-
Τελείωσαν δηλαδή οι διαπραγματεύσεις με τις Τράπεζες ή συνεχίζονται??
Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις η κάθε πλευρά προσπαθεί να κερδίσει ότι καλύτερο και στο τέλος φτάνουν σε μια συμφωνία που συμφέρει και τους δύο....
Δε νομίζω να συμφέρει τις Τράπεζες αν δουν καμιά αίτηση για το 99 -
Ο Βασιλάκης ζητάει κούρεμα 70 εκατομμύρια. Οι τράπεζες ζητούν από τους μετόχους να υποθηκευσουν περισσότερα ακίνητα για να μειωθεί η χασουρα. Είναι τεράστιες οι υποχρεώσεις του δαβαρη. Το προσυμφωνο μεταξύ των 2 έληγε σήμερα. Πήραν παράταση μέχρι 17/7. Εμπόδια βάζει και η επιτροπή ανταγωνισμού.
-
http://www.arpaktiko.gr/ellada/skai-ken ... oulos-foto
-
υπομονή κι έρχεται η ανάπτυξη....
-
πάντως η αντιπροσωπεία 'ΚΟΜΒΟΣ' στον σχετικό...κόμβο είναι σαν να βλέπεις φάντασμα.
ένας υπάλληλος-πωλητής μόνο μέσα και από εκθεσιακά μοντέλα ούτε λόγος.
και τα ωράρια νομίζω πολύ σφιχτά. νωρίς το απόγευμα κλείνουν.
κατάντια και κρίμα που μια σεβαστή -για την Ελλάδα- εταιρία την έχει κάψει μια απαράδεκτη αντιπροσώπευση. -
Ο πωλητής αυτός έχει να πληρωθεί 1 χρόνο
-
http://www.pronews.gr/portal/20160721/a ... imioyrgima
-
Πάντως η μαμά εταιρία επρεπε να εχει επιληφθεί της κατάστασης . Ακομη και σήμερα ειναι πολύ επιθυμητά αυτοκίνητα (όχι όπως τα Μαζντα πχ που ειναι αντικειεμενικα στα όρια του premium) και να θυμίσουμε εδώ οτι όχι πολλα χρονια πριν ηταν πρώτη εταιρία σε πωλησεις
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Σήμερα δεσμεύτηκαν οι λογαριασμοί της εταιρίας από πιστωτές
-
Παρατηρούνται τελευταία μεγάλες καθυστερήσεις στην προμήθεια ανταλλακτικών, (αυτό και από προσωπική εμπειρία).
Το τελευταίο διάστημα απαξιώνεται η καλή φήμη της εταιρείας που καλλιεργήθηκε με μεγάλη προσπάθεια εδώ και μερικά χρόνια, ας αφυπνιστούν!
Κρίμα... -
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... da-to-2017
reload?????? -
Αν ολοκληρωθεί το deal Δάβαρη - Βασιλάκη, λογικά θα δούμε και τα τρία νέα μοντέλα στην Ελλάδα. Εδώ και μέρες πάντως δεν έχω βρει κάτι νεότερο για την εξέλιξη της συμφωνίας.
-
Η εταιρία θα μπει στο άρθρο 106β. Η ενδιάμεση χρηματοδότηση είναι το πρόβλημα. Τα Tucson είναι ήδη στην Ελλάδα αλλά no money no honey.
-
5/9/2016
Έκλεισε και με τη... βούλα στα τέλη Ιουλίου το MEGA DEAL Βασιλάκη - Δάβαρη στο θέμα των Hyundai - KIA. Πλέον μένουν διαδικαστικά ΑΛΛΑ και κάποια άλλα θέματα προκειμένου οι δύο εταιρείες να αρχίσουν να διεισδύουν δυναμικά στην αγορά...
Από ΣΗΜΕΡΑ 5 Σεπτεμβρίου και επισήμως ο Αντρέας Χριστοφορίδης αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικού Διευθυντή στις εταιρείες Hyundai - KIA. Ευχόμαστε καλή αρχή και επιτυχίες, που η... πιάτσα θεωρεί σίγουρες!
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... piatsas-65================================================================
Είναι γεγονός ότι πως ο ΒΙΑΜΑΡ κατάφερε την τελευταία 15ετία να αναδείξει τη Skoda σε έναν από τους πιο ισχυρούς παίκτες στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου και, σημαντικό ρόλο σε αυτή την εξέλιξη έχει διαδραματίσει ο γενικός διευθυντής της εταιρίας Ανδρέας Χριστοφορίδης.
http://news247.gr/eidiseis/auto/auto-ne ... 18581.htmlΠροσωπικά έχω αμφιβολίες ότι κάτι μπορεί να αναστρέψει την εικόνα, εκτός αν αρχίσουν να πουλάνε τζάμπα τα Κορεάτικα.
Θεωρώ ότι υπάρχει πιθανότητα σε δυο-τρία χρόνια να αποχωρήσει ο όμιλος από Ελλάδα. -
Θα γεμίσει ο τόπος Hyundai ταξί
-
Θα τρέμει η scoda
-
Η κατάσταση είναι στην κόψη του ξυραφιού στην αγορά, τα ονόματα hyundai - KIA έχουν δεχθεί ισχυρό πλήγμα, κυρίως για τις πλημελείς υπηρεσίες στο θέμα προμηθειών ανταλλακτικών, καθυστερήσεις στα συνεργεία λόγω έλλειψης υλικών κλπ.
Σίγουρα είναι γνωστό το θέμα και στο κατώτερο στέλεχος του Ομίλου. Το θέμα είναι ότι η εμπορική πολιτική που θα εφαρμοστεί θα πρέπει να κοιτάει πιο μπροστά από ότι μέχρι σήμερα. Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να επανακάμψουν. Αν βγουν με προϊόντα με τιμή στο ύψος των Γιαπωνέζων ή Γερμανών, θα καταποντιστούν. Τους Κορεάτες δεν τους νοιάζει και πολύ η Ελλαδίτσα, η αγορά πάνω από 10 φορές μικρότερη από την Τουρκία! Κανεις όμως δεν εύχεται να βγει από τον ανταγωνισμό άλλη μια εταιρεία, κρίμα... -
Για μένα από τότε που πήραν την απόφαση οι Κορεάτες να φτιάξουν εργοστάσια στην Ευρώπη και να δημιουργήσουν δύο σχεδόν αυτόνομες και ανεξάρτητες εταιρείες στην Γερμανία (Hyundai και Kia Motor Europe) σήμαινε την αρχή του τέλους για την αγορά της Ευρώπης.
Όσο τα αυτοκινητάκια ερχόντουσαν με τα πλοιαράκια από την Κορέα όλα ήταν μια χαρά. Μετά ξεκίνησε το πανηγύρι. Και αυτό δεν αφορά μόνο την Ελλάδα. Εγώ θεωρώ ότι τις δύο Κορεάτικες τις υπονομεύουν οι ίδιες οι Ευρωπαϊκές τους εταιρείες (που φυσικά τις διευθύνουν Ευρωπαίοι) προς όφελος Ευρωπαϊκών κατασκευαστών (κυρίως Γερμανών).
-
Αρκετά ενδιαφέρον φαίνεται από τις φωτογραφίες..
*Η Hyundai ετοιμάζεται να μεγαλώσει την γκάμα των SUV οχημάτων της και να παρουσιάσει ένα νέο αυτοκίνητο στην ανερχόμενη κατηγορία των μικρών SUV. Το αυτοκίνητο θα τοποθετηθεί κάτω από το νέο Tucson και θα έχει βασικό στόχο το Nissan Juke αλλά και τα Renault Captur και το Peugeot 2008.
Το νέο SUV θα βασίζεται στην πλατφόρμα του i20 και θα διαθέτει τους κινητήρες που είδαμε στο νέο i30, όπως τον νέο τρικύλιδρο 1000αρή σε δύο αποδόσεις, τον 1,4 turbo καθώς και τον 1,6 λίτρων ντίζελ σε διάφορες αποδόσεις. Το αυτοκίνητο θα βασίζεται στο Intrado concept που παρουσίασε η εταιρεία το 2014, που έδειχνε τις σχεδιαστικές γραμμές που θα ακολουθήσει η εταιρεία στο μέλλον, με την νέα εξαγωνική μάσκα να κάνει πρεμιέρα στο νέο i30 και θα την δούμε αργότερα στο facelift του i20.
To i20 SUV θα παρουσιαστεί μέχρι τα τέλη του 2017 και ίσως αντικαταστήσει και το πολυμορφικό ix20, το οποίο αναμένεται να σταματήσει η παραγωγή του, μιας και οι πωλήσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία μειώνεται συνεχώς. Ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί το όνομα του νέου SUV, αλλά αυτό μάλλον δεν θα περιέχει το “ix” αφού η εταιρεία ετοιμάζεται να τα καταργήσει.*
-
Η απάντηση σε juke και στο μικρό suv της toyota προφανώς...
Μπροστά και σε μένα αρέσει...Πίσω, αν και δεν φαίνεται καλά...μάλλον θα είναι αμφιλεγόμενο...
HYUNDAI FORUM