Καλησπέρα,
Σε Nissan Juke με περιπου 60κ χιλμ προσφατα αγορασμενο δευτερο χερι, υπαρχει ενα σκαλοπατι στο πενταλ του γκαζιου. Απο ενα και σημειο και περα θελει παραπανω δυναμη.
Που μπορει να οφειλεται αυτο?
Ευχαριστω.
Καλησπέρα,
Σε Nissan Juke με περιπου 60κ χιλμ προσφατα αγορασμενο δευτερο χερι, υπαρχει ενα σκαλοπατι στο πενταλ του γκαζιου. Απο ενα και σημειο και περα θελει παραπανω δυναμη.
Που μπορει να οφειλεται αυτο?
Ευχαριστω.
Καλησπέρα,
Σε Nissan Juke με περιπου 60κ χιλμ προσφατα αγορασμενο δευτερο χερι, υπαρχει ενα σκαλοπατι στο πενταλ του γκαζιου. Απο ενα και σημειο και περα θελει παραπανω δυναμη.
Που μπορει να οφειλεται αυτο?
Ευχαριστω.
Καλησπέρα,
Σε Nissan Juke με περιπου 60κ χιλμ προσφατα αγορασμενο δευτερο χερι, υπαρχει ενα σκαλοπατι στο πενταλ του γκαζιου. Απο ενα και σημειο και περα θελει παραπανω δυναμη.
Που μπορει να οφειλεται αυτο?
Ευχαριστω.
αν ειναι αυτοματο ειναι φυσιολογικο
Χειροκινητο 5ταχυτο ειναι..
Είναι κόλπο της Renault-Nissan για να σε αποτρέπει από τέρμα πάτημα γκαζιού χωρίς να το θέλεις πραγματικά. Για τους ρύπους/κατανάλωση και καλά. Υπάρχει σε πολλά αυτοκίνητα του ομίλου.
Μαλιστα αρα ειναι απο κατασκευης, ειναι λιγο περιεργη αυτη η φιλοσοφια.
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είναι κόλπο της Renault-Nissan για να σε αποτρέπει από τέρμα πάτημα γκαζιού χωρίς να το θέλεις πραγματικά. Για τους ρύπους/κατανάλωση και καλά. Υπάρχει σε πολλά αυτοκίνητα του ομίλου.
Μπράβο ρε Δια!!
Είχα αυτή την απορία γιατί το κάνει και το δικό μου και κανείς δεν ήξερε να μου πει γιατί γίνεται...
Μάλλον το εμπνεύστηκαν από παλαιότερα τότε που υπήρχαν τα καρμπιρατέρ διπλού σώματος. Σε ορισμένα μοντέλα για να ανοίξει η δεύτερη πεταλούδα αισθανόσουνα το σκαλοπάτι αυτό και έβαζες περισσότερη δύναμη στο πεντάλ.
Και στα καινούργια Citroen υπάρχει αυτο
Sent from my iPad using Tapatalk
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Και στα καινούργια Citroen υπάρχει αυτοSent from my iPad using Tapatalk
Kαι στα παλιά VW, (g60 '90's), όπου στο πρώτο σκαλοπάτι αντιστοιχεί, περίπου, το 1/4 της ισχύος.