-
Εγω δε ξαναπαιρνω πεζο ή σιτροεν παντος εσεις πιετε και ουισκι!την εμπειρία μου ειπα και μαλιστα μονο σιτροενακιδες δυσκολευτικατε..γιατι αραγε?δεν τα αγορασα καινουργια ..μεταχ και ολα χαλουσαν τα Χριστούγεννα! Ειδικα το bxτο πηρα Μαιο θυμαμαι και ολο το καλομαιρι ηταν ...αψογο πραγματικα..ειχε και ηλιοροφη....κακασχημο φυσικα!ειχε και πισω δισκοφρενα και χειροφρενο στους εμπρος τροχου!ε μετα ρε ουστ απο δω ..το βξ χαλασε 25 δεκεμβριου δεν επαιρνε μπρος να παω σπιτι μετα απο επισκεψη σε συγγενη και ειχε εξω -2 ειχα μια σκυλα πισω και βαρουσα να πιασει το μπουτον!το σαξο εμεινε 6 Ιανουαρίου απο δυναμο ενω ειχα μπροστα μου 400 χλμ.. εμεινε στα 250 .το φεραν μετα απο 3 μερες σπιτι η οδικη!
Δεν εκανα κατι ιδιετερο στα συγκεκριμενα αντιθετος τα προσεχω πολυ ομως αυτα μου σπασανε νευρα..εκανα το ενα χαλουσε το αλλο!ειχα 4 μοτερ 1.4 8β τα πεταξα γιατι ειπα δεν θα υπαρχει αλλος χαζος να τα αγορασει...τελικα εκανα λαθος..μετα την κακη μου επιλογη βρηκα πολυ κοσμο να εχει αυτο το μοτερ και να χρειαζεται παντα κατι...τεσπα το βξ το πηρα το 4 το σαξο το 7 .
Απλα εγραψα γιατι βλεπω ..πχ εβγαλε ενα δεξι φλας λαμπα μονο στα 1.945.876.9888 χλμ ..α! Και μια μηχανη ..!α και μια φλαντζα ..α! Και στραβωσε το σασι γιατι ειχε πετραδακια εκει που το αφηνα...ναι οκ.. αλλαξτε μου γνωμη λοιπον ..πεζο σιτροεν ειναι ζημιαρικα!μονο οι εχοντες τα υποστηρίζουν! Μακαρι ρε παιδια ..εγω παντος δεν..συγνωμη ειλικρινά -
Τα 7/9 μεταχειρισμενα τα πηραμε. Απο 5ετιας ακριβως μεχρι 20ετιας ακριβως. Το ενα το καναμε και πληρη εργοστασιακη μετατροπη και ειχαμε οση δυναμη δυσκολα ειχε καποιος την εποχη εκεινη. Το αλλο με σημαντικη βοηθεια της τυχης με κρατησε στη ζωη. Το αλλο 8 χρονια τωρα ηταν το φοιτητικο αμαξι δυο ανθρωπων στο οποιο εμαθαν και να οδηγουν,πηγε παντου, φορτωθηκε τα παντα, εστριψε το κωλο του, εκανε τις κοντρες του, ζητησε 8 χρονια 170e συνολο ενα γρυλλο παραθυρου και ενα κολλαρο εκτακτα, και πλεον μετραει 21 χρονια με το μαμα δισκο-πλατω και αυτη τη χρηση, φυσικα με 0 ακινητοποιησεις και πληρες ιστορικο απο καινουργιο. Το 2cv πηγε στην Ιταλια οδικως...! Το gs και το gsa δεν εμειναν ποτε μεσα σε 20 και 23 χρονια αντιστοιχα που κρατηθηκαν.Τι να μου πεις εσυ για σιτροεν. Στ αληθεια ομως λυπαμαι. Μπουρδελο ηταν και σε ταλαιπωρησε, κι εγω τα ιδια θα λεγα. Αλλο αυτο και αλλο να λες οτι σου κατεβει για το tu3 ομως. Μοτερ που αρνειται πεισματικα να καψει λαδι και ζηταει σε 200.000km μια φλατζα. Προσωπικα ουτε αυτη καν ζητησαν τα 2 zx .
Και toyota και alfa romeo και simca και bmw περασαν απο την οικογενεια. Και να σαι σιγουρος οτι αρκετα σιτροεν δε μ αρεσουν καθολου ενω το επομενο αμαξι θα επιδιωξω να μην ειναι. -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Mitsubishi carisma 1997 420.000 χλμ. Ακόμα δεν καίει λάδι. Καμία επισκευή εκτός από αντλία καυσίμου ελάχιστου κόστους.
Αλλαγή δίσκου πλατό στις 380.000χλμ
Δουλεύει αθόρυβα και επιταχύνει με νεύρο σαν να βγήκε χθες από το εργοστάσιο.
Τι να λέμε τώρα αλλά αυτοκίνητα. Σήμερα κανένα δεν είναι τόσο αξιόπιστο..
Πόθεν προκύπτει αυτό; Έχεις καμία αμφιβολία ότι ένα σημερινό Mazda θα φτάσει άνετα τα 400.000 χλμ για παράδειγμα;
Ναι μεγάλη.. Έχεις εσύ με την σειρά σου στοιχεία ότι τα Mazda παραμένουν τόσο αξιόπιστα?
Γιατι πιασατε τη mazda;;;;τυχαιο;;;;
Δυστυχως δεν εχω πολλα χλμ για ασφαλη συμπερασματα και δυστυχως δεν ηρθαν ποτε στη χωρα μας οι skyactive κινητηρες για να ακουσουμε/δουμε αν παραμενουν και στηριζουν το made in Japan..... -
Παντως made in japan ο 1.6 που φορουσε το mazda 3 του 2008 δεν ηταν. Απο τη Ford τον πηρε. Diesel παιρνει-επαιρνε απο την PSA.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ακριβώς το ανάποδο ισχύει, η Ford πήρε τον Zetec/Duratec από την Mazda που ήταν συνεργασία της Mazda με την Yamaha και τον εξέλιξε!
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Ακριβώς το ανάποδο ισχύει, η Ford πήρε τον Zetec/Duratec από την Mazda που ήταν συνεργασία της Mazda με την Yamaha και τον εξέλιξε!Τοτε αυτο που λεω ισχυει για αλλο μοτερ.
-
Βεβαια αυτα αποτελουν παρελθον για τη Ford αφου οι ecoboost πανε καλα.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Ακριβώς το ανάποδο ισχύει, η Ford πήρε τον Zetec/Duratec από την Mazda που ήταν συνεργασία της Mazda με την Yamaha και τον εξέλιξε!Μηπως γνωριζεις ο zetec 1.6 ποσα αλογα βγαζει? (γιατι το εχουμε απορια με ενα φιλο)
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Mitsubishi carisma 1997 420.000 χλμ. Ακόμα δεν καίει λάδι. Καμία επισκευή εκτός από αντλία καυσίμου ελάχιστου κόστους.Αλλαγή δίσκου πλατό στις 380.000χλμ
Δουλεύει αθόρυβα και επιταχύνει με νεύρο σαν να βγήκε χθες από το εργοστάσιο.
Να λέτε και που οδηγιουνται. Αυτό μάλλον οργώνει την επαρχια.
Και τα carisma δεν ηταν τίποτα αξιόπιστα , ολλανδικά ηταν. Βγήκαν πολλές ελαττωματικές παρτίδες.Τα στοιχεια εδώ μέσα τα θεωρώ κουκουρουκου διότι δεν λαμβάνεται υπόψιν ο σημαντικότερος παράγοντας, ο τροπος οδήγησης/οδηγος! Καθημερινά το επιβεβαιωνω μέσα απο φιλους που οτι πιάσουν το διαλύουν, διακόπτες παραθύρων θες, διακόπτες φλας, δισκοπλατα, φρένα, τα παντα όλα, και απο αλλους που ειναι το αμάξι 20 ετων και ειναι σαν να μην πέρασε κανεις απο μέσα με ανάλογη μηχανολογική κατασταση παντα. Πως γίνεται αυτό??
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Ακριβώς το ανάποδο ισχύει, η Ford πήρε τον Zetec/Duratec από την Mazda που ήταν συνεργασία της Mazda με την Yamaha και τον εξέλιξε!
Μηπως γνωριζεις ο zetec 1.6 ποσα αλογα βγαζει? (γιατι το εχουμε απορια με ενα φιλο)
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο 1.6l 8V- 98 Hp & 16V-100 Hp από ΄98 έως ΄05
http://www.auto-data.net/gr/?f=showSubM ... eli_id=795 -
Αυτα ακριβως βρισκω. Και για το mazda 3 του φιλου μου βρισκω 105 hp και το χω ψαξει παντου. Εκεινος επιμενει οτι ειναι 116hp αλλα δεν μπορει με κανενα τροπο να το αποδειξει.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Mitsubishi carisma 1997 420.000 χλμ. Ακόμα δεν καίει λάδι. Καμία επισκευή εκτός από αντλία καυσίμου ελάχιστου κόστους.
Αλλαγή δίσκου πλατό στις 380.000χλμ
Δουλεύει αθόρυβα και επιταχύνει με νεύρο σαν να βγήκε χθες από το εργοστάσιο.
Να λέτε και που οδηγιουνται. Αυτό μάλλον οργώνει την επαρχια.
Και τα carisma δεν ηταν τίποτα αξιόπιστα , ολλανδικά ηταν. Βγήκαν πολλές ελαττωματικές παρτίδες.Τα στοιχεια εδώ μέσα τα θεωρώ κουκουρουκου διότι δεν λαμβάνεται υπόψιν ο σημαντικότερος παράγοντας, ο τροπος οδήγησης/οδηγος! Καθημερινά το επιβεβαιωνω μέσα απο φιλους που οτι πιάσουν το διαλύουν, διακόπτες παραθύρων θες, διακόπτες φλας, δισκοπλατα, φρένα, τα παντα όλα, και απο αλλους που ειναι το αμάξι 20 ετων και ειναι σαν να μην πέρασε κανεις απο μέσα με ανάλογη μηχανολογική κατασταση παντα. Πως γίνεται αυτό??
υπαρχουν πολλοι με ταλεντο, ακομα και τανκς καταστρεφουν σε ελαχιστα χιλιομετρα.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Γιατι πιασατε τη mazda;;;;τυχαιο;;;;Απλά γνωρίζω καλά την μάρκα.
Δυστυχως δεν εχω πολλα χλμ για ασφαλη συμπερασματα και δυστυχως δεν ηρθαν ποτε στη χωρα μας οι skyactive κινητηρες για να ακουσουμε/δουμε αν παραμενουν και στηριζουν το made in Japan.....
Η προηγούμενη γενιά πάντως μια χαρά δικαιώνει το όνομα της εταιρείας. Ξέρω 6άρια 10ετίας με 300.000+ χλμ που απλά πετάνε.
Παντως made in japan ο 1.6 που φορουσε το mazda 3 του 2008 δεν ηταν. Απο τη Ford τον πηρε. Diesel παιρνει-επαιρνε απο την PSA.
Μιλάμε για βενζίνη. Όχι για βρωμοντίζελ. Όλοι οι Duratec της Ford είναι της Mazda.
Ακριβώς το ανάποδο ισχύει, η Ford πήρε τον Zetec/Duratec από την Mazda που ήταν συνεργασία της Mazda με την Yamaha και τον εξέλιξε!
Τον κατέστρεψε εννοείς. [emoji38]
Μηπως γνωριζεις ο zetec 1.6 ποσα αλογα βγαζει? (γιατι το εχουμε απορια με ενα φιλο)
Εξαρτάται ποιος ακριβώς. Της Ford 100 (Focus Mk1) άλογα και της Mazda (3 Mk1) 105. Αυτά πριν 15 χρονια φυσικά.
ακομα και τανκς καταστρεφουν σε ελαχιστα χιλιομετρα.
Τα καινούρια που είναι αυτόματα δεν μπορείς ακόμα και να θέλεις. [emoji38]
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μηπως γνωριζεις ο zetec 1.6 ποσα αλογα βγαζει? (γιατι το εχουμε απορια με ενα φιλο)
Εξαρτάται ποιος ακριβώς. Της Ford 100 (Focus Mk1) άλογα και της Mazda (3 Mk1) 105. Αυτά πριν 15 άλογα φυσικά.
Μιλαω για Mazda 3 mk1 hatchback 1.6 κατασκευης 2007.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
105 το εδινε ο κατασκευαστης.
Sent from my 7DTB41 using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
105 το εδινε ο κατασκευαστης.Sent from my 7DTB41 using Tapatalk
Ευχαριστω !!!
-
Αυτη η ημιμαθεια ........η ford εδινε μοτερ στη mazda ειναι για γελια!!!!σασι εδινε και επαιρνε μοτερ,κερδισμενες αμφοτερες λοιπον. Στο fifth gear σε σχετικο συγκριτικο των focus και 3 στα 1.6cc ελεγε οτι φορανε ακριβως το ιδιο μοτερ και η ford το δινει με 115hp και η mazda με 105hp. Στις δοκιμες που εκαναν το 3 ηταν για κατι δεκατα πιο γρηγορο ,μικροτερη τελικη και πιο οικονομικο σε καταναλωση!!!!
Γενικα η mazda αρεσκεται στο να ανακοινωνει χαμηλες ιπποδυναμεις..... -
Και σασι μονο στο 3 επαιρνε. Το 6 δεν εχει σχεση με το Μοντεο.
Sent from my 7DTB41 using Tapatalk
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Αυτη η ημιμαθεια ........η ford εδινε μοτερ στη mazda ειναι για γελια!!!!σασι εδινε και επαιρνε μοτερ,κερδισμενες αμφοτερες λοιπον. Στο fifth gear σε σχετικο συγκριτικο των focus και 3 στα 1.6cc ελεγε οτι φορανε ακριβως το ιδιο μοτερ και η ford το δινει με 115hp και η mazda με 105hp. Στις δοκιμες που εκαναν το 3 ηταν για κατι δεκατα πιο γρηγορο ,μικροτερη τελικη και πιο οικονομικο σε καταναλωση!!!!
Γενικα η mazda αρεσκεται στο να ανακοινωνει χαμηλες ιπποδυναμεις.....Αρα η mazda το δηλωνει 105 αλλα ειναι ακριβως ιδιος με το ford και στην ιπποδυναμη?
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Αυτη η ημιμαθεια ........η ford εδινε μοτερ στη mazda ειναι για γελια!!!!σασι εδινε και επαιρνε μοτερ,κερδισμενες αμφοτερες λοιπον. Στο fifth gear σε σχετικο συγκριτικο των focus και 3 στα 1.6cc ελεγε οτι φορανε ακριβως το ιδιο μοτερ και η ford το δινει με 115hp και η mazda με 105hp. Στις δοκιμες που εκαναν το 3 ηταν για κατι δεκατα πιο γρηγορο ,μικροτερη τελικη και πιο οικονομικο σε καταναλωση!!!!
Γενικα η mazda αρεσκεται στο να ανακοινωνει χαμηλες ιπποδυναμεις.....Αρα η mazda το δηλωνει 105 αλλα ειναι ακριβως ιδιος με το ford και στην ιπποδυναμη?
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πιο πιθανό είναι ότι τα 105 άλογα της Mazda ήταν πιο καθαρόαιμα από τα 115 της Ford (Duratec Ti-VCR 16V 115Hp)
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;