-
Καλησπερα στην παρεα των 4τροχων. Ειμαι νεος χρηστης και εφτιαξα αυτο το θεμα προκειμενου να βρω απαντησεις σε καποιες αποριες μου. Εχω στην κατοχη μου, απο τον πατερα μου μια bmw 315 e21 αγορασμενη καινουργια απο Γερμανια και με ~170.000χλμ. Το αυτοκινητο ειναι σε ακινησια απο το 2003, φυλαγμενο σε κλειστο χωρο ομως. Επιθυμια μου ειναι να προχωρησω στην ανακατασκευη του ωστε να ζησει ξανα μερες δοξας. Αρχικα σκεφτομαι να αλλαξω τον παλιο Μ10 κινητηρα που φοραει με ενα νεοτερο 1600cc απο e36 ή e46 (λογοι οικονομιας κυριως). Ξερει κανεις να μου πει αν ειναι εφικτο αυτο; Μαζι φανταζομαι θα πρεπει να αλλαξω και σασμαν (εχει 4αρι επανω τωρα) καθως και εξάτμιση. Μετα ειναι το μεγαλο θεμα του αμαξωματος. Λογικα μετα απο τοσα χρονια θα υπαρχει σκουρια, αρα θα πρεπει να διορθωθει. Αυτο πως μπορει να γινει; Η δικια μου σκεψη ειναι οτι θα πρεπει να λυθει ολο το αυτοκινητο, να μεινει μονο ο σκελετος και να παει σε φανοποιο. Επισης ξερει κανεις ποσο περιπου μπορει να στοιχίσει αυτο; Εσωτερικα δεν εχει μεγαλες φθορες και εχω βρει και ενα σωρο ανταλλακτικα σε ebay και car. Αυτο που θελω περισοτερο να αλλαξω μεσα ειναι ο πινακας οργανων ο οποιος δεν εχει στροφομετρο, με καποιον που εχει. Επισης σε καποια σημεια εχει ραγισει γενικα το ταμπλο οποτε θα ηθελα να το αλλαξω και αυτο. Απο εκει και περα θα θελει λογικα λογω παλαιοτητας και αλλαγες σε αναρτησεις, λαστιχα, κτλ. Παντως εχω βρει επιχείρησες που αναλαμβανουν ανακατασκευες απο το Α εως το Ω αλλα ειναι ολες Αθηνα, εγω μενω επαρχια (Αγρινιο) και θα μου αρεσε να παρακολουθω απο κοντα τη διαδικασια, οποτε δεν θελω να παω να το αφησω Αθηνα και να παω να το ξαναπαρω οταν θα ειναι ετοιμο χωρις να εχω ζησει την ολη φαση. Συγνωμη για το πολυ μεγαλο post αλλα ελπιζω να ανοιξα μια ενδιαφερουσα συζητηση.
-
Καλησπερα στην παρεα των 4τροχων. Ειμαι νεος χρηστης και εφτιαξα αυτο το θεμα προκειμενου να βρω απαντησεις σε καποιες αποριες μου. Εχω στην κατοχη μου, απο τον πατερα μου μια bmw 315 e21 αγορασμενη καινουργια απο Γερμανια και με ~170.000χλμ. Το αυτοκινητο ειναι σε ακινησια απο το 2003, φυλαγμενο σε κλειστο χωρο ομως. Επιθυμια μου ειναι να προχωρησω στην ανακατασκευη του ωστε να ζησει ξανα μερες δοξας. Αρχικα σκεφτομαι να αλλαξω τον παλιο Μ10 κινητηρα που φοραει με ενα νεοτερο 1600cc απο e36 ή e46 (λογοι οικονομιας κυριως). Ξερει κανεις να μου πει αν ειναι εφικτο αυτο; Μαζι φανταζομαι θα πρεπει να αλλαξω και σασμαν (εχει 4αρι επανω τωρα) καθως και εξάτμιση. Μετα ειναι το μεγαλο θεμα του αμαξωματος. Λογικα μετα απο τοσα χρονια θα υπαρχει σκουρια, αρα θα πρεπει να διορθωθει. Αυτο πως μπορει να γινει; Η δικια μου σκεψη ειναι οτι θα πρεπει να λυθει ολο το αυτοκινητο, να μεινει μονο ο σκελετος και να παει σε φανοποιο. Επισης ξερει κανεις ποσο περιπου μπορει να στοιχίσει αυτο; Εσωτερικα δεν εχει μεγαλες φθορες και εχω βρει και ενα σωρο ανταλλακτικα σε ebay και car. Αυτο που θελω περισοτερο να αλλαξω μεσα ειναι ο πινακας οργανων ο οποιος δεν εχει στροφομετρο, με καποιον που εχει. Επισης σε καποια σημεια εχει ραγισει γενικα το ταμπλο οποτε θα ηθελα να το αλλαξω και αυτο. Απο εκει και περα θα θελει λογικα λογω παλαιοτητας και αλλαγες σε αναρτησεις, λαστιχα, κτλ. Παντως εχω βρει επιχείρησες που αναλαμβανουν ανακατασκευες απο το Α εως το Ω αλλα ειναι ολες Αθηνα, εγω μενω επαρχια (Αγρινιο) και θα μου αρεσε να παρακολουθω απο κοντα τη διαδικασια, οποτε δεν θελω να παω να το αφησω Αθηνα και να παω να το ξαναπαρω οταν θα ειναι ετοιμο χωρις να εχω ζησει την ολη φαση. Συγνωμη για το πολυ μεγαλο post αλλα ελπιζω να ανοιξα μια ενδιαφερουσα συζητηση.
-
Καλησπερα στην παρεα των 4τροχων. Ειμαι νεος χρηστης και εφτιαξα αυτο το θεμα προκειμενου να βρω απαντησεις σε καποιες αποριες μου. Εχω στην κατοχη μου, απο τον πατερα μου μια bmw 315 e21 αγορασμενη καινουργια απο Γερμανια και με ~170.000χλμ. Το αυτοκινητο ειναι σε ακινησια απο το 2003, φυλαγμενο σε κλειστο χωρο ομως. Επιθυμια μου ειναι να προχωρησω στην ανακατασκευη του ωστε να ζησει ξανα μερες δοξας. Αρχικα σκεφτομαι να αλλαξω τον παλιο Μ10 κινητηρα που φοραει με ενα νεοτερο 1600cc απο e36 ή e46 (λογοι οικονομιας κυριως). Ξερει κανεις να μου πει αν ειναι εφικτο αυτο; Μαζι φανταζομαι θα πρεπει να αλλαξω και σασμαν (εχει 4αρι επανω τωρα) καθως και εξάτμιση. Μετα ειναι το μεγαλο θεμα του αμαξωματος. Λογικα μετα απο τοσα χρονια θα υπαρχει σκουρια, αρα θα πρεπει να διορθωθει. Αυτο πως μπορει να γινει; Η δικια μου σκεψη ειναι οτι θα πρεπει να λυθει ολο το αυτοκινητο, να μεινει μονο ο σκελετος και να παει σε φανοποιο. Επισης ξερει κανεις ποσο περιπου μπορει να στοιχίσει αυτο; Εσωτερικα δεν εχει μεγαλες φθορες και εχω βρει και ενα σωρο ανταλλακτικα σε ebay και car. Αυτο που θελω περισοτερο να αλλαξω μεσα ειναι ο πινακας οργανων ο οποιος δεν εχει στροφομετρο, με καποιον που εχει. Επισης σε καποια σημεια εχει ραγισει γενικα το ταμπλο οποτε θα ηθελα να το αλλαξω και αυτο. Απο εκει και περα θα θελει λογικα λογω παλαιοτητας και αλλαγες σε αναρτησεις, λαστιχα, κτλ. Παντως εχω βρει επιχείρησες που αναλαμβανουν ανακατασκευες απο το Α εως το Ω αλλα ειναι ολες Αθηνα, εγω μενω επαρχια (Αγρινιο) και θα μου αρεσε να παρακολουθω απο κοντα τη διαδικασια, οποτε δεν θελω να παω να το αφησω Αθηνα και να παω να το ξαναπαρω οταν θα ειναι ετοιμο χωρις να εχω ζησει την ολη φαση. Συγνωμη για το πολυ μεγαλο post αλλα ελπιζω να ανοιξα μια ενδιαφερουσα συζητηση.
-
Αποψη μου στα μηχανικα βρισκεις και βαζεις το πολυ καποιο μεγαλυτερο μοτερ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε21 και οχι απο μεταγενεστερη, Θα το αλλοιωσεις τελειως το αμαξι και σαν ιστορικο θα χασει και αξια. Καντο 320 με το σασμαν του απο Ε21. Προσωπικα θα το αφηνα οπως ειναι.
-
Αυυτό που λέει ο νονός είναι σημαντικό.
Σκέψου πριν κάνεις μετατροπές για μην αλλιώσεις τον χαρακτήρα του, αν θέλεις να έχει και κάποια αξία σαν ιστορικό -
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας μεχρι στιγμης. Εχω σκεφτει αυτο που λετε σχετικα με την αλλοίωση του χαρακτηρα του αυτοκινητου αλλα για μενα θεωρω ειναι μονοδρομος να αλλαξω κινητηρα. Ο λογος ειναι οτι το αυτοκινητο θελω να το κινω κανονικα και με τη μηχανη που φοραει τωρα και λογω καυσιμου (καιει σουπερ) και λογω καταναλωσης ειναι ασυμφορο. Σχετικα με την προταση του νονου να βαλω μεγαλύτερο μοτερ απο e21, εκει υπαρχουν και αλλα θεματα οπως αρκετα αυξημενα τελη. Οσο για τη μηχανη που φοραει τωρα σκεφτηκα να την λυσω, να γινει ενας σωστος καθαρισμος και συντηρηση και να την αποθηκευσω σε ενα ασφαλες μερος, οποτε αν στο μελλον θελω να επαναφερω το αυτοκινητο στην αρχικη του κατασταση να ειναι εφικτο κατι τετοιο. Απλα προς το παρον δεν εχω δικο μου αυτοκινητο και ευελπιστω η παλια μας bmw να γινει το πρωτο μου. Ειναι το ονειρο μου απο μικρος και κοντρα σε οσους μου λενε να μην ασχοληθω και με τα ιδια χρηματα που θα ριξω στην bmw, να παρω ενα μεταχειρισμενο, εχω βαλει στοχο να τα καταφερω. Σιγουρα θα εχω μεγαλυτερη ανεση αν οδηγαω ενα πχ Kia ceed, αλλα σιγουρα δεν θα αγαπαω το οποιοδηποτε πιο καινουργιο αυτοκινητο οσο την bmw μας. Τεσπα βγηκα λιγο εκτος θεματος, αυτο που θελω να πω ειναι οτι με ενδιαφερει η αυθεντικοτητα για αυτο και εξωτερικα-εσωτερικα θελω να μεινω οσο πιο πιστος γινεται στο original σχεδιο αλλα μηχανολογικα πρεπει να το κανω πιο οικονομικο, αποθηκευοντας ομως παραλληλα οποια εξαρτηματα αλλαξω ετσι ωστε να μπορω να το γυρισω εντελως στην αρχικη του κατασταση αν το θελησω στο μελλον.
-
Δεν υπαρχει καμμια αναγκη να αλλαξεις το μοτερ για να το κανεις πιο οικονομικο. Το Μ10 με την αλουμινενια κεφαλη που εχει, δεχεται την αμολυβδη χωρις προβλημα.
Μπορεις να βαλεις ενα 5αρι κιβωτιο και καθαρισες.Στροφομετρο μπαινει και αυτο ευκολα.
http://bmwfans.info/parts-catalog/62131367237/Αν το αυτοκινητο εχει αρκετες σκουριες και πρεπει το αυτοκινητο να γδυθει τελειως, ετοιμασου να σε γδυσουν οι φανοποιοι. Το τελικο ποσο γινεται παρα πολυ ευκολα πενταψηφιο.
Προτιμοτερο να παρεις ενα ετοιμο στα 5-8 χιλιαρικα παρα να ξοδεψεις 2-3 χρονια ταλαιπωρίας και αγανάκτησης, συν 10 χιλαρικα τουλαχιστον, και να μην εχεις αυτοκινητο τοσο καιρο.
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1279602/
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/8415366/
http://www.car.gr/6156982-bmw-315
http://www.car.gr/4424837-bmw-316-coupe-e21
Πηγαινε το αυτοκινητο σε 2-3 φανοποιους στο Αγρινιο και ρωτα τους σε τι κατασταση ειναι η καροτσα. Αν σου πουνε τα χειροτερα, σκεψου το παααααρα πολυ καλα πριν ξεκινησεις.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση και για τα link. Ειδικά η αγγελία του αυτοκινήτου με τις ιστορικές πινακίδες είναι απλά απίστευτη. Χίλια μπράβο σε όποιον το έχει. Όμως όσο δουλειά και αν χρειαστεί η δική μου e21 δεν την αλλάζω. Είναι συναισθηματικοι οι λόγοι. Μεγάλωσα μέσα σε αυτό το αμάξι.
Τώρα όσο αφορά τη μηχανή μακάρι να ήταν μόνο ο τύπος καυσιμου το πρόβλημα. Όντως και από δική μου έρευνα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ο Μ10 κινητήρας καιει αμολυβδη και με ένα καταλυτη κιόλας είναι κομπλέ και από άποψη ρυπων. Όμως υπάρχει το θέμα της υψηλής καταναλωσης και της πολύ μικρής ιπποδυναμης για τη σημερινή εποχή (75hp). Όσο αφορά το στροφομετρο έχω βρει ολόκληρους πίνακες οργάνων με στροφομετρο και τιμές που ξεκινούν από 30€, οπότε δεν με ανησυχεί ιδιαίτερα.
Τώρα το μεγάλο θέμα. Η σκουρια. Κατά την προσωπική και καθόλου επαγγελματική μου άποψη, δεν υπάρχει μεγάλο θέμα σκουριας. Το αυτοκίνητο εδώ και 16 χρόνια βρίσκεται σε κλειστό χώρο. Οπότε θέλω να πιστεύω ότι η επιδιορθωση της σκουριας όπου υπάρχει θα είναι παιχνιδάκι για ένα καλό μάστορα.
Απλά είναι δική μου επιθυμία να λυθεί το αμάξι, να διορθωθούν τυχών προβλήματα σκουριας, να γίνει ασταρωμα και να βαφει. Και αυτό απλά επειδή θέλω να γίνουν όλα σωστά και να αντέξει στον χρόνο όσο το δυνατόν περισσότερο. Από εκεί και πέρα όντως θα το πάω σε φανοποιο και θα πάρω επαγγελματική άποψη. Αν βέβαια μου πουν καμία τρελή τιμή δεν θα πειράξω το χρώμα ακόμα.Επίσης θα προσθέσω κάποιες φώτο που είχα τραβήξει πριν καμία βδομάδα αποκλειστικά από σημεία όπου το αυτοκίνητο έχει κάποια προβλήματα. Με την πρώτη ευκαιρία θα βγάλω πιο γενικές φώτο για να δείτε και εσείς για τι μιλάμε.
Επίσης καινούργιο ερώτημα. Για την αλλαγή μοτερ εκτός φυσικά από το καινούργιο μοτερ, τι άλλο πιστεύετε ότι πρέπει να αλλαχθει;
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Καταλαβαίνεις ότι το θέμα δεν είναι η σκουριά-φουσκάλες κλπ που βλέπεις απ έξω αλλά το τι κρύβουν πιθανόν από κάτω. Πρόσεχε και τους φανοποιούς αν σου πούνε καμμιά τιμή πασαλείμματος... μακάρι να είναι όπως τα λες
-
Εννοείται ότι το καταλαβαίνω και για αυτό θέλω να λυθεί το αμάξι, να μείνει μόνο η καρότσα ώστε να είμαι σίγουρος 1000% οτι δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Έχω τρομάξει λίγο από διάφορα που διαβάζω για το πόσο μπορεί να στοιχησει αυτό και μάλλον θα είναι ότι πιο ακριβό θα κάνω στο αυτοκίνητο αλλά θεωρώ ότι θα είναι και ότι καλύτερο όσο αφορά το να αντέξει στον χρόνο.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Με 75 άλογα κανείς μια χαρά την δουλειά σου. Αν ειναι σωστά ρυθμισμένο το αυτοκίνητο δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα να πας πουθενά. Αν ειναι να πεις σε αυτήν την διαδικασία καλύτερα το αυτοκίνητο να ειναι όσο μαμά γίνεται.
Αν ειναι να αλλάξεις μοτέρ βάλε ενα απο την ίδια σειρά ε21 για να ειναι πιο εύκολη η μετατροπή. Μεγαλύτερο μοτέρ σημαίνει και μεγαλύτερη κατανάλωση.
Μην πας μόνο σε έναν φανοποίο. Πήγαινε σε 3-4 να έχεις μια καλύτερη εικόνα. Η σκουριά ειναι σαν τα παγόβουνα. Απο έξω φαίνεται μόνο ενα πολύ μικρό μέρος. -
Ronnie πολυ ενδιαφερουσες αποψεις. Οταν λες μεγαλυτερο μοτερ εννοεις σε κυβικα; Γιατι εγω σκεφτομαι να βαλω παλι 1600 αλλα απο e36. Και αρκετα περισσότεροι ιπποι και αρκετα πιο μικρη καταναλωση συμφωνα με τον κατασκευαστη και ολα αυτα στα ιδια κυβικα.
Οσο για την αυθεντικοτητα με ενδιαφερει αλλα κυριως εσωτερικα και εξωτερικα. Μηχανικα επειδη δεν το παω για ιστορικο και επειδη δεν φαινεται, δεν με πειραζει να γινουν μετατροπες. Ετσι και αλλιως εχω χωρο να φυλαξω ολα τα μαμα εξαρτηματα και αν καποια στιγμη θελω να το γυρισω σε ιστορικο, τα ξαναλλαζω.
Σε φανοποιους ευτυχως εχω πολλες επιλογες. Ηδη εχω ενα φανοποιο που εξακριβωμένα κανει καλη δουλεια αλλα το συνεργειο του θεωρω δεν ειναι τοσο μεγαλο για να αναλαβει μια τετοια δουλεια και απο οτι διαβασα σε πολλα φορουμ για ανακατασκευες, ο φανοποιος πρεπει να εχει και φουρνο (ο δικος μου δεν εχει). Αν διαβαζει κανενας φιλος απο Αγρινιο ή και κοντινες πολεις (Πατρα πχ), ας μου στειλει σε pm κανενα καλο φανοποιο.
Και τωρα ενα ερωτημα που πιστευω ενδιαφερει ολους οσους εχουν παλιο αυτοκινητο. Τι μετατροπες μπορει να κανει καποιος για να μειωσει την καταναλωση καυσιμου ενος παλιου μοτερ; -
Σωστή ρύθμιση καρμπυρατέρ, συνετή οδήγηση και 5αρι σασμάν. Τέλος.
-
Το αμαξι που θες να εχεις για πρωτο σου ειναι απο τα ελαχιστα κακα της bmw με κακιστο κρατημα. Το πρωτο σου αμαξι δε θα εχει και abs????? Καλα να μην πουμε και για esp. Στην εθνικη ακομα θυμαμαι μικρο παιδι, στραπατσαρισμενα εξω απο το δρομο με βροχη: δενδρα, μπαρες, σε αλλα αυτοκινητα. Θα εισαι επικινδυνος και για τους αλλους. Αντε μυαλο δεν εχεις αλλα ο κοσμακης που θα τον χτυπησεις τι φταιει;;;
Απαραδεκτο, θα κινδυνεψει η ζωη σου. Μονο για ιστορικο αν θες. Τιποτε αλλο. Για αυτο ειναι τα ιστορικα και οχι για καθημερινα να κανεις 30.000 χλμ κατ ετος. Καλα το πρωτο σου κανονικο αυτοκινητο θα εχει μεγαλυτερη ηλικια απο εσενα?
ενα huyndai εκατο φορες ασφαλεστερο και το λεω γιατι το αναφερες υποτιμητικα. Στις κοπελες επισης θα εισαι εντελως απωθητικος. Θα μπει μεσα γκομενα? Αν τη δει συγγενης ή φίλοι θα την κλεισουν σε τρελοκομειο. Φαντασου για εσενα τι γνωμη θα εχουν οι αλλοι, που για πρωτο αυτοκινητο οδηγεις τοσο αρχαιο. Τι αστερια σε τρακαρισμα εχει? Μονο αυτα που θα οδηγησουν στα ουρανια.
ΥΓ λυπαμαι που σε στενοχωρω αλλα κινδυνευει η ζωη σου (ακομα και η κοινωνικη, ολοι θα σε κοιτουν περιεργα) με το πρωτο αυτοκινητο σου μαζι και η δικη μας! ΜΟΝΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ και θα ειναι ωραια φαση τοτε και αξιζει. Μονο αυτοκινητο με abs, ιδιαιτερα στη βροχη θα παρεις!!!! Παρε bmw με abs οσων ετων και να ειναι, διαχρονικα, αμαξαρες!
-
Φίλε antonn θεωρώ το σχόλιο σου τελείως μη εποικοδομητικο. Αρχικά ανοίγεις ένα θέμα άσχετο με την ανακατασκευη μιας e21. Η απόφαση έχει ληφθει και απλά εδώ θέλω να συζητήσω απόψεις πάνω σε τεχνικά κυρίως θέματα με άλλους φίλους του παλιού αυτοκινήτου.
Όσο για το ότι χωρίς να με ξέρεις προδιαθετεις ότι θα τρακάρω και μάλιστα θα πάρω και κόσμο στο λαιμό μου, τι να πω; Αν κάποιος είναι καγκουρας θα τρακάρει και θα σκοτώσει κόσμο ακόμα και αν οδηγεί s-class του 2016. Εγώ δεν τοποθετω τον εαυτό μου στην κατηγορία των επίκινδύνων οδηγών. Πάντα προσέχω και τηρώ τον κοκ όσο καλύτερα μπορώ. Εγώ δει στο δρόμο άπειρες φορές smart τα οποία πάνε σαν δαιμονισμένα και είναι δημόσιος κίνδυνος. Αυτά να σου θυμίσω έχουν και abs και esp και από όλα. Οι οδηγοί είναι λοιπόν που φταίνε και οδηγούν σαν δαιμονισμενοι. Στην Ελλάδα έχουμε το κακό συνήθειο να νομίζουμε ότι επειδή έχουμε καλό αμάξι μπορούμε να πηγαίνουμε όπως θέλουμε. Αμ δεν είναι έτσι. Άμα δεν φοράς ζώνη, άμα προσπερνας σε στροφές, περνάς με κόκκινο φαναρια, τρέχεις με 200 στις 'εθνικες' οδούς, παραβιαζεις στοπ, κτλ, δεν σου φταει το αμάξι που σκοτωθηκες ή σκότωσες άλλους, ούτε μπορείς να περιμένεις ότι επειδή έχεις τελευταίας τεχνολογίας όχημα θα σε σώσει ως δια μαγείας από τον κακό εαυτό σου. Για να μην αναφερθώ στην (μη) συντήρηση των οχηματων που γίνεται στην Ελλάδα και στο ότι οι περισσότεροι αλλάζουν λάστιχα αφού πρώτα έχουν γίνει τελείως slick. Με λάστιχα σαν της f1 κάνεις δεν μπορεί να έχει απαιτησεις μετά γιατί το αυτοκίνητακι του τον πέταξε στη στροφή.
Στα της e21 τώρα. Είσαι ο πρώτος που μου λέει ότι οι e21 είναι κακά αυτοκίνητα. Ίσα ίσα εγώ ξέρω για την εποχή τους ήταν από τα κορυφαία στην κατηγορία τους. Όσο για την απουσία esp/abs, έτσι οδηγουσαν για δεκαετίες. Ούτε παράνομο είναι ούτε θεωρώ ότι μου λείπει κάτι ώστε να μην ανταπεξελθω στην οδήγηση ενός παλιού οχηματος (δεν είναι δα και model T). Όσο για τις κοπέλες αν με απασχολούσε αυτό το θέμα θα έπαιρνα ένα golf και θα το έπαιζα γόης. Επίσης το θέμα με την bmw μας, είναι όνειρο μου από παιδί να την οδηγαω εγώ μια μέρα. Αν μια γυναίκα δεν μπορεί να συμμεριστει τα όνειρα μου, δεν αξίζει να είναι μαζί μου. Δεν θα καθήσω να σκάσω λοιπόν. Σε ένα περιβάλλον εχθρικο για τη νέα γενιά, όπου έχουμε ένα σκασμό προβλήματα και άγχη για το μέλλον? μας, θεωρώ τον εαυτό μου από τους τυχερούς που έχω αυτό το αυτοκινητακι και μπορώ να κάνω κάποια όνειρα και να ξεφεύγει λίγο το μυαλό μου από την όλη κατάσταση.ΥΓ: Δεν με στεναχώρησες, απλά απογοητευτικά λίγο, διότι σε ένα χώρο όπου θεωρούσα ασφαλές να μιλήσω με κόσμο που με καταλαβαίνει, πρέπει ΠΆΛΙ να κάνω κουβέντα γιατί να φτιάξω την bmw και να μην πάρω κανένα 1000αρι μεταχειρισμένο στα ίδια λεφτά. Όσο για τα Hyundai δεν το είπα υποτιμητικά ότι δεν είναι καλά αυτοκίνητα, αλλά ότι εγώ προτιμώ να φτιάξω την e21 και να νιώθω χαρούμενος κάθε φορά που την οδηγαω παρά με τα ίδια χρήματα να αγοράσω το χ, ψ, ω μεταχειρισμένο Hyundai και απλά να με πηγαίνει από το σημείο Α στο Β χωρίς να μου προσφέρει την παραμικρη χαρά. Τέλος ένα βίντεο από τα παλιά, με crash test της e21 και πες μου εσύ την άποψη σου, αν για αμάξι σχεδιασμενο στα 70s, τα πήγε καλά ή όχι.
Youtube VideoSent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Συγνωμη για τον αστειο χαρακτηρισμο. Λαθος το διορθωσα. Εκτιμω την εταιρια που εχει βγαλει τρομερα αυτοκινητα, αλλωστε εχω και μια f30. Εκτιμω τους λατρεις ιστορικων και τα καμαρωνω, αλλα μονο οταν κανουν εξαιρετικα λιγα χιλιομετρα και εξαιρετικα εμπειροι οδηγοι. Δε μιλαω τοσο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα πιο πολυ για ολα χωρις abs
Επειδη οδηγουσα στο παρελθον αυτοκινητα χωρις abs για μενα ηταν επικινδυνα στη βροχή, ιδιαιτερα στην εθνικη οδο. Δεν ηξερα ποσο μπορει το αυτοκινητο να φρεναρει χωρις να ντελαπαρει, σε περιπτωση κινδυνου δεν μπορουσα να ρυθμισω το φρενο σε μεγαλη ταχυτητα (πανω απο 80 χλμ/ωρα) στο βρεγμενο, σε αυτοκινητα με τρομερα φρενα οπως mx5 που ειχα και αλλα. Ο πατερας μου εξαιτιας της ελλειψης αντιμπλοκαρισματος τρακαρε σοβαρα με βροχη σε επαρχιακη εθνικη οδο και τραυματιστηκε δυο φορες. Ελπιζω σε εσενα που εισαι καινουργιος οδηγος να ειναι ενταξει. Τουλαχιστον δεν εχω τυψεις, τα ειπα και ειμαι ενταξει.
Δεν ξαναλαμβανω μερος στη συζητηση -
Η αποψη μου ειναι να φερεις το ε21 σε πληρη λειτουργικη κατασταση,μια ακινησια γενναει προβληματα,το δικο μας ε21 315 εχει 288,000 με 4 επιλογεα και τωρα πια καπνιζει λιγο, οποτε ασε τον κινητηρα ως εχει.Μετα προσεχεις πολυ γιατι δεν συχωρει ευκολα,εχω δει μια φορα το χαρο με τα ματια μου.Mετα κανεις τις βολτες σου,ζυγιζεις τον ενθουσιασμο σου και ψαχνεσαι για φανοποια.καλως ηρθες.
-
Από αυτά που μου λέτε έχω αρχίσει να σκέφτομαι να δώσω μια ευκαιρία στον κινητήρα που φοράει ήδη και βλέπουμε. Άλλωστε δεν υπάρχουν τα απαιτούμενα κονδυλια να τα κάνω όλα μαζί οπότε προτιμώ να ξεκινήσω με το αμάξωμα ώστε να έχω μια γερή βάση για να δημιουργήσω μετά. Και ποιος ξέρει ίσως με ένα γερό service και σωστή ρύθμιση όπως είπε ο ronnie να μην είναι τόσο άσχημα τα πράγματα όσο τα φαντάζομαι.
Όσο για το να προσέχω εννοείτε. Ξέρω ότι δεν έχει βοηθήματα όποτε πρέπει να προσέχω διπλά από ότι σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο και φυσικά να μην κάνω βλακείες. Θα επενδυσω σε μια πολύ ποιοτικη τετράδα ελαστικά και δεν θα πάω απλά στα φθηνότερα, για να έχω και καλύτερο κρατημα στον δρόμο και στα φρέναρισματα.ΥΓ: Σε πολλά ξένα φόρουμ και αρθρα που διάβασα σχετικά με την οικονομία καυσιμου, εξυμνουν τους υπολογιστές ταξιδιων, διότι ο οδηγός βλέπει live την καταναλωση και προσαρμοζει την οδήγηση του αναλόγως. Μπορεί να μπει κάτι τέτοιο σε μια e21;
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Γεια σε ολους, ενα γενικο σχολιο και οχι τεχνικο με αφορμη τη συγκεκριμενη ανακατασκευη.
Συνεχισε φιλε Ge21ORGE αυτο που ξεκινησες και μην πτοησε απο τυχον αρνητικα λογια.
Δυστυχως στην ελλαδα πολλες φορες ξεχναμε την αξια της διατηρησης της ιστοριας μας, ποσο μαλλον για τα αυτοκινητα. -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Το αμαξι που θες να εχεις για πρωτο σου ειναι απο τα ελαχιστα κακα της bmw με κακιστο κρατημα. Το πρωτο σου αμαξι δε θα εχει και abs????? Καλα να μην πουμε και για esp. Στην εθνικη ακομα θυμαμαι μικρο παιδι, στραπατσαρισμενα εξω απο το δρομο με βροχη: δενδρα, μπαρες, σε αλλα αυτοκινητα. Θα εισαι επικινδυνος και για τους αλλους. Αντε μυαλο δεν εχεις αλλα ο κοσμακης που θα τον χτυπησεις τι φταιει;;;Απαραδεκτο, θα κινδυνεψει η ζωη σου. Μονο για ιστορικο αν θες. Τιποτε αλλο. Για αυτο ειναι τα ιστορικα και οχι για καθημερινα να κανεις 30.000 χλμ κατ ετος. Καλα το πρωτο σου κανονικο αυτοκινητο θα εχει μεγαλυτερη ηλικια απο εσενα?
ενα huyndai εκατο φορες ασφαλεστερο και το λεω γιατι το αναφερες υποτιμητικα. Στις κοπελες επισης θα εισαι εντελως απωθητικος. Θα μπει μεσα γκομενα? Αν τη δει συγγενης ή φίλοι θα την κλεισουν σε τρελοκομειο. Φαντασου για εσενα τι γνωμη θα εχουν οι αλλοι, που για πρωτο αυτοκινητο οδηγεις τοσο αρχαιο. Τι αστερια σε τρακαρισμα εχει? Μονο αυτα που θα οδηγησουν στα ουρανια.
ΥΓ λυπαμαι που σε στενοχωρω αλλα κινδυνευει η ζωη σου (ακομα και η κοινωνικη, ολοι θα σε κοιτουν περιεργα) με το πρωτο αυτοκινητο σου μαζι και η δικη μας! ΜΟΝΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ και θα ειναι ωραια φαση τοτε και αξιζει. Μονο αυτοκινητο με abs, ιδιαιτερα στη βροχη θα παρεις!!!! Παρε bmw με abs οσων ετων και να ειναι, διαχρονικα, αμαξαρες!
μαργαριταρι..
Ανακατασκευή bwm e21