-
EDIT
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Προφανώς μιλάω για παρόμοιο εξοπλισμό και ιπποδύναμη.Ο παρομοιος εξοπλισμος και ιπποδυναμη στο μεν 1.6d tig και 1.5d μπεμβε ειναι 8.000 ευρω διαφορα και ανεβαινει λιγο ακομα αν βαλεις ολα αυτα που λειπουν απο το bmw ενω το ιδιο συμβαινει και στα μεγαλα 190αρια.
Αστο. Ειναι ψαγμενο απο μενα ωρες επι ωρων το καλοκαιρι που ετοιμαζομουν για αγορα -
Νίκο αν έχεις να δώσεις την διαφορά, την δίνεις και παίρνεις το καλύτερο αυτοκίνητο (για εμένα τουλάχιστον).
-
Κι ένα τεστ από το Βέλγιο........κι εκεί λεει ότι ο ανταγωνιστής tiguan είναι ακριβότερος....
Τελικά μόνο ο Έλληνας αξιολογεί την υπεροχή στην ποιότητα και θέλει να την πληρώσει 3000 επιπλέον.....αν και εδώ βλέπω πολλούς φανατικούς θαυμαστές του Γάλλου αλλά κανένα ενδιαφερόμενο να σκάσει 32 χιλιαρικάκια...
http://www.auto55.be/tests/141340-peuge ... 16-bluehdi -
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
αν και εδώ βλέπω πολλούς φανατικούς θαυμαστές του Γάλλου αλλά κανένα ενδιαφερόμενο να σκάσει 32 χιλιαρικάκια...
http://www.auto55.be/tests/141340-peuge ... 16-bluehdiΦυσικά και βλέπεις πολλούς θαυμαστές γιατι ειναι το ωραιότερο SUV που κυκλοφορεί και επισης φυσικά με αυτή την τιμη δεν πρόκειται να κανει πωλησεις στην ελλαδα.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Νίκο αν έχεις να δώσεις την διαφορά, την δίνεις και παίρνεις το καλύτερο αυτοκίνητο (για εμένα τουλάχιστον).Μα για μενα οπως και για πολλους δεν ειναι το καλυτερο αφου υπερεχει μονο ποιοτικα και οδηγικα. Εγω γι αυτα τα δυο δε δινω 8.000 και να χανω σε ολα τα αλλα(περισσοτερο εξοπλισμο,χωρους,φρενα...)
Κι ένα τεστ από το Βέλγιο........κι εκεί λεει ότι ο ανταγωνιστής tiguan είναι ακριβότερος....
Τελικά μόνο ο Έλληνας αξιολογεί την υπεροχή στην ποιότητα και θέλει να την πληρώσει 3000 επιπλέον.....αν και εδώ βλέπω πολλούς φανατικούς θαυμαστές του Γάλλου αλλά κανένα ενδιαφερόμενο να σκάσει 32 χιλιαρικάκια... [emoji38]
http://www.auto55.be/tests/141340-peuge ... 16-bluehdiΑυτο ακριβως λεω: πως το tiguan ειναι καλυτερο συνολικα αλλα δεν θελουν να το δεχτουν για δυο λογους:
- Εχουν αντιvw αισθηματα και
- Δε μπορουν να πιστεψουν πως μπορει να υπαρχει ενα καλυτερο suv με αρκετα λιγοτερα λεφτα χωρις να υστερει καπου αλλα αντιθετα υπερτερει κιολας.
Το θεμα ειναι πως μερικοι ειναι διατεθιμενοι να δωσουν 8.000 παραπανω απο το vw για την λιγο καλυτερη ποιοτητα και στησιμο της x1 (λες και το suv ειναι για να μπαινουν στα ορια στις στροφες) αλλα δε δινουν για το αντικειμενικα ομορφο 3008 το οποιο θα το γουσταρουν βλεπωντας το στο γκαραζ τους!!!
Στα λογια ειμαστε πρωτοι. Στις πραξεις εχουμε προβλημα.
Εδω ειμαστε και τα λεμε και οι πωλησεις θα δειξουν τι και πως για το καθενα
-
Το τερμάτισες...ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΆΛΛΟ!!!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το τερμάτισες...ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΆΛΛΟ!!!Γεια σου ρε Βασιλη. Τη καλημερα μου. Σε λιγο θα μπει και ο Σπυρος να συμφωνησει μαζι σου!!!
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
αν και εδώ βλέπω πολλούς φανατικούς θαυμαστές του Γάλλου αλλά κανένα ενδιαφερόμενο να σκάσει 32 χιλιαρικάκια... [emoji38]
http://www.auto55.be/tests/141340-peuge ... 16-bluehdiΦυσικά και βλέπεις πολλούς θαυμαστές γιατι ειναι το ωραιότερο SUV που κυκλοφορεί και επισης φυσικά με αυτή την τιμη δεν πρόκειται να κανει πωλησεις στην ελλαδα.
Οι γαλλοφιλοι μπορεί να το θαυμαζουν αλλά το κοινό της κατηγορίας κοιτάει πιο συμβατικες γραμμές. Γι αυτό και τα νούμερα του Tiguan, του QQ κλπ.
Πανευρωπαϊκα και εκτός γαλλικής αγοράς προβλέπω μέτρια κίνηση σίγουρα σε σχέση με το τρίο του VAG, ακόμα και από το πατριωτακι του Kadjar. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
αν και εδώ βλέπω πολλούς φανατικούς θαυμαστές του Γάλλου αλλά κανένα ενδιαφερόμενο να σκάσει 32 χιλιαρικάκια... [emoji38]
http://www.auto55.be/tests/141340-peuge ... 16-bluehdiΦυσικά και βλέπεις πολλούς θαυμαστές γιατι ειναι το ωραιότερο SUV που κυκλοφορεί και επισης φυσικά με αυτή την τιμη δεν πρόκειται να κανει πωλησεις στην ελλαδα.
Οι γαλλοφιλοι μπορεί να το θαυμαζουν αλλά το κοινό της κατηγορίας κοιτάει πιο συμβατικες γραμμές. Γι αυτό και τα νούμερα του Tiguan, του QQ κλπ.
Πανευρωπαϊκα και εκτός γαλλικής αγοράς προβλέπω μέτρια κίνηση σίγουρα σε σχέση με το τρίο του VAG, ακόμα και από το πατριωτακι του Kadjar.Κι εμενα μου φαινεται υπερβολικη η εμφανιση του, προτιμω πιο συμβατικα σχεδια που θα ειναι και διαχρονικα.
Μεσα ειναι ωραιο και παλι καλα που δεν εκαναν τη μαλακια με το τιμονι, οπως στο μικρο του αδερφο που κρυβει τον πινακα των οργανων...
Θα ηθελα να το δω και απο κοντα
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Χωρις να λέω οτι πεφτεις έξω σε αυτα που λες το 3008 εχει βγει ενα μηνα στην αγορα δεν γινεται να μιλάς για πωλησεις ακόμη.
Υγ δεν ειμαι γαλλοφιλος, δεν είχα ποτε γαλλικό αυτοκινητο.
Υγ2 αν ζούσαμε σε άλλη χώρα οπου το 3008 ειναι καλύτερα τιμολογημενο θα το προτιμούσα του tiguan,στην ελλαδα εννοείτε οτι δεν θα πλήρωνα καπέλο σε σχέση με το vw. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
αν και εδώ βλέπω πολλούς φανατικούς θαυμαστές του Γάλλου αλλά κανένα ενδιαφερόμενο να σκάσει 32 χιλιαρικάκια... [emoji38]
http://www.auto55.be/tests/141340-peuge ... 16-bluehdiΦυσικά και βλέπεις πολλούς θαυμαστές γιατι ειναι το ωραιότερο SUV που κυκλοφορεί και επισης φυσικά με αυτή την τιμη δεν πρόκειται να κανει πωλησεις στην ελλαδα.
Οι γαλλοφιλοι μπορεί να το θαυμαζουν αλλά το κοινό της κατηγορίας κοιτάει πιο συμβατικες γραμμές.
Οι 'συμβατικες' γραμμες εχουν καταντησει πολυ βαρετες σε σημειο που τα περισσοτερα γερμανικα αυτοκινητα να μου μοιαζουν ιδια. Δεν λεω οτι δεν ειναι ομορφα καποια απλα ειναι βαρετα σχεδιαστικα μεσα εξω και κυριως εξω. Ενα σημειο στο οποιο βγαζω το καπελο στους Γαλλους ειναι οτι τολμουν να βγαλουν κατι πολυ διαφορετικο με τολμηρη σχεδιαση και στην περιπτωση ανεβασμενη ποιοτητα παντου. Δεν ψαχνουν ολοι αμαξι που μοιαζει με τετραγωνο κουτι. Επισης καποιοι θελουν να ειναι και λιγο 'μοναδικοι' και να μη βλεπουν σε καθε φαναρι αμαξι ιδιο με το δικο τους(ανηκω και γω σε αυτους).
Οι Alfa Romeo, Citroen και αλλες εφτιαξαν τολμηρα σχεδια που ειναι διαχρονικα ακομα και σημερα. Συνεπως δεν χρειαζεται ενα σχεδιο να ειναι 'συμβατικο' για να ειναι διαχρονικο. Αυτα τα λεω γενικα και οχι προσωπικα. Απλως βρηκα την αφορμη. -
Εντάξει αυτή η καραμέλα με την ποιότητα καταντάει κουραστική. Οκ να την λέει ο πωλητής της πεζώ. Κάπου το καταλαβαίνω.
Να την λέει ο κάθε ενδιαφέρομενος αγοραστής χώρις να έχει οδηγήσει το ίδιο αλλά και αντίστοιχα μοντέλα δεν το καταλαβαίνω.
Ας δοκιμάσει κανείς να ανοίξει και να κλείσει τις πόρτες πχ του 3008 και του tiguan κάι θα καταλαβει τι θα πει ποιότητα. -
Ο χρήστης christou έγραψε:
Εντάξει αυτή η καραμέλα με την ποιότητα καταντάει κουραστική. Οκ να την λέει ο πωλητής της πεζώ. Κάπου το καταλαβαίνω.
Να την λέει ο κάθε ενδιαφέρομενος αγοραστής χώρις να έχει οδηγήσει το ίδιο αλλά και αντίστοιχα μοντέλα δεν το καταλαβαίνω.
Ας δοκιμάσει κανείς να ανοίξει και να κλείσει τις πόρτες πχ του 3008 και του tiguan κάι θα καταλαβει τι θα πει ποιότητα.Δηλαδη την ποιοτητα την οριζεις με το κλεισιμο της πορτας? Σοβαρα τωρα? Γελαει και ο καθε πικραμενος. Δηλαδη αν η πορτα της M5 εκλεινε σαν τσιγγος θα επαυε να ειναι ενα καλο αυτοκινητο? Την πορτα την εκλεισες και μπηκες μεσα. Τελος. Οταν οδηγεις δεν ανοιγοκλεινεις τις πορτες για να πεις. Ααα κοιτα τι ποιοτικο αμαξι αγορασα. Ακου την πορτα.
-
Ο χρήστης christou έγραψε:
Ας δοκιμάσει κανείς να ανοίξει και να κλείσει τις πόρτες πχ του 3008 και του tiguan κάι θα καταλαβει τι θα πει ποιότητα.
Δηλαδη εσυ εχεις παιξει με τις πορτες και των δυο και εβγαλες συμπερασμα.
-
@dactilidis.john δεν διαφωνώ. Θα πρέπει να υπάρχουν και τα 'ξεχωριστά'.
+1 για το εσωτερικό του. ΙΜΟ ότι ωραιότερο υπάρχει σε μαζικό αυτοκίνητο.Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Χωρις να λέω οτι πεφτεις έξω σε αυτα που λες το 3008 εχει βγει ενα μηνα στην αγορα δεν γινεται να μιλάς για πωλησεις ακόμη .Γι αυτό λέω για πρόβλεψη. Φυσικά και είναι πολύ νωρίς ακόμα.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Δηλαδη την ποιοτητα την οριζεις με το κλεισιμο της πορτας? Σοβαρα τωρα? Γελαει και ο καθε πικραμενος. Δηλαδη αν η πορτα της M5 εκλεινε σαν τσιγγος θα επαυε να ειναι ενα καλο αυτοκινητο? Την πορτα την εκλεισες και μπηκες μεσα. Τελος. Οταν οδηγεις δεν ανοιγοκλεινεις τις πορτες για να πεις. Ααα κοιτα τι ποιοτικο αμαξι αγορασα. Ακου την πορτα.
Και όταν χτυπάς με το χέρι το ταμπλό. Αυτό το 'ντουκ ' λέει πολλά.
Δεν θα μας χαλάσεις το όνειρο τώρα... [emoji1] [emoji1] [emoji1] -
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Ας δοκιμάσει κανείς να ανοίξει και να κλείσει τις πόρτες πχ του 3008 και του tiguan κάι θα καταλαβει τι θα πει ποιότητα.
Δηλαδη εσυ εχεις παιξει με τις πορτες και των δυο και εβγαλες συμπερασμα.
Προφανώς και έχω 'παιξει' με τις πόρτες (και όχι μόνο) και των 2.
Κάι φυσικά δεν είναι το μόνο κριτήριο οι πόρτες. Είναι απλά ένα παράδειγμα -
Ο χρήστης christou έγραψε:
Ας δοκιμάσει κανείς να ανοίξει και να κλείσει τις πόρτες πχ του 3008 και του tiguan κάι θα καταλαβει τι θα πει ποιότητα.
Δηλαδη εσυ εχεις παιξει με τις πορτες και των δυο και εβγαλες συμπερασμα.
Προφανώς και έχω 'παιξει' με τις πόρτες (και όχι μόνο) και των 2.
Κάι φυσικά δεν είναι το μόνο κριτήριο οι πόρτες. Είναι απλά ένα παράδειγμαΟυτε παραδειγμα ειναι ουτε τιποτα. Το κλεισιμο της πορτας δεν ειναι καν χαρακτηριστικο ενος αυτοκινητου. Γι αυτο και δεν αναφερεται πουθενα στα χαρακτηριστικα. Δηλαδη αν ενα 208 gti εχει κατα πολυ χειροτερο ηχο πορτας απο ενα polo gti τι σημαινει αυτο οτι το polo ειναι καλυτερο? Μολις μπουν στο στροφιλικι(ενας σκοπος για τον οποιο φτιαχτηκαν) το polo θα μεινει τρεις στροφες πισω κατα γενικη ομολογια.
Η peugeot εχει μια πιο σπορ προσεγγιση κατι το οποιο αναγνωριζουν(ο τυπος) και στο 3008 σε σχεση με το tig που ειναι πιο 'οικογενειακο'. -
Σιγα μην αναφερει η vw οτι εχει βαρια πορτα και τασακι οπως αλλοι που εχουν στα εξτρα το πακετο καπνιστη!!!
Μερικα πρεπει να ειναι αυτονοητα γιατι δειχνει μια προσοχη της εταιριας
Κατι δειχνει και το κλεισιμο πορτας σαν αρχη
Peugeot 3008 2016