-
Σε light χωματόδρομους εκτιμώ οτι πηγαίνουν και τα normal χαμηλά αυτοκίνητα,θεωρητικά τα crossovers μπορούν να πάνε λίγο πιο μακρυά βάση της μεγαλύτερης απόστασης απο το έδαφος.Στα τετρακίνητα crossovers πέρα απο το είδος της τετρακίνησης το όριο για τις off road δύνατότητες εξαρτάται απο τα ελαστικά και τη ρύθμιση της ανάρτησης.Περί ορέξεως ....βέβαια εξαρτάται απο τον κάθε κάτοχο crossover τι προτεραιότητες έχει απο το όχημα του
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Οποιος παιρνει crossover μονο και μονο για την ασφαλτο, γουστο του και καπελο του, απλα να ξερει οτι το αμαξι του ειναι φτιαγμενο και για** light χωματοδρομο **και θα κρινεται και για αυτο.Μα δεν διαφωνεί κανείς ότι όλα τα crossocer/ SUV μπορούνε να πάνε σε light χωματόδρομο.
Η διαφωνία ξεκίνησε από την 'απόρριψη' του XC90 επειδή δεν έχει αξιόλογες off-road δυνατότητες. Πράγμα το οποίο το 99% των αγοραστών του δεν τον απασχολεί καν.
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Τι λέτε ρε παιδιά που θα κριθώ για τον λόγο που πήρα το αμάξι και για το πως το χρησιμοποιώ.
Άμα θέλω το βάφω κίτρινο και το κάνω ταξί.
Δικό μου θέμα.
Με το ίδιο σκεπτικό όσοι έχουν πάρει σπορ διθέσια πρέπει να μην τα κυκλοφορούν έξω αλλά μόνο στην πίστα των Σερρών....
Ήμαρτον πια με τα πατροναρισματα και τα στεγανά. ...Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
(Οποιος παιρνει crossover μονο και μονο για την ασφαλτο, γουστο του και καπελο του, απλα να ξερει οτι το αμαξι του ειναι φτιαγμενο και για light χωματοδρομο και θα κρινεται και για αυτο.)
Συγνώμη αλλά όπως το γράφει ο φίλος makwolf το νόημα που βγαίνει για ΄μενα δεν έχει να κάνει με την κριτική στον ιδιοκτήτη αλλά στο όχημα. Εσυ μπορείς να το διαχειριστείς όπως θέλεις και όπου θέλεις αλλά ένα crossover επειδή κάποιος ή κάποιοι το χρησιμοποιούν εντός πόλης κυρίως, δεν σημαίνει ότι θα κρίνεται και θα πρέπει να συγκρίνεται και ως τέτοιο. Θέλω να πω πως δεν βλέπω στεγανά ούτε λόγους αγανάκτησης σε αυτά που γράφετε και εννοείται πως μια χαρά τα γράφετε και οι δύο. -
Οκ. Δεκτό. Τώρα κατάλαβα τι έγραφε ο mak.
Δικό μου λάθος.
Απλά πραγματικά έχω βαρεθεί να ακούω τόσο κόσμο να κριτικάρουν την υπαρξη των crossover αν αυτά δεν συνδιαζονται με τετρακίνηση και αν ο ιδιοκτήτης δεν του πίνει το αίμα στα off road...Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τι λέτε ρε παιδιά που θα κριθώ για τον λόγο που πήρα το αμάξι και για το πως το χρησιμοποιώ.
Άμα θέλω το βάφω κίτρινο και το κάνω ταξί.
Δικό μου θέμα.
Με το ίδιο σκεπτικό όσοι έχουν πάρει σπορ διθέσια πρέπει να μην τα κυκλοφορούν έξω αλλά μόνο στην πίστα των Σερρών....
Ήμαρτον πια με τα πατροναρισματα και τα στεγανά. ...Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
(Οποιος παιρνει crossover μονο και μονο για την ασφαλτο, γουστο του και καπελο του, απλα να ξερει οτι το αμαξι του ειναι φτιαγμενο και για light χωματοδρομο και θα κρινεται και για αυτο.)
Συγνώμη αλλά όπως το γράφει ο φίλος makwolf το νόημα που βγαίνει για ΄μενα δεν έχει να κάνει με την κριτική στον ιδιοκτήτη αλλά στο όχημα. Εσυ μπορείς να το διαχειριστείς όπως θέλεις και όπου θέλεις αλλά ένα crossover επειδή κάποιος ή κάποιοι το χρησιμοποιούν εντός πόλης κυρίως, δεν σημαίνει ότι θα κρίνεται και θα πρέπει να συγκρίνεται και ως τέτοιο. Θέλω να πω πως δεν βλέπω στεγανά ούτε λόγους αγανάκτησης σε αυτά που γράφετε και εννοείται πως μια χαρά τα γράφετε και οι δύο.Αυτο!! Δεν κρινεται ο οδηγος, το αμαξι κρινεται και συγκρινεται. Συγνωμη για την παρανοηση..
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
(Οποιος παιρνει crossover μονο και μονο για την ασφαλτο, γουστο του και καπελο του, απλα να ξερει οτι το αμαξι του ειναι φτιαγμενο και για light χωματοδρομο και θα κρινεται και για αυτο.)
Συγνώμη αλλά όπως το γράφει ο φίλος makwolf το νόημα που βγαίνει για ΄μενα δεν έχει να κάνει με την κριτική στον ιδιοκτήτη αλλά στο όχημα. Εσυ μπορείς να το διαχειριστείς όπως θέλεις και όπου θέλεις αλλά ένα crossover επειδή κάποιος ή κάποιοι το χρησιμοποιούν εντός πόλης κυρίως, δεν σημαίνει ότι θα κρίνεται και θα πρέπει να συγκρίνεται και ως τέτοιο. Θέλω να πω πως δεν βλέπω στεγανά ούτε λόγους αγανάκτησης σε αυτά που γράφετε και εννοείται πως μια χαρά τα γράφετε και οι δύο.Αυτο!! Δεν κρινεται ο οδηγος, το αμαξι κρινεται και συγκρινεται. Συγνωμη για την παρανοηση..
Προσωπικά θεωρώ ότι μια δόση κριτικής πρέπει να γίνεται και στον οδηγό.
Έτσι δεν καλύπτονται με τον καλύτερο τρόπο οι δικές του ανάγκες.
τέλος πάντων μεγάλη κουβέντα, ας μεταφερθεί στα 'περί αυτοκίνησης' να μην το σκίσουμε τελείως. -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Προσωπικά θεωρώ ότι μια δόση κριτικής πρέπει να γίνεται και στον οδηγό.
Έτσι δεν καλύπτονται με τον καλύτερο τρόπο οι δικές του ανάγκες.
τέλος πάντων μεγάλη κουβέντα, ας μεταφερθεί στα 'περί αυτοκίνησης' να μην το σκίσουμε τελείως.Επειδή η συζήτηση ξεκίνησε από το XC90, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η αντίστοιχη επιλογή σε χαμηλό είναι το νέο S90, με το οποίο έχει το ίδιο πάτωμα και κινητήρες και ανάλογο χώρο αποσκευών και πρακτικότητα.
Οπότε η επιλογή είναι ανάμεσα στα δύο:
Αυτός που δίνει 60 χιλιάρικα για ένα αμάξι, θέλει συνήθως να έχει και το ανάλογο κύρος. Υπάρχει περίπτωση να επιλέξει κάποιος το χαμηλό;
Ωραίο το V90 (ειδικά για station), αλλα αμφιβάλλω αν από κοντά είναι τόσο εντυπωσιακό όσο το XC90.
Όσο για την τετρακίνηση, ο μόνος λόγος που θα την χρειαστεί είναι αν μένει σε βόρειες χώρες και θέλει περισσότερη ασφάλεια.
-
Ακριβώς αυτό . Δεν το επιλέγει κάποιος μόνο για το λιώσει στην άμμο και στη λάσπη και να περνάει από ποτάμια . Μπορεί εκεί που μένει να χιονίζει ή όντως μια φορά το χρόνο να πηγαίνει και πιο εύκολα στις παραλίες...
Εγώ δεν θα έπαιρνα ψηλό αυτοκίνητο χωρίς τετρακίνηση αλλά δεν θα κατηγορήσω κάποιον που θεωρεί ότι δεν την χρειάζεται αλλά θέλει την άνεση ενός ψηλότερου οχήματος .
Επίσης το θέμα για την δύναμη του κινητήρα δεν είναι μόνο για να πατάμε γκάζι και να κάνουμε προσπέραση ( που αν είσαι συνετός οδηγός είναι κάτι που θα το εκτιμήσεις ιδιαίτερα ) αλλά να μπορεί το αυτοκίνητο να σε 'ξελασπώσει' αν μπλέξεις σε δύσκολες καταστάσεις . Ότι οι εταιρείες έχουν καταφέρει να προσφέρουν τετρακίνηση με μικρούς κινητήρες και δεν έχουν μείνει μόνο στου 3λιτρους , 5λιτρους κτλ είναι πολύ μεγάλη πρόοδος και φυσικά το κάνουν και προσιτό σε περισσότερο κόσμο .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ποιος ο λόγος να πάρεις ένα τετρακίνητο ψηλό όχημα αν δεν χρησιμοποιήσεις ποτέ αυτά τα χαρακτηριστικά?
πχ αυτό που λέει ο drenie 'εκεί που μένει να χιονίζει ή όντως μια φορά το χρόνο να πηγαίνει και πιο εύκολα στις παραλίες... '
αλλά, αλλό αυτό με το κύρος.
Αν κάποιος νομίζει ότι έχοντας ψηλότερο αμάξι έχει μεγαλύτερο κύρος είναι μ@λ@κας, αν δίνει 60 χιλιάρικα για αμάξι χωρίς να χρειάζεται-θέλει χαρακτηριστικά τέτοιου αμαξιού επίσης είναι μ@λ@κας και πρέπει να του το πεις γιατί είναι μ@λ@κας.
υ.γ. σε φάση ήρεμης κριτικής όμωςΤετρακίνηση το v90 σίγουρα παίρνει και επίσης με το ίδιο μοτέρ έχει καλύτερες επιδόσεις, καλύτερη οδική συμπεριφορά, καίει σημαντικά λιγότερο και επίσης ρυπαίνει λιγότερο.
Εγώ με κλειστά μάτια θα έπαιρνα το χαμηλό, αν είχα να διαλέξω ανάμεσα στα 2. Με 60 χήνες θα έπαιρνα μια bmw 330i xDrive ή θα περίμενα την giullia -
Μην το λες αυτό ... δεν είναι όλοι οι άνθρωποι με πρακτική λογική . Θέλουν κάτι που να τους αρέσει , να τους κάθεται καλύτερα στο μάτι . Εσύ μιλάς για κάτι διαφορετικό και πιο πρακτικό . Στην Ελλάδα ειδικά ένα station δύσκολα θα πουλήσει .
Επίσης υπάρχει και η λογική ότι έχεις ψηλό όχημα που κουβαλάει τετρακίνηση οπότε και εσύ θα το χρησιμοποιησεις με τον καιρό διαφορετικά από ότι έκανες πριν που δεν είχε το αυτοκίνητο σου τις ίδιες δυνατότητες ή φοβόμουν περισσότερο να πατήσεις χώμα πχ ...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Μην το λες αυτό ... δεν είναι όλοι οι άνθρωποι με πρακτική λογική . Θέλουν κάτι που να τους αρέσει , να τους κάθεται καλύτερα στο μάτι . Εσύ μιλάς για κάτι διαφορετικό και πιο πρακτικό . Στην Ελλάδα ειδικά ένα station δύσκολα θα πουλήσει .Επίσης υπάρχει και η λογική ότι έχεις ψηλό όχημα που κουβαλάει τετρακίνηση οπότε και εσύ θα το χρησιμοποιησες με τον καιρό διαφορετικό από ότι έκανες πριν που δεν είχε το αυτοκίνητο σου τις ίδιες δυνατότητες ή φοβόμουν περισσότερο να πατήσεις χώμα πχ ...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όταν λες χώμα, τι εννοείς;
Κατσαβραχο; τότε μόνο ψηλό τετρακίνητο.
Χωματόδρομο; με προσοχή πάει και κοινό μικρομεσαίο ( το auris πάει, μια 147 όχι)αν πάρει κάποιος SUV/crossover για να ξεκινήσει πιο σοβαρά να πατάει χώμα, τότε πάμε στην αξιοποίηση των χαρακτηριστικών του αμαξιού.
-
Το ότι πάει το auris δεν σημαίνει ότι κάποιος θα το τολμήσει . Με ένα qq όμως δεν θα το πολύ σκεφτεί ακόμα και αν είναι δικινητο . Ξαναλέω ότι εγώ δεν θα έπαιρνα τέτοιο όχημα χωρίς τετρακίνηση αλλά αυτός είμαι εγώ . Δεν σημαίνει ότι έχουμε όλοι την ίδια λογική . Επίσης δεν σημαίνει ότι δεν θα κολλήσεις πουθενά αν έχεις ψηλό όχημα με 4Χ4 .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Εγώ δεν θα έπαιρνα ψηλό αυτοκίνητο χωρίς τετρακίνηση αλλά δεν θα κατηγορήσω κάποιον που θεωρεί ότι δεν την χρειάζεται αλλά θέλει την άνεση ενός ψηλότερου οχήματος .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
+1
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Επίσης υπάρχει και η λογική ότι έχεις ψηλό όχημα που κουβαλάει τετρακίνηση οπότε και εσύ θα το χρησιμοποιησεις με τον καιρό διαφορετικά από ότι έκανες πριν που δεν είχε το αυτοκίνητο σου τις ίδιες δυνατότητες ή φοβόμουν περισσότερο να πατήσεις χώμα πχ ...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και εδω συμφωνω μαζι σου!!
-
Τα παραπάνω πάνε στη αξιοποίηση των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου και είναι τουλάχιστον ευπρόσδεκτα. επίσης η ορατότητα από ψηλά είναι κάτι που το καταλαβαίνω.
Το θέμα έξτρα κύρος είναι που με τρελαίνει
-
Αν εννοείς το πουλ μουρ είναι απλά σημεία των καιρών . Κάποτε έπαιρναν μια bmw , Mercedes και νόμιζαν ότι ο δρόμος είναι δικός τους .
Το ίδιο είχε γίνει και με τα σπορ αυτοκίνητα από τις Z3 - Ζ4 μέχρι τα MX5 .
Τώρα έχω πετύχει τύπο με BMW X5 με το αριστερό του πόδι έξω από το παράθυρο Και να πηγαίνει γ@μιοντ@ς . Η ηλιθιοτητα είναι ανίκητη .
Είναι λογικό παν στη μόδα και στο στυλ που προωθούν οι εταιρείες να πηγαίνει να ψωνίζει και κόσμος μόνο για να πουλήσει μούρη έστω και αν είμαστε σε περίοδο κρίσης .
Απλά δεν χρειάζεται να θες το χρησιμοποιεις και σαν αγροτικό το τετρακίνητο όχημα σου για να το αγοράσεις .
Επίσης έτσι για το γαμωτο να πω ότι μου αρέσει πολύ περισσότερο εμφανισιακά το Clio από το captur...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ενα απλο αυτοκινητο οπως το auris, μπορει να παει σε ενα πατημενο χωματοδρομο, ταλαιπωρειτε ομως πολυ περισσοτερο απο ενα crossover. Δεν ειναι φτιαγμενο να παει ουτε σε light χωματοδρομο. Κινδυνευει να χτυπησει απο κατω, κοπαναει πολυ, τριζει και μπορει να γρατζουνιστη λογω ελλειψης προστατευτικων.
Τωρα αν καποιος αγοραζει crossover για πουλ μουρ, τοτε ειναι αξιος της οποιας κριτικης, αντε ομως αποδειξε το.. -
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Τώρα έχω πετύχει τύπο με BMW X5 με το αριστερό του πόδι έξω από το παράθυρο Και να πηγαίνει γ@μιοντ@ς . Η ηλιθιοτητα είναι ανίκητη .
Επίσης έτσι για το γαμωτο να πω ότι μου αρέσει πολύ περισσότερο εμφανισιακά το Clio από το captur...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Ενα απλο αυτοκινητο οπως το auris, μπορει να παει σε ενα πατημενο χωματοδρομο, ταλαιπωρειτε ομως πολυ περισσοτερο απο ενα crossover. Δεν ειναι φτιαγμενο να παει ουτε σε light χωματοδρομο. Κινδυνευει να χτυπησει απο κατω, κοπαναει πολυ, τριζει και μπορει να γρατζουνιστη λογω ελλειψης προστατευτικων.
Τωρα αν καποιος αγοραζει crossover για πουλ μουρ, τοτε ειναι αξιος της οποιας κριτικης, αντε ομως αποδειξε το..true για αυτό είπα με προσοχή. Ορεινά Άρτας η καταγωγή μου από τη μεριά του πατέρα μου.
Έχω κράξει άσχημα γνωστό (με padjero pinin παρακαλώ) όταν του είπα πάμε εκεί και βλέποντας το χωματόδρομο,μου λέει δεν πάω εγώ εκεί.
Τώρα drenie για τους ανίκητους μπορείς να πεις πολλά, αλλά πρέπει να τους πεις και που κάνουν μ@λ@κίες. Είναι η μόνη περίπτωση να σταματήσουν να τις κάνουν
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Τετρακίνηση το v90 σίγουρα παίρνει και επίσης με το ίδιο μοτέρ έχει καλύτερες επιδόσεις, καλύτερη οδική συμπεριφορά, καίει σημαντικά λιγότερο και επίσης ρυπαίνει λιγότερο.Παρόλα αυτά στους περισσότερους το V90 θα μοιάζει 'νεκροφόρα' ή το αμάξι του υδραυλικού, ενώ το XC90 αμαξάρα, έτοιμη να κατακτήσει τα πάντα (άσχετα αν δεν βγει ποτέ από τον δρόμο ). Για του λόγου το αληθές, ας περιμένουμε κάποιο διάστημα να δούμε τι πωλήσεις θα κάνει το V90 συγκριτικά με το XC90, παρά τα όποια πλεονεκτήματα του πρώτου.
Εγώ με κλειστά μάτια θα έπαιρνα το χαμηλό, αν είχα να διαλέξω ανάμεσα στα 2. Με 60 χήνες θα έπαιρνα μια bmw 330i xDrive ή θα περίμενα την giullia
Η συζήτηση μου θυμίζει κουβέντα για το αν ο άλλος προτιμά κοντή η ψηλή κοπέλα. Οι περισσότεροι θα σου πουν ότι η κοντή είναι καλύτερη στον χειρισμό και χίλια άλλα θετικά, παρόλα αυτά δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα μοντέλα είναι από 1.80 και πάνω
Καλώς ή κακώς η εμφάνιση μετράει και γενικά το ψηλότερο θεωρείται πιο εντυπωσιακό.
SUV/Crossovers Forum