-
Καλησπερα Forum
με την αδερφη μου ψαχνουμε για μεταχειρισμενο εδω και λιγο καιρο.Οποτε βρηκα το forum και εχω διαβασισει αρκετα απο τα αλλα παρομοιου τυπου threads.Οποτε κατεληξα στo clio.Ριχνωντας ενα βλεμα στο car.gr βρηκα τουτο.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8310870/
Και το βρηκα αρκετα δελεαστικο,αρεσε και στην αδερφη η option του υγραεριου.Και ηθελα να σας ρωτησω τι πιστευετε για το συγκεκριμενο αμαξι, αλλα και τι παιζει ,μπορω να εχω βενζινη και υγραεριο μεσα στο αμαξι και οποτε θελω να αλλαζω τροφοδοσια στο γκαραζ μου ?
Ευχαριστω πολυ και καλως σας βρηκα
-
Καλησπερα Forum
με την αδερφη μου ψαχνουμε για μεταχειρισμενο εδω και λιγο καιρο.Οποτε βρηκα το forum και εχω διαβασισει αρκετα απο τα αλλα παρομοιου τυπου threads.Οποτε κατεληξα στo clio.Ριχνωντας ενα βλεμα στο car.gr βρηκα τουτο.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8310870/
Και το βρηκα αρκετα δελεαστικο,αρεσε και στην αδερφη η option του υγραεριου.Και ηθελα να σας ρωτησω τι πιστευετε για το συγκεκριμενο αμαξι, αλλα και τι παιζει ,μπορω να εχω βενζινη και υγραεριο μεσα στο αμαξι και οποτε θελω να αλλαζω τροφοδοσια στο γκαραζ μου ?
Ευχαριστω πολυ και καλως σας βρηκα
-
Καλησπερα Forum
με την αδερφη μου ψαχνουμε για μεταχειρισμενο εδω και λιγο καιρο.Οποτε βρηκα το forum και εχω διαβασισει αρκετα απο τα αλλα παρομοιου τυπου threads.Οποτε κατεληξα στo clio.Ριχνωντας ενα βλεμα στο car.gr βρηκα τουτο.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8310870/
Και το βρηκα αρκετα δελεαστικο,αρεσε και στην αδερφη η option του υγραεριου.Και ηθελα να σας ρωτησω τι πιστευετε για το συγκεκριμενο αμαξι, αλλα και τι παιζει ,μπορω να εχω βενζινη και υγραεριο μεσα στο αμαξι και οποτε θελω να αλλαζω τροφοδοσια στο γκαραζ μου ?
Ευχαριστω πολυ και καλως σας βρηκα
-
Ναι, μπορείς. Τα αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο έχουν τη δυνατότητα αλλαγής καυσίμου ακόμα και εν κινήσει με το πάτημα του σχετικού κουμπιού. Η προεπιλεγμένη ρύθμιση πάντα είναι ως εξής: Στην εκκίνηση χρησιμοποιείται ως καύσιμο η βενζίνη και μόλις ανέβει λίγο η θερμοκρασία, αυτόματα γίνεται αλλαγή στο υγραέριο.
Από εκεί και πέρα μπορείς να κάνεις όσες εναλλαγές θέλεις ακόμα και σε πορεία χωρίς περιορισμό. Σε περίπτωση που ο κινητήρας είναι ζεστός ακόμα και γίνει νέα εκκίνηση, πάλι θα γίνει εκκίνηση με χρήση βενζίνης, αλλά η εναλλαγή σε υγραέριο θα γίνει με τη μία χωρίς καμιά καθυστέρηση.
Επίσης αν πηγαίνεις πορεία και τελειώσει το υγραέριο, πάλι αυτόματα γυρίζει σε βενζίνη χωρίς καμιά διακοπή. Οπότε εκτός από την οικονομία στο κόστος καυσίμου το υγραέριο μπορεί να σου προσφέρει και αυξημένη αυτονομία. -
Ευχαριστω για την απαντηση
-
Τα υγραεριοκινητα έχουν συνήθως θέμα με τις βαλβίδες οπότε θέλει προσοχή μπορεί να έχει θέμα το αυτοκίνητο και για μη μπει στο εξοδο επισκευής να προτίμησε να το πουλησει. Επισης αρκετοι εχουν και διαφορα αλλα θεματακια. Αν θες υγραέριο για οικονομία πάρε ενα χωρίς υγραέριο αφού μάθεις πριν αν ο κινητηρας δεν είναι ευπαθείς και βάζεις υγραέριο μετα. Υπόψη η δεξαμενή υγραερίου θέλει αντικατασταση κάθε 10 χρόνια λόγω νομοθεσίας οποτε αν το έχει πολλά χρόνια το συστημα θα θέλει και ποιο σύντομα αλλαγη. Προσωπικά θα απέφευγα αυτοκίνητο με προεγκατεστημένο υγραέριο.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Τα υγραεριοκινητα έχουν συνήθως θέμα με τις βαλβίδες οπότε θέλει προσοχή μπορεί να έχει θέμα το αυτοκίνητο και για μη μπει στο εξοδο επισκευής να προτίμησε να το πουλησει. Επισης αρκετοι εχουν και διαφορα αλλα θεματακια. Αν θες υγραέριο για οικονομία πάρε ενα χωρίς υγραέριο αφού μάθεις πριν αν ο κινητηρας δεν είναι ευπαθείς και βάζεις υγραέριο μετα. Υπόψη η δεξαμενή υγραερίου θέλει αντικατασταση κάθε 10 χρόνια λόγω νομοθεσίας οποτε αν το έχει πολλά χρόνια το συστημα θα θέλει και ποιο σύντομα αλλαγη. Προσωπικά θα απέφευγα αυτοκίνητο με προεγκατεστημένο υγραέριο.Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το επιβεβαιώνω, και το προηγούμενο δικό μου μετά από 5 χρόνια με υγραέριο εμφάνισε πρόβλημα στις βαλβίδες. Είναι πάρα πολύ πιθανό να συμβεί, για να μην γράψω 'σχεδόν σίγουρο'. Ωστόσο το ποσοστό κέρδους σε 5 χρόνια ήταν τόσο μεγάλο που η επισκευή 450-500 ευρώ δεν έκανε ασύμφορη την μετατροπή που είχα κάνει...
Από την άλλη θα έλεγα να δεις τι σύστημα υγραερίου φοράει το αμάξι και αν βγάζει προβλήματα, για να μην τρέχεις στα συνεργεία συνέχεια. Εγώ πούλησα το δικό μου και ο επόμενος που το πήρε επισκευασμένο δεν έχει κανένα πρόβλημα ο άνθρωπος, αλλά είχα βάλει ένα από τα καλύτερα συστήματα της αγοράς. -
Το τι συστημα έχει δεν μετράει τόσο όσο το τι σοι εγκατάσταση έγινε. Τα περισότερα προβληματα ξεκινάνε από την κακή εγκατασταση και την κακή ρύθμιση του συστηματος.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
[quote='tedd']Το τι συστημα έχει δεν μετράει τόσο όσο το τι σοι εγκατάσταση έγινε. Τα περισότερα προβληματα ξεκινάνε από την κακή εγκατασταση και την κακή ρύθμιση του συστηματος.
+1 Ακριβώς έτσι. Όλη η ουσία για να είναι απροβλημάτιστο το σύστημα είναι να ξέρει ο εγκαταστάτης καλά τη δουλειά του κυρίως για τη ρύθμιση του. Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλά θέματα με υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα, εξαιτίας εγκαταστατών που δεν γνωρίζουν ακόμα λόγω έλλειψης εμπειρίας τη δουλειά τους... Μην ξεχνάμε πως το υγραέριο άρχισε να διαδίδεται σαν καύσιμο πρόσφατα και κυρίως την τελευταία πενταέτια και μετά όπου η τιμή της βενζίνης πήρε για τα καλά την ανηφόρα... Όσον αφορά το πρόβλημα με τις βαλβίδες είναι όντως συνηθισμένο, αλλά όχι και σχεδόν σίγουρο... Ξέρω πολλές περιπτώσεις προσωπικά, υγραεριοκίνητων οχημάτων με πολλές χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
-
Αρα αν το δω απο κοντα και δεν βρω κατι που να με αποτρεψει απο την αγορα εξυπνο θα ηταν περα απο τον μηχανικο που θα το παω να το κοιταξει να το παω και σε καποιον που κανει εγκαταστεις υγραεριο να κοιταξει το συστημα?
-
Ναι και ένας έλεγχος στις βαλβίδες, βέβαια αυτά στοιχίζουν οποτε εσύ επιλεγεις. Ποσα χλμ έκανε με υγραεριο και ποσο χρονο το εχει; επίσης το συστημα κανει και παραλληλους ψεκασμούς βενζίνης για προστασία των βαλβίδων ή είναι το απλό; καλό θα ηταν τα γνωρίζεις αυτά εκ των προτέρων. Δες και στο autogas forum που ειδικεύεται στο θέμα της υγραεριοκινησης. Κοιτά, ρωτα, αν υπαρχουν κατοχοι κλιο με θέμα και κυρίως αν ο κινητήρας ενδικνυεται για υγραέριο. Για το στορυ να πω πως έχω υγραέριο εδώ και χρόνια και 50000χλμ ικανοποιημενος χωρίς πρόβλημα πέρα απο μια αντλία βενζινης, λογω οτι χρήστης του για αυτό και το ψάχνω λίγο παραπάνω. δεν ειμαι αρνητικος στο υγραέριο αλλά τυγχάνει κάποιοι που είχαν θέματα να το πουλάνε για να γλιτώσουν τα κόστη και να βρουν την ψυχική ηρεμία τους...
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ως υγραεριοκίνητος σε δύο αυτοκίνητα της οικογένειας για ~4χρόνια, έχω να καταθέσω τα εξής:
1). Σαφώς και έχει μεγάλη σημασία η ποιότητα του συστήματος. Υπάρχουν ένα σωρό λεπτομέρειες που μόνο αν στις πει κάποιος μπορείς να τις μάθεις. Η λογική 'όλα ίδια είναι', δεν παίζει.
2). Δεύτερον και σημαντικότερο, ο εγκαταστάτης. Θα πρέπει να γνωρίζει το τεχνικό κομμάτι της εγκατάστασης (από πού θα περάσει τα σωληνάκια, ρυθμίσεις, κ.ά.) αλλά και να είναι μερακλής ώστε το αποτέλεσμα να είναι προσεγμένο.
3). Τέλος, θα πρέπει να ακολουθείται το πλάνο συντήρησης της εγκατάστασης LPG.Έχοντας κάνει 110.000χλμ με LPG στο δικό μου αυτοκίνητο, δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα.
Χαλαρά θα βάλω και στο επόμενό μου!!!
Αγορα μεταχειρισμενου