Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 393
    • 394
    • 395
    • 396
    • 397
    • 489
    • 490
    • 395 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221562
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      r200 last edited by

      με τους υδρογονανθρακες στο ρελαντι εχει στους 94 με υγραεριο, χρειαζεται λιγο κατεβασμα το μειγμα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a last edited by

        Μεχρι 120 στο ρελαντι εισαι μεσα στα ορια για την καρτα, μπορει εκεινη τη στιγμη να υπηρχε καποια φορτιο (βεντιλατερ ας πουμε) αν δεν δω μετρηση και στο Ο2 δεν πορω να σου πω τι θελει, ισως να θελει και πλουσιοτερο μειγμα. Αν μου ανεβαζες και μια μετρηση με βενζινη θα μπορουσα να ειμαι περισσοτερο σαφης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          r200 last edited by

          σωστο δεν το σκεφτηκα οτι εκεινη τη στιγμη αν λειτουργουσε το βεντιλατερ ειναι λογικο να το ανεβασει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            megane98hp last edited by

            Κλειδί Accent, με τηλεχειριστήριο, μπήκε στη θάλασσα. Τώρα κλειδώνει και ξεκλειδώνει το αμάξι αλλά δεν παίρνει μπροστά η μηχανή. 'Σώζεται' η κατάσταση αν του ξαναγίνει προγραμματισμός ή θέλουμε καινούριο κλειδί?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-chania last edited by

              Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
              Κλειδί Accent, με τηλεχειριστήριο, μπήκε στη θάλασσα. Τώρα κλειδώνει και ξεκλειδώνει το αμάξι αλλά δεν παίρνει μπροστά η μηχανή. 'Σώζεται' η κατάσταση αν του ξαναγίνει προγραμματισμός ή θέλουμε καινούριο κλειδί?

              Αν μπορείς άνοιξε το κλειδί, ξέπλυνέ το με νερό και άσε το να στεγνώσει εντελώς. Αν δεν τα έπαιξε (δύσκολο διότι είναι καλυμμένο με πλαστική μεμβράνη) ίσως έχει παραμείνει αλάτι στο παπάρι του ιμομπιλάιζερ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                w202-amg last edited by

                Διχως να αν ενδείκνυται θα προτιμουσα σπρευ επαφων χωρις λαδι....το νερο μ φαινεται ασχημη ιδεα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-chania last edited by

                  Δεν έχεις άδικο ίσως η καλύτερη λύση, απλά το είπα σαν ποιό γρήγορο και πιθανό να μην έχει αυτή τη στιγμή μαζί του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alxnks last edited by

                    Και με οινόπνευμα μπορει να τo ξεπλυνει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Όταν το σερβο φρένων έχει διαρροή απο τη μεμβράνη του ισχυει οτι επήρεαζει την λειτουργια του μοτέρ στο ρελαντί τραβώντας παραπανω αέρα? Όταν σβησεις το μοτέρ και δεν έχεις ουτε μια πεταλιά φρένου με υποβοηθηση , είναι ένδειξη οτι χάνει αέρα το σερβο? Ως γνωστόν με σβηστο μοτέρ εχεις τουλαχιστον λίγη υποβοήθηση μέχρι να γίνει κούτσουρο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                        Όταν το σερβο φρένων έχει διαρροή απο τη μεμβράνη του ισχυει οτι επήρεαζει την λειτουργια του μοτέρ στο ρελαντί τραβώντας παραπανω αέρα? Όταν σβησεις το μοτέρ και δεν έχεις ουτε μια πεταλιά φρένου με υποβοηθηση , είναι ένδειξη οτι χάνει αέρα το σερβο? Ως γνωστόν με σβηστο μοτέρ εχεις τουλαχιστον λίγη υποβοήθηση μέχρι να γίνει κούτσουρο.

                        Επηρεάζει, αν είναι καλή η μεβράνη και πατήσεις σταματημένος στο ρελαντί το φρένο 4-5 φορές πολύ γρήγορα θα δείς το ρελαντί να ανεβαίνει ελάχιστα, αν είναι τρύπι αη μεβράνη ακούς το σφύριγμα μέσα στο καζανάκι του σέρβο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Εγώ είχα ενα σύμπτωμα με σφύριγμα απο το σερβο και ατσαλο ρελαντί πριν ενα εξαμηνο. Έπειτα τα συμπτώματα εξαφανίστηκαν και εμφανίζονται παλι τώρα μετα απο αρκετά χλμ και μάλλον πάω για αλλαγη. Μου έκανε εντύπωση πως μια τρύπια μεμβράνη ξαφνικα 'έφτιαξε' ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                            Εγώ είχα ενα σύμπτωμα με σφύριγμα απο το σερβο και ατσαλο ρελαντί πριν ενα εξαμηνο. Έπειτα τα συμπτώματα εξαφανίστηκαν και εμφανίζονται παλι τώρα μετα απο αρκετά χλμ και μάλλον πάω για αλλαγη. Μου έκανε εντύπωση πως μια τρύπια μεμβράνη ξαφνικα 'έφτιαξε' ...

                            Mπορεί να μην είναι τρύπια η μεβράνη και να έχανε από τον σωλήνα που πάει στο σέρβο ή να είχε κολλήσει η ανεπίστροφη πλαστική βαλβίδα που είναι στο σημείο που ενώνεται η σωλήνας της υποπίεσης με το καζανάκι, εκεί υπάρχει μια βαλβίδα κουμπωτή με λάστιχο στο καζανάκι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Ποια η λειτουργια της βαλβίδας? Μπορεί να ακουγετε απο αυτήν το φύσημα? Καθαριζετε αυτη? Γιατι το αμαξι ειναι 25 ετιας και δεν ξερω αν βρω καινουρια. Επίσης έχω μερικές φορες σκληρό φρένο και αλλες φορες μαλακό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Ο χρήστης cson έγραψε:
                                Ποια η λειτουργια της βαλβίδας? Μπορεί να ακουγετε απο αυτήν το φύσημα? Καθαριζετε αυτη? Γιατι το αμαξι ειναι 25 ετιας και δεν ξερω αν βρω καινουρια. Επίσης έχω μερικές φορες σκληρό φρένο και αλλες φορες μαλακό.

                                Η λειτουργια της βαλβιδας είναι να κανει την συγκεκριμενη διαδρομή μονης κατεύθυνσης για τον αερα.Αν χαλασε τοτε ο αερας μπορει να κατευθυνθεί και προς τις δυο κατευθύνσεις οποτε ένα σφυριγμα ισως να ηταν λογικο.Δεν νομιζω να καθαρίζεται η πλαστικη,ισως οι μεταλλικες που είναι για υγρα.Κατα 99.9% είναι πολύ φθηνη και λογικα ή θα βρεις καινουργια ή μεταχειρισμενη.

                                Πηρα από Κινα 5 αντεπιστροφες βαλβιδες για 2$ προκειμενου να συμμαζεψω ένα κύκλωμα υποπιεσης που εχει το αμαξι.Δουλευουν αψογα.
                                Ακομη και αν δν βρεις για το δικο σου μπορεις να βαλεις μια άλλη αρκει να καλυπτει τα χαρακτηριστικα της δικης σου.(ευρος πιεσης που είναι ενεργη,αντεχει κτλ.)
                                Η βαλβιδα που λες πρεπει να είναι σαν μεγαλη φακη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  L200 πρόβλημα με το... φλας.
                                  Σχεδόν κάθε φορά, όχι πάντα, που βγάζω αριστερό φλας αρχίζει να αναβοσβήνει γρήγορα, σημάδι ότι κάποια απο τις λάμπες έχει καεί. Αμ δε. Αυτά όταν βρίσκομαι σε κίνηση. Μόλις σταματήσω σε φανάρι το φλας αρχίζει να λειτουργεί κανονικά. Και το λέω αυτό από το θόρυβο που κάνει μέσα στη καμπίνα το φλας. Κάποιες φορές, σταματάω σε φανάρι, έχω βγάλει τη ζώνη και έχω ανοίξει τη πόρτα να βγω έξω να δω πού υπάρχει το πρόβλημα αλλά ΚΑΘΕ φορά το φανάρι αρχίζει να λειτουργεί κανονικά. Δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι σε στάση, να ανάψω φλας και να μην δουλεύει κανονικά. Μόνο σε κίνηση το παρατηρώ.
                                  Τί παίζει και πως θα βγάλω άκρη?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    αλλαξε και τις 3 λαμπες και τσεκαρε τα ντουι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      renault_clio last edited by

                                      καλησπέρα ,
                                      εδω και καιρό είχα μικρή απώλεια λαδιού σε clio II 1.2 8v που τελευταία έχει αυξηθεί κάπως - βλέπω περισσότερο λάδι κάτω από το αυτοκίνητο εκεί που το παρκάρω.
                                      Το έδωσα για πλύσιμο και σε δυο τρεις μάστορες που βλέπουν τη διαρροή στην ένωση της κεφαλής με το μπλοκ - άρα φλάντζα κεφαλής. Κατανάλωση νερού δεν έχω σημαντική, θερμοκρασία κινητήρα φυσιολογική- δεν εχει ζεσταθεί κτλ.
                                      Ένας μάστορας μου πρότεινε σφίξιμο της κεφαλής , το εκανε πριν δύο βδομάδες , οι βίδες πήραν σφίξιμο, αλλά δεν είχαμε αποτέλεσμα γιατί πάλι βλέπω λάδια.. και πάλι από τη φλάντζα.
                                      Τι κάνουμε τώρα;;
                                      Η αλλαγή φλάντζας δεν είναι ένα ρίσκο; - εννοώ για μετά - μήπως έχουμε άλλα προβλήματα με κατανάλωση λαδιού κτλ. Αυτή τη στιγμή, χωρίς να μπορώ να υπολογίσω ακριβώς πόσα χάνει και πόσα καίει λόγω παλαιότητας , δε συμπληρώνω πάνω από 1L στις 4000Κm.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Ο χρήστης renault_clio έγραψε:
                                        καλησπέρα ,
                                        εδω και καιρό είχα μικρή απώλεια λαδιού σε clio II 1.2 8v που τελευταία έχει αυξηθεί κάπως - βλέπω περισσότερο λάδι κάτω από το αυτοκίνητο εκεί που το παρκάρω.
                                        Το έδωσα για πλύσιμο και σε δυο τρεις μάστορες που βλέπουν τη διαρροή στην ένωση της κεφαλής με το μπλοκ - άρα φλάντζα κεφαλής. Κατανάλωση νερού δεν έχω σημαντική, θερμοκρασία κινητήρα φυσιολογική- δεν εχει ζεσταθεί κτλ.
                                        Ένας μάστορας μου πρότεινε σφίξιμο της κεφαλής , το εκανε πριν δύο βδομάδες , οι βίδες πήραν σφίξιμο, αλλά δεν είχαμε αποτέλεσμα γιατί πάλι βλέπω λάδια.. και πάλι από τη φλάντζα.
                                        Τι κάνουμε τώρα;;
                                        Η αλλαγή φλάντζας δεν είναι ένα ρίσκο; - εννοώ για μετά - μήπως έχουμε άλλα προβλήματα με κατανάλωση λαδιού κτλ. Αυτή τη στιγμή, χωρίς να μπορώ να υπολογίσω ακριβώς πόσα χάνει και πόσα καίει λόγω παλαιότητας , δε συμπληρώνω πάνω από 1L στις 4000Κm.

                                        Φλάτζα ψευτοκάπακου είναι και όχι κεφαλής, αν ήταν κεφαλής θα είχες άλλες παρενέργειες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          renault_clio last edited by

                                          μακάρι να ήταν το ψευτοκάπακο ... αλλά δεν είναι. Το είδα και γω - το αυτοκίνητο δούλευε, ενώ ήταν στο ανυψωτικό και δάκρυζε στην ένωση κεφαλής -μπλοκ.. άλλωστε μπήκε καινούργια φλάντζα ψευτοκάπακου.
                                          Αποκλείεται να χάνει λάδι, χωρίς να είναι καμμένη η φλάντζα ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            toni1977 last edited by

                                            Καλησπερα και χρονια πολλα. @kuriakosArvanitis Εχω ενα ford focus 2001 1400 και μου κανει ακριβως το ιδιο προβλημα θα ηθελα να μαθω αν το εχεις λυσει τι ηταν?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 393
                                            • 394
                                            • 395
                                            • 396
                                            • 397
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 395 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr