-
καλησπερα στην παρεα!! ειμαι κατοχος ενος aygo... και τελευταια με τα καυσιμα που κυκλοφορουν ακουγα απ εντος του μοτερ πυρακια... εβαζα 95αρα... ενα πρατηριο εχουμε εδω (επαρχια γαρ κ αγιος ο θεος!!) παω το μικρο για ανοιγμα... η καταναλωση που χε χτυπησει κοκκινο βοηθησε στο στραγγιγμα του ρεζερβουαρ και πεταω μεσα καθαριστηκο μπεκ της τογιοτα και φουλαρω 100αρα... το θεμα με τα πυρακια εξαφανιστηκε... η καταναλωση επεσε στα... ταρταρα... ομως μετα απο λιγο... εμφανιστηκε ενας περιεργος ηχος... εκ εισαγωγης (απ οσο εβαλα αυτι) εισερχομενος... δεν ειναι επ ουδενι μεταλλικος... ουτε σαν φυσιμα δλδ απο καπου να χανει αερα... ειναι σα να χτυπανε δυο πλαστικα ενα πραμα... αυτο ακουγεται εντονα οταν παταω γκαζι κ το οχημα ειναι κρυο (οκ τι κρυο να ναι με τετοια ζεστη τεσπα)... μετα οταν φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας ακουγεται μεν αλλα πιο σιγα... εως μαξ 4000 σαλ... εχω μπει απο κατω... εχω ψαξει κ απο πανω... ολα δειχνουν οκ.. δεν εχει λασκαρει κατι... δε χανει απο καπου... ουτε τα ραουλα του δυναμο η της τρομπας νερου κανουν κατι... δοκιμασα να δωσω στροφες ετσι οπως ημουν με ανοιχτο το καπο (δεν ειχα παρεα... οποτε diy και ταυτοχρονως do @ your own risk) εστησα αυτι... ακουγεται πεντακαθαρα απ το πανω μερος... αλλα απ εντος του μοτερ... γιατι αν ηταν απ εκτος... θα το χα εντοπισει... καμια ιδεα??
υγ. σορυ για το σεντονι... επειδη ειναι πρωτη φορα που ριχνω καθαριστηκο στο ρεζερβουαρ... αν εστι φυσιολογικο αυτο... μη με βρισετε...
-
καλησπερα στην παρεα!! ειμαι κατοχος ενος aygo... και τελευταια με τα καυσιμα που κυκλοφορουν ακουγα απ εντος του μοτερ πυρακια... εβαζα 95αρα... ενα πρατηριο εχουμε εδω (επαρχια γαρ κ αγιος ο θεος!!) παω το μικρο για ανοιγμα... η καταναλωση που χε χτυπησει κοκκινο βοηθησε στο στραγγιγμα του ρεζερβουαρ και πεταω μεσα καθαριστηκο μπεκ της τογιοτα και φουλαρω 100αρα... το θεμα με τα πυρακια εξαφανιστηκε... η καταναλωση επεσε στα... ταρταρα... ομως μετα απο λιγο... εμφανιστηκε ενας περιεργος ηχος... εκ εισαγωγης (απ οσο εβαλα αυτι) εισερχομενος... δεν ειναι επ ουδενι μεταλλικος... ουτε σαν φυσιμα δλδ απο καπου να χανει αερα... ειναι σα να χτυπανε δυο πλαστικα ενα πραμα... αυτο ακουγεται εντονα οταν παταω γκαζι κ το οχημα ειναι κρυο (οκ τι κρυο να ναι με τετοια ζεστη τεσπα)... μετα οταν φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας ακουγεται μεν αλλα πιο σιγα... εως μαξ 4000 σαλ... εχω μπει απο κατω... εχω ψαξει κ απο πανω... ολα δειχνουν οκ.. δεν εχει λασκαρει κατι... δε χανει απο καπου... ουτε τα ραουλα του δυναμο η της τρομπας νερου κανουν κατι... δοκιμασα να δωσω στροφες ετσι οπως ημουν με ανοιχτο το καπο (δεν ειχα παρεα... οποτε diy και ταυτοχρονως do @ your own risk) εστησα αυτι... ακουγεται πεντακαθαρα απ το πανω μερος... αλλα απ εντος του μοτερ... γιατι αν ηταν απ εκτος... θα το χα εντοπισει... καμια ιδεα??
υγ. σορυ για το σεντονι... επειδη ειναι πρωτη φορα που ριχνω καθαριστηκο στο ρεζερβουαρ... αν εστι φυσιολογικο αυτο... μη με βρισετε...
-
καλησπερα στην παρεα!! ειμαι κατοχος ενος aygo... και τελευταια με τα καυσιμα που κυκλοφορουν ακουγα απ εντος του μοτερ πυρακια... εβαζα 95αρα... ενα πρατηριο εχουμε εδω (επαρχια γαρ κ αγιος ο θεος!!) παω το μικρο για ανοιγμα... η καταναλωση που χε χτυπησει κοκκινο βοηθησε στο στραγγιγμα του ρεζερβουαρ και πεταω μεσα καθαριστηκο μπεκ της τογιοτα και φουλαρω 100αρα... το θεμα με τα πυρακια εξαφανιστηκε... η καταναλωση επεσε στα... ταρταρα... ομως μετα απο λιγο... εμφανιστηκε ενας περιεργος ηχος... εκ εισαγωγης (απ οσο εβαλα αυτι) εισερχομενος... δεν ειναι επ ουδενι μεταλλικος... ουτε σαν φυσιμα δλδ απο καπου να χανει αερα... ειναι σα να χτυπανε δυο πλαστικα ενα πραμα... αυτο ακουγεται εντονα οταν παταω γκαζι κ το οχημα ειναι κρυο (οκ τι κρυο να ναι με τετοια ζεστη τεσπα)... μετα οταν φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας ακουγεται μεν αλλα πιο σιγα... εως μαξ 4000 σαλ... εχω μπει απο κατω... εχω ψαξει κ απο πανω... ολα δειχνουν οκ.. δεν εχει λασκαρει κατι... δε χανει απο καπου... ουτε τα ραουλα του δυναμο η της τρομπας νερου κανουν κατι... δοκιμασα να δωσω στροφες ετσι οπως ημουν με ανοιχτο το καπο (δεν ειχα παρεα... οποτε diy και ταυτοχρονως do @ your own risk) εστησα αυτι... ακουγεται πεντακαθαρα απ το πανω μερος... αλλα απ εντος του μοτερ... γιατι αν ηταν απ εκτος... θα το χα εντοπισει... καμια ιδεα??
υγ. σορυ για το σεντονι... επειδη ειναι πρωτη φορα που ριχνω καθαριστηκο στο ρεζερβουαρ... αν εστι φυσιολογικο αυτο... μη με βρισετε...
-
Κάποια μ@λακία παίζει με την πεταλούδα του γκαζιού μάλλον.
Τα μαστόρια του φόρουμ θα βοηθήσουν περισσότερο.nickthetrib from tapatalk
-
τεντωτηρας /ρουλεμάν ιμάντα;
-
Α....δεν ειναι τιποτα....Καποια βαλβιδουλα μαλλον τα παιξε... απο τη 100ρα και το καθαριστικο. Βαλε και το αποτομο ξεμπουκωμα με το πατημα του γκαζιου...παει...Λογικα ο θορυβος θα ακουγεται ρυθμικα αναλογα τις στροφες του κινητηρα. Απο τις 4 χλ και μετα θα σβηνει στο αυτι λογο αδρανειας
Για μενα μαλλον θελει συνεργειο φιλε μου.... -
Θα έψαχνα τα κουμπώματα του φίλτρου αέρα μήπως κάποιο λάσκαρε από τα γκαζώματα
-
wow!! ρε παιδια... ας ψαχτουμε στα απλα πρωτα απ ολα... μη με λετε για βαλβιδες και με τρελενετε το ατομο... ναι μεν συγχρονιζεται ο ηχος μεχρι τις 4 κ ναι μετα σβηνει... οχι εντελως... αλλα ακουγεται μονο οταν το μοτερ ειναι κρυο... αν ειναι ζεστο επικρατει σιωπη ιχθυος εκ του μοτερ... ανοιξα καπο... εβαλα αυτι... δεν ειναι λασκα κανενα κουμπωμα του καπακιου του φιλτρου... τσεκαρα τα ραουλα... κατι ακουγεται απο κει... αλλα δε συντονιζει οταν παταω γκαζι... κανει το γνωστο ηχο χρουτς χρουτς... αυτος ο ηχος ερχεται επι τοπου απο μεσα... και οπως εβαλα το αυτι απ ευθειας επανω... κ εδωσα με το χερι λιιιγο γκαζι... ακουστηκε καθαρα μεταλλικος ο ηχος... κ αρα εσφαλα στο πρωτο ποστ... επισης... ο μηχανικος του οχηματος... επειδη οταν μου εστειλε το καθαριστηκο μου πε τι να κανω... και να μη φοβαμαι... καθως εδειξα μεγα ενδοιασμο λογω πληρους αγνοιας... λεει... ριξε τη 350αρα μπουκαλα μεσα στο ρεζερβουαρ... και φουλαρε το στα καπακια με 100αρα... το αμαξι εχει αλαξει εντελως συμπεριφορα... στροφαρει πιο ελευθερα... η καταναλωση στα ταρταρα και επιδοσεις προτοφανεις στα τοσα χρονια που το χω (με 95αρα)...
εχει 43.000 χλμ μονο ρε παιδια... δε γνωριζω περι καθαριστηκων κ γι αυτο δεν εριχνα τοσο καιρο... τον ρωτησα... μπας κ θελει με ρεγουλα να το ριξω... μη γινει καμια ζημια... οχι οχι λεει... ισα ισα... θα καθαρισουνε τα μπεκ κ ο θαλαμος καυσης... κ το ντεποζιτο... να φυγει η μακα... η οποια αν βουλωσει το φιλτρο της τρομπας θα θες τρομπα μετα.. καθως ειναι φιξ (εδω πειτε καμια γνωμη.. παιζει τρομπα με φιξ φιλτρο??).. δεν ειμαι μηχανικος αλλα κατι πιανουν τα χερακια μου (ηθελα να γινω καποτε.. αλλα δεν εβγαινα οικονομικα.. κλασσικος ελληνας!!)... αλλα κατι δε μου αρεσε στην ολη ιστορια... πως να καψε βαλβιδα ρε παιδια?? η 100αρα ειναι προτεινομενη απ τον κατασκευαστη...
τρομπα νερου εχει αλαξει... το λουρι κ οι τεντωτηρες δε δειχνουν καποιο σημαδι φθορας... παρα το θορυβο που ακουω... ο οποιος θορυβος ακουγεται σε καθε αμαξι...
ο μεταλλικος ηχος... περισσοτερο φερνει σε καδενα χρονισμου.. παρα σε βαλβιδα... καθως ακουγεται κ στο μπλοκ... πφφφ... ριχτε καμια ιδεα να τσεκαρω ωστε να σιγουρεψω το τι γινεται... πριν μου τα τσιμπησουν αδρα σε κανα συνεργειο κ πιαστω κοτσος απ το πουθενα...
-
Από λάδια είσαι ΟΚ; (ποσότητα-ιξώδες)
-
Ωπα φιλε μου. Καταρχην συγνωμη αν σε τρομαξα. Ετσι οπως τα περιγραφεις προσωπικα δε βρισκω κατι αλλο. Ισως να μην ειναι κατι σοβαρο. Ισως και να ξεκολλησε εσπασε καμια γλυστρα στη καδενα και παιζει μεσα τρελα....
Ομως απ οτι ξερω οταν υπαρχει ζημια στα κινουμε μερη εντος του κινητηρα στο κρυο ακουγεται περισσοτερο. Ενω οταν ζεσταθει σαφως λιγοτερο. Δε θα μπω σε λεπτομερειες μη σε αγχωσω παλι.
Γιατι δε πας σε καποιον εμπιστο μηχανικο να το ακουσει το μοτερ σου? Ετσι κι αλλιως κανεις εδω δεν μπορει να το ακουσει και να σου πει . Υποθεσεις κανουμε. -
Δε μπορω να πιστέψω πως το καθαριστικό+100-αρα+ξερογκαζια, σκόρπισε τη μηχανή.
Μπας και είναι ιδέα σου ρε παλαβε?
Μήπως άλλαξε η καύση και σου φαίνεται πως άρπαξε το μοτέρ?
Toyota ή citroen μοτέρ φοράει; -
Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/77848-tapping-when-cold/μήπως θέλει απλά μια ρύθμιση στις βαλβίδες?
-
Αδερφέ, πήγες να το δουν; τι εκανες; το καψες;
Ενημέρωσε μας. -
καλλιο αργα παρα ποτε δε λενε??
γραφω.. ο ηχος ακομα και τωρα το χειμωνα ακουγεται... οσο για τρομπα νερου με λουρι (μαζι αλαζονται αλλωστε) αλλαχθηκαν πριν 2 χρονια στην ανακληση.. ενας αλλος μηχανικος που τυχαια τον ρωτησα και μετα απο μισαωρο ψαξιμο λεει 'λουρι και βασεις μοτερ κατα πασα πιθανοτητα' καλα λεω (απο υποθεσεις σκιζουμε τωρα τελευταια!!)... παιρνω τηλ εναν αλλο μηχανικο λεω 'σου δινω το μοτερ να το ακουσεις.. ρυθμισμα βαλβιδων θελει??' το ακουει... δε καταλαβεινει χριστο και μου λεει 'δε ξερω.. δε μπορω να ακουσω καλα.. φερτο απο δω αν ειναι' ... αφου κοντεψα να.. γεννησω (γκρρρ!!!) το πηγα στο τοπικο συνεργειο... λεω στο μαστορι το και το τσεκα μια βαλβιδες... λεει το κορυφαιο 'αυτορυθμιζομενες δεν εχει?? τι να τσεκαρω??' .. οπως ημουν το βουτηξα κ εφυγα.. ρε παιδια 3 μηχανικοι... σε διαστημα 3ων μηνων... και ολοι να κανουν υποθεσεις... το αμαξι σε μενα να ακουγεται ολοκαθαρα απο μεσα να κανει σα σφυριχτρα με νερο (η κοντινοτερη παρομοιωση.. δε περιγραφεται αλλιως!!) και στους 2 απ τους 3 μηχανικους να μη βγαζει κιχ.. πως να αποδειξω μετα οτι δεν ειμαι ελεφαντας??
το αλλο το κουλο (δε ξερω κατα ποσο σχετιζεται με το θορυβο) ειναι οτι καποιες φορες οταν κοβω (πχ στροφη η αλαγη ταχυτητων) αναβει τσεκ και μπαταρια και μετα σβηνει.. φυσικα παλι αντε να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας καθως καθε φορα που το βλεπει μηχανικος (το ωραιο αυτο σκηνικο ξεκινησε απ τον ιουλη βεβαια εχει μειωθει αισθητα η συχνοτητα εμφανισης του φαινομενου.. αλλα υπαρχει) ολα ειναι σωστα.. ακομα και σε τεστ ντραηβ... και με διαγνωστικο επανω... τωρα γιατι τα χει παρει το μοτερ μαζι μου δε ξερω..
περιεργος ηχος οταν γκαζωνει