-
Ο χρήστης Vdx έγραψε:
- Δεν έχει νόημα να μπούμε σε αντιπαράθεση για ένα αυτοκίνητο που αποδεδειγμένα δεν κατάφερε να πουλήσει σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Και τι σημαίνει αυτό; Το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην ιστορία είναι η βαρετή Corolla και το δεύτερο, το επικίνδυνο Beetle. Η Giulietta παραμένει το καλύτερο οδηγικά μικρομεσαίο και δεν το λέω μόνο εγώ αλλά και αξιόπιστα περιοδικά. Όσοι θέλουν χώρους ας πάρουν Pulsar...
Η πλατφόρμα είναι ίδια αν και σε κάποια μοντέλο χρησιμοποιούν κάποια διαφορετικά μέταλλα (μπορεί να κάνω και λάθος)
Κάνεις.
Τα μπιμπλίκια και ο υπέροχος κινητήρας κάνουν την διαφορά.
Τα μπλιμπλίκια είναι φρουφρού κι αρώματα. Ο κινητήρας καλός είναι, αλλά υπάρχουν και καλύτεροι.
Μια τελευταία συμβαίνει μου στον φίλο είναι να μπει και στα 3 αυτοκίνητα (A3, Golf & Leon) μόνο έτσι θα καταλάβεις το ποσό πολύ έχει εξελιχθεί το κάθε αυτοκίνητο και ιδικά το leon.
Αν τα οδηγήσει θα καταλάβει. Δεν είναι καθιστικό, αυτοκίνητο είναι.
Φίλε η ελληνική πραγματικότητα θέλει cross
Διότι;
-
Edited
-
O REALZEUS έχει δίκιο.
Θα δώσω ένα παράδειγμα τί σημαίνει κοινή πλατφόρμα:
στο προfacelift Leon τυπικά δεν προβλέπεται μηχανισμός ψύξης στο ντουλαπάκι του συνοδηγού,
είναι ένα μπλιμπλίκι που προβλ\έπεται όμως στο Golfστο Leon στο οποίο δεν προβλέπεται ο μηχανισμός ούτε σαν ανταλλακτικό,
υπάρχουν κανονικά όλες οι αναμονές
τόσο στο ντουλαπάκι όσο και στο κύκλωμα του αιρκοντίσιονεπειδή τα σωθικά του ταμπλό είναι ίδια ανάμεσα στο Leon και στο Golf (και στα υπόλοιπα μικρομεσαία MQB)
μέχρι και ο σωλήνας του Golf ταιριάζει και κάνει ακριβώς την καταλληλη διαδρομή στο ταμπλό του LeonΠάνω κάτω αντίστοιχα ισχύουν και με μπλιμπλίκια που υπάρχουν στο Leon και δεν υπάρχουν στα άλλα MQB.
-
Ο χρήστης Vdx έγραψε:
Άλλο πράγμα η πλατφόρμα και άλλο τα περιφερειακά... Δεν είναι όλα τα μπιμπλίκια διαθέσιμα σε όλα τα brand! Πάρε για παράδειγμα το Scirocco ενώ δεν είναι στην MQB φοράει σύγχρονα περιφερειακά όπου είναι δυνατό η το dcc που στην προηγούμενη γενιά του leon δεν υπήρχε σαν επιλογή.
Επίσης πολλά περιφερειακά με το ίδιο όνομα είναι διαφορετικα ανάλογα το brand. Μην μπερδεύεις τον φίλο εξισωνοντας τα πάντα, ένα σήμα και body kit δεν είναι αρκετά για να δικαιολόγησουν την χρηματική διαφορά,τέτοιου είδους επιχειρηματολογία θυμίζει το όσα δεν φταίει η αλεπού...Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Το τι εξοπλισμός θα μπει είναι θέμα εταιρείας. Η βάση όμως είναι ίδια. Στον δρόμο υπάρχουν διαφορές διότι υπάρχουν διαφορετικές ρυθμίσεις. Το Leon είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα από το Golf.
-
Edited
-
Δε μιλάμε για πατέντες με την έννοια της aftermarket κοπτοραπτικής,
μιλάμε για εργοστασιακές λύσεις που χρωστούν τη συμβατότητα στην ομόλογη κατασκευή.Δεν είναι aftermarket λχ
να πάρεις τα σινεμπλόκ από ένα cupra που είναι τα καλύτερα στο group λχ
και να τα βάλεις σε ένα golf.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=440016Έτσι έκανε πάντα το group,
έντυνε την ίδια κατασκευή με άλλο περιτύλιγμα.
Και αυτή είναι η ουσία,
ίδια κατασκευή αλλιώτικη εμφάνιση-εξοπλισμός.ΥΓ:
Το ΑΒ είναι από τα χειρότερα κατ' εμέ και μάλλον αντι-vag
και κατ' εμέ πάλι δε θα ήταν καν η πρώτη καταφυγή για ενημέρωση για ένα seat.
Δε θα το συνιστούσα εγώ, αλλά φυσικά ο καθένας κάνει όπως θέλει. -
Ο χρήστης Vdx έγραψε:
Audi 2013 μέχρι τα 20κ έχουν λιγότερη τεχνολογία, συστήματα ασφαλείας κτλπ. Είναι τα βασικά μοντέλα με λίγα έξτρα. Και έχουν τουλάχιστον 30κ χλμ πάνω τους και τα ποιο πολλά με τον 1.4 με 125 άλογα αυτό σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση και 25 άλογα λιγότερο σε σχέση με τον 1.4 ACT.Όλες οι νέες τεχνολογίες που δημιουργούνται στο group φιλτραρονται προς τα κάτω. Πρώτα πάνε σε lambo - porsche μετά audi-golf (με μια απόκλιση 20-30‰ κατά του Golf) μετά είναι η Seat και τελευταία η skoda. Να το θέσω ποιο απλά η Seat είναι μια γενιά πίσω από την Audi και λιγότερο από μισή γενιά πίσω από την vw(30-40%).
Το νέο Golf θα έχει τα πάντα από την προηγούμενη γενιά Α3 και ένα σεβαστό ποσοστό από την τωρινή.
Με την σειρά του το και το Leon.
Συμπέρασμα το νέο leon έχει τα πάντα από την τωρινή γενιά golf και κάποια πράγματα από την επερχόμενη.
Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα.Sent from my LG-D855 using Tapatalk
πραγματικά καλό θα ήταν να κόψεις τις αναλύσεις του κ^&λου που κάνεις γιατί εκτίθεσαι και παίρνεις και στο λαιμό σου και άλλους.. εκτός και αν δουλεύεις στη Γερμανία μέσα στο VAG οπότε έχεις δίκιο,,
-
Για να το τελειώνουμε,
το γκρουπ παράγει την ίδια κατασκευή σε δεδομένη έκδοση πλατφόρμας (λχ μικρομεσαία MQB)
και την ενδύει με περιτύλιγμα τη διαφορετική εμφάνιση και το διαφορετικό σήμα.Έχει το γκρουπ και μια δεξαμενή εξοπλισμού.
Σε κάθε μοντέλο επιλέγει και 'ενεργοποιεί' πακέτα εξοπλισμού.
πάνω στην ίδια πάντα κατασκευή,
Στη λογική του group ακόμα και η ηχομόνωση στην τάδε γωνία του ταμπλό είναι ένας εξοπλισμός
που θα υπάρχει ή δε θα υπάρχει σαν εργοστασιακός κωδικός στη μία ή στην άλλη εξοπλιστική έκδοση.
Αυτό είναι το όλον. -
Ο χρήστης Vdx έγραψε:
Ορίστε; Υστερεί δηλαδή σε επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, τιμόνι, φρένα, ανάρτηση; Ή μήπως είναι στην κουρυφή της κατηγορίας σε αυτούς τους τομείς;
- Δεν έχει νόημα να μπούμε σε αντιπαράθεση για ένα αυτοκίνητο που αποδεδειγμένα δεν κατάφερε να πουλήσει σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Δεν είναι κακό αυτοκίνητο γενικά αλλά για τα σημερινά δεδομένα είναι μέτριο στην καλύτερη, σταμάτησε να εξελίσσεται πριν πολλά χρόνια. Τουλάχιστον αυτή είναι η άποψη μου. Επίσης υστερεί σε χορούς πίσω επιβατών και αποσκευών.
θα συμφωνήσω με τον REALZEUS, μια σύγκριση είναι αρκετή για να φανερώσει ότι η giulietta (αν και απο το 2010) έχει κορυφαία χαρακτηριστικά σε οδική συμπεριφορά, τιμόνι, φρένα ανάρτηση....χάνει σε χώρους - άλλα όχι σε επίπεδο V40).
Φίλε Vdx συγκρίνοντας με το Golf που υπάρχει στην συζήτηση, πως ακριβώς ορίζεις την εξέλιξη του;Τέλος άφησα την εμφάνιση (που ο καθένας λογικά ορίζει με διαφορετικό τρόπο το όμορφο)......η giulietta εξακολουθεί 6 χρόνια μετά να είναι κούκλα
- Δεν έχει νόημα να μπούμε σε αντιπαράθεση για ένα αυτοκίνητο που αποδεδειγμένα δεν κατάφερε να πουλήσει σε ολόκληρη την Ευρώπη.
-
Η Giulietta είναι από τα μοντέλα της περιόδου στην οποία αναφέρθηκε το αφεντικό
When did it all go wrong?
Things started going wrong as far back as 1986, he believes, when Fiat’s bosses found themselves in charge of Alfa Romeo. Understandably, Alfa’s leaders started looking for economies and synergies, instantly finding productive possibilities in the Fiat range. However, they lacked vision and “completely forgot” that one of the prime jobs of the new cars was to continue Alfa’s unparalleled heritage.
As an example of a bungled product, Wester singles out the 159 of 2005, the result of a deal between GM and Fiat that paid only minimal attention to being an Alfa. “It was a mess,” he admits, “an enormous investment in a model that wasn’t even state of the art. The past 30 years were a continuous story of over-promise and under-delivery. Some of Alfa’s managers were disrespectful to everything it stood for in the past. But now we are starting from scratch.”
When will it start going right?
When you enquire, as politely as possible, why the yearned-for renewal is only beginning now, Wester looks weary. Someone as hard working as this isn’t going to respond well to the inference that he and his colleagues have spent years sitting on their hands.
“Ten years ago, we were nearly broke,” Wester explains, “which meant we could not afford to build the products we knew were needed. On top of that, we lacked a proper distribution network, another essential for success. These things have become available recently, because of our association with Chrysler. The game is different now.”
http://www.autocar.co.uk/car-news/indus ... ng-scratch
-
Edited
-
Στο κομμάτι που αφορά τα δικά μου ποστ παντως
η Τζουλιέτα είναι ένα αυτοκίνητο που δεν έχει αποδείξει τίποτε,
πολύς αχός για το τίποτε
ή όπως αλλιώς τα λένε οι ίδιοι στην Αλφα ρομέοThe past 30 years were a continuous story of over-promise and under-delivery.
Αν η Άλφα ρομέο είχε στα μοντέλα της επιδείξει τις ικανότητες που έχει στην επικοινωνία
η πραγματικότητα θα ήταν πολύ διαφορετική.Τώρα για τη δική σου τοποθέτηση περί VAG,
εκεί που θεωρώ ότι διαφωνούμε είναι που δεν πιστεύεις πως το VAG είναι ένα ...οικοσύστημά.
Δεν είναι κακό να το λέμε, αφού παίρνεις υψηλής ποιότητας και ποσότητας τεχνολογία σε διαφορετικές προτάσεις και τιμολογήσεις.Το ...οικοσύστημα λοιπόν του VAG προσφέρει τεχνολογία ανάλογα με τη γενιά της πλατφόρμας και το segment.
Παρατηρείται πχ το παράδοξο ένα σημερινό Touareg πολλαπλάσιας αξίας να έχει infotainment παλαιας κοπής σε σχέση με ένα Golf ή Leon. Απλά επειδή η πλατφόρμα του Touareg είναι παλιά.Λοιπόν, η πλατφόρμα καθορίζει την τεχνολογία η οποία ενδύεται με το ρούχο του εκάστοτε brand
και κατά περίπτωση επιλέγεται και το πακέτο του εξοπλισμού που θα ενεργοποιηθεί (κατά model year, εξοπλιστική έκδοση, μοντέλο, αμάξωμα κλπ).
Είναι αυτό ακριβώς
και με τον ίδιο τρόπο που ένα μπλιμπλίκι δεν είναι στοιχείο του πακέτου ενός μοντέλου τη μια φορά
με τον ίδιο τρόπο και ευκολία ενσωματώνεται στο πακέτο είτε εργοστασιακά είτε με πατέντα του ιδιοκτήτη. -
διαβαζω την πολυ ενδιαφερουσα συζητηση σας και μαθαινω πραγματα ειναι η αληθεια.ας ειναι γονιμη βεβαια
τωρα ισως υπαρχει μια τομη σε ολα αυτα που συζητατε. προφανως και το γκρουπ εχει κοινα στοιχεια μεταξυ των μοντελων της για πολλους λογους ισως. το γεγονος οτι μπαινουν πραγματα απο το ενα μοντελο στο αλλο τι θα επρεπε να λεει ομως σε εναν υποψηφιο αγοραστη ενος συγκεκριμενου μοντελου? οταν αγοραζεις ενα αμαξι προφανως σου αρεσει εξωτερικα εσωτερικα για την ποιοτητα του για τα μπλιμπλικια του και σαφως για την συμπεριφορα του στον δρομοαρα τι και αν το ντουλαπακι του φαμπια γινεται ψυχομενο οπως του πολο πχ εφοσον καποιος γουσταρει πολο θα παρει πολο. θα πειτε πως το γκρουπ σου στερει πραγματα ενω εχει την υλοποιηση ετοιμη σαν αναμονη και δεν τα βαζει. προφανως για αυτο δεν εχει ομως πανω απο ενα brand για να δινει επιλογες κατα το δοκουν και τιμολογιακα και ποιοτικα?
και ολο αυτο καταληγει σε ενα ερωτημα που στην ουσια συνεχιζει την κουβεντα.
ενα φαμπια με ενα πολο τι διαολο δεν εχουν διαφορες, δδεν απεχουν μεταξυ τους τοσο που να δικαιολογειται η διαφορα τιμης? ασχετο ειναι για εμενα το γεγονος οτι μπορω να ξηλωσω πραγματα απο το ενα και να τα βαλω στο αλλο αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Στο κομμάτι που αφορά τα δικά μου ποστ παντως
η Τζουλιέτα είναι ένα αυτοκίνητο που δεν έχει αποδείξει τίποτε,
πολύς αχός για το τίποτεΉ δεν την έχεις οδηγήσει ή δεν το κατέχεις το σπορ. Πάει στον δρόμο καλύτερα από BMW 1 και στο λέω εγώ που έχω BMW.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στο κομμάτι που αφορά τα δικά μου ποστ παντως
η Τζουλιέτα είναι ένα αυτοκίνητο που δεν έχει αποδείξει τίποτε,
πολύς αχός για το τίποτεΉ δεν την έχεις οδηγήσει ή δεν το κατέχεις το σπορ. Πάει στον δρόμο καλύτερα από BMW 1 και στο λέω εγώ που έχω BMW.
Θυμώνεις επειδή μετέφερα τα λόγια του αφεντικού της Άλφα ρομέο;
Μπορείς να έχεις τη γνώμη σου
τη γνώμη σου για το αυτοκίνητο της Άλφα ρομέο, για το αυτοκίνητο που οδηγείς, γα σένα κλπ,
εμένα άσε με καλύτερα απ' έξω.Ευχαριστώ.
-
Που είδες να θύμωσα; Το αφεντικό μιλούσε για πωλήσεις/αποτελέσματα. Δικό του πρόβλημα αυτό, όχι δικό μου. Εγώ κρίνω τα αυτοκίνητα μόνο.
-
Έτσι μπράβο
και να συνεχίσεις να κρίνεις τα αυτοκίνητα, όπως θες. -
Άποψη μου η giullieta ειναι ενα πολυ όμορφο και αξιόλογο αυτοκινητο αλλα ο κοσμάκης οταν πρόκειται για τα λεφτά του δεν πρόκειται έτσι εύκολα να τα δώσει σε αυτοκινητο μάρκας με τόσο κακό ιστορικό αξιοπιστίας.
Επισης στην παρούσα φάση της ζωής της (προς το τέλος δλδ) κάποιος που αλλάζει αυτοκινητο κάθε 5-10 χρόνια δεν πρόκειται να την προτιμήσει εύκολα λόγω υπέρμετρης υποτιμησης. -
Θα την φοβόμουν σαφώς λιγότερο από ότι τα VAG με τα άπειρα προβλήματα. Βέβαια δεν είναι και Ιαπωνικό, αλλά κανένα Ευρωπαϊκό δεν είναι. Προβλήματα πάντως δεν έχουν ακουστεί.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα την φοβόμουν σαφώς λιγότερο από ότι τα VAG με τα άπειρα προβλήματα. Βέβαια δεν είναι και Ιαπωνικό, αλλά κανένα Ευρωπαϊκό δεν είναι. Προβλήματα πάντως δεν έχουν ακουστεί.Και εγώ λιγότερο θα την φοβόμουν απο οτι τα vag αλλα ο μεσος αγοραστής σίγουρα την φοβάται περισσσοτερο απο ενα γερμανικό αυτοκινητο.
Βοηθεια με αγορα αυτοκινητου