Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτιωση Mitsubishi evo 9
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτιωση Mitsubishi evo 9
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    48
    509
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sagias last edited by

      @lleonidas Δεν ειναι τοσο ευκολο αυτο που ζητας.Θελει τουλαχιστον παιδεια και λιιιιιιγο μυαλο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannisae last edited by

        Εγω ειχα εβο 9 550 αλογα!με 2 προγραμματα αναρτηση tein διαφορικα tein σασμαν απο την tein ,hks εισαγωγη μπεκ !εντοσθια θα σε γελασω το πηραμε απο αμερικη ετοιμο 37 χιλιαρικα προ 5ετιας!το αμαξι ηταν τουμπανο 580 εβγαλε και 420 στη μικρη πιεση!ηταν ομως επικυνδινα δυνατο!το οδηγουσε ο αδερφος μου και οντως ηταν μονο για παραλια!πολυ ακριβο και αχρηστο για εμας αμαξι!το πηραμε λογο χρεους του μαντρα σε εμας!το 14 αρχες το δωσαμε και πηραμε βολβο....μη με ρωτας αλλα πραγματικά δε θυμαμαι!ειχαμε κανει μονο 20.000χλμ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sagias last edited by

          Ευχαριστω για το χρονο σου φιλε!Το αμαξι πρεπει να ηταν τουμπανο.Τι εξοδα εννοεις δηλαδη ειχε σε αυτη την ιπποδυναμη;Αν εχεις χρονο πες μου αναλυτικα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannisae last edited by

            Συγνώμη δεν θυμαμαι πολλες λεπτομεριες ...βασικα ξεχασα τι ακριβως φορουσε..τα ονοματα...το τουρμπο ηταν hks εγκεφαλο ams? Και msd αναφλεξη...καπως ετσι ρε σορρυ..ζαντα work 9.5 19αρα ....απο βενζινες λεφτα να εχεις...18 με 25 λιτρα και μονο 100αρα. Φυσικα το αμαξι κοστιζε πολλα σαν αγορα του και σου λεω οτι το πηρα λογο χρεους σε μενα...υπολογιζω πραγματα 80.000ευρω..τεσπα περα απο το εβο θα σου ελεγα ενα πορσε ή ενα s3 ...υποψιν δεν στροφαρα στο θεο..κανονικα 8.500 κοφτη.
            Επισης λαδια ξυδια μυδια μια 3 φορες σε μηχανη μαρκαςtorco εβαζα και στα διαφορικα μου ελεγαν 480 ευρω 6 λιτρα...αλλα πραγματα δεν εκανα προσωπικα ουτε φρενα αλλαξα τπτ..σου λεω ομως πολυ επικίνδυνο με τις πορτες πήγαινε για πλακα..το εδωσα γερμανια με τα ιδια ακριβώς λεφτα...ελπιζω να βοηθησα εστω και με την μικρη εμπιρεια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sagias last edited by

              Φυσικα και βοηθησες φιλε και ευχαριστω πολυ για το χρονο σου!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickolas last edited by

                Αν θες να του πίνεις το αίμα, μην το πειράξεις πολύ ή καθόλου μηχανικά γιατί θα σου βγάλει πολλές ζημιές. Το μοτέρ ίσως όχι αλλά ή μετάδοση? Τα φρένα? Αν απλά θες να το πατάς στην εθνική οδό, ΟΚ. Το στοκ τούρμπο μπορεί να βγάλει 100+ παραπάνω άλογα και χωρίς να πειράξεις το μοτέρ.
                Εγώ αυτό που θα πρότεινα, αν θέλεις να αλλάξεις κάτι είναι να του βάλεις μία OHLINS ανάρτηση. Θα γίνει παντού καλύτερο και δε θα χάσεις πουθενά. Επίσης αν βρεις ελαφρύτερες ζάντες στην στοκ διάσταση μπορείς να τις βάλεις. Αν πραγματικά θέλεις περισσότερα άλογα, ένα πρόγραμμα μόνο (και θα πρότεινα να μην το κάνεις) και αν θέλεις ήχο (χωρίς κανένα άλλο πρακτικό πλεονέκτημα) ελευθέρωσε την εισαγωγή.
                Τέλος αν γουστάρεις κάποιο αγωνιστικό κάθισμα μπορείς να το βάλεις (και να γλιτώσεις λίγο βάρος)

                Να θυμάσαι ότι τα WRC έχουν την ίδια ιπποδύναμη με εσένα και όχι πολύ λιγότερο βάρος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coupeas last edited by

                  Υπαρχουν και μεγαλοι σε ηλικια που βελτιωνουν πολυ τα αυτοκινητα τους. Και ο Sagias περα απο την επιθυμια του για βελτιωση ξερει οτι κυκλοφορουν και πολυ δυνατα αυτοκινητα στις γειτονιες . Δεν τον κατηγορω γι αυτο που θελει. Cooper s 280 ιππους οποτε........ Θελει κατι παραπανω στο evo.....Αν το ποναει το αμαξι του θα παει και ψυχραιμα στο δρομο.
                  Κι εγω ειχα μπει στο τρυπακι αυτο καποτε . Ψαχτηκα για περισσοτερους απο 500 ιππους αλλα ηθελα 30κ..... Βαλτε 300 ακομα στη ροδα.....
                  Δεν αξιζει ουτε χρειαζεται κατ εμε..... και δεν προχωρησα. Υπερβολες για χρηση δρομου. Παντως μεχρι εκει στα 400 και για το evo ειναι το ιδανικοτερο απ ολες τις αποψεις.
                  Καλο θα ηταν Sagias να βρεις εναν καλο μηχανικο που εχει βελτιωσει σωστα ενα τετοιο αυτοκινητο και προχωρας βημα βημα . Βρες καποιον που εχει κανει τη βελτιωση που ζητας και ειναι ιδιοκτητης evo.

                  Καλη βελτιωση.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Στην επόμενη ανάβαση πήγαινε και μίλα με αυτούς που τρέχουν με EVO GR.A.
                    Θα σου πούνε καλύτερα από τον οποιονδήποτε τι πρέπει να κάνεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kotsifos last edited by

                      Βλασσης στον πειραια και Δημητριαδης διπλα στα τζαμπο, επσιης πειραια...Ο δευτερος εχει ηδη εβο και κανει δυναμομετρησεις...και οι 2 ειναι πολυ καλοι στην δουλεια τους κ πολυ ακριβοι. Ο,τι πληρωνεις παιρνεις. 9 στα 10 Gtr στην ελλαδα τα φτιαχνει ο βλασσης και γενικα ειναι πολυ γιαπωνεζοφιλος, οποτε απευθυνσου εκει, ειναι εγγυηση ο τυπος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 3 / 3
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr