-
Καλημέρα σας,
(δυστηχώς) έφυγα για επαγγελματικό ταξίδι για μερικές μέρες και έτυχε ο πατέρας μου να πάρει το αυτοκίνητο (Audi A3 1.6 tdi 2013 μοντέλο) και του έβγαλε την επιγραφή στο καντράν για συμπλήρωση λαδιών. Δεν μου είπε τίποτα και το ανακάλυψα μόλις γύρισα. Το αυτοκίνητο είχε λάδια της Kolben 5w-30 και ο βενζινάς του πρόσθεσε της Avin το 10w-40.
Τι να κάνω; Να πάω για αλλαγή; Του έβαλε λίγο λιγότερο από μισό λίτρο..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Καλημέρα σας,
(δυστηχώς) έφυγα για επαγγελματικό ταξίδι για μερικές μέρες και έτυχε ο πατέρας μου να πάρει το αυτοκίνητο (Audi A3 1.6 tdi 2013 μοντέλο) και του έβγαλε την επιγραφή στο καντράν για συμπλήρωση λαδιών. Δεν μου είπε τίποτα και το ανακάλυψα μόλις γύρισα. Το αυτοκίνητο είχε λάδια της Kolben 5w-30 και ο βενζινάς του πρόσθεσε της Avin το 10w-40.
Τι να κάνω; Να πάω για αλλαγή; Του έβαλε λίγο λιγότερο από μισό λίτρο..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Καλημέρα σας,
(δυστηχώς) έφυγα για επαγγελματικό ταξίδι για μερικές μέρες και έτυχε ο πατέρας μου να πάρει το αυτοκίνητο (Audi A3 1.6 tdi 2013 μοντέλο) και του έβγαλε την επιγραφή στο καντράν για συμπλήρωση λαδιών. Δεν μου είπε τίποτα και το ανακάλυψα μόλις γύρισα. Το αυτοκίνητο είχε λάδια της Kolben 5w-30 και ο βενζινάς του πρόσθεσε της Avin το 10w-40.
Τι να κάνω; Να πάω για αλλαγή; Του έβαλε λίγο λιγότερο από μισό λίτρο..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
δεν θα παθει τιποτα
αλλα
ψυχολογικα για να εισαι ενταξει , αλλαξε τα , σαν ντηζελ φανταζομαι πρεπει να παιρνει low saps.
τωρα αυτα τα Kolben πρωτη φορα τα ακουω βεβαια . η αουντι τα εχει και τα προτεινει; -
Συστήνεται, λάδια διαφορετικού ιξώδες να μην αναμιγνύονται. Το ίδιο ισχυει ακόμη και αν έχουν το ίδιο ιξώδες αλλά είναι διαφορετικής μάρκας/τύπου. Οποτε με την πρωτη ευκαιρία πάνε για αλλαγή λαδιών και φίλτρου.
Αν σου τσιμπάει λάδι τοτε έχε στο αυτοκίνητο και κανένα μπουκάλι με το περίσσευμα απο το σερβίς να συμπληρώνεις μόνος σου και μην τρέχεις σε βενζιναδικα συνεργεία για συμπλήρωμα.Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Συστήνεται, λάδια διαφορετικού ιξώδες να μην αναμιγνύονται. Το ίδιο ισχυει ακόμη και αν έχουν το ίδιο ιξώδες αλλά είναι διαφορετικής μάρκας/τύπου. Οποτε με την πρωτη ευκαιρία πάνε για αλλαγή λαδιών και φίλτρου.
Αν σου τσιμπάει λάδι τοτε έχε στο αυτοκίνητο και κανένα μπουκάλι με το περίσσευμα απο το σερβίς να συμπληρώνεις μόνος σου και μην τρέχεις σε βενζιναδικα συνεργεία για συμπλήρωμα.Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εισαι σιγουρος για αυτο?Εχω την εντυπωση οτι στο εξωτερικο αναμειγνυουν λαδια(διαφορετικου ιξωδους και μαρκας)για να πετυχουν εναν συνδυασμο των ιδιοτητων των δυο λιπαντικων.Λογικα θα ειχε ακουστει αν υπαρχει θεμα.
-
Οπότε, από ότι καταλαβαίνω δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας. Ξεανχώθηκα κάπως! Το θετικό είναι ότι στις προδιαγραφές έγραφε ότι είναι και αυτό fully synthetic όπως και τα λάδια που είχε ήδη μέσα.
Μου έχει ζητήσει άλλη μια φορία λάδια στα 60.000 km που το έχω και βρήκε τώρα να ζητήσει
Ο χρήστης otso έγραψε:
τωρα αυτα τα Kolben πρωτη φορα τα ακουω βεβαια . η αουντι τα εχει και τα προτεινει;είναι η μάρκα λαδιών που χρησιμοποιούν στην Καρέντα.
-
Τα 300-400ml είναι πολύ λίγα για να υπάρξει κάποιο πρόβλημα. Πάντως το αυτοκίνητό σου δεν θέλει fully synthetic λάδια (που σαν όρος δε λέει τίποτα μιας και το ορυκτέλαιο της Γερμανίας μπορεί να είναι fully synthetic στην Ιαπωνία λόγω διαφορετικών ορισμών) αλλά λάδια συγκεκριμένων προδιαγραφών. Το λέει στο βιβλίο σου τί πέρνει όπως και τί να κάνεις αν αναγκαστείς να βάλεις άλλου τύπου λάδια.
Προσωπικά θα σου έλεγα αν επρόκειτο να κάνεις αλλαγή λαδιών σε λιγότερο από 10.000χλμ. μην κάνεις τίποτα. Αλλιώς κάνε μια πρόωρη αλλαγή λαδιών απλά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Λογικά κάτι τέτοιο πρέπει να σου λέει και στο βιβλίο που καλό είναι να το διαβάσεις. -
Δεν υπάρχει 10w40 φουλ συνθετικό. Ημισυνθετικό είναι κι ας γράφει ο,τι θελει. Μην αγχώνεσαι ομως, άλλαξε τα και είσαι οκ.
-
Την προηγούμενη φορά που συμπλήρωσα λάδια χρησιμοποίησα το Castrol Edge 5w30 fully synthetic, κάτι που το είχα διασταύρωση από αρκετές πηγές. Και από την αντιπροσωπεία μου σύστησαν να βάλω 5w30
Σκόπευα να αλλάξω λάδια σε περίπου 8.000 km οπότε ίσως να το επισπεύσω λίγο.
Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:
Δεν υπάρχει 10w40 φουλ συνθετικό. Ημισυνθετικό είναι κι ας γράφει ο,τι θελει. Μην αγχώνεσαι ομως, άλλαξε τα και είσαι οκ.Οπότε και ας γράφει στις προδιαγραφές του fully synthetic είναι παπαντζιλίκι; Τι μαθαίνεις!
-
Δεν υπαρχει θεμα με το κινηματικο ιξωδες. Απλα με το προσθετο λαδι, θα μετακινηθει ο δεικτης του ιξωδες προς τα πανω, αναλογικα με την ποσοτητα. Με τετοιες θερμοκρασιες και τοση μικρη ποσοτητα λαδιου στο ηδη υπαρχων λαδι δε προκειται να δημιουργησει προβλημα.
Αν ομως ειναι το λαδι full συνθετικο, ειναι νομος οτι τα συνθετικα λαδια δεν πρεπει να αναμιγνυονται.
Αν ειναι οντως συνθετικα, εφυγες ΑΜΕΣΑ για αλλαγη λαδιων. -
Απο όσο γνωρίζω 10w-40 100% συνθετικό δεν υπάρχει είναι ημισυνθετικά και συνήθως το κρυβουν γράφοντας synthetic base ή κάτι παραπλήσιο , αυτα που είναι πλήρως γράφουν 100% synthetic. Δες στη σελιδα της ανιn για την περιγραφή του. Ο λογος που δεν αναμιγνύουμαι διαφορετικά λιπαντικά είναι λόγω των διαφόρων πρόσθετων που χρησιμοποιει κάθε εταιρεια για την αποφυγή τυχόν κάποιας χημικής αντίδρασης των συστατικών αυτών και το λάδι χασει τις ιδιότητες του.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν υπάρχει λάδι 5-30 που να μην είναι συνθετικό.
-
Βασικά όλα τα 5W-30 είναι νεότερης τεχνολογίας από τα 10W-40. (Ok αν βρει κάποιος κάποια εξαίρεση μπορεί να μου την τρίψει στην μούρη...)
Αλλά τη λέξη συνθετικό αφήστε την γιατί μπερδεύει.
Κατά λάθος ανάμειξη λαδιών!;