Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus προβλημα οταν ειναι κρυο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ford Focus προβλημα οταν ειναι κρυο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    7
    942
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      djtony last edited by

      Καλησπερα, εχω το Focus 1.4 MK1 μοντελο 2001

      Οταν το βαζω μπροστα το αμαξι κανει ΣΥΝΕΧΕΙΑ σκαμπανεβασματα και πολλες φορες αν οχι ολες το ρελαντι του οταν ειναι κρυο παντα, αντι να ειναι 1500 πχ στροφες ειναι 500-400 με αποτελεσμα καμια φορα να σβηνει και αλλες να παλευει να το κρατησει...

      Οταν παταω γκαζι οι στροφες πεφτουν αντι να ανεβαινουν. ειναι νεκρο δηλαδη το πεταλι οσο το κανει αυτο... δε μπορω να ξεκινησω να φυγω δηλαδη οσο ειναι κρυο...

      Οταν το αμαξι γυρισει σε αεριο ( ναι εχω αεριο ) τοτε δουλευουν ΟΛΑ ΡΟΛΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Υποψιαζομαι τρομπα βενζινης... τι αλλο μπορω να κοιταξω ? ειναι σπαστικο να βιαζομαι και να μη μπορω να ξεκινησω...

      Επισης να αναφερω οτι οση ωρα ειναι κρυο και κανει αυτο το προβλημα μυριζει 2 τετραγωνα καυσαεριο... η βενζινη πολυ ασχημα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        djtony last edited by

        Καλησπερα, εχω το Focus 1.4 MK1 μοντελο 2001

        Οταν το βαζω μπροστα το αμαξι κανει ΣΥΝΕΧΕΙΑ σκαμπανεβασματα και πολλες φορες αν οχι ολες το ρελαντι του οταν ειναι κρυο παντα, αντι να ειναι 1500 πχ στροφες ειναι 500-400 με αποτελεσμα καμια φορα να σβηνει και αλλες να παλευει να το κρατησει...

        Οταν παταω γκαζι οι στροφες πεφτουν αντι να ανεβαινουν. ειναι νεκρο δηλαδη το πεταλι οσο το κανει αυτο... δε μπορω να ξεκινησω να φυγω δηλαδη οσο ειναι κρυο...

        Οταν το αμαξι γυρισει σε αεριο ( ναι εχω αεριο ) τοτε δουλευουν ΟΛΑ ΡΟΛΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Υποψιαζομαι τρομπα βενζινης... τι αλλο μπορω να κοιταξω ? ειναι σπαστικο να βιαζομαι και να μη μπορω να ξεκινησω...

        Επισης να αναφερω οτι οση ωρα ειναι κρυο και κανει αυτο το προβλημα μυριζει 2 τετραγωνα καυσαεριο... η βενζινη πολυ ασχημα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          djtony last edited by

          Καλησπερα, εχω το Focus 1.4 MK1 μοντελο 2001

          Οταν το βαζω μπροστα το αμαξι κανει ΣΥΝΕΧΕΙΑ σκαμπανεβασματα και πολλες φορες αν οχι ολες το ρελαντι του οταν ειναι κρυο παντα, αντι να ειναι 1500 πχ στροφες ειναι 500-400 με αποτελεσμα καμια φορα να σβηνει και αλλες να παλευει να το κρατησει...

          Οταν παταω γκαζι οι στροφες πεφτουν αντι να ανεβαινουν. ειναι νεκρο δηλαδη το πεταλι οσο το κανει αυτο... δε μπορω να ξεκινησω να φυγω δηλαδη οσο ειναι κρυο...

          Οταν το αμαξι γυρισει σε αεριο ( ναι εχω αεριο ) τοτε δουλευουν ΟΛΑ ΡΟΛΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Υποψιαζομαι τρομπα βενζινης... τι αλλο μπορω να κοιταξω ? ειναι σπαστικο να βιαζομαι και να μη μπορω να ξεκινησω...

          Επισης να αναφερω οτι οση ωρα ειναι κρυο και κανει αυτο το προβλημα μυριζει 2 τετραγωνα καυσαεριο... η βενζινη πολυ ασχημα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            w202-amg last edited by

            Θα μπορουσε να ειναι αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου....ειτε πεταλουδα γκαζιου που τα φτυσε(απιθανο με αυτα τα συμπτωματα.
            Αλλαξε εναν αισθητηρα.....φθηνοι ειναι

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              djtony last edited by

              Αλλαξα και αισθητηρα ψυκτικου ΚΑΙ τρομπα βενζινης... το προβλημα συνεχιζει αν και βελτιωθηκε καπως... συνεχιζει ομως

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lary1821 last edited by

                Πεταλούδα γκαζιού είναι κάψε ΟΛΗ την βενζίνη που έχεις μέσα καθάρισε την (αν δεν μπορείς μόνος να είσαι μπροστά όταν θα σου την καθαρίσουν) και βάλε 100άρα βενζίνη τουλάχιστον 1-2 ντεπόζιτα (δεν χρειάζεται όλη μαζί,συνέχισε να βάζεις βενζίνη όπως έβαζες πχ 20€/την φορά απλά υπολόγισε μέχρι να βάλεις 100-120 λίτρα).
                Το πρόβλημα σου θα λυθεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Για εξηγα λιγο lary1821 πως ακριβως θα λυθει το προβλημα... εννοω, τι ακριβως θα καταφερει κανεις με το να καψει τη βενζινη ολη και μετα καθαρισμα και 100αρα κλπ, ποιος θα ειναι ο μηχανισμος που θα το στρωσει?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Καψε ολη τη βενζινη που εχεις και βαλε 100ρα. Δουλεψε το τον κινητηρα με βενζινη συνεχεια . Αστο να δουλεψει στην αρχη και μετα ξεκινα προδευτικα να ανοιγεις το γκαζι. Αν το κανει ακομα δωστου και αποτομες γκαζιες ....μη το τερματισεις ομως και πεταξει κανενα πιστονι εξω...... ....Ισως δηλ πεταξει καποιο σκουπιδι απο την πεταλουδα και τα σωληνακια και ξεμπλοκαρει.....
                    Αλλιως οπως λεει και ο απο lary θελει καθαρισμα μαζι με την εισαγωγη . Και ισως και η μπεκιερα....

                    Παλιοβενζινες.....

                    Εγω θα εβαζα και λιγο ενισχυτικο οκτανιων . Στα 20 ευρω 20 με 30 γραμμαρια ....για βοηθεια...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr