-
Ολα τα αμάξια χαλάνε και σε ολα θα βρεθεί και καποιο με μυστήρια ζημιά.
Αλλωστε ειδικά για νισσαν μην περιμένεις απο εμένα να ακούσεις καλή κουβέντα. Η ντροπή της Ιαπωνίας ειδικά μετα και τα μπαστάρδεματα με τα γαλλικά !! (Είδες που το γύρισα παλι; :lol ; )
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ολα τα αμάξια χαλάνε και σε ολα θα βρεθεί και καποιο με μυστήρια ζημιά.Σωπα αληθεια δε το πιστευω! Τι σου λεμε ανθρωπε μου κατι μηνες-χρονια τωρα!
Αλλωστε ειδικά για νισσαν μην περιμένεις απο εμένα να ακούσεις καλή κουβέντα. Η ντροπή της Ιαπωνίας ειδικά μετα και τα μπαστάρδεματα με τα γαλλικά !! (Είδες που το γύρισα παλι; :lol ; )
Ειδες οτι λες παλι απο τις λεξεις που δε θες να χρησιμοποιω καθως το almera ουδεμια σχεση εχει με Γαλλια?
-
Δεν με διαβάζεις καλά νονε. Αλλωστε τι να μου πεις με το (κ)αλμερα...
Όταν κάποιο αγοραζαν αλμερα άλλοι αγόραζαν τογιοτα και κυκλοφορούν ακόμα απροβληματιστα!!! -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αλλωστε ειδικά για νισσαν μην περιμένεις απο εμένα να ακούσεις καλή κουβέντα. Η ντροπή της Ιαπωνίας ειδικά μετα και τα μπαστάρδεματα με τα γαλλικά !! (Είδες που το γύρισα παλι; [emoji38] ; )
Ειδες οτι λες παλι απο τις λεξεις που δε θες να χρησιμοποιω καθως το almera ουδεμια σχεση εχει με Γαλλια?
Χρήστο θα στο χαλάσω εγώ και ξέρεις πως δεν το θέλω.
To N16 είχε το πρώτο κοινό πλαίσιο του group και τον 1.5 diesel.
Και φυσικά μιλάμε για την κατα iceman απόλυτη αποτυχία και την πρωτη νυροπη της Nissan που υπηρχε στην παραγωγή από το 2000 έως το 2006 για εδώ (Ευρώπη) και το ... 2011 για τις υπόλοιπες αγορές σαν Almera ή Nissan με άλλα ονόματα ή σαν Samsung.
Απορώ δε που ο iceman δεν τα βλέπει να κυκλοφορούν ακόμα στην Ελλάδα! -
Almera Ν16 υπαρχουν και Ιαπωνεζικα (οι πρωτες παρτιδες) και Αγγλικα, τα Αγγλικα ειχαν και εχουν αρκετα θεματακια, τα Ιαπωνεζικα ελαχιστα θα τα ελεγα και φυσιολογικα λογο ηλικιας και χιλιομετρων πλεον.
-
Κυκλοφορούν τόσα qq που αναλογικά τα almera είναι μειονοτητα......
-
Το Ν16 σε hatchback 1.600 το έχει συγγενής με 180.000χιλ. και το μόνο πρόβλημα είναι πριν λίγο κρεμαγιέρα η οπόια και αλλάχθηκε.
Δεν ξέρω αν είναι αγγλικό ή ιαπωνικό αλλά είναι αξιοπίστο και αν και δεν το προσέχουν ιδιαίτερα δείχνει ακόμα καλοφτιαγμένο. -
Το Ν16 είναι αγγλικό ή ισπανικό ειδικα το φεισλιφτ σίγουρα ισπανικό, στην Ελλάδα απο Ισπανία ερχονταν . αυτό έχω απο το 2005
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αλλωστε ειδικά για νισσαν μην περιμένεις απο εμένα να ακούσεις καλή κουβέντα. Η ντροπή της Ιαπωνίας ειδικά μετα και τα μπαστάρδεματα με τα γαλλικά !! (Είδες που το γύρισα παλι; [emoji38] ; )
Ειδες οτι λες παλι απο τις λεξεις που δε θες να χρησιμοποιω καθως το almera ουδεμια σχεση εχει με Γαλλια?
Χρήστο θα στο χαλάσω εγώ και ξέρεις πως δεν το θέλω.
To N16 είχε το πρώτο κοινό πλαίσιο του group και τον 1.5 diesel.Δε μου χαλας τιποτα. Το συγκεκριμενο αμαξι ουτε τον 1.5 diesel φοραει ουτε σκουριασε το σασσι του ,το 'γαλλικο'
ρε τι διαβαζω μ εσας...Κατα τ αλλα ελατε απο το nissan topic να μου λυσετε το προβλημα με το 100% γιαπωνεζικο μοτερ της λαλακιας εξαιτιας του οποιου καποιος δε δουλευει αυτη τη στιγμη...
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Το Ν16 είναι αγγλικό ή ισπανικό ειδικα το φεισλιφτ σίγουρα ισπανικό, στην Ελλάδα απο Ισπανία ερχονταν . αυτό έχω απο το 2005Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ξεκινησε να ερχετε Ελλαδα απο Ιαπωνια το 2001 αν θυμαμαι σωστα.
-
Οχι γαλλικο ειναι λεμε, τα σηματα της ρενω λειπουνε μονο
-
Όχι, το αντίθετο απο τα 'γαλλικά' της Ρενώ λείπει το σήμα της Νισσάν.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nissan_Almera το Ν15 ηταν γιαπωνέζικο το Ν16 ευρωπαϊκό και το πρωτο σε συνεργασια με Ρενώ, είχε το ίδιο σασί με το megane αλλά μονο ο ντίζελ 1500 κινητήρας ηταν κατασκευασμένος απο την κοινοπραξία, οι βενζινοκινητήρες σχεδιάστηκαν απο ιαπωνική εταιρεία. Εργοστάσιο συναρμολόγησης στο UK αλλά και σε Ισπανία παρόλο που δεν το αναφέρουν μάλλον τα ισπανικά πήγαιναν νότια Ευρώπη και ανατολική Ευρώπη λόγω χαμηλότερου κοστους και τα αγγλικά στη δυτική ευρωπη. Ελπίζω να τελειώσαμε τα οφτοπικ και μπας και έχει κανεις καμια ιδέα να βοηθήσουμε τον φιλο
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ολα οκ παλικαρια.Το αμαξι μου ειναι ετειμο και το προβλημα ηταν ο μαφ
Τωρα γιατι δεν τον αλλαζαν απο την αρχη η γιατι δεν μου το ελεγαν μαλλον ηθελαν
να μου τρωνε 20 30 40 50 80 καδενες καταλυτες και σπιραλ
Σας ευχαριστο ολους σας -
Παλικαρι μου απο την αρχη στο ειχα γραψει, μετρηστε καυσαερια.
-
KAΛΗΜΕΡΑ, ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ.
ΕΧΩ ΕΝΑ ΝΙΣΣΑΝ ALMERA N16 2006 ΜΟΝΤΕΛΟ 3ΘΥΡΟ.
ΕΧΕΙ 110000 ΚΜ SERVICE OΛΑ ΚΟΜΠΛΕ.ΤΟ ΚΑΝΩ SERVICE ΠΡΙΝ 5 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ ΣΤΑΖΕΙ ΛΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟ, ΑΚΟΜΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΔΙ ΜΗΧΑΝΗΣ, ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΤΣΕΚ 2 ΚΙΛΑ ΦΑΓΩΜΕΝΑ ΕΛΛΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ALMERA TO ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΙΕΙ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΑ NISSAN ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙ.
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?
ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ?? -
Καλησπέρα παιδιά,
καινούριος στο forum κάπου στα 30'.Εψαξα να βρω απάντηση στο πρόβλημα μου για να μην ξανακάνω την ερώτηση αλλά δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο όπως μου το παρουσιάζει στο δικό μου. Εχω ένα MOTIVA N16 MOD 2006 HATCBACK, το αγόρασα τον Νοέμβριο του 2015 με 117000 ΧΛΜ περίπου, και τώρα έχω 168000ΧΛΜ. Το συντηρώ κανονικά στην ώρα του και μου παρουσιάσε κάνα χρόνο μετά το εξής ,κόβοντας ταχύτητα για να στρίψω και το κάνει μόνο με δεξιά στροφή ,ποτέ αριστερά,αλλά το έχει κάνει και σε ευθεία τον τελευταίο καιρό, χωρίς να ακουστεί κάποιος θόρυβος ρίχνει τις στροφές σε 1500, πατώντας γκάζι τέρμα δεν ανεβάζει πάνω από 2000-2500 , έχει ανάψει το check mode και πρέπει να σβήσω 6''-7'' και να ξαναβάλω. Παίρνει πάντα μπροστά, αν βιαστώ κάτω από τα 6'' ξεκινάει κρατώντας τις στροφές στα ίδια 1500-2000. Το είδε ηλεκτρολόγος το έφαγε όλο,1) καθάρισε πεταλούδα γκαζιού η οποία ήταν πολύ βρώμικη, τπτ 2) λόγω ότι το κάνει με δεξιά στροφή παρακάμφθηκε ο αισθητήρας πάνω στην κρεμαγιέρα, τπτ, στο διαγνωστικό πότε του έβγαζε φτωχό μείγμα και πότε πεταλούδα γκαζιού ,η οποία είχε καθαρισθεί. Στο τέλος μου είπε ότι πρέπει να δοκιμασθεί εγκέφαλος[να μείνει και κάνα δυό μέρες μέσα για έλεγχο ]γιατί δεν έμεινε τίποτα άλλο!!!, Δεν ξανά πήγα από τότε γιατί δεν βόλεψε κιόλας το ενδεικτικό του check mode έσβησε από μόνο του. Και όποτε ξανά ανάψει μετό από λίγο καιρό σβήνει από μόνο του. Το πρόβλημα είχε ξεκινήσει χειμερινούς μήνες και έλεγα ότι έχει να κάνει και με το κρύο αλλά μου το κάνει και τώρα τους καλοκαιρινούς και με θερμοκρασίες 30 C. Για τους αισθητήρες εκκεντροφόρου και στροφάλου που τον ρώτησα μου είπε ότι δεν φταίνε. Μου φαίνεται λίγο τρελό να είναι ο εγκέφαλος.Κρατάει αρκετό καιρό μπορεί και 6 εβδομάδες χωρίς να μου το παρουσιάσει καθόλου.
Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
stavrosK -
Παρέλειψα να σας πώ ότι είναι υγραέριο αλλά το πρόβλημα μου το κάνει και με την βενζίνη.
stavrosK -
Κάτι πρέπει να παίζει με την τροφοδοσία καυσίμου.
Για να σου ρίξουν και μια ματιά στην βαλβίδα - αισθητήρας επιτάχυνσης αμαξώματος , είναι αυτή που αν αντιληφθεί περισσότερα g επιτάχυνσης λόγο ανατροπής αποκόπτει την τροφοδοσία για να μην χυθεί καύσιμο και αρπάξει φωτιά.
Αν έλεγες ότι το κάνει μόνο στην βενζίνη θα σου έλεγα να κοιτάξεις και την αντλία καυσίμου… -
Καλησπέρα ,
αυτή η βαλβίδα συμετέχει και στην τροφοδοσία του αερίου? και εάν ξέρετε σε ποιο σημείο βρίσκεται?ευχαριστώ
stavrosK
nissan almera N16 προβλημα