-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Φυσικα και δεν ισχυει για ολη την γκαμα. Το συγκεκριμενο λαστιχο ειναι οτι καλυτερο εχω βαλει στο κουπε για χρηση all around....
Αλλα και τα λιγοτερα χλμ μεταφραζονται σε κρατημα. Στο δικο μου αυτοκινητο τουλαχιστον. Αρα οπως το παρει κανεις...
Συνολικα εξη σετ εχω χρησιμοποιησει απο δαυτα....Στεγνο βρεγμενο ζεστη κρυα ασφαλτο και με ταχυτητες πανω απο τον μ.ο. Ελιγμους αποφυγης κτλ.... Απλα μια αξιπιστη επιλογη για επιβατικα αυτ/τα.coupeas τα toyo πόσο καιρό - χιλιόμετρα σου κράτησαν περίπου?
Στην βροχή είναι εντάξει??? Γιατί διαβάζω οτι έχουν παράπονα σττην βροχή και στην ετικέτα η εταιρεία δίνει Ε αν θυμάμαι καλά. Στο στεγνό έχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια!!! Η αλήθεια είναι οτι δεν το κυνηγάω το αυτοκίνητο αλλά είναι αυτό που σε πιάνει καμιά φορά και θες λίγο να το χώσεις...οπότε θες να νιώθεις λίγο πιο σίγουρος για τα κρατήματα και το φρενάρισμα. -
ababa641,μια και συμμετείχε στην επιλογή των ελαστικών σου ένας από τους γρήγορους οδηγούς του φόρουμ (coupeas), καλό είναι να λάβεις υπόψη την πρόταση του.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Τι ακριβώς λαμβάνεις υπόψιν? ας πούμε για τα falken πχ
καλή ώρα σαν την άποψη του peter........απο δοκιμή στην ελληνική πραγματικότητα,άλλες θερμοκρασίες,άλλη ποιότητα δρόμων!
Σωστος, αλλα δεν υπαρχουν αναφορες στην ελλαδα πλην ελαχιστων. Ειναι λαστιχα με κακη προωθηση απο τη μαμα εταιρια εδω περα, και πας στον καθε λαστιχα και σε πειθει να βαλεις petlas lassa και καθε τι κινεζο/τουρκο επειδη εχει τρελη προωθηση απο την εταιρια που του το πουλαει.
Falken & Toyo δεν εχουν καμια διαφημιση(οπως και πολλες ακομη) γιατι προφανως δεν τα ακουμπανε σε εισαγωγεις και πωλητες......να σκεφτεις οτι πρωτη φορα εβαλα Toyo το '98 επειτα απο τα καλα λογια ενος γειτονα ταξιτζη!!! Τοτε δεν τα ηξερε κανεις οπως σημερα τα falken......
Aπεναντιας αρκετοι την πατησαν απο reviews uk και μπολικη διαφημιση με κατι Αvon.......Για τα kleber τι άποψη εχεις? Μου φενεται οτι και αυτή την έχει φαει το σκοτάδι και το θαψιμο των λαστιχαδων.
Φοραω 4,5 χρόνια kleber viaxer 80.000 km και πραγματικά τα αλλαζω γιατί με φοβίζουν τα παραπανω νουμερα. Μονο στο βρεγμένο γλιστρανε κάπως τώρα. Σε φρεναρισμα πανικού σε γυαλί δρόμο ακόμη στριγγλιζουν και κολλάνε κάτω.
Τα έχω προτεινει σε 3 φίλους και είναι κατενθουσιασμενοι.
Στα τεστ των περιοδικών βέβαια πιάνουν πάτο. Τι να πει κανεις... -
Που υπαρχει ενα site που να δειχνει τις ετικετες με τις αποδοσεις των ελαστικων για να εχουμε ενα μπουσουλα?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τι ακριβώς λαμβάνεις υπόψιν? ας πούμε για τα falken πχ
καλή ώρα σαν την άποψη του peter........απο δοκιμή στην ελληνική πραγματικότητα,άλλες θερμοκρασίες,άλλη ποιότητα δρόμων!
Σωστος, αλλα δεν υπαρχουν αναφορες στην ελλαδα πλην ελαχιστων. Ειναι λαστιχα με κακη προωθηση απο τη μαμα εταιρια εδω περα, και πας στον καθε λαστιχα και σε πειθει να βαλεις petlas lassa και καθε τι κινεζο/τουρκο επειδη εχει τρελη προωθηση απο την εταιρια που του το πουλαει.
Falken & Toyo δεν εχουν καμια διαφημιση(οπως και πολλες ακομη) γιατι προφανως δεν τα ακουμπανε σε εισαγωγεις και πωλητες......να σκεφτεις οτι πρωτη φορα εβαλα Toyo το '98 επειτα απο τα καλα λογια ενος γειτονα ταξιτζη!!! Τοτε δεν τα ηξερε κανεις οπως σημερα τα falken......
Aπεναντιας αρκετοι την πατησαν απο reviews uk και μπολικη διαφημιση με κατι Αvon.......Για τα kleber τι άποψη εχεις? Μου φενεται οτι και αυτή την έχει φαει το σκοτάδι και το θαψιμο των λαστιχαδων.
Φοραω 4,5 χρόνια kleber viaxer 80.000 km και πραγματικά τα αλλαζω γιατί με φοβίζουν τα παραπανω νουμερα. Μονο στο βρεγμένο γλιστρανε κάπως τώρα. Σε φρεναρισμα πανικού σε γυαλί δρόμο ακόμη στριγγλιζουν και κολλάνε κάτω.
Τα έχω προτεινει σε 3 φίλους και είναι κατενθουσιασμενοι.
Στα τεστ των περιοδικών βέβαια πιάνουν πάτο. Τι να πει κανεις...δεν εχω άποψη καθώς δεν εχω βάλει ποτέ και δεν έτυχε να τα έχει βάλει και κανένας γνωστός μου........σε πιστεύω όμως οτι είναι άκρως ανταγωνιστικά.Είναι θυγατρική της conti;;;;;
-
Είναι θυγατρική της μισελεν.
-
Ο χρήστης ababa641 έγραψε:
Φυσικα και δεν ισχυει για ολη την γκαμα. Το συγκεκριμενο λαστιχο ειναι οτι καλυτερο εχω βαλει στο κουπε για χρηση all around....
Αλλα και τα λιγοτερα χλμ μεταφραζονται σε κρατημα. Στο δικο μου αυτοκινητο τουλαχιστον. Αρα οπως το παρει κανεις...
Συνολικα εξη σετ εχω χρησιμοποιησει απο δαυτα....Στεγνο βρεγμενο ζεστη κρυα ασφαλτο και με ταχυτητες πανω απο τον μ.ο. Ελιγμους αποφυγης κτλ.... Απλα μια αξιπιστη επιλογη για επιβατικα αυτ/τα.coupeas τα toyo πόσο καιρό - χιλιόμετρα σου κράτησαν περίπου?
Στην βροχή είναι εντάξει??? Γιατί διαβάζω οτι έχουν παράπονα σττην βροχή και στην ετικέτα η εταιρεία δίνει Ε αν θυμάμαι καλά. Στο στεγνό έχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια!!! Η αλήθεια είναι οτι δεν το κυνηγάω το αυτοκίνητο αλλά είναι αυτό που σε πιάνει καμιά φορά και θες λίγο να το χώσεις...οπότε θες να νιώθεις λίγο πιο σίγουρος για τα κρατήματα και το φρενάρισμα.Σχεδον τρία χρόνια τα έχω πάνω. Είναι πάνω στο όριο που έχει το τακούνι που δείχνει ότι θέλει άλλαγή. 20.000χλμ. Δεν είναι πολλά. Αυτό γιατί το αμάξι όταν το έβγαζα γενικά το πίεζα . Στην πόλη δεν κυκλοφορώ ιδιαίτερα.
Ναι. Ζεστένεται ποιό γρήγορα απο τα pirelli τα goodyear michelin σε αντιστοιχα νούμερα . Στο στεγνό δεν ανησύχησα καθόλου σε ελιγμούς ελεγχόμενους ή μη, ακόμα και με 200χλμ. Και με 250χλμ δέχονταν μικροδιορθώσεις σε αλλαγές πορείας. Σου έλεγε πάτα. Μη μασάς.
Σε βρεγμένο το δοκίμασα και σε πουντο στα 980kg βάρος σε κλειστές διαδρομές και δεν έδειξε τιποτα το πολύ επικίνδυνο να πεις ότι θα σκοτωθώ .Στα 140 και 150χλμ χωρίς συνεχώμενη βροχη και σε ευθεία με αυτα τα χλμ ήταν οκ. Στις στροφές μόνο με συνεχόμενη βροχή ψιλόβροχο έδειξε να χάνει οριακά την πρόσφυση οκ.
Στο κουπε των 1400kg με συνεχή βροχή και αρκετα δυνατη μάλιστα με 160χλμ ευθεία όταν πατούσε σε λούμπες έχανε προς στιγμήν αλλά αμέσως επανέφερε. Ακαριαία θα έλεγα πριν χαθεί η ευστάθεια του αυτ/του. Αλλιώς σε απόβρεχο δεν είχε ιδιαιτερο πρόλημα. Δεν σε άφηνε να πατήσεις γκάζι όμως.
Γενικά το proxes t1r είναι για στεγνό περισσότερο. Στο βρεγμένο δεν εμπνέει ιδιαιτερη εμπιστοσύνη. Υπάρχουν πολύ καλύτερα ελαστικά.
Εδώ να πω ότι είμαι γενικά επιθετικός στη χρήση και αυτά που περιέγραψα ποιό πάνω για έναν συγκρατημένο οδηγό να φαντάζουν ταρζανιές. Και τα λαστιχα να δείχνουν μια χαρά και στο βρεγμένο.
Σχετικές οι απόψεις.... -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Σχεδον τρία χρόνια τα έχω πάνω. Είναι πάνω στο όριο που έχει το τακούνι που δείχνει ότι θέλει άλλαγή. 20.000χλμ. Δεν είναι πολλά. Αυτό γιατί το αμάξι όταν το έβγαζα γενικά το πίεζα . Στην πόλη δεν κυκλοφορώ ιδιαίτερα.
Ναι. Ζεστένεται ποιό γρήγορα απο τα pirelli τα goodyear michelin σε αντιστοιχα νούμερα . Στο στεγνό δεν ανησύχησα καθόλου σε ελιγμούς ελεγχόμενους ή μη, ακόμα και με 200χλμ. Και με 250χλμ δέχονταν μικροδιορθώσεις σε αλλαγές πορείας. Σου έλεγε πάτα. Μη μασάς.
Σε βρεγμένο το δοκίμασα και σε πουντο στα 980kg βάρος σε κλειστές διαδρομές και δεν έδειξε τιποτα το πολύ επικίνδυνο να πεις ότι θα σκοτωθώ .Στα 140 και 150χλμ χωρίς συνεχώμενη βροχη και σε ευθεία με αυτα τα χλμ ήταν οκ. Στις στροφές μόνο με συνεχόμενη βροχή ψιλόβροχο έδειξε να χάνει οριακά την πρόσφυση οκ.
Στο κουπε των 1400kg με συνεχή βροχή και αρκετα δυνατη μάλιστα με 160χλμ ευθεία όταν πατούσε σε λούμπες έχανε προς στιγμήν αλλά αμέσως επανέφερε. Ακαριαία θα έλεγα πριν χαθεί η ευστάθεια του αυτ/του. Αλλιώς σε απόβρεχο δεν είχε ιδιαιτερο πρόλημα. Δεν σε άφηνε να πατήσεις γκάζι όμως.
Γενικά το proxes t1r είναι για στεγνό περισσότερο. Στο βρεγμένο δεν εμπνέει ιδιαιτερη εμπιστοσύνη. Υπάρχουν πολύ καλύτερα ελαστικά.
Εδώ να πω ότι είμαι γενικά επιθετικός στη χρήση και αυτά που περιέγραψα ποιό πάνω για έναν συγκρατημένο οδηγό να φαντάζουν ταρζανιές. Και τα λαστιχα να δείχνουν μια χαρά και στο βρεγμένο.
Σχετικές οι απόψεις....coupeas πρωτ'απ'όλα θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την ανάλυση που έκανες, πιστεύω οτι θα βοηθήσει και άλλους.
Το αυτοκίνητο που έχω είναι έναι ibiza του 2005 με τα 101 άλογα. Η οδήγηση που κάνω είναι συντηρητική αλλά καποιες φορές το πατάω και ειδικά στις στροφές. Η καλή συμπεριφορά στη βροχή με ενδιαφέρει γιατι οι δρόμοι που κινούμαι εκτός πόλης, πολλές φορές έχουν λιμνάζοντα νερά και καταλαβαίνω πολύ καλά τι εννοούσες παραπάνω. Δεν θέλω να πάρω βροχολάστιχο γιατί η περιοχή που μένω έχει και πολύ ζέστη το καλοκαίρι και οι δρόμοι δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση, αλλά και τον χειμώνα έχουμε αρκετές βροχές το οποίο με προβληματίζει. Τα ελαστικά τα κρατάω 4 χρόνια με περίπου 45000χλμ κάτι το οποίο δεν μπορούν να φτάσουν τα Toyo απ'οτι κατάλαβα. Με τα Hankook evo K110 δεν είχα πρόβλημα αλλά πλέον σταμάτησε η παραγωγή τους. Η γνώμη σου είναι να κινηθώ στα Toyo t1r ή έχεις να προτείνεις και κάτι άλλο??? -
Ναί.
Αν θες να πιέζεις που και που σε στεγνό οδοστρωμα και να είσαι ενα κλικ παραπάνω σιγουρος παρε τα toyo. Η οδηγησή σου ετσι οπως μου την περιγράφεις δεν έχει απαιτήσεις ιδιαίτερες. Ντάξει ,λογικά όλα τα λάστιχα λίγο πολύ εσένα θα σε καλύψουν . Τώρα βάζεις κρυφή επιθυμία με φόβο τον βρεγμένο.
Εγω προτείνω αυτό που έχω δοκιμάσει και είναι πολύ κοντά στα toyo και ποιό κοντα στο βρεγμένο . Dunlop sp 9000. Ο σχεδιασμός του πέλματός του δουλεύει καλύτερα στον βρεγμένο δρόμο. Εγω αυτό είδα. Μοιάζει με του toyo αλλά στην πράξη διαφέρει . Εδω είχα θόρυβο μερικές φορές στα 80χλμ με 90χλμ αλλά μέχρι εκεί. Εναλλακτικά πάλι και κριτήριο μόνο το πέλμα του , το dunlop sport maxx rt 83w. Θεωρώ ότι είναι ακόμα ποιό κοντά στον βρεγμένο . Δε χάνει σε κράτημα. Η γόμα και στα dunlop θεωρώ ότι είναι ένα τι ποιό σπορτιφ του ανταγωνισμού. Μαλακότερη δηλ.
Πιστεύω με τα τελευταία που σου πρότεινα θα βγάλεις και περισσότερα χλμ.
Αποψή μου πάντα. -
coupeas στις διαστάσεις μου (195/55/15) δεν βγαίνουν τα δυο τελευταία που ανέφερες, σε Dunlop βγαίνουν τα Sport BluResponse. Αξίζουν?
Μάλλον πρέπει να αλλάξω αυτοκίνητο -
αφου σε ενδιαφερει η ασφαλεια στο βρεγμενο και υπολογιζεις 4 χρονια με περιπου 45000 χιλιομετρα, δοκιμασε τα Michelin Crossclimate.
Λογικα πρεπει να κοστιζουν οσο τα Dunlop, ειναι πολυ καλα στο βρεγμενο, αθορυβα και (αποτι φαινεται σε μενα μεχρι στιγμης) ανθεκτικα και στο καλοκαιρι.Μπονους καμια βολτουλα στα χιονια (οχι οτι ειναι χιονολαστιχο, αλλα θα ειναι καλυτερο απο ολα τα 'συμβατικα')
-
Οχι ντάξει....μην αλλάζεις...
Κοίτα. Εγω δεν τα έχω υπόψην μου. Όμως η περιγραφή που είδα τα λέει όλα νομίζω. Καλύτερο φρεναρισμα σε στεγνο και βρεγμένο απο το Μ.Ο. 2,8μ και 3μ αντιστοιχα. Not bad!!!Aν θες πάλι απο μένα ενα δοκιμασμένο λάστιχο .δες αυτό
http://www.mytyres.gr/product_det.asp?c ... 133&f=2613Θα χαρείς όπως λέει πραγματικά να στρίβεις. Τα πάει καλά και στη βροχή. Καλή επιλογή για μένα.Δοκιμασμένο πολύ έντονα !!!!!! Σε 55ρι και 50ρι προφίλ ...άψογο ......Και 185ρι πολύ καλό.....
Κομμάτια τα έκανα και δεν έλεγαν να ξεκολλήσουν απο το δρόμο κι αυτά....Ε ρε χρόνια με τα yokohama...
-
Εντελώς πληροφοριακά ..... Εχω βάλει σε αλλα οικογενειακα οχηματα πρωτου βαθμου συγγενειας ελαστικά που ηταν μικροτερης αξιας η φημης οπως κleber της μισελιν και kumho τα οποία έδειξαν καλα στοιχεία σε βρεγμένο οδοστρωμα . Αλλα τοσα και περισσότερα σετ . Σε στεγνο με κλασσικό προφίλ ειδικά δηλ απο 55 προφιλ και πάνω δεν αποδίδουν κατι ιδιαιτερο . Σε προειδοποιούν τουλάχιστον . Δεν σε ριχνουν χαντακι.
Δοκιμασμένα παντού σε 100ρες χλμ διαδρομές εκτός πόλης καθημερινά στη δουλειά μου. Απο τα πολύ καλά συνηθισμένα ελαστικά κατ εμέ πάντα.
Για λαστιχα απογοητευση δε θελω να μιλήσω. -
Ο χρήστης ababa641 έγραψε:
coupeas στις διαστάσεις μου (195/55/15) δεν βγαίνουν τα δυο τελευταία που ανέφερες, σε Dunlop βγαίνουν τα Sport BluResponse. Αξίζουν?
Μάλλον πρέπει να αλλάξω αυτοκίνητοΚάποιος λόγος που ουτε καν λαμβάνεις υπόψιν τα Pirelli?
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
coupeas στις διαστάσεις μου (195/55/15) δεν βγαίνουν τα δυο τελευταία που ανέφερες, σε Dunlop βγαίνουν τα Sport BluResponse. Αξίζουν?
Μάλλον πρέπει να αλλάξω αυτοκίνητοΚάποιος λόγος που ουτε καν λαμβάνεις υπόψιν τα Pirelli?
Στην διάστασή μου βγαίνουν τα Ρ1, νομίζω οτι είναι κάτι απλό ως λάστιχο.
Έχεις να προτείνεις κάτι ??? -
Ο χρήστης ababa641 έγραψε:
coupeas στις διαστάσεις μου (195/55/15) δεν βγαίνουν τα δυο τελευταία που ανέφερες, σε Dunlop βγαίνουν τα Sport BluResponse. Αξίζουν?
Μάλλον πρέπει να αλλάξω αυτοκίνητοΓεια σου φιλε μου.
Φοραω τα Dunlop Sport BluResponse σε διασταση 185/60/14 απο τον Νοεμβρη και εχω κανει γυρω στα 17-18Κ χλμ.
Πολυ καλο λαστιχο κατα την γνωμη μου. Πολυ καλυτερο και με διαφορα απο το προηγουμενο Energy Saver που φοραγα. Παρολο που το πιεζω αρκετες φορες σε στροφες δεν κανει κιχ απο χασιμο προσφυσης οπως επισης και απο φθορα. Υπολογιζω οτι θα με βγαλει ανετα μεχρι τα 45-50Κ. Ακομα δεν εχω κανει την αλλαγη μπρος-πισω. Τωρα προγραμματιζω να την κανω και θα τα κρατησω μεχρι τελους ζωης τους.
Στο βρεγμενο που ειδα οτι σε ενδιαφερει επισης τρομακτικα καλο... δεν το περιμενα τοσο. Στη διαδρομη Αθηνα-Θηβα μεσω της Παλιας Ε.Ο. (Καζα) με συνεχη βροχη και γρηγορη οδηγηση γιατι βιαζομουν δεν με ανησυχησε καθολου και σε καμια στροφη.. Ακομα και σε φρεναρισμα το αυτοκινητο δεν σβαρνησαν ποτε οι τροχοι (Αυτοκινητο χωρις ABS). -
Ο χρήστης ababa641 έγραψε:
coupeas στις διαστάσεις μου (195/55/15) δεν βγαίνουν τα δυο τελευταία που ανέφερες, σε Dunlop βγαίνουν τα Sport BluResponse. Αξίζουν?
Μάλλον πρέπει να αλλάξω αυτοκίνητοΚάποιος λόγος που ουτε καν λαμβάνεις υπόψιν τα Pirelli?
Στην διάστασή μου βγαίνουν τα Ρ1, νομίζω οτι είναι κάτι απλό ως λάστιχο.
Έχεις να προτείνεις κάτι ???Γιατι τα Goodyear και Dunlop ειναι special?
Εγώ παντως θα έβαζα τα Pirelli cinturato p1 verde η τα toyo cf2 αν τα έβρισκα αξιόλογα φθηνότερα. -
Ο χρήστης ababa641 έγραψε:
Σχεδον τρία χρόνια τα έχω πάνω. Είναι πάνω στο όριο που έχει το τακούνι που δείχνει ότι θέλει άλλαγή. 20.000χλμ. Δεν είναι πολλά. Αυτό γιατί το αμάξι όταν το έβγαζα γενικά το πίεζα . Στην πόλη δεν κυκλοφορώ ιδιαίτερα.
Ναι. Ζεστένεται ποιό γρήγορα απο τα pirelli τα goodyear michelin σε αντιστοιχα νούμερα . Στο στεγνό δεν ανησύχησα καθόλου σε ελιγμούς ελεγχόμενους ή μη, ακόμα και με 200χλμ. Και με 250χλμ δέχονταν μικροδιορθώσεις σε αλλαγές πορείας. Σου έλεγε πάτα. Μη μασάς.
Σε βρεγμένο το δοκίμασα και σε πουντο στα 980kg βάρος σε κλειστές διαδρομές και δεν έδειξε τιποτα το πολύ επικίνδυνο να πεις ότι θα σκοτωθώ .Στα 140 και 150χλμ χωρίς συνεχώμενη βροχη και σε ευθεία με αυτα τα χλμ ήταν οκ. Στις στροφές μόνο με συνεχόμενη βροχή ψιλόβροχο έδειξε να χάνει οριακά την πρόσφυση οκ.
Στο κουπε των 1400kg με συνεχή βροχή και αρκετα δυνατη μάλιστα με 160χλμ ευθεία όταν πατούσε σε λούμπες έχανε προς στιγμήν αλλά αμέσως επανέφερε. Ακαριαία θα έλεγα πριν χαθεί η ευστάθεια του αυτ/του. Αλλιώς σε απόβρεχο δεν είχε ιδιαιτερο πρόλημα. Δεν σε άφηνε να πατήσεις γκάζι όμως.
Γενικά το proxes t1r είναι για στεγνό περισσότερο. Στο βρεγμένο δεν εμπνέει ιδιαιτερη εμπιστοσύνη. Υπάρχουν πολύ καλύτερα ελαστικά.
Εδώ να πω ότι είμαι γενικά επιθετικός στη χρήση και αυτά που περιέγραψα ποιό πάνω για έναν συγκρατημένο οδηγό να φαντάζουν ταρζανιές. Και τα λαστιχα να δείχνουν μια χαρά και στο βρεγμένο.
Σχετικές οι απόψεις....coupeas πρωτ'απ'όλα θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την ανάλυση που έκανες, πιστεύω οτι θα βοηθήσει και άλλους.
Το αυτοκίνητο που έχω είναι έναι ibiza του 2005 με τα 101 άλογα. Η οδήγηση που κάνω είναι συντηρητική αλλά καποιες φορές το πατάω και ειδικά στις στροφές. Η καλή συμπεριφορά στη βροχή με ενδιαφέρει γιατι οι δρόμοι που κινούμαι εκτός πόλης, πολλές φορές έχουν λιμνάζοντα νερά και καταλαβαίνω πολύ καλά τι εννοούσες παραπάνω. Δεν θέλω να πάρω βροχολάστιχο γιατί η περιοχή που μένω έχει και πολύ ζέστη το καλοκαίρι και οι δρόμοι δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση, αλλά και τον χειμώνα έχουμε αρκετές βροχές το οποίο με προβληματίζει. Τα ελαστικά τα κρατάω 4 χρόνια με περίπου 45000χλμ κάτι το οποίο δεν μπορούν να φτάσουν τα Toyo απ'οτι κατάλαβα. Με τα Hankook evo K110 δεν είχα πρόβλημα αλλά πλέον σταμάτησε η παραγωγή τους. Η γνώμη σου είναι να κινηθώ στα Toyo t1r ή έχεις να προτείνεις και κάτι άλλο???φιλε γιατι δν βλεπεις και τα michelin ps3?τα εχω βαλει σε 195/50/15 και ειμαι πληρως ικανοποιημενος.ειδικα στη βροχη εξαιρετικα.το μονο αρνητικο ειναι ο θορυβος σε σχεση με αλλα ελαστικα.εχουν σκληρα πλαινα και μετρια γομα.φθορα ειναι οκ και τα τρεχω κιολας αρκετες φορες.τα τα t1r τα εχω σε αλλο αυτοκινητο δυστυχως δν εχω κανει πολλα χιλιομετρα για να εχω ολοκληρωμενη γνωμη.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ήρθε η ωρα για λάστιχα 165/70/13 , σκαλωσα με τα falken sincera sn832 και αυτά θα βάλω , τα έχει φορεσει κανείς απο εδώ?Έχουν πολύ χαμηλή τιμή, ετικέτα καλύτερη όλου του ανταγωνισμού ειδικά στο βρεγμενο με Α , σχεδόν κανένα αρνητικό σχόλιο απο το εξωτερικο, και πολυ καλη βαθμολογία στο adac.
Πηγα και πηρα κι αλλες τιμες σε 165 60 14
Continetal 360!!!
Kleber 270
Falken 250
Cormoran 170
Αν πετυχω χαμηλοτερα τα falken θα τα προτιμησω -
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
φιλε γιατι δν βλεπεις και τα michelin ps3?τα εχω βαλει σε 195/50/15 και ειμαι πληρως ικανοποιημενος.ειδικα στη βροχη εξαιρετικα.το μονο αρνητικο ειναι ο θορυβος σε σχεση με αλλα ελαστικα.εχουν σκληρα πλαινα και μετρια γομα.φθορα ειναι οκ και τα τρεχω κιολας αρκετες φορες.τα τα t1r τα εχω σε αλλο αυτοκινητο δυστυχως δν εχω κανει πολλα χιλιομετρα για να εχω ολοκληρωμενη γνωμη.Δυστυχώς έχω 195/55/15
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]