο και με μικρες ταχυτητες φρεναρισματος εξισου φρεναρει ευθεια.
-
Ο χρήστης fiatz έγραψε:
Λοιπον... τα φωτα σας..!Σε τσαχουρωμα φρενων απο τα 140χλμ το αμαξι οχι παντα μου κανει ενα μικρο τραβηγμα δεξια αλλα οχι με την εννοια του 'τραβαει' οπως ολοι ξερουμε , αλλα με την αισθηση οτι μπαινει σε καποια ¨ραγα¨για 1-2'. Γενικοτερα δεν τρεμει , δεν τραβαει σε πορεια , δεν τραβαει σε φρεναρισμα απο μικρες ταχυτητες RainExpert 3 , εικαζω ισως ειναι απο το ελαστικο επειδη ειναι κατευθυνομενο το οποιο με εχει αφησει κατα ευχαριστημενο εως τωρα και δεν μου εχει δημιουργησει το παραμικρο θεμα στο αμαξι. Τι μπορει να ειναι ή και να μην ειναι.
Λύσιμο οι δαγκάνες και καθάρισμα/ γρασσαρισμα οι πυροι. Προφανώς κάποια δαγκανα δεν πλέει ελεύθερα και έχεις μονόπλευρο φρενάρισμα. Σε κάθε αλλαγή τακακιων πρεπει να γίνεται αυτό.
-
Έκανα μια ερώτηση σε κατάστημα για αλλαγή δισκόπλακων και λογικά μαζί με τακάκια σε ΑΤΕ και μου έδωσε τιμή στα 240€ για όλα σε Astra H GTC 1.6 Turbo. Πως το βλέπετε σαν τιμή. Να κοιταξω και σε κάτι αλλο; Επίσης έχει μήπως διαφορετικές ποιότητες στα ΑΤΕ που θα έπρεπε να προσέξω; Δε θέλω κάτι τέρμα σπορ πλέον.
Τώρα φοράω τους μαμά δίσκους (ακόμα) και EBC Greenstuff τακάκια που είχα βάλει γιατί δεν άντεχα το απότομο κοκκάλωμα του μαμά τακακίου. -
Ο χρήστης teo_3 έγραψε:
Έκανα μια ερώτηση σε κατάστημα για αλλαγή δισκόπλακων και λογικά μαζί με τακάκια σε ΑΤΕ και μου έδωσε τιμή στα 240€ για όλα σε Astra H GTC 1.6 Turbo. Πως το βλέπετε σαν τιμή. Να κοιταξω και σε κάτι αλλο; Επίσης έχει μήπως διαφορετικές ποιότητες στα ΑΤΕ που θα έπρεπε να προσέξω; Δε θέλω κάτι τέρμα σπορ πλέον.
Τώρα φοράω τους μαμά δίσκους (ακόμα) και EBC Greenstuff τακάκια που είχα βάλει γιατί δεν άντεχα το απότομο κοκκάλωμα του μαμά τακακίου.Μπροστα πισω?
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Έκανα μια ερώτηση σε κατάστημα για αλλαγή δισκόπλακων και λογικά μαζί με τακάκια σε ΑΤΕ και μου έδωσε τιμή στα 240€ για όλα σε Astra H GTC 1.6 Turbo. Πως το βλέπετε σαν τιμή. Να κοιταξω και σε κάτι αλλο; Επίσης έχει μήπως διαφορετικές ποιότητες στα ΑΤΕ που θα έπρεπε να προσέξω; Δε θέλω κάτι τέρμα σπορ πλέον.
Τώρα φοράω τους μαμά δίσκους (ακόμα) και EBC Greenstuff τακάκια που είχα βάλει γιατί δεν άντεχα το απότομο κοκκάλωμα του μαμά τακακίου.Μπροστα πισω?
Αν εννοείς για την τιμή, ναι, μπρος πίσω.
-
Τελικα , ειχα παραγγειλει το service kit των δαγκανων το οποιο ηρθε , και ετσι βγαλαμε δαγκανες καθαρισαμε καινουργια τσιμουχακια , γρασσα , υγρα + τακακια ds Performance το αμαξι φρεναρει αλφαδιά. Δεν τραβαει και μπορω να πω οτι το τακακι ειναι μα παρα πολυ καλο !
Υ.Γ βλεπω μετα απο παρα παρα παρα πολυ καιρο το αμαξι να ρολλαρει πολυ ελευθερα και ξεκουραστα κατι που δεν ειχα πριν
-
παρακαλώ τίς προτάσεις σας ,γιά εμπρός δισκόπλακες κ τακάκια γιά ενα nissan micra k11 1000cc,
αν εχετε βάλει σέ ιδιο η παρόμοιο κυβισμού αμάξι ,
μού πρότειναν (δοκιμασμένα σέ opel astra 1400cc μέ πολύ καλά αποτελέσματα )
δίσκους κ τακάκια ή comline ή swag κυρίως ...
εσείς τί λέτε ? -
εγω θα σου προτεινα να βαλεις καποια μαρκα που ειδικευετε στα φρενα και οχι του κιλου....
βεβαια 70 αλογα εχει το 1000αρι μοτερ σου οποτε οτι και να βαλεις πιστευω θα το σταματαει..
εγω στα δικα μου τουρμπατα επιλεγω μεταξυ brembo,ferodo,ate,textar, αντε και κανα bosch για πιο φτηνο.. -
στο ibiza mk4 φθαρθηκαν τα εμπρος μαρκουτσια
για μαρκουτσι φρενων εμπρος αναμεσα σε febi & lpr ποιο να διαλεξω; -
Febi....για τα Lpr υπαρχουν αναφορες για σπασμένα τακακια κτλ....δν θα εβαζα κατι από αυτην
-
Καλησπερα για την λιπανση στα πυρακια της δαγκανας ειναι καταλληλο το απλο πρασινο γρασσο γενικης χρησης ή χρειαζεται κατι καλυτερο?
-
Ο χρήστης Sfak έγραψε:
Καλησπερα για την λιπανση στα πυρακια της δαγκανας ειναι καταλληλο το απλο πρασινο γρασσο γενικης χρησης ή χρειαζεται κατι καλυτερο?Γράσσο σιλικόνης, είναι λευκό και ακριβό.
-
Ο χρήστης Sfak έγραψε:
Καλησπερα για την λιπανση στα πυρακια της δαγκανας ειναι καταλληλο το απλο πρασινο γρασσο γενικης χρησης ή χρειαζεται κατι καλυτερο?Εχει ξανασυζητηθεί.Χρειαζεσαι λευκο γρασσο που είναι πανακριβο.Η παστα χαλκου απορρίπτεται.Εγω θα εβαζα γρασο υψηλης θερμοκρασίας για ρουλεμάν ή ένα ποιοτικο γρασο.
edit :Γράφαμε μαζι,Quadra21 η μια δαγκανα ειχε κενα στους πυρους,ο μαστορας εβαλε απλο γρασσο και σταματησε να χτυπάει.Μετα ανακαλυψα ότι εχω ιδιο γρασσο με αυτο που εβαζε η Μερκ στα ρουλεμάν τα μπροστινα.Η περιγραφή λεει υψηλη αντοχή σε θερμοκρασια και ότι είναι για ρουλεμάν.Αυτο το μηνα θα αλλαξω τακακια,να βγαλουμε το παλιο και να βαλουμε από αυτο της μερκ?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καλησπερα για την λιπανση στα πυρακια της δαγκανας ειναι καταλληλο το απλο πρασινο γρασσο γενικης χρησης ή χρειαζεται κατι καλυτερο?
Γράσσο σιλικόνης, είναι λευκό και ακριβό.
Έχεις να μου προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο?
-
Ο χρήστης Sfak έγραψε:
Καλησπερα για την λιπανση στα πυρακια της δαγκανας ειναι καταλληλο το απλο πρασινο γρασσο γενικης χρησης ή χρειαζεται κατι καλυτερο?
Γράσσο σιλικόνης, είναι λευκό και ακριβό.
Έχεις να μου προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο?
Όχι, όλα κάνουν τη δουλειά, αν πας σε καλό μαγαζί με βιομηχανικά θα έχει και μικρή συσκευασία σε πλαστικό σωληνάριο, εναλλακτικά μπορείς να βάλεις λίγο γράσο γραφιτούχο, το μαύρο που βάζουμε στους μπιλιοφόρους, αν δεν έχεις ζήτα μια δαχτυλιά από ένα συνεργείο.
-
Καλημερα παιδες και Χρονια Πολλα !
Ας ρωτησω κατι ! Ειχα κανει επισκευη δαγκανας πριν απο καιρο και αλλαχτηκαν ολα τα τσιμουχακια που εχει επανω η δαγκανα , καθαριστηκε γρασαριστηκε κλπ κλπ. Ολα καλα. Παραλληλα μπηκαν και τα DS Perfomance που τα περιμενα καιρο να ερθουν . Βγηκαν τα ds2500 ωπου ειχαν φαγωθει και ημουνα ευχαριστημενος και ειπα να βαλω κατι πιο ηπιο και ετοιμοπολεμο. Αλλα βλεπω οτι μετα απο καμια 2000χλμ ειχε βελτιωθει προς το χειροτερο η ακινητοποιηση του οχηματος , και κρυα που ειναι δεν φρεναρουν κατι που με τα ds2500 ποτε δεν αντιμετωπισα ως προβλημα.Επειτα ...οταν τα ζεστανω τα DS Perf πιανουν μεν αλλα μυριζουν δε.Να σημειωσω τα εστρωσα ευλαβικα και με προσοχη .Κατι που με παραξενεψε οταν τα παρελαβα ηταν οτι ειδα πως η συσκευασια ηταν αρκετα παλια κατι που σημαινει θα ηταν για πολυ πολυ πολυ καιρο ξεχασμενα σε ραφι .Παιζει αυτο ρολο στα τακακια ειδικα ? Αμαξι ενα f.panda
-
Όχι δεν παίζει ρόλο ο καιρός στο ράφι, απλά έχεις υποδεέστερο τακάκι και είχες συνιθίσει τις επιδόσεις του ds2500 και τώρα σου κακοφαίνεται, το τακάκι αυτό είναι, εσύ ζητάς επιδόσεις 2500 από τακάκι με χαμηλότερο συντελεστή τριβής, χαμηλότερη αντοχή στη θερμοκρασία καθώς και μείωση του συντελεστή τριβής με την άνοδο της γιατί μετά τις μυρωδιές το επόμενο στάδιο είναι η μείωση της απόδοσης, το κούτσουρο πεντάλ με 0 επιβράδυνση και οι καπνοί.
-
μου κανει εντυπωση παντως η τοσο μεγαλη διαφορα! Δεν καταλαβαινω γιατι ενα τακακι που ειναι street perfomanace να εχει τετοιες επιδοσεις.
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις