-
6ος γυρος του πρωταθληματος ο οποιος κακα τα ψεμματα διεξεγεται σε ενα απο τις πιο φημισμενες τοποθεσιες σαν αυτη του Μονακο,η οποια προσδιδει μια ξεχωριστη αιγλη κατα τη διαρκεια του GP.
Πρωτος ανεπισημος αγωνας εγινε στη συγκεκριμενη διαδρομη το '29 και απο το '50 οπου υπαρχει και επισημα η F1,βρισκεται ανεκαθεν καθε χρονο στο καλενταρι.Στις αρχες παντως τις δεκαετιας του '50 ο δρομος για την υπαρξη του συγκεκριμενου αγωνα δεν ηταν ''στρωμενος και με ροδοπεταλα'',αφου συγκεκριμενα το '50 στον πρωτο επισημο αγωνα τα μονοθεσια και οι πιλοτοι ειχαν ν'αντιμετωπισουν αντιξοες καιρικες συνθηκες,αφου ο πολυ δυνατος ανεμος που φυσουσε προκαλουσε μεγαλα προβληματα σταθεροτητας στα μονοθεσια,ιδιαιτερα απο το περασμα στην Tabac και μαλστα εφερνε το νερο της θαλασσας μεσα στην πιστα...με αποτελσμα ηδη στον 1ο γυρο του συγκεκριμενου αγωνα να συγκρουσθουν οι Gonzalez-Farina που βρισκονταν στην 2η και 3η θεση αντιστοιχα ενω ταυτοχαρονα παρεσυραν και αλλα 8 μονοθεσια μαζι τους...Συν τοις αλλοις τα ατυχηματα δεν μπορουν να λειπουν απο μια τοσο στενη πιστα και ετσι ιδιαιτερα στην δεκαετια του '80 οπου οι διοργανωτες μικριναν αισθητα τη St.Devote δεν ελλειπαν τα ατυχηματα στην 1η στροφη μετα την εκκινηση,χαρακατηριστικο παραδειγμα το '80 οταν ο Derek Daly με μια Tyrell επεσε πανω στην Alfa του Bruno Giacomelli.
Επιπροσθετως απο εναν τετοιο ιστορικο αγωνα δεν μπορουν να λειπουν και μερικες στιγμες οι οποιες εγραψαν ιστορια με κυριο πρωταγωνιστη μπορω να πω τον αυμνηστο Ayrton Senna...τι να πρωτοθυμηθω το '84 οταν ταπεινωσε μεσα στην βροχη τον Prost,το '88 με τον καταπληκτικο του γυρο που του εδωσε την pole ή την επικη μαχη που ειχε με τον Mansell το '92...Στο κοντινο παρελθον βλεπουμε οτι τα πραγματα ειναι αρκετα ρευστα με την McLaren να εχει ενα μικρο προβαδισμα.Το '00 ο Coulthard οντας αλανθαστος καταφερε να παρει μια καταπληκτικη νικη,ενω την επομενη χρονια ειχαμε τον περιπατο της Ferrari με τους Schumacher-Barrichello να κανουν το 1-2.Το '02 ο Σκοτος απεδειξε για αλλη μια φορα το ταλεντο του οπου με μια υποδεεστερη ΜΡ4-17 καταφερε να κρατησεις για 78 γυρους την αφινιασμενη F2002 του Schumi.Το 2003 σιγουρα ειχαμε εναν απο τους πιο συγκλονιστικους αγωνες με τους Montoya-Raikkonen-Schumi να κανουν τον δικο τους αγωνα και να τερματιζουν στο τελος με διαφορα μικορτερη των 2 δλ,ενω περυσι υστερα απο αψογη οδηγηση για τον Trulli ειχαμε την 1η νικη για τον Ιταλο.
Απο τεχνικης αποψεως στα ελαστικα χρησιμοποιουνται πολυ μαλακες γομες,οι οποιες κατασκευαζονται ειδικα γι'αυτη την πιστα,στις αεροτομες ρυθμιζονται ετσι ωστε να παραγουν μεγιστη καθετη δυναμη.Στο 35% μολις του γυρου υπαρχει τερμα γκαζι,ενω τελος μεγαλη προσοχη δινεται στο κιβωτιο και την μεταδοση αφου απο τις αναπηδησεις που εχει το οδοστρωμα ειναι ευκολο να σπασει καποιο γραναζι.Ο κινητηρας συνηθως βρισκεται στο φασμα των 12.000 με 15.000 στροφων ενω πρεπει να ειναι αρκετα ελαστικος αφου στο Grand Hotel μπορει να φτασει μεχρι και τις 5.000 στροφες.
-
6ος γυρος του πρωταθληματος ο οποιος κακα τα ψεμματα διεξεγεται σε ενα απο τις πιο φημισμενες τοποθεσιες σαν αυτη του Μονακο,η οποια προσδιδει μια ξεχωριστη αιγλη κατα τη διαρκεια του GP.
Πρωτος ανεπισημος αγωνας εγινε στη συγκεκριμενη διαδρομη το '29 και απο το '50 οπου υπαρχει και επισημα η F1,βρισκεται ανεκαθεν καθε χρονο στο καλενταρι.Στις αρχες παντως τις δεκαετιας του '50 ο δρομος για την υπαρξη του συγκεκριμενου αγωνα δεν ηταν ''στρωμενος και με ροδοπεταλα'',αφου συγκεκριμενα το '50 στον πρωτο επισημο αγωνα τα μονοθεσια και οι πιλοτοι ειχαν ν'αντιμετωπισουν αντιξοες καιρικες συνθηκες,αφου ο πολυ δυνατος ανεμος που φυσουσε προκαλουσε μεγαλα προβληματα σταθεροτητας στα μονοθεσια,ιδιαιτερα απο το περασμα στην Tabac και μαλστα εφερνε το νερο της θαλασσας μεσα στην πιστα...με αποτελσμα ηδη στον 1ο γυρο του συγκεκριμενου αγωνα να συγκρουσθουν οι Gonzalez-Farina που βρισκονταν στην 2η και 3η θεση αντιστοιχα ενω ταυτοχαρονα παρεσυραν και αλλα 8 μονοθεσια μαζι τους...Συν τοις αλλοις τα ατυχηματα δεν μπορουν να λειπουν απο μια τοσο στενη πιστα και ετσι ιδιαιτερα στην δεκαετια του '80 οπου οι διοργανωτες μικριναν αισθητα τη St.Devote δεν ελλειπαν τα ατυχηματα στην 1η στροφη μετα την εκκινηση,χαρακατηριστικο παραδειγμα το '80 οταν ο Derek Daly με μια Tyrell επεσε πανω στην Alfa του Bruno Giacomelli.
Επιπροσθετως απο εναν τετοιο ιστορικο αγωνα δεν μπορουν να λειπουν και μερικες στιγμες οι οποιες εγραψαν ιστορια με κυριο πρωταγωνιστη μπορω να πω τον αυμνηστο Ayrton Senna...τι να πρωτοθυμηθω το '84 οταν ταπεινωσε μεσα στην βροχη τον Prost,το '88 με τον καταπληκτικο του γυρο που του εδωσε την pole ή την επικη μαχη που ειχε με τον Mansell το '92...Στο κοντινο παρελθον βλεπουμε οτι τα πραγματα ειναι αρκετα ρευστα με την McLaren να εχει ενα μικρο προβαδισμα.Το '00 ο Coulthard οντας αλανθαστος καταφερε να παρει μια καταπληκτικη νικη,ενω την επομενη χρονια ειχαμε τον περιπατο της Ferrari με τους Schumacher-Barrichello να κανουν το 1-2.Το '02 ο Σκοτος απεδειξε για αλλη μια φορα το ταλεντο του οπου με μια υποδεεστερη ΜΡ4-17 καταφερε να κρατησεις για 78 γυρους την αφινιασμενη F2002 του Schumi.Το 2003 σιγουρα ειχαμε εναν απο τους πιο συγκλονιστικους αγωνες με τους Montoya-Raikkonen-Schumi να κανουν τον δικο τους αγωνα και να τερματιζουν στο τελος με διαφορα μικορτερη των 2 δλ,ενω περυσι υστερα απο αψογη οδηγηση για τον Trulli ειχαμε την 1η νικη για τον Ιταλο.
Απο τεχνικης αποψεως στα ελαστικα χρησιμοποιουνται πολυ μαλακες γομες,οι οποιες κατασκευαζονται ειδικα γι'αυτη την πιστα,στις αεροτομες ρυθμιζονται ετσι ωστε να παραγουν μεγιστη καθετη δυναμη.Στο 35% μολις του γυρου υπαρχει τερμα γκαζι,ενω τελος μεγαλη προσοχη δινεται στο κιβωτιο και την μεταδοση αφου απο τις αναπηδησεις που εχει το οδοστρωμα ειναι ευκολο να σπασει καποιο γραναζι.Ο κινητηρας συνηθως βρισκεται στο φασμα των 12.000 με 15.000 στροφων ενω πρεπει να ειναι αρκετα ελαστικος αφου στο Grand Hotel μπορει να φτασει μεχρι και τις 5.000 στροφες.
-
6ος γυρος του πρωταθληματος ο οποιος κακα τα ψεμματα διεξεγεται σε ενα απο τις πιο φημισμενες τοποθεσιες σαν αυτη του Μονακο,η οποια προσδιδει μια ξεχωριστη αιγλη κατα τη διαρκεια του GP.
Πρωτος ανεπισημος αγωνας εγινε στη συγκεκριμενη διαδρομη το '29 και απο το '50 οπου υπαρχει και επισημα η F1,βρισκεται ανεκαθεν καθε χρονο στο καλενταρι.Στις αρχες παντως τις δεκαετιας του '50 ο δρομος για την υπαρξη του συγκεκριμενου αγωνα δεν ηταν ''στρωμενος και με ροδοπεταλα'',αφου συγκεκριμενα το '50 στον πρωτο επισημο αγωνα τα μονοθεσια και οι πιλοτοι ειχαν ν'αντιμετωπισουν αντιξοες καιρικες συνθηκες,αφου ο πολυ δυνατος ανεμος που φυσουσε προκαλουσε μεγαλα προβληματα σταθεροτητας στα μονοθεσια,ιδιαιτερα απο το περασμα στην Tabac και μαλστα εφερνε το νερο της θαλασσας μεσα στην πιστα...με αποτελσμα ηδη στον 1ο γυρο του συγκεκριμενου αγωνα να συγκρουσθουν οι Gonzalez-Farina που βρισκονταν στην 2η και 3η θεση αντιστοιχα ενω ταυτοχαρονα παρεσυραν και αλλα 8 μονοθεσια μαζι τους...Συν τοις αλλοις τα ατυχηματα δεν μπορουν να λειπουν απο μια τοσο στενη πιστα και ετσι ιδιαιτερα στην δεκαετια του '80 οπου οι διοργανωτες μικριναν αισθητα τη St.Devote δεν ελλειπαν τα ατυχηματα στην 1η στροφη μετα την εκκινηση,χαρακατηριστικο παραδειγμα το '80 οταν ο Derek Daly με μια Tyrell επεσε πανω στην Alfa του Bruno Giacomelli.
Επιπροσθετως απο εναν τετοιο ιστορικο αγωνα δεν μπορουν να λειπουν και μερικες στιγμες οι οποιες εγραψαν ιστορια με κυριο πρωταγωνιστη μπορω να πω τον αυμνηστο Ayrton Senna...τι να πρωτοθυμηθω το '84 οταν ταπεινωσε μεσα στην βροχη τον Prost,το '88 με τον καταπληκτικο του γυρο που του εδωσε την pole ή την επικη μαχη που ειχε με τον Mansell το '92...Στο κοντινο παρελθον βλεπουμε οτι τα πραγματα ειναι αρκετα ρευστα με την McLaren να εχει ενα μικρο προβαδισμα.Το '00 ο Coulthard οντας αλανθαστος καταφερε να παρει μια καταπληκτικη νικη,ενω την επομενη χρονια ειχαμε τον περιπατο της Ferrari με τους Schumacher-Barrichello να κανουν το 1-2.Το '02 ο Σκοτος απεδειξε για αλλη μια φορα το ταλεντο του οπου με μια υποδεεστερη ΜΡ4-17 καταφερε να κρατησεις για 78 γυρους την αφινιασμενη F2002 του Schumi.Το 2003 σιγουρα ειχαμε εναν απο τους πιο συγκλονιστικους αγωνες με τους Montoya-Raikkonen-Schumi να κανουν τον δικο τους αγωνα και να τερματιζουν στο τελος με διαφορα μικορτερη των 2 δλ,ενω περυσι υστερα απο αψογη οδηγηση για τον Trulli ειχαμε την 1η νικη για τον Ιταλο.
Απο τεχνικης αποψεως στα ελαστικα χρησιμοποιουνται πολυ μαλακες γομες,οι οποιες κατασκευαζονται ειδικα γι'αυτη την πιστα,στις αεροτομες ρυθμιζονται ετσι ωστε να παραγουν μεγιστη καθετη δυναμη.Στο 35% μολις του γυρου υπαρχει τερμα γκαζι,ενω τελος μεγαλη προσοχη δινεται στο κιβωτιο και την μεταδοση αφου απο τις αναπηδησεις που εχει το οδοστρωμα ειναι ευκολο να σπασει καποιο γραναζι.Ο κινητηρας συνηθως βρισκεται στο φασμα των 12.000 με 15.000 στροφων ενω πρεπει να ειναι αρκετα ελαστικος αφου στο Grand Hotel μπορει να φτασει μεχρι και τις 5.000 στροφες.
-
Εκτος μεγαλου απροοπτου και συμφωνα με τα αποτελεσματα της πρωτης ημερας των ελευθερων δοκιμων , βλεπουμε και παλι την μαχη να δινεται αναμεσα στη Renault κ τη ΜcLaren .Απο εκει και περα οι ποιο επικρατεστερες ομαδες για καποια εκπληξη ειναι η Red Bull και ισως η Τοyota , ελλεω Trulli !
Ως αναφορα την Ferrari μετα λυπης μου -καθοτι Ferrarακιας - νομιζω οτι δεν θα δει νικη , αλλα ουτε καν podium ουτε κ στο Monaco ..εκτος αν ο Μιχαλακης εχει διαφορετικη αποψη , πραγμα πολυ δυσκολο για τον συγκεκριμενο αγωνα....
-
Τό μόνο το οποίο εχω να πώ ειναι οτι αν κερδίσει ο Alonso τότε
κατά πάσα πιθανότητα θα εχουμε ενα πρόωρο τέλος στό πρωτάθλημα.
Βεβαια πιστέυω οτι Alonso και Raikkonen εχουν τις ιδιες πιθανοτητες
για τον πιο απρόβλευτο αγώνα της χρονιάς αλλα θα ήθελα το αγαπημένο μας σπορ να εχει ενδιαφέρον μέχρι και τον τελευταίο αγώνα.
Βλέποντας χθές το πρωί τα ελευθερα δοκιμαστικά κατάλαβα οτι οι ferrari βρίσκονται σε εναν ακόμα αγώνα αρκετά πίσω μάλλον λόγω τών ελαστικών
γιατί οι Γάλλοι σχολιαστές λέγανε οτι το αυτοκίνητο ειναι ανταγωνιστικό. -
Εγω παντως πιστευω πως και να κερδισει ο Alonso στο Monaco δεν τελειώνει τπτ απλα θα εχει ενα σημαντικο προβαδισμα σε σχεση με τους αλλους.Η McLaren εδειξε στην Ισπανια πως ειναι παρα πολυ δυνατη και μην ξεχναμε πως απομενουν αλλοι 13 αγωνες μετα το Monaco οπου μπορουν να γινουν πολλα πραγματα οσον αφορα ολες τις ομαδες.
-
Έχει σήμερα δοκιμαστικά? Αν ναι, τι ώρα? Θα τα δείξει κάποιος (Alpha/RTL) ?
-
!!!!! Απίστευτος, απλά, απίστευτος... Δείτε τα δοκιμαστικά, μην τα χάσετε. Ο τυπάκος είναι απίστευτος
-
Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
!!!!! Απίστευτος, απλά, απίστευτος... Δείτε τα δοκιμαστικά, μην τα χάσετε. Ο τυπάκος είναι απίστευτοςΔημήτρη, που είσαι φιλαράκο; Όλα καλά; Καλωσόρισες ξανά κοντά μας!
Ο δικός σου είναι ο απίστευτος; Για να δούμε τι θα κάνει... -
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
!!!!! Απίστευτος, απλά, απίστευτος... Δείτε τα δοκιμαστικά, μην τα χάσετε. Ο τυπάκος είναι απίστευτος
Δημήτρη, που είσαι φιλαράκο; Όλα καλά; Καλωσόρισες ξανά κοντά μας!
Ο δικός σου είναι ο απίστευτος; Για να δούμε τι θα κάνει...Δεν ξέρω ποιος είναι ο δικός του αλλά μάλλον άλλος είναι ο απίστευτος..
-
Εσένα έψαχνα βρε Νασο σε άλλο thread, νόμιζα οτι την έκανες από το forum.
Επιτέλους, είμαστε στην ιδια ομάδα, ε; Ο δικος μου με έχει απογοητεύσει πλήρως και ο Πουρναράκης τα κατάφερε να με κάνει να χάσω την πίστη μου σ' αυτόν. Του πήρε 4 χρόνια βέβαια αλλα τα κατάφερε, χεχε... Για να πούμε την αλήθεια βέβαια, ο 'δικός' σου μαλλον τα κατάφερε, καθώς μετράω όχι δέκατα αλλα δευτερόλεπτα πίσω σου.Όχι λοιπόν, ο 'τυπάκος' που ανέφερα δεν είναι ο πρώην δικός μου. Είναι ο νυν δικός μου και πρώην και νυν δικός σου. Σε μπέρδεψα;
-
Ή πιο απλά, ο Raikkonen! Είδα τον γύρο του Alonso και πραγματικά τον θαύμασα. Γνωρίζοντας ότι ο πρώτος είναι ο Kimi ήθελα να δω πόσο καλύτερα θα μπορούσε να πάει.. Και πήγε και εγώ έμεινα
Έτσι ρε Kimi, πάρε και αύριο την κούπα -
Μόνο 'έμεινα' ; Βασικά στην αρχή λέω ' μπα... χάλασε το χρονόμετρο' . Μου άρεσε πολύ που ο Αλόνσο με το γνωστό πλέον ψιλουπεροπτικό ύφος άρχισε τις χειρονομίες πάλι (βλέπε τα 3 δακτυλα σηκωμένα στην Ιμολα), σηκώνοντας τον δείκτη του και εννοωντας προφανώς 'pole!' .
Μετά βγήκε ο Kimi και του σήκωσε το μεσαιο δάκτυλο, δείχνοντας του τι πήρε -
.
Red Bull & Star Wars
Ακούσατε τον Κούλθαρντ; 'Use the force'...
χαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχ
-
Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
Μόνο 'έμεινα' ; Βασικά στην αρχή λέω ' μπα... χάλασε το χρονόμετρο' . Μου άρεσε πολύ που ο Αλόνσο με το γνωστό πλέον ψιλουπεροπτικό ύφος άρχισε τις χειρονομίες πάλι (βλέπε τα 3 δακτυλα σηκωμένα στην Ιμολα), σηκώνοντας τον δείκτη του και εννοωντας προφανώς 'pole!' .
Μετά βγήκε ο Kimi και του σήκωσε το μεσαιο δάκτυλο, δείχνοντας του τι πήρεΕπ, σεμνά...
Εγώ ένα θέλω να πω... Ελπίζω να συνεχίσει η McLaren να παρέχει στον Kimi ανταγωνιστικό και αξιόπιστο μονοθέσιο! Δεν νομίζω ότι κανείς αμφισβητούσε το ταλέντο του, μένει να τον δούμε και με διάρκεια πλέον!
Λοιπόν Δημήτρη, χαίρομαι που είμαστε στην ίδια ομάδα πλέον. Πήγες στρατό διάβασα; Λέω να συνεχίσουμε σε pm για να μην πρήζουμε τον κόσμο! Έχουμε μπόλικα να πούμε. Εγώ πάντως εγκατέλειψα το Βόλο... Πάει αυτό! Θα τα πούμε!!!Go Kimi!!! We're behind you!!!
(Ισχύει αυτό που είπε ο Πουρναράκης για απόλυτο ρεκόρ πίστας; )
-
Στο RTL, σε κάποιο super slow motion replay, φαίνεται μπροστά από το sidepot του Coulthard: ' Powered by 'The Dark Force' ' ... χεχεχε
Πάω 1.000.000 Ευρώ στοίχημα ότι η έκπληξη που ετοιμάζει η Redbull στα pit-stops μάλλον θα ειναι να ντύσει το προσωπικό με πυρίμαχες στολές που θα είναι ίδιες με αυτές των στρατιωτών της Αυτοκρατορίας στην ταινία. Καλό αλλά λίγοτραβηγμένο ίσως για του κακομοίρηδες που θα βάζουν καύσιμα .
Έιπαμε η F1 είναι ένα τσίρκο και προφανώς οι Redbull αποτελούν τους κλόουν -
Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
Στο RTL, σε κάποιο super slow motion replay, φαίνεται μπροστά από το sidepot του Coulthard: ' Powered by 'The Dark Force' ' ... χεχεχεΠάω 1.000.000 Ευρώ στοίχημα ότι η έκπληξη που ετοιμάζει η Redbull στα pit-stops μάλλον θα ειναι να ντύσει το προσωπικό με πυρίμαχες στολές που θα είναι ίδιες με αυτές των στρατιωτών της Αυτοκρατορίας στην ταινία. Καλό αλλά λίγοτραβηγμένο ίσως για του κακομοίρηδες που θα βάζουν καύσιμα .
Έιπαμε η F1 είναι ένα τσίρκο και προφανώς οι Redbull αποτελούν τους κλόουνΑν τους πληρώνουν ας διαφημίσουν και σερβιέτες προκειμένου να αντισταθμίσουν το κόστος από την απώλεια των καπνοχρημάτων...
-
Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
Μόνο 'έμεινα' ; Βασικά στην αρχή λέω ' μπα... χάλασε το χρονόμετρο' . Μου άρεσε πολύ που ο Αλόνσο με το γνωστό πλέον ψιλουπεροπτικό ύφος άρχισε τις χειρονομίες πάλι (βλέπε τα 3 δακτυλα σηκωμένα στην Ιμολα), σηκώνοντας τον δείκτη του και εννοωντας προφανώς 'pole!' .
Μετά βγήκε ο Kimi και του σήκωσε το μεσαιο δάκτυλο, δείχνοντας του τι πήρεΤο διαβασα αυτο και στο motorsport.ert.gr, παρ'ολα αυτα δε νομιζω οτι πανυγηρισε προωρα pole αλλα τον καλο του γυρο και την πρωτη σειρα στην εκκινηση. Το αποτελεσμα που καταφερε του επιτρεπει ισως και με μια συντηρητικη στρατηγικη να βγει χαλαρα δευτερος, που θα του δωσει τρομερο προβαδισμα για πρωταθλημα. Αυτο βεβαια λογω του χαζου συστηματος βαθμολογησης, που φαινεται να εχει γυρισει μπουμερανγκ κατα της FIA.
ΥΓ. http://www.fia-amd-survey2005.com αν φωναζετε και κανενας δε σας ακουει - οχι δηλαδη οτι θα αλλαξει και τιποτα...
-
Πολύ καλός ο Κίμι σήμερα. Μπράβο του!
Μ'άρεσε που που 'βούλωσε' τον Αλόνσο που πανηγύριζε! Είπαμε, μην κάνει όταν έχει πάρει την προσωρινή pole σαν να έχει κερδίσει τον αγώνα!Εντωμεταξύ κάπου στα μισά όπου είχαν περάσει οι 'κακοί' οδηγοί του grid ('κακοί' για το Μονακό λόγω απειρίας) λέω στον πατέρα μου:
'Ρε γμτ, κανένας δε θα τρακάρει σήμερα? (ναι, είμαι κακός ) Να δεις θα τρακάρει ο Ralf!!!'
Μετά από λίγο κατάλαβα πώς αισθάνεται ένα φιλαράκι γκαντέμης που του βγαίνουν όλα κι εμείς τον κοροϊδεύουμε!
Αφήστε που ο father δεν πίστευε που του έλεγα ότι δεν είχα δει τι είχε γίνει στο net!!!!
Γκαντέμης και ψεύτης από το πουθενά!
Αφού φέτος ο ταρζάν Ralf δεν είχε κάνει τίποτα! Καιρός δεν ήταν?? -
Ωχ τώρα είδα ότι τιμωρήθηκε ο Montoya για την σύγκρουση Βιλνέβ-Ραλφ-Κούλθαρντ!!
Και νόμιζα ότι τη βλακεία την είχε κάνει ο Βιλνέβ!
Μάλιστα μου είχε φανεί πολύ περίεργο, αφού φάνηκε να μην προλαβαίνει να φρενάρει σχεδόν καθόλου!
http://www.formula1.com/race/news/3039/737.htmlΧρυσό παιδί ο Κολομβιανός.... Το καλό είναι ότι το αποδεικνύει όλο και περισσότερο...
Επίσημο thread:GP Μονακό 2005